Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keleivių katastrofiškai mažai. Daugiausiai keleivių buvo į Vilnių ir į "Kautros" autobusus, taip pat gan daug prilipo į "Hyundai" į Simną. Kituose autobusuose keleivių buvo ne daugiau 10, o kai kuriuose autobusuose ir dar mažiau. Kartu su moksleiviais. Moksleivių autobusais važiavo labai mažai. Galbūt tie autobusai, išvykę priemiesčio maršrutais, veždavo daugiau moksleivių iš tokių miestelių kaip Simnas ar kt.

    Per Lazdijus važiuoja vienas tarptautinis autobusas maršrutu Kaliningradas - Gardinas. Tris kartus per savaitę. Tądien, kai buvau, jis neturėjp važiuoti. Jokio susisiekimo viešuoju transportu iš Lazdijų su Lenkija nėra. Nestoja netgi joks pravažiuojantis tarptautinis autobusas.

    Privatininkas iš Marijampolės ("Gnifonas", keistas pavadinimas, Gnidonas ) atvyko į Lazdijus tuščias ir išvyko tuščiais.



    Autobusų stotis. Labai apleista, langai suskilę, uždalti kartonu. Salė veikia (žinoma, nešildoma), veikia ir kasa. Stotyje yra parduotuvėlė. Stoties aikštėje didžiulės balos.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.04.01, 16:52.

    Comment


      Jei gerai suprantu Lazdiju AP masinos neturi garazinies numeracijos? Ar ji yra kokia tai slaptoji?

      Comment


        Turi. Senokai važiavau Lazdijų AP autobusu. Garažinis numeris bent jau seniau buvo salono viduje ant lipduko su įmonės rekvizitais.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Turi. Senokai važiavau Lazdijų AP autobusu. Garažinis numeris bent jau seniau buvo salono viduje ant lipduko su įmonės rekvizitais.
          Na o as visai neseniai vaziavau su Lazdiju AP autobusais dar specialiai dairiausi bet garazines numeracijos netgi viduje nepastebejau..

          Comment


            Galbūt naujesniuose autobusuose jos ir nebėra. Bet Hyundai ZAT 400, su kuriuos prieš kelis metus tekdavo gan dažnai važinėti, buvo lipdukas su numeriu. Šitas Hyundai dar nuo savivaldybei priklausiusio parko laikų. O tuomet garažiniai tikrai buvo.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Galbūt naujesniuose autobusuose jos ir nebėra. Bet Hyundai ZAT 400, su kuriuos prieš kelis metus tekdavo gan dažnai važinėti, buvo lipdukas su numeriu. Šitas Hyundai dar nuo savivaldybei priklausiusio parko laikų. O tuomet garažiniai tikrai buvo.
              Lazdijų Hyundai numeris 25. Matosi, kad į Šakius "persikraustė" dar vienas Hyundai - iš Kėdainių, jo VN ZKP744. Dabar jų ten 6 vnt. Ačiū Al1 ir Raikkonen už fotoreportažus.
              Paskutinis taisė Vakaris; 2011.04.02, 13:56.

              Comment


                O kaip su kitais Lazdiju AP masinu numeriais? Nesuprantu kodel Lazdiju AP ir Vilniuje esnatis "Transrevis" taip slepia tuos nr.?

                Comment


                  Tarpmiestiniais maršrutais keleivius veža dar tokie liliputai kaip "Julturas" ir "Autoturas". Jokių garažinių. Anykščių "Autovelda", po bankroto perėmusi autobusų parką, irgi nežymi jokių garažinių ant savo autobusų. Nors ir kelis tarpmiestinius maršrutus turi.
                  Jei jau užsiminiau apie Anykščius, tai rytoj bus fotoreportažas iš ten.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Tarpmiestiniais maršrutais keleivius veža dar tokie liliputai kaip "Julturas" ir "Autoturas". Jokių garažinių. Anykščių "Autovelda", po bankroto perėmusi autobusų parką, irgi nežymi jokių garažinių ant savo autobusų. Nors ir kelis tarpmiestinius maršrutus turi.
                    Jei jau užsiminiau apie Anykščius, tai rytoj bus fotoreportažas iš ten.
                    bet kodel sie mineti vezejai nezymi garaziniu nr.ant savo autobusu?

                    Comment


                      turbut todel, kad daznai keicia autobusus
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Su specialiu leidimu ir ne bet kokiu turiniu .
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Eilinis fotoreportažas iš Anykščių.

                          Vienintelis vežėjas rajone yra UAB "Autovelda", perėmusi bankrutavusį autobusų parką. Anykščių AP buvo pirmasis Lietuvoje bankrutavęs autobusų parkas. Jį bankrotas ištiko dar 1999-2000 m. Gal kas žino tiksliau, patikslins. "Autovelda" keleivius veža priemiesčio, miesto ir tarpmiestiniais maršrutais nuo 2000 m., laimėjusi savivaldybės konkursą. Po autobusų parko bankroto tarpmiestinius maršrutus į Vilnių perėmė "Julturas" ir "Autoturas". Berods anksčiau į Vilnių keleivius veždavo ir "Autovelda", bet dabar jos autobusai į Vilnių nebematyti. Tiesa, yra toks vienas maršrutas Troškūnai - Anykščiai - Vilnius ir atgal iki Troškūnų, važiuojantis penktadieniais ir sekmadieniais. Galbūt jį aptarnauja "Autovelda". 118.lt vežėjas nenurodytas. Bet likusius 118.lt maršrutus tarp Vilniaus ir Anykščių su nenurodytu vežėju aptarnauja "Julturas". Pagal tvarkaraščius matyti, kad "Julturo" vairuotojai gyvena Anykščiuose, nors pats "Julturas" yra Vilniuje. "Autoturo" vairuotojas taip pat gyvena Anykščiuse, nors pati įmonė yra Vilniuje.

                          "Autovelda" kasdien veža keleivius vienu tarpmiestiniu maršrutu į Kauną ir dviem tarpmiestiniais maršrutais Panevėžys - Anykščiai - Utena, irgi kasdien. Iš Anykščių šių maršrutų autobusai išvyksta kaip priemiestiniai, taip pat ir grįžta atgal.

                          Didžiąją "Autoveldos" parko dalį sudaro MB midibusai.









                          Tarpmiestinis į Kauną.



                          Primiestinis į Panevėžį. Iš Panevėžio jis važiuos į Uteną per Anykščius kaip tarpmiestinis.



                          Tarpmiestinis į Uteną iš Panevėžio.



                          Didžiausias tądien priemiestiniu maršrutu važiavęs autobusas.

                          Paskutinis taisė Al1; 2011.04.03, 10:56.

                          Comment


                            Pora MB mikroautobusų. Keleiviai, iš kurių dauguma moksleiviai tokiu laužu priemiestiniu maršrutu vežami grubiai pažeidiant KET. Į mikroautobusą įlipo virš 20 keleivių, nors sėdimų vietų tik 15, o stovinčių vežti negalima.



                            "Autovelda" turi ir dar vieną mėlyną to paties modelio su klijuotais langais.



                            Ryte šis autobusas dirbo miesto maršrute.



                            Per pietus į miesto maršrutą išvažiavo šis autobusas.

                            Paskutinis taisė Al1; 2011.04.03, 10:55.

                            Comment


                              Miesto autobusų stotelė šalia autobusų stoties.



                              "Autovelda" naudojasi (o gal jai priklauso) buvusiu autobusų parko garažu. Senas autobusai. Toliau už PAZ'o stovi MB midibusų liekanos.



                              Mėlynieji skandinavai tikriausiai dar nuo autobusų parko laikų, kai visiems Utenos apskrities parkams buvo išdalinti mėlyni autobusai...





                              Toliau stovinti Scania su numeriais, bet pagal sniegą atrodo, jog buvo išvažiavusi seniai.



                              Šalia tvoros stovintis autobusas tikrai jau nebevažinės. Arčiau automobilių stovintis autobusas lyg ir važiuojantis.



                              Senosios stoties vietoje pastatyta nauja autobusų stotis. Peronas išliko senas, tik pastatytas stogas. Stotyje veikia baras ir nedidelė maisto prekių parduotuvė.
                              Įdomu, ar po parko bankroto stotis atiteko "Autoveldai", ar liko savivaldybės nuosavybėje. Visgi naujas pastatas pastatytas tikriausiai "Autoveldos" lėšomis (jei stotis liko savivaldybei, galbūt ji prisidėjo irgi), nes ant pastato yra didelė iškaba "Autovelda"...

                              Paskutinis taisė Al1; 2011.04.03, 10:44.

                              Comment


                                Įdomus reportažas. Jau kyla klausimas kas geriau, ar nauji ir apynaujai Etalonai ir Bogdanai, ar 30-ies metų senumo MB ir 40-ies senumo Volvo...
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Rajonuose VT degraduoja ir degraduos. Štai puikus privataus verslo pavyzdys. Situacija rajoniniuose savivaldybėms priklausančiuose autobusų parkuose kai kur geresnė... Bet rajonų VT yra pasmerktas, nes nei savivaldybės suinteresuotos jį plėtoti, nei jos tam turi pinigų. Valstybė taip pat nusiplauna rankas. Kadangi "Autovelda" privati, tai savivaldybė neturi teisės jos paremti tiesiogiai pirkdama naujesnius autobusus. "Kautra" vargu ar susigundys, nes ji turėtų ateiti į pliką vietą. Tarpmiestiniai maršrutai tik trys, visa kita - priemiestis su vienu miesto maršrutu. Priemiestis kasmet traukiasi, nes jis daugiausia skirtas moksleivių pavežimui, kurių kasmet mažėja. Be to iš "Kautros" plėtros nieko gero - monopolistas auga.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Rajonuose VT degraduoja ir degraduos. Štai puikus privataus verslo pavyzdys. Situacija rajoniniuose savivaldybėms priklausančiuose autobusų parkuose kai kur geresnė... Bet rajonų VT yra pasmerktas, nes nei savivaldybės suinteresuotos jį plėtoti, nei jos tam turi pinigų. Valstybė taip pat nusiplauna rankas. Kadangi "Autovelda" privati, tai savivaldybė neturi teisės jos paremti tiesiogiai pirkdama naujesnius autobusus. "Kautra" vargu ar susigundys, nes ji turėtų ateiti į pliką vietą. Tarpmiestiniai maršrutai tik trys, visa kita - priemiestis su vienu miesto maršrutu. Priemiestis kasmet traukiasi, nes jis daugiausia skirtas moksleivių pavežimui, kurių kasmet mažėja. Be to iš "Kautros" plėtros nieko gero - monopolistas auga.
                                    Tarpmiestis šiuo metu neša gerokai didesnį nuostolį, nei priemiestiniai maršrutai, kuriuos galima padaryti ir pelningais, jei gerai sutari su savivaldybe.

                                    Kodėl manai, kad vežamų mokinių mažėja? Bendrą mokinių mažėjimą, manau, kompensuoja, jog į toliau nuo miesto esančias vietoves atsikelia vis daugiau šeimų. Visiškai panaikinus mokyklinius autobusiukus ir šiek tiek pakeitus keleivių vežimo įstatyminę bazę, rajonų VT tikrai atrodytų daug geriau nei dabar...

                                    Tokie vežėjai, kaip Autovelda tik prisideda prie VT žlugdymo. Nekalbant apie tai, kad nieko nedaro, kad savo veiklą padarytų pelninga/-esne, jie tik kenkia bendram viešojo transporto įvaizdžiui.
                                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Toliau stovinti Scania su numeriais, bet pagal sniegą atrodo, jog buvo išvažiavusi seniai.

                                      Atvaizdas
                                      O geras, nemaniau, kad Lietuvoje net 2 Alpus 260SR yra (čia tas Scania, dar yra vienas Joniškyje)
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Man jau teko prisižiūrėti pakankamai daug priemiestinio transporto skirtinguose rajonuose. Patikėk, virš 90 proc. keleivių yra moksleiviai, o likę - lengvatininkai. Tiesiog dirbančiam žmogui priemiestinis transportas visiškai nepritaikytas. Užtenka žvilgtelti į grafikus ir pamatysi, kad autobusai važiuoja 80-90 proc. maršrutų tik dėl moksleivių pavežimo. Priemiestiniai autobusai beveik nekursuoja poilsio dienomis ir kursuoja vos kelis kartus per savaitę moksleivių atostogų metu, tik dėl kelių pensininkų ar invalidų kaime. Kiek kitokia situacija tik apie kelis Lietuvos didžiuosius miestus. Ten dar yra daugiau mokių keleivių.
                                        Iš kur moksleivių daugės? Žiūrėkime į statistiką ir pamatysime, kad gimstamumas nuo 1993 metų mažėjo, mažėjo ir moksleivių. Kur dar niekur neįvertinta emigracijos įtaka. Žmonės keliasi į kaimus, bet yra visiškai skirtinga situacija aplink didžiuosius miestus ir eilinius rajonų centrus. Ką tai reiškia keltis į kaimą? Tai reiškia, kad reikia turėti žemę ir namą. Arba reikia pirkti. O jei žmonės neturi pinigų išgyventi mieste, tai už kokius pinigus kelsis į kaimą. Šiuo metu vyksta didesnė emigracija užsienin, nei miestiečių persikėlimas į kaimus. Kaime jokių perspektyvų, o tie, kas nori komfortiškai gyventi kaime, bet dirba mieste, yra priversti turėti automobilį. Tai ir vaikus paveš patys.

                                        Dėl mokyklinių autobusų. Pirma, daugumoje rajonų jie pirmiausiai vežioja pradinukus, o vyresni beveik visi vežami priemiestiniais autobusais. Tikrai negalima pradinukų vežti bendrojo naudojimo VT dėl jų saugumo.

                                        Reikalingos esminės visos VT sistemos pertvarkos, atskirų įstatymų pakeitimo nepakanka. Reikia milžiniškų investicijų, nes visas VT sektorius žiauriai apleistas, o tokių investicijų joks privatus verslas nedarys.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X