Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rufas...tr
    Sukiok, vartyk kaip tik nori, bet pirmadienį-penktadienį yra priimta vadinti darbo dienomis, o šeštadienį-sekmadienį - poilsio (nesvarbu, kad kažkam tenka dirbti ir sekmadienį, orientuojamasi pagal daugumą). Norint išvengt nesusipratimų bilietai būtent ir turėtų būti pririšti prie šių sąvokų, o ne prie dienų numeravimo.
    Vilniuje kaip tik taip ir padaryta: bilietai vadinasi ne pirmadienio-penktadienio, o darbo dienų bilietas ir darbo bei poilsio dienų bilietas. Ir jei kartais išpuola darbo šeštadienis - be jokių problemų važiuoji su darbo dienos bilietu.
    Pritariu Gator nuomonei, kad tokia Kauno politika nėra tikslinga, veikiau tikrai stengiamasi pasipinigauti. Paprastas pavyzdys: juk darbo šeštadienį troleibusai Kaune dirba pagal darbo dienos tvarkaraščius, ar ne? Tai kodėl keleivis turi papildomai spausti bilietą už atseit poilsio dieną, jei troleibusas važiuoja kaip darbo dieną? Ar norit pasakyti, jog ir eismo tvarkaraščių negalima skirstyti į "darbo dienų tvarkaraštis" ir "poilsio dienų tvarkaraštis"? Tai jeigu skirstom tvarkaraščius, skirstykim ir bilietus pagal tą patį principą.
    Darbo dienos vieniems yra vienokios, kitiems kitokios. Anksčiau Kaune galiodavo Pi-Pe bilietai tik darbo dienomis. Tačiau bobelės skundėsi, kad vienai perkeltinė diena yra vieną dieną, kitai - kitą. O galiodavo tik pagal Vyriausybės ar Seimo nutarimą. Todėl nuspręsta palikti galiojimą pagal bilieto pavadinimą, nes taip yra aiškiausiai, o ir besiskundžiančių mažiausiai. Tik va dabar pradėjo daugelis kalbėti, kad neva tai yra dėl pasipelnymo. Bet gi kiekvienas prisigalvoja visokių nesąmonių. O tikrąją priežastį paaiškinau.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Kaip sekasi naktiniams marsutams gal kas zino?

      Comment


        Parašė Mjso Rodyti pranešimą
        Išeitis yra! Važiuot zuikiu

        kad gal ne Šitie ekskomisarai pikti žmonės, nesivelia į diskusijas ir susitarimus o ir panos ten piktos, ne tokios kaip arguse budavo.

        Comment


          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
          Kaip sekasi naktiniams marsutams gal kas zino?
          Po kelis žmones vežioja... Nereikia išvis jų Kaune - grynas nuostolis. Bent jau tikrai ne vasarą, kai keleivių ir taip būna mažai.
          Parašė Ponas_dzinglas Rodyti pranešimą
          kad gal ne Šitie ekskomisarai pikti žmonės, nesivelia į diskusijas ir susitarimus o ir panos ten piktos, ne tokios kaip arguse budavo.
          Ne piktos, bet griežtos. Būtent tokios ir turi būti. Malonios, kai reikia, bet tuo pačiu griežtos. Taip ir turi būt.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Po kelis žmones vežioja... Nereikia išvis jų Kaune - grynas nuostolis. Bent jau tikrai ne vasarą, kai keleivių ir taip būna mažai.Ne piktos, bet griežtos. Būtent tokios ir turi būti. Malonios, kai reikia, bet tuo pačiu griežtos. Taip ir turi būt.
            Taip neturi būt, ypač kalbant apie tai, kad kontrolė dirba tik troleibusui ar autobusui sustojus, kitaip tariant, gaunas trumpas žmogaus įkalinimas, o jei tau pareikalavus išleist, kontrolė pradėtų savo griežtą balsą rodyt, tai jau aukščiau ribų Vakarų valstybėse tokių bajerių nebūna.

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Ne piktos, bet griežtos. Būtent tokios ir turi būti. Malonios, kai reikia, bet tuo pačiu griežtos. Taip ir turi būt.
              Piktos, piktos

              Comment


                Naktinis visuomeninis transportas pelno iš pagrindų nešti negali, ypač kai Lietuva nėra naktiniu gyvenimu pasižyminti valstybė. Keli ar keliolika keleivių reise - daugiausia, kiek galima tikėtis. Kita vertus, pasigedau elementarios reklamos, kad naktį galima namo grįžti troleibusu ar autobusu - jei aktyviai nesekčiau viešojo transporto naujienų, nemanau, kad būčiau pastebėjęs. Pakabinkit skelbimus rudenį kokiam Džempube, Liberty, kituose baruose - ten, kur tikėtina naktinio transporto auditorija (alų geriantys studentai) renkasi. Tada gal bus geresni rezultatai.

                Comment


                  Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                  Taip neturi būt, ypač kalbant apie tai, kad kontrolė dirba tik troleibusui ar autobusui sustojus, kitaip tariant, gaunas trumpas žmogaus įkalinimas, o jei tau pareikalavus išleist, kontrolė pradėtų savo griežtą balsą rodyt, tai jau aukščiau ribų Vakarų valstybėse tokių bajerių nebūna.
                  V. valstybėse dar su kontrole turbūt nebuvai susidūręs
                  Parašė Ponas_dzinglas Rodyti pranešimą
                  Piktos, piktos
                  Kaip jau sakiau, ne piktos, bet griežtos + pavargusios nuo žmonių išsiknisinėjimų (nerodysiu pažymėjimo, nejaugi "ant veido" nesimato ir t.t.). Prisideda ir taip, kad dauguma kontrolierių nelabai jau tokios kultūringos) žmogiškasis faktorius. Bet teigti, kad visos yra piktos - negalime.
                  Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                  Naktinis visuomeninis transportas pelno iš pagrindų nešti negali, ypač kai Lietuva nėra naktiniu gyvenimu pasižyminti valstybė. Keli ar keliolika keleivių reise - daugiausia, kiek galima tikėtis. Kita vertus, pasigedau elementarios reklamos, kad naktį galima namo grįžti troleibusu ar autobusu - jei aktyviai nesekčiau viešojo transporto naujienų, nemanau, kad būčiau pastebėjęs. Pakabinkit skelbimus rudenį kokiam Džempube, Liberty, kituose baruose - ten, kur tikėtina naktinio transporto auditorija (alų geriantys studentai) renkasi. Tada gal bus geresni rezultatai.
                  Jau diskutavom, kad paleisti naktinius vasarą yra kvaila. O prisimenant savivaldybės išsakytą mintį, kad tai yra eksperimentas, truksiantis iki rugsėjo 1 d., tai dar ir peršasi mintis, kad tai yra pigus priešrinkiminis triukas. Dėl naktinių tikrai trūksta info ir šią nuomonę ne kartą esu išreiškęs Transporto ir eismo organizavimo skyriui. Kadangi niekas nespasikeitė, tai įrodo, kad jiems tų keleivių naktiniuose ir nereikia. Antraip eksperimentas pasiteisins ir tektų naktinius leisti dar ir rudenį.
                  Paskutinis taisė Ametistas; 2010.08.03, 11:29.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    O prisimenant savivaldybės išsakytą mintį, kad tai yra eksperimentas, truksiantis iki rugsėjo 1 d., tai dar ir peršasi mintis, kad tai yra pigus priešrinkiminis triukas.
                    Tas triukas pasirodė visiškai nevykęs, kadangi dauguma kauniečių apie jį net nesužinojo..

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Po kelis žmones vežioja... Nereikia išvis jų Kaune - grynas nuostolis.
                      Manau pilnai užtektų 37-ojo autobuso.
                      „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                      Comment


                        Parašė rufas...tr
                        Sukiok, vartyk kaip tik nori, bet pirmadienį-penktadienį yra priimta vadinti darbo dienomis, o šeštadienį-sekmadienį - poilsio (nesvarbu, kad kažkam tenka dirbti ir sekmadienį, orientuojamasi pagal daugumą). Norint išvengt nesusipratimų bilietai būtent ir turėtų būti pririšti prie šių sąvokų, o ne prie dienų numeravimo.
                        Be jokios abejones, tik kazkam net toki elementaru dalyka sunku suprasti ir bando vis kazkokiom ne ypac logiskom mintim tai paneigti.

                        Delk naktiniu - jau anksciau sakyta, kad vasara nera pagrindines ju auditorijos - studentu, plius kaip minejo jokios beveik reklamos, nedaug kas apie juos zino.

                        Comment


                          Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                          Manau pilnai užtektų 37-ojo autobuso.
                          Nemanau. 37-asis neprėpia viso miesto - apima tik jo vidurį ir Šilainius.
                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Be jokios abejones, tik kazkam net toki elementaru dalyka sunku suprasti ir bando vis kazkokiom ne ypac logiskom mintim tai paneigti.

                          Delk naktiniu - jau anksciau sakyta, kad vasara nera pagrindines ju auditorijos - studentu, plius kaip minejo jokios beveik reklamos, nedaug kas apie juos zino.
                          Kur ir kokiomis priemonėmis skleisti informaciją apie naktinius maršrutus?
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Baruose prie įėjimo spalvotais plakatais, plakatais miesto centre esančiuose stotelių paviljonuose, vienas kitas garsinis pranešimas troleibuse taip pat neliks neišgirstas.

                            Comment


                              Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                              Kaip sekasi naktiniams marsutams gal kas zino?

                              Vilniuje nera naktiniu marsrutu.

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                Vilniuje nera naktiniu marsrutu.
                                Nepaisant to, kad ši tema yra apie Kauno VT, pasakysiu, kad Vilniuje tokie maršrutai yra, tačiau jie labiau "proginiai", nei pastovūs.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Ar šiąnakt per škvalą medžiai neužvertė kokių nors gatvių pro kurias dabar negali troleibusai ir autobusai pravažiuoti? Prie pat mano namų petrašiūnuose šiaip išversti net 7 medžiai, o į T.Masiulio gatvę išvirtusių berods nėra.

                                  Comment


                                    http://www.15min.lt/gallery/show/Ska...ai-Kaune-12624 berods 21 foto pažiūrėk. Man rodos čia centras, Donelaičio ar Kęstučio gatvė. Taip pat medis nuvirtęs ir ant parodos kalno, gal jau pašalino.

                                    Comment


                                      Parašė redlynx Rodyti pranešimą
                                      Ar šiąnakt per škvalą medžiai neužvertė kokių nors gatvių pro kurias dabar negali troleibusai ir autobusai pravažiuoti? Prie pat mano namų petrašiūnuose šiaip išversti net 7 medžiai, o į T.Masiulio gatvę išvirtusių berods nėra.
                                      Tiesą sakant buvo daug. Savanoriuose keliose vietose. Daug kur laidai išvis nutraukti.

                                      Comment


                                        i panemune ir petrasiunus nutraukti troleibusu laidai, juos pakeis autobusai. Vyduno aleja visa uzversta medziais ir keliais stulpais ten nezinau pro kur autobusai apvaziuoja.

                                        Comment


                                          juozapaviciau pr gale ne tik medziai, bet ir kelios atramos troleibusu nuverstos, ten uztruks atstatymas
                                          *censored*

                                          Comment

                                          Working...
                                          X