Parašė AutoLiet
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Viešojo transporto fotogalerija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiuo metu išbando Irisbus autobusą Kuršėnų autobusų parkas(važinės miesto maršrutais savaitę ,o gal dvi po to žemagrindį išbandys)Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąGal turit informacijos ar kokie nors kiti parkai gaus išbandyti Irisbus autobusus? Galbūt kas nors nusprendė ir įsigyti?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kuršėnuose yra miesto VT? Kiek maršrutų?Parašė mersiukas Rodyti pranešimąŠiuo metu išbando Irisbus autobusą Kuršėnų autobusų parkas(važinės miesto maršrutais savaitę ,o gal dvi po to žemagrindį išbandys)I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra, berods pora tikrai yra, bet jei neklystu, integruotas su artimaisiais priemiesčiaisParašė Wycka Rodyti pranešimąKuršėnuose yra miesto VT? Kiek maršrutų?"I killed the Bank" - Andrew Jackson
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad per vasaros karščius žmonės galėtų vėsiai keliauti
 
 Va čia tai daiktas Ko tik neprigalvoja žmonės Ko tik neprigalvoja žmonės 
 
 http://www.fotobus.msk.ru/photo/297840/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei norėtų, išmonės tikriausiai užtektųParašė Silber418 Rodyti pranešimą/\
 
 Dar salone galėjo ką nors panašaus įrengti.   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O ką daryti rusams, sukasi iš to ką turi. Pas juos ne europa, kur viską galima nuspirkti ir įsidiegti. O tuo labiau autobusas registruotas 23 regione, Krasnodare, kuris yra labai toli nuo Maskvos ir kitų išsivysčiūsių miestų. O ten labai yra karšta dėl to ir įrengė kondicionierius. Tik neįsivaizduoju kaip jie veikia jei autobuso maitinimo galia apie 24v, o šitie jungiasi į 220 tinklą. Bei montuojami ant pastatų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nieko ir nesakau, tik tiek kad buvo labai netikėta pamatyti toki įrengimą ant autobuso galo. O maitinimo blokų yra įvairių, t.y. įtampos kelimui. Viskas priklauso tik nuo galios.Parašė kempas Rodyti pranešimąO ką daryti rusams, sukasi iš to ką turi. Pas juos ne europa, kur viską galima nuspirkti ir įsidiegti. O tuo labiau autobusas registruotas 23 regione, Krasnodare, kuris yra labai toli nuo Maskvos ir kitų išsivysčiūsių miestų. O ten labai yra karšta dėl to ir įrengė kondicionierius. Tik neįsivaizduoju kaip jie veikia jei autobuso maitinimo galia apie 24v, o šitie jungiasi į 220 tinklą. Bei montuojami ant pastatų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nereikia jokio papildomo generatoriaus, tiesiog sumontavo kažką panašaus į : http://skelbiam.info/179418_automobi...keitiklis.html Tikriausiai galingesnį ir tiek.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAutobuso generatorius neduotų reikiamos galios. Papildomą generatorių sumontavo. O jis tikriausiai iškart 220 V duoda.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei generatorius neduoda kiek reikia srovės? Kondicionieriai ryja kilovatus. O gamyklinis autobuso generatorius yra paskaičiuotas standartinei sumontuotai įrangai - šviesos, salono apšvietimas, durų atidarymo įranga, ventiliacija, siurbliai, variklio ventiliatoriai, suspausto oro kompresorius, audioįranga, valytuvai, elektrinis langų šildymas ir t.t.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai štai kodėl būtina sumontuoti tokius keitiklius, kurį rodžiau prieš tai buvusiame pranešime. Tai generatorius tik gamina 12V, o iš 12 aparato deka gaunama 220V. Duris atidarinėja juk cilindrai suslėgto oro pagalba, durų automatai tik duoda impulsą ir tiek, apie kokius siurblius kalbi? Jei stiprintuvo ar vandens, tai jie dažniausiai veikia dirželių pagalba, kaip ir variklio ventiliatorius ar oro kompresorius. Taigi generatorius ne taip jau daug energijos ir išeikvoja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei generatorius neduoda kiek reikia srovės? Kondicionieriai ryja kilovatus. O gamyklinis autobuso generatorius yra paskaičiuotas standartinei sumontuotai įrangai - šviesos, salono apšvietimas, durų atidarymo įranga, ventiliacija, siurbliai, variklio ventiliatoriai, suspausto oro kompresorius, audioįranga, valytuvai, elektrinis langų šildymas ir t.t.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė kempas Rodyti pranešimąO ką daryti rusams, sukasi iš to ką turi. Pas juos ne europa, kur viską galima nuspirkti ir įsidiegti. O tuo labiau autobusas registruotas 23 regione, Krasnodare, kuris yra labai toli nuo Maskvos ir kitų išsivysčiūsių miestų. O ten labai yra karšta dėl to ir įrengė kondicionierius. Tik neįsivaizduoju kaip jie veikia jei autobuso maitinimo galia apie 24v, o šitie jungiasi į 220 tinklą. Bei montuojami ant pastatų.
 
 Per gerai apie rusus galvojate ir todel net nesusimastote ,kodel ten irengti 2 ,o ne 1. Beje ausinimo skysti tiems kondicionieriams aisku pumpuoja variklio vandens pompa ir jokios papildomos elektros tam nereikia. Autobuso salonui atvesinti pilnai uztektu ir vieno tokio aparato (autobusas juk tarpmiestinis,duris retai darineja). O du jie sumontuoti aiskiai tik todel ,kad jokie ten ventiliatoriai juose neveikia ir juos apipucia tik oras autobusui vaziuojant. Kadangi tokiu atveju savaiminis apiputimas tu ausintuvu(be ventiliatoriu) yra per silpnas,tai jie ir pastatyti du. O jus cia snekate apie 220V...:-)) Nieko ten pas rusus tokio nera.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nusišneki.Parašė praeivis Rodyti pranešimąPer gerai apie rusus galvojate ir todel net nesusimastote ,kodel ten irengti 2 ,o ne 1. Beje ausinimo skysti tiems kondicionieriams aisku pumpuoja variklio vandens pompa ir jokios papildomos elektros tam nereikia. Autobuso salonui atvesinti pilnai uztektu ir vieno tokio aparato (autobusas juk tarpmiestinis,duris retai darineja). O du jie sumontuoti aiskiai tik todel ,kad jokie ten ventiliatoriai juose neveikia ir juos apipucia tik oras autobusui vaziuojant. Kadangi tokiu atveju savaiminis apiputimas tu ausintuvu(be ventiliatoriu) yra per silpnas,tai jie ir pastatyti du. O jus cia snekate apie 220V...:-)) Nieko ten pas rusus tokio nera.
 
 Na aš netinkiu, kad autobuso generatorius turėtų bent 4 kW galios rezervą. O būtent tiek reikia poros eilinių kondicionierių maitinimui. Gal ir daugiau.Parašė Lincas Rodyti pranešimąTai štai kodėl būtina sumontuoti tokius keitiklius, kurį rodžiau prieš tai buvusiame pranešime. Tai generatorius tik gamina 12V, o iš 12 aparato deka gaunama 220V. Duris atidarinėja juk cilindrai suslėgto oro pagalba, durų automatai tik duoda impulsą ir tiek, apie kokius siurblius kalbi? Jei stiprintuvo ar vandens, tai jie dažniausiai veikia dirželių pagalba, kaip ir variklio ventiliatorius ar oro kompresorius. Taigi generatorius ne taip jau daug energijos ir išeikvoja.Paskutinis taisė Al1; 2010.07.19, 18:47.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Maršrutas: Ukmergė-Druskininkai.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąOho! Įdomu ką čia ukrainietiškas Bogdanas Druskininkuose daro ?
 Comment







 
							
						








Comment