Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNeparašyta, bet jie vis tiek ima, kai važiuoja iš Kaimelio žiedo.
Comment
-
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Lebronas Rodyti pranešimąnorejau suzinoti iki kada Temsa Avenue CNG kauno gatvemis riedes.
Comment
-
Parašė Sefas20 Rodyti pranešimąEstų Scania
Atvaizdas
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąSprendžiant iš specifinių geltonų juostų ant šono - buvęs "Kautros" Isuzu Turquoise, dabar su Kaliningrado numeriais:
Atvaizdas
Galbūt kas nors galite patvirtinti arba paneigti, kad tai ex "Kautros" - 82 (SVO 167 -> BDB 806) arba 83 (SVO 168)?Paskutinis taisė Matytas; 2011.03.02, 00:09.
Comment
-
Tęsiu fotoreportažų ciklą.
Neringa
Žiemos metu keleivius Neringoje nuo Nidos iki Smiltynės senosios perkėlos veža E. Zinkevičiaus IĮ. Darbo dienomis maršrutų aptarnavimui pakanka dviejų transporto priemonių; šešt., sekm ir švenčių dienomis vienam reisui reikalinga trečia transporto priemonė.
Tądien, kai buvau (darbo d.), keleivius dienos metu vežė MAN'as ir Setra.
Pro Neringą driekiasi trijų tarptautinių maršrutų trasos. Vienas KLAP'o Klaipėda - Nida - Kaliningradas, o kiti du (vienas kasdien, o kitas - poilsio d.) - "Kionigavto" Klaipėda - Nida - Kaliningradas. Rusų autobusas keltu nesikelia, o atvyksta iki senosios perkėlos.
"Kionigavto" tvarkaraštis. Bilieto kaina 400 rublių.
Smiltynės stotelėje stovėjo "Konsolės" statybininkų mikroautobusas.
Paskutinis taisė Al1; 2011.03.05, 11:59.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąGal kas zino,ar tiesa jog "Toks'as" priklauso "Lukoil'ui" ir yra jo tarsi dukterine imone?
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTaip, TOKS'as priklauso Lukoil'ui.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąSkirtingai nei kitu miestu VT, Kautra, Klap, Busturas..
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTaip, TOKS'as priklauso Lukoil'ui.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Tęsiu eilinį fotoreportažą.
Radviliškis
Radviliškyje priemiestiniais maršrutais keleivius veža vietinis vežėjas "Emtra". Šiai įmonei atiteko keleivių vežimo koncesija. "Emtra" naudojasi autobusų parko garažu ir tikriausiai perėmė (išsinuomavo iš AP ar pagal koncesijos sąlygas privalomai nupirko) kelis geresnius autobusus, įdarbino didžiąją dalį AP darbuotojų. Radviliškio AP valdo autobusų stotį ir tikriausiai yra perduoto naudoti koncesininkui turto savininkas.
"Emtra" neveža keleivių tarpmiestiniais maršrutais, kitų vietinių vežėjų tarpmiestiniais maršrutais rajone nėra. Taip pat "Emtra" aptarnauja vienintelį miesto maršrutą.
Radviliškio rajoną tarpmiestiniai autobusai kerta tik dviem pagrindinėmis kryptimis: Šiaulių - Panevėžio keliu (A9) ir keliu Šeduva - Kėdainiai (144). Taip pat po vieną per dieną tarpmiestinį autobusą važiuoja keliai Radviliškis - Tytuvėnai ir Radviliškis - Pakruojis. Todėl priemiestinio susisiekimo poreikis yra didesnis nei kituose rajonuose, kuriuos raižo tarpmiestinių autobusų maršrutai.
"Emtros" parką sudaro dideli autobusai, daugiausiai skandinavai.
Šis autobusas pagal "Regitros" duomenis turi du savininkus. Todėl gali būti, jog tai autobusų parko autobusas, perduotas koncesininkui. Visgi aš tuo nesu 100 proc. tikras, bet tik darau prielaidą. Dėl įkeitimo bankui - abejoju, nes naujesni autobusai turi tik vieną savininką, tikriausiai pačią "Emtrą".
Šitas taip pat turi du savininkus.
Irgi turi du savininkus.
Paskutinis taisė Al1; 2011.03.07, 21:43.
Comment
-
Keleivių maždaug 12-13.30 val., t.y. iki baigiantis pamokoms, važiavusiuose priemiestiniuose autobusuose buvo daug, didelių autobusų užpildymas siekė apie 70 proc. Kadangi mokyklose pamokos dar nebuvo pasibaigusios, tai tie autobusai vežė ne moksleivius, o rajono gyventojus. Vežė ne vien tik pensininkus ar invalidus. Suprantama, kadangi rajoną tarpmiestiniai autobusai kerta tik dvejomis kryptimis, susisiekti su daugeliu palyginti nemažų kaimų ir gyvenviečių galima tik priemiestiniais autobusais.
Iveco Daily važiuoja priemiestiniu maršrutų į Linkaičius per miesto centrą. "Emtra" turi dar vieną Iveco Daily, kuris dažniausiai veža moksleivius iš Šeduvos. Beje, Šeduvos moksleivių išvežiojimui naudojami 3 dideli autobusai ir mikroautobusas. Autobusai atlieka po du reisus. Jie nesibazuoja Šeduvoje, bet atvyksta tuščiais reisais (galbūt ne visi iš 4, bet 2 ar 3 tai tikrai) specialiai moksleivių vežimui.
Taip pat reikia vieno, o gal ir dviejų autobuso moksleivių pervežimams ir Baisogaloje (4 maršrutai). Vienas autobusas į Baisogalą atvyksta po pietų iš Radviliškio priemiestiniu reisu ir po to vežioja moksleivius. Vienas "Emros" autobusas moksleivius paveža ir iš Šiaulėnų.
Bene įdomiausiais egzempliorius. Tik neaišku, kam toks didelis autobusas reikalingas? Tiek keleivių tikrai nėra.
Paskutinis taisė Al1; 2011.03.08, 07:22.
Comment
-
Autobusų parko teritorijoje mačiau tik kelis apardytus autobusus su Radviliškio AP rekvizitais ant šonų.
Pastatyti naujos autobusų stoties su prekybos centru Radviliškiui nepavyko. Krizė. Vasarį stoties salė buvo perdažyta. Salė šildoma tik per didelius šalčius. Yra ventiliatorius, kuris pučia šiltą orą nuo vandeninio šildytuvo, į kurį vanduo atiteka iš vietinės kieto kuro šildymo sistemos. Dėl to, kad salė nešildoma, bet sudėti plastikiniai langai, veisiasi pelėsis: langų rėmai apaugę pelėsiais. Nepadeda net ir rėmuose pragręžtos centimetrinės skylės (po 4 kiekviename lange). Per tokį jų kiekį tik šiluma išeina...
Normalaus tualeto stotyje nėra. Yra tik viena plastikinė būdelė šalia stoties pastato.
Stotyje veikia kavinė-baras, prekiaujama alkoholiu. Pagrindiniai jo klientai - moksleiviai. Jiems laisvai parduodamas alus, o gal ir stipresni gėrimai. Bebūnant stotyje išgėrę moksleiviai susimušė. Buvo iškviesta policija, kelis išvežė...
Miesto maršrutų eismo (dabar jau nebegaliojantis, ikikrizinis) grafikas ir stotelių schema.
Miesto maršrutą aptarnauja šis Neoplanas.
Paskutinis taisė Al1; 2011.03.07, 21:48.
Comment
Comment