Fotoreportažas iš Gargždų.
Klaipėdos rajone tarybiniais metais autobusų parko nebuvo. Dabar pagrindinis (o gal ir vienintelis - nes neaišku dėl mikroautobusų), vežėjas iš Gargždų (bet ne viso Klaipėdos rajono) yra UAB "Vežeta".
Priemiestinių maršrutų nėra daug, apie 15, neskaitant Klaipėdos - Gargždų - Vėžaičių ir Klaipėdos - Dovilų - Gargždų maršrutų. Šiuos du pastaruosius maršrutus aptarnauja autobusai.
Du iš jų. Kitų nuotraukos yra fotoreportaže iš Klaipėdos. Tiesa, yra dar vienas tamsiai mėlynas Neoplanas, kurio man nepavyko pagauti.
Čia taip pat "Vežetos" autobusas. Klaipėdoje prie stoties.
Neaišku, ar tai "Vežetos" mikroautobusai, važiavę į priemiestį.
Mikroautobusai į Klaipėdą veža keleivius kas 20 minučių nuo pirmojo keleivio įsėdimo. Kažin, ar taip jau griežtai žiūrima, kiek teko stebėti, nei vienas mikroautobusas neišvažiavo ir nelaukė ilgiau nei 20 min.
Beje, visi mikroautobusai ir autobusai tiek atvažiuodami į Gargždus, tiek ir išvykdami iš Gargždų iš stoties važiuoja pro centrą. Ten yra stotelė.
Beje, mikroautobusai iš Gargždų važiuoja ne į Klaipėdos autobusų stotį (ir netgi ne pro ją). Galinė jų stotelė Klaipėdoje yra Rumpiškės stotelė ties Taikos pr. ir Sausio 15-osios gatvių sankryža.
Dar trys priemiestiniai autobusai.
Įdomus autobusas.
Perdarytas iš krovininio. Klaipėdoje mačiau dar vieną panašiai perdarytą, tik šviesų.
Gargždų autobusų stotis priklauso savivaldybei (kontrolinis akcijų paketas) ir privatininkams.
Stoties nuotrauka 2010 m. Bet iš tiesų mažai kas pasikeitė. Dešinėje pusėje yra dispečerinė, kairėje - laukiamoji salė. Per vidurį dabar įsikūrusi vaistinė (2010 m. nebuvo). Yra siuntų skyrius, tualetai pastato gale. Tualetai apleisti. Stoties pastatas tipinis, panašus yra Radviliškyje, tik šiek tiek pailgintas. Buvo planų statyti PC su nauja stotimi senosios vietoje, bet jie neišdegė, nes kitoje gatvės pusėje pastatytos didelės "Maxima" ir "Norfa".
Kitų vežėjų autobusai Gargždų stotyje.
KLAP'o.
Mažeikių AP.
Telšių AP.
O šie du autobusai vežė moksleivius iš stoties specialiais mokykliniais maršrutais.
Tai kad čia praktiškai visuose rajonuose pasitaikantis atvejis, kai maršruto lentelė neatitinka tvarkaraštyje nurodyto maršruto. Vietiniai ir taip viską žino...
Koks tai maršrutas pagal marsrutai.lt aš dabar jau ir nelabai galiu pasakyti, nes fotoaparato laikrodis nenustatytas.
Panevezio AP kelios masinos neatitinka aptarnauju marsrutu kolonu. Tai najesni miesto zemagrindziai Neoplan'ai vaziuojantys tarpmiestiniais reisais ir tarpmiescio kolonos (3) geltonieji Iveco, aptarnaujantys miesto marsrutus.
Gal sakyciau laikas keisti garaz.numerius tokiu atveju,arba atskirti visgi kas ir kokius marsrutus turi aptarnauti.
Nėra poreikio keisti garažinius numerius. Panevėžys specifinis miestas, nes miesto autobusus leidžia į tarpmiestinius maršrutus ir atvirkščiai.
Būtent kad nėra priskirta. Važinėja ir mieste, ir užmiestyje. Bent jau midibusus, kai buvau Panevėžyje, mačiau dirbančius ir mieste, o po to važiuojančius į užmiestį.
Tai kad čia praktiškai visuose rajonuose pasitaikantis atvejis, kai maršruto lentelė neatitinka tvarkaraštyje nurodyto maršruto. Vietiniai ir taip viską žino...
Koks tai maršrutas pagal marsrutai.lt aš dabar jau ir nelabai galiu pasakyti, nes fotoaparato laikrodis nenustatytas.
Kokią mėnesio ir savaitės dieną užfiksuota? Ir kokiu apytiksliai paros laiku? Kokioje gatvėje ir kokia kryptimi (link Veiviržėnų ar Gargždų) važiuoja autobusas?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Įtariu, kad tai Mataičiai per Šukaičius. Tai maži kaimai, o Veiviržėnai didesnis miestelis, turbūt per jį pravažiuoja. Dar yra www.gargzdustotis.lt, kur skelbiami Gargždų stoties grafkai. Tai ten yra daugiau maršrutų nei marsrutai.lt
Nėra pas mus jokių priskyrimų- važiuoja tas kam numato tą dieną važiuot. Nebent tik pagal dydį kažkos rūšiavimas vyksta: į Klaipėda nevažiuos midibusas, ir atvirkščiai- į kokią Ignaliną nepasiųs Caetano Super Beta.
Nuotraukos iš Temsa MD 9 LE pristatymo Alytuje.
Kautra savo filialui Druskininkuose nupirko du šiuos autobusus. Kiek keista, nes jie pakeis ne Opalin, o MAN autobusus, nes jie per dideli Druskininkams. Nors dėl Temsa Opalin nereikia labai jaudintis šiandien du jų važinėjo Kauno tarpmiestyje ir priemiestyje.
Taigi, apie Temsa MD 9 LE. Pusiau žemagrindžiame autobuse yra 25 sėdimus, 38 stovimos vietos ir viena vieta neįgaliojo vežimėliui. Variklis Cummins, pavarų dėžė Allison automatas. Autobuse erdvu, lubos aukštos. Gal kiek per mažai atveriamų langų, bet yra dar veikiantys kondicionieriai Man patiko šis autobusas, tikrai atrodo geresnis nei žiemą buvęs Temsa Avenue CNG. Druskininkuose geri keliai, tai turėtų laikyti nemažai
Viduje.
Apie Alytaus viešojo transporto viziją, tiksliau apie copy-paste Druskininkai į Alytų. Būtų neblogai, taigi, laikau špygas, kad konkursą metų gale laimėtų Kautra ir iš Alytaus gatvių dingtų mikrobai (arba jų mažiau liktų).
Kiek senesnės nuotraukos iš Transbaltica parodos Vilniuje. Ten buvo pristatytas taip pat turkas - Otokar Navigo 160S. Man labai priminė Temsa Prestij SD, praktiškai visas išplanavimas toks pats, tik šitas labiau dėžutę primena ir galbūt kai kurie smulkūs elementai yra primityvesni.
CNG Fiat Ducato.
Paskutinis taisė digital; Vakar, 09:48.
Priežastis: atkurtos nuotraukos
Įtariu, kad tai Mataičiai per Šukaičius. Tai maži kaimai, o Veiviržėnai didesnis miestelis, turbūt per jį pravažiuoja. Dar yra www.gargzdustotis.lt, kur skelbiami Gargždų stoties grafkai. Tai ten yra daugiau maršrutų nei marsrutai.lt
www.marsrutai.lt yra kol kas tik Klaipėdos rajono tie maršrutai, kuriems licencijos yra vežėjams išduotos Klaipėdos rajono savivaldybės. Įprasta, kad į didesnius miestelius atvyksta vežėjai iš kelių rajonų, taigi teks dar luktelėti, kol www.marsrutai.lt bus visų aplinkinių rajonų VT grafikai, nes ne visos savivaldybės noriai bendradarbiauja, deja.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
www.marsrutai.lt yra kol kas tik Klaipėdos rajono tie maršrutai, kuriems licencijos yra vežėjams išduotos Klaipėdos rajono savivaldybės. Įprasta, kad į didesnius miestelius atvyksta vežėjai iš kelių rajonų, taigi teks dar luktelėti, kol www.marsrutai.lt bus visų aplinkinių rajonų VT grafikai, nes ne visos savivaldybės noriai bendradarbiauja, deja.
Tai kad nėra kitų vežėjų, nebent mikrobai. Bet jie negali būti iš kitų savivaldybių, išskyrus Klaipėdos m. ir raj.
Apie Alytaus viešojo transporto viziją, tiksliau apie copy-paste Druskininkai į Alytų. Būtų neblogai, taigi, laikau špygas, kad konkursą metų gale laimėtų Kautra ir iš Alytaus gatvių dingtų mikrobai (arba jų mažiau liktų). Atvaizdas
Mikrobai tikrai nedings. "Kautra" užveš Crafterių. Visas problema tik tame, ar savivaldybė sutiks mokėti didelės dotacijas "Kautrai". Juk mikrobams dabar jų mokėti nereikia. Moka tik už lengvatininkus. Be to mikrobai priešinsis, nes "Kautra" norės viso miesto, o ne dalies maršrutų. Druskininkuose nebuvo kam priešintis, nes "Druskininkų autobusai" berods buvo savivaldybės UAB'as, atskirtas nuo Druskininkų AP, kai pastarąjį ruošėsi privatizuoti.
Comment