Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tigras Rodyti pranešimą
    Ernst Auwaerter clubstar

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Erikoiskori Star 20 arba 21.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      nuotraukos iš Kauno AS








      ir šiandienos nuotraukos iš Druskininkų. Laisvės aikštė












      ir švieslentė, ji veikė, tik mano fotoaparatas neužfiksavo.
      Paskutinis taisė Karoleo; 2011.02.17, 23:09.

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Neparašyta, bet jie vis tiek ima, kai važiuoja iš Kaimelio žiedo.
        Neima.

        Comment


          Parašė 2120 Rodyti pranešimą
          Neima.
          Priklauso nuo vairuotojo.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Taigi, šiandien Kauno rajono savivaldybės valdininkams buvo pristatytas Temsa Avenue CNG




            Neblogai atrodo šalia Škodos


            Įdomių formų Utenos AP Helmark.


            TOKS'o Isuzu Turquoise


            Klaipėdos AP gražuolis - Neoplan N1116 Cityliner
            Paskutinis taisė digital; 2025.07.22, 14:28. Priežastis: atkurtos foto
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
              Taigi, šiandien Kauno rajono savivaldybės valdininkams buvo pristatytas Temsa Avenue CNG
              Atvaizdas


              Atvaizdas


              Neblogai atrodo šalia Škodos
              Atvaizdas


              Įdomių formų Utenos AP Helmark.
              Atvaizdas


              TOKS'o Isuzu Turquoise
              Atvaizdas


              Klaipėdos AP gražuolis - Neoplan N1116 Cityliner
              Atvaizdas
              Tikrai puikios nuotraukos. Tik vienas pastebėjimas iš vienos fotonuotraukos. "Temsa Avenue CNG" vairuotojas, yra iš tu vairuotojų, kur sustoja neatsižvelgdamas į sustojimo vietą. Čia jis stovi po troleibusų tinklo spec. dalimi, kitaip tarent, po "iešmų". Tai yra labai pavojinga. Kas gali paneigti, kad jis gali nukristi ant šito brangaus autobuso.

              Comment


                norejau suzinoti iki kada Temsa Avenue CNG kauno gatvemis riedes.
                ljus:bang:

                Comment


                  Parašė Lebronas Rodyti pranešimą
                  norejau suzinoti iki kada Temsa Avenue CNG kauno gatvemis riedes.
                  Vien Kauno gatvėmis jau neriedės, o po rajoną važinės iki sekmadienio.
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
                    Estų Scania
                    Atvaizdas
                    Puikus kadras, nes tai pirmoji Simple Express kelionė Vilnius-Ryga-Talinas maršrutu. Tikėkimės keleivių sparčiai daugės, nes kaina ir išvykimo laikas yra labai geri.
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      Parašė aRa Rodyti pranešimą
                      Sprendžiant iš specifinių geltonų juostų ant šono - buvęs "Kautros" Isuzu Turquoise, dabar su Kaliningrado numeriais:
                      Atvaizdas

                      Galbūt kas nors galite patvirtinti arba paneigti, kad tai ex "Kautros" - 82 (SVO 167 -> BDB 806) arba 83 (SVO 168)?
                      Taip, tai 100% buvusi Kautros mašina, tik nepasakysiu, ar tai buvusi 82 ar 83. Teko matyti galbūt ir šitą patį autobusą dar su Kautros raidėmis ant šono, bet jau su Rusijos valst. numeriais. Jei neklystu, minimi autobusai buvo parduoti 2007 m.
                      Paskutinis taisė Matytas; 2011.03.02, 00:09.

                      Comment


                        Tęsiu fotoreportažų ciklą.
                        Neringa
                        Žiemos metu keleivius Neringoje nuo Nidos iki Smiltynės senosios perkėlos veža E. Zinkevičiaus IĮ. Darbo dienomis maršrutų aptarnavimui pakanka dviejų transporto priemonių; šešt., sekm ir švenčių dienomis vienam reisui reikalinga trečia transporto priemonė.

                        Tądien, kai buvau (darbo d.), keleivius dienos metu vežė MAN'as ir Setra.





                        Pro Neringą driekiasi trijų tarptautinių maršrutų trasos. Vienas KLAP'o Klaipėda - Nida - Kaliningradas, o kiti du (vienas kasdien, o kitas - poilsio d.) - "Kionigavto" Klaipėda - Nida - Kaliningradas. Rusų autobusas keltu nesikelia, o atvyksta iki senosios perkėlos.



                        "Kionigavto" tvarkaraštis. Bilieto kaina 400 rublių.



                        Smiltynės stotelėje stovėjo "Konsolės" statybininkų mikroautobusas.

                        Paskutinis taisė Al1; 2011.03.05, 11:59.

                        Comment


                          Gal kas zino,ar tiesa jog "Toks'as" priklauso "Lukoil'ui" ir yra jo tarsi dukterine imone?

                          Comment


                            Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                            Gal kas zino,ar tiesa jog "Toks'as" priklauso "Lukoil'ui" ir yra jo tarsi dukterine imone?
                            Taip, TOKS'as priklauso Lukoil'ui.
                            Daugiau mano nuotraukų >>>

                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                            Comment


                              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                              Taip, TOKS'as priklauso Lukoil'ui.
                              Skirtingai nei kitu miestu VT, Kautra, Klap, Busturas..

                              Comment


                                Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                Skirtingai nei kitu miestu VT, Kautra, Klap, Busturas..
                                Kautra bent seniau priklausė Hermio projektams, bet vėliau akcininkai keitėsi. Klap, Busturas yra savivaldybių įmonės.
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                  Taip, TOKS'as priklauso Lukoil'ui.
                                  Iš kur kokia informacija?
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                    Iš kur kokia informacija?
                                    Taip, tai faktas.

                                    Comment


                                      Tęsiu eilinį fotoreportažą.
                                      Radviliškis

                                      Radviliškyje priemiestiniais maršrutais keleivius veža vietinis vežėjas "Emtra". Šiai įmonei atiteko keleivių vežimo koncesija. "Emtra" naudojasi autobusų parko garažu ir tikriausiai perėmė (išsinuomavo iš AP ar pagal koncesijos sąlygas privalomai nupirko) kelis geresnius autobusus, įdarbino didžiąją dalį AP darbuotojų. Radviliškio AP valdo autobusų stotį ir tikriausiai yra perduoto naudoti koncesininkui turto savininkas.
                                      "Emtra" neveža keleivių tarpmiestiniais maršrutais, kitų vietinių vežėjų tarpmiestiniais maršrutais rajone nėra. Taip pat "Emtra" aptarnauja vienintelį miesto maršrutą.

                                      Radviliškio rajoną tarpmiestiniai autobusai kerta tik dviem pagrindinėmis kryptimis: Šiaulių - Panevėžio keliu (A9) ir keliu Šeduva - Kėdainiai (144). Taip pat po vieną per dieną tarpmiestinį autobusą važiuoja keliai Radviliškis - Tytuvėnai ir Radviliškis - Pakruojis. Todėl priemiestinio susisiekimo poreikis yra didesnis nei kituose rajonuose, kuriuos raižo tarpmiestinių autobusų maršrutai.

                                      "Emtros" parką sudaro dideli autobusai, daugiausiai skandinavai.





                                      Šis autobusas pagal "Regitros" duomenis turi du savininkus. Todėl gali būti, jog tai autobusų parko autobusas, perduotas koncesininkui. Visgi aš tuo nesu 100 proc. tikras, bet tik darau prielaidą. Dėl įkeitimo bankui - abejoju, nes naujesni autobusai turi tik vieną savininką, tikriausiai pačią "Emtrą".



                                      Šitas taip pat turi du savininkus.





                                      Irgi turi du savininkus.




                                      Paskutinis taisė Al1; 2011.03.07, 21:43.

                                      Comment


                                        Keleivių maždaug 12-13.30 val., t.y. iki baigiantis pamokoms, važiavusiuose priemiestiniuose autobusuose buvo daug, didelių autobusų užpildymas siekė apie 70 proc. Kadangi mokyklose pamokos dar nebuvo pasibaigusios, tai tie autobusai vežė ne moksleivius, o rajono gyventojus. Vežė ne vien tik pensininkus ar invalidus. Suprantama, kadangi rajoną tarpmiestiniai autobusai kerta tik dvejomis kryptimis, susisiekti su daugeliu palyginti nemažų kaimų ir gyvenviečių galima tik priemiestiniais autobusais.





                                        Iveco Daily važiuoja priemiestiniu maršrutų į Linkaičius per miesto centrą. "Emtra" turi dar vieną Iveco Daily, kuris dažniausiai veža moksleivius iš Šeduvos. Beje, Šeduvos moksleivių išvežiojimui naudojami 3 dideli autobusai ir mikroautobusas. Autobusai atlieka po du reisus. Jie nesibazuoja Šeduvoje, bet atvyksta tuščiais reisais (galbūt ne visi iš 4, bet 2 ar 3 tai tikrai) specialiai moksleivių vežimui.
                                        Taip pat reikia vieno, o gal ir dviejų autobuso moksleivių pervežimams ir Baisogaloje (4 maršrutai). Vienas autobusas į Baisogalą atvyksta po pietų iš Radviliškio priemiestiniu reisu ir po to vežioja moksleivius. Vienas "Emros" autobusas moksleivius paveža ir iš Šiaulėnų.



                                        Bene įdomiausiais egzempliorius. Tik neaišku, kam toks didelis autobusas reikalingas? Tiek keleivių tikrai nėra.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2011.03.08, 07:22.

                                        Comment


                                          Autobusų parko teritorijoje mačiau tik kelis apardytus autobusus su Radviliškio AP rekvizitais ant šonų.

                                          Pastatyti naujos autobusų stoties su prekybos centru Radviliškiui nepavyko. Krizė. Vasarį stoties salė buvo perdažyta. Salė šildoma tik per didelius šalčius. Yra ventiliatorius, kuris pučia šiltą orą nuo vandeninio šildytuvo, į kurį vanduo atiteka iš vietinės kieto kuro šildymo sistemos. Dėl to, kad salė nešildoma, bet sudėti plastikiniai langai, veisiasi pelėsis: langų rėmai apaugę pelėsiais. Nepadeda net ir rėmuose pragręžtos centimetrinės skylės (po 4 kiekviename lange). Per tokį jų kiekį tik šiluma išeina...
                                          Normalaus tualeto stotyje nėra. Yra tik viena plastikinė būdelė šalia stoties pastato.


                                          Stotyje veikia kavinė-baras, prekiaujama alkoholiu. Pagrindiniai jo klientai - moksleiviai. Jiems laisvai parduodamas alus, o gal ir stipresni gėrimai. Bebūnant stotyje išgėrę moksleiviai susimušė. Buvo iškviesta policija, kelis išvežė...



                                          Miesto maršrutų eismo (dabar jau nebegaliojantis, ikikrizinis) grafikas ir stotelių schema.



                                          Miesto maršrutą aptarnauja šis Neoplanas.

                                          Paskutinis taisė Al1; 2011.03.07, 21:48.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X