Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    beje-kam priklauso sis specialus autobusas? Silutes AP? koks garazinis numeris?
    Tikriausiai priklauso AP. Jis skirtas tik Šilutės - Rusnės maršruto aptarnavimui.
    Kadangi tik čia yra daug besikeliančiųjų.
    Visur kitur - pavienės sodybos arba kaimai (iš kelių sodybų). Ir jokio VT susisiekimo net ir nesant potvynio. Ten gelbėtojai vyksta kitokia technika. Taip pat jie turi kita (o gal ir kelis) toki pat MAN sunkvežimį (buvau radęs nuotrauką internete, bet dabar neberandu). Tik, žinoma, neperdarytus į autobusą. Turbūt jie įsigyti tuo pat metu. Gal ir kažką painioju, bet gali būti, jog tie visi sunkvežimiai - vokiečių dovana.
    Pagal Regitros duomenis, MAN'as, perdarytas į autobusą pagamitnas 1979 m., savivininkas vienas. Autobusas stovi AP teritorijoje, kai kita gelbėtojų technika AP teritorijoje nelaikoma. Autobusą vairavo AP vairuotojas, bilietai irgi AP.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tikriausiai priklauso AP. Jis skirtas tik Šilutės - Rusnės maršruto aptarnavimui. (...)
      Pagal Regitros duomenis, MAN'as, perdarytas į autobusą pagamitnas 1979 m., savivininkas vienas. Autobusas stovi AP teritorijoje, kai kita gelbėtojų technika AP teritorijoje nelaikoma. Autobusą vairavo AP vairuotojas, bilietai irgi AP.
      Visgi drįsčiau ginčyti jo priklausomybę (ben jau formalią) autobusų parkui.
      Viena - Šilutės AP labai tvakingai rašo garažo numerius ant autobusų - amfibija jo neturi.
      Bet svaresnis argumentas, mano manymu - "Civilinės saugos" emblema Tokias turi (ar bent turėjo anksčiau) nemažai įvairaus transporto, priklausiusio Civilinės saugos departamentui.
      Paskutinis taisė aRa; 2010.04.07, 12:46. Priežastis: gramatika :)

      Comment


        Prieš gerą savaitę 'stūmiau' laiką Rygos autobusų stoty. Keletas eksponatų.

        1. Kautros,Mercedes Benz O404, važiuojantis maršrutu Ryga-Panevėžys-Kaunas


        2.


        3. Klaipėdos AP Setra S 315. Įsėdo 4 ar 5 žmonės.


        4. Ir autobusai, kurių tiksliai nežinau:


        5.


        6.


        7.


        8.

        Comment


          9.


          10.


          11.


          12.


          13.


          14.


          15.


          16.

          Comment


            Matos kad labai gerai priziureti autobusai.. Seip man tai pikta daros kai ilipi i koki autobusa sedines suplesitos siuksliu pilna..

            Comment


              Nordeka, Ventspils Reiss, B-Bus ir Ecolines autobusai yra gana nauji, o štai CATA turi nemažai senienų.
              Tokių panašių į Nordekos gar. nr. 115 turi ir Šilutės AP.

              Autobuso salono turinys priklauso nuo to, koks yra autobuso šeimininkas, o ne nuo to, nauja mašina ar ne.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė aRa Rodyti pranešimą
                Visgi drįsčiau ginčyti jo priklausomybę (ben jau formalią) autobusų parkui.
                Viena - Šilutės AP labai tvakingai rašo garažo numerius ant autobusų - amfibija jo neturi.
                Bet svaresnis argumentas, mano manymu - "Civilinės saugos" emblema Tokias turi (ar bent turėjo anksčiau) nemažai įvairaus transporto, priklausiusio Civilinės saugos departamentui.
                Civilines saugos departamento prie VRM jau senokai nebera. Galbut anksciau autobusas galejo jam priklausyti. Nuo tu laiku uzsilikusi emblema. Kiekviena savivaldybe turi civilines saugos skyrius ar departamentus, ar pan. Gali buti, kad tas autobusas priklauso savivadybes administracijai. Kadangi ir AP priklauso savivaldybei, autobusas gali buti saugomas ir eksploatuojamas AP.


                Jo majo. http://fotobus.msk.ru/photo/242507/

                Pats "naujausias" Alytaus Ikarusas, 1989 m. Paskutinis is visu gautu. Su dvieju varciu sviesiai pilkomis durimis, vienintelis toks... Ir sitaip pasielgta... Turbut "Maximos" laikais ji taip sudirbo. Nes miesto gatvese jis vazinejo iki pat galo.
                As maniau, kad bus uzsilikes kitas, pirmasis "apipjaustytas" 280-asis.
                Paskutinis taisė Al1; 2010.04.07, 21:26.

                Comment


                  Smiltynė

                  Į Nidą:


                  Po dviejų valandų:


                  Į Kaliningradą:


                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Kaliningrado autobusas keltu nesikelia?

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Kaliningrado autobusas keltu nesikelia?
                      Ne, nesu matęs. Be to senojoje perkėloje tik žmones kelia.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                        ex Alytaus AP, dabar "Kautros" Iveco mikroautobusai:
                        6 CRN 297
                        Pataisysiu - CRP 297

                        Comment


                          Parašė aRa Rodyti pranešimą
                          Pataisysiu - CRP 297
                          Dėkui. Pasitaisau.

                          Comment


                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            Po dviejų valandų:
                            Atvaizdas
                            Pirmąkart tokį matau. Gal galima būtų pamatyti nuotraukos originalą?
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                              http://fotobus.msk.ru/photo/242507/

                              Tai, kad šis Ikarusas - visai ne paskutinis Alytaus gautas 280-asis. Mano duomenimis ši "techpagalba" - (8)117 ZAC 920 - tai "obrezas" 1982 m. Ikarus 280. Prieš gaudamas naujus garažinį ir lietuvišką valstybinį jis buvo 151 93-06лкб. Paskutinis gautas Ikarus 280 buvo 425 1928ЛИР (ZAE 841). Beja, registruotas ne 1989, o 1990m. Susikūrus Alytaus AP gavo garažinį 2029. Jis turėjo šviesias dviejų varčių duris. Gaila, bet, išskyrus techpagalbos "obrezą", visi Alytaus Ikarusai jau AtA.
                              Artimiausiu metu įdėsiu Alytaus gautus Ikarus'us.
                              Buvo toks (93-06лкб) obrezas. Perdarytas jei neklystu po 90-uju, bet dar nesant lietuvisku numeriu. Jo galas irgi buvo nelabai estetiskai sutvarkytas - t.y. ne taip, kaip Vilniuje ar Kaune, kai budavo privirinama galine sienele, ir ispjaunama anga durims. Perdaryta buvo panasiai kaip ir paskutinysis Ikarusas - atkabinus priekaba, anga tiesiog "uzvirinta", istatytos durys.

                              Beje, kaista, kad Kautra, turedama savo parkus Prienuose, Alytuje ir Druskininkuose, technine pagalba bazuoja Kaune. Alytus yra puiki strategine vieta bent vienai techninei pagalbai bazuoti. Pagalba galima butu teikti ne tik saviems autobusams, bet ir sunkvezimiams ar kitu smulkiu vezeju autobusams.

                              Comment


                                ka reiskia zodis "bazuoti-is" kaip ir zinau.. taciau nustebau kazkada paskaites ankstesnius straipsnius apie "kautros" parka,kur buvo surasyti garaziniai numeriai ir pamineta jog kazkoks is "kautros" autobusu,gal nr.163 ar kazkoks kitas bazuojasi Palangoje..kaip suprasti toki sakini,pabreziu tai "kautros" autobusas ir garazines numeracijos sarasas

                                Comment










                                  Paskutinis taisė Eimantas; 2010.04.08, 22:12. Priežastis: padaryti tarpai.

                                  Comment


                                    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                    ka reiskia zodis "bazuoti-is" kaip ir zinau.. taciau nustebau kazkada paskaites ankstesnius straipsnius apie "kautros" parka,kur buvo surasyti garaziniai numeriai ir pamineta jog kazkoks is "kautros" autobusu,gal nr.163 ar kazkoks kitas bazuojasi Palangoje..kaip suprasti toki sakini,pabreziu tai "kautros" autobusas ir garazines numeracijos sarasas
                                    Spėju, kad vairuotojas gyvena Palangoje, tai jam ir leista pagal sutartį laikyti ten autobusą. Ir baik pagaliau šitas nesamones - pagal tave jei autobusas nestovi Kaune, tai jis jau turi būti atskirame pranešime ir atskirame sąraše? Tavo mąstymas tiesiog ridiculous...
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Spėju, kad vairuotojas gyvena Palangoje, tai jam ir leista pagal sutartį laikyti ten autobusą. Ir baik pagaliau šitas nesamones - pagal tave jei autobusas nestovi Kaune, tai jis jau turi būti atskirame pranešime ir atskirame sąraše? Tavo mąstymas tiesiog ridiculous...
                                      na taip ir cia jokios ne nesamones.Juk taip ir turi buti,visos masinos(apie ivairias firmas kalbu) turi stoveti savo garazuose,savo mieste,kaip gali "kautros" vairuotojas gyventi palangoje,kas cia butu jei visi vairuotojai is kitu miestu transporto priemones savuose miestuose laikytu.Suprantu kuomet autobusas atvykes tarkim is Vilniaus i Skuoda,nakvoja Skuode kad nereiktu jam nakti atgal i Vilniu grizti,bet kad "kautros" bazuotis gali palangoje kazkas keisto..

                                      Comment



                                        Žinia, būna maršrutų, kai autobusas nakvoja nuvykęs į tolimą miestą - ir Buss fanas sutinka, kad tai "normalu"
                                        "Kautros" atveju, kai jie bando apžioti kuo daugiau maršrutų, tokių autobuso "nakvojimo ne savo" mieste atvejų yra pakankamai daug ir konkretiems miestams "priskirti" tam tikri autobusai. Logiškai mąstant, tokiu atveju geriau, kad ir šių autobusų vairuotojai gyventų tuose miestuose, o ne nuolat mokėti jiems komandiruotpinigius. Stai taip aš suprantu "bazavimosi" sąvoką
                                        Paskutinis taisė aRa; 2010.04.09, 09:30.

                                        Comment


                                          Parašė aRa Rodyti pranešimą

                                          Žinia, būna maršrutų, kai autobusas nakvoja nuvykęs į tolimą miestą - ir Buss fanas sutinka, kad tai "normalu"
                                          "Kautros" atveju, kai jie bando apžioti kuo daugiau maršrutų, tokių autobuso "nakvojimo ne savo" mieste atvejų yra pakankamai daug ir konkretiems miestams "priskirti" tam tikri autobusai. Logiškai mąstant, tokiu atveju geriau, kad ir šių autobusų vairuotojai gyventų tuose miestuose, o ne nuolat mokėti jiems komandiruotpinigius. Stai taip aš suprantu "bazavimosi" sąvoką
                                          va cia tai tikrai naujiena man pasakei jog autobuso vairuotojas gali gyventi vos ne labiausiai nutolusiame mieste nuo savo transporto imones beje-o tie kurie negyvena,tai kur nakvoja nuolat juk nemanau kad autobusuose ? tarkim Skuode kokiam??

                                          Comment

                                          Working...
                                          X