Parašė music
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Metro Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kinijoje metro bilieto kaina siekia apie 2lt, pagal John kelionės dienoraštį. Gal realu ir Lietuvoje tiek išspausti. Statant metro reikės samdyti užsienio firmą, nebeišeis išplauti pinigų, o dar ir keliams užsisuks pinigų kranelis. O dėl kramščių, jų neišvengiamai mažėja, problema su laiku išsispręs ir ko gero greičiau nei, kad automobilistai persės į VT.Paskutinis taisė andyour; 2011.05.17, 14:41.
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sutilps sutilps. Kur nors Miunchene paros VT bilietas tik truputį brangesnis nei Vilniuje...Parašė andyour Rodyti pranešimąKinijoje metro bilieto kaina siekia apie 2lt, pagal John kelionės dienoraštį. Gal realu ir Lietuvoje tiek išspausti. Statant metro reikės samdyti užsienio firmą, nebeišeis išplauti pinigų, o dar ir keliams užsisuks pinigų kranelis. O dėl kramščių, jų neišvengiamai mažėja, problema su laiku išsispręs ir ko gero greičiau nei, kad automobilistai persės į VT.
Aš nesuprantu, iš kur Tamsta nuolat trauki, kad automobilių mažėja ir toliau mažės, kamščiai mažėja.
Vyksta visai priešingai
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pastarąjį pusmetį regiu atvirkštinę tendenciją (Vilniuje) - kamščiai "atsigauna".Parašė andyour Rodyti pranešimąO dėl kramščių, jų neišvengiamai mažėja, problema su laiku išsispręs.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pavasarį jų padaugėjo kažkiek, tai susiję su ekonomikos atsigavimu. Tiesiog kiekvieną dieną į darbą važinėju ir matau skirtumą, prieš ir po krizės. Degalų kainos rekordinės. Net ir nesant kamščiams, susisiekimo laikas yra jau ant ribos, kai dar galima kentėti, iš miesto pakraščio į centrą vidutiniškai 30min.Parašė music Rodyti pranešimąSutilps sutilps. Kur nors Miunchene paros VT bilietas tik truputį brangesnis nei Vilniuje...
Aš nesuprantu, iš kur Tamsta nuolat trauki, kad automobilių mažėja ir toliau mažės, kamščiai mažėja.
Vyksta visai priešingai
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nežinau, nežinau. Pastaruoju metu vaizdelis nuo Žaliojo tilto į visas puses nenuteikia optimistiškai ir ne ką tenusileidžia 2007-2008, tik dar ir žmonių VT stotelėse daugiau.Parašė andyour Rodyti pranešimąPavasarį jų padaugėjo kažkiek, tai susiję su ekonomikos atsigavimu. Tiesiog kiekvieną dieną į darbą važinėju ir matau skirtumą, prieš ir po krizės. Degalų kainos rekordinės. Net ir nesant kamščiams, susisiekimo laikas yra jau ant ribos, kai dar galima kentėti, iš miesto pakraščio į centrą vidutiniškai 30min.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Miuncheno paros bilietas.
1 zona- 5,4 eur;
1 ir 2 zona- 7,3 eur.
http://www.mvv-muenchen.de/en/home/t...ket/index.html
Vilniaus VT paros bilietas- 13 lt (3,7 eur).
http://www.vilniustransport.lt/lt/pages/view/?id=53
Žinote, aš sutinku jau rytoj mokėti trečdaliu daugiau jei Vilniaus VT bus Miuncheno lygio!
 
 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dauguma važinėja su nuolatiniais po 100lt, o jei rečiau - po 2lt.Parašė music Rodyti pranešimąMiuncheno paros bilietas.
1 zona- 5,4 eur;
1 ir 2 zona- 7,3 eur.
http://www.mvv-muenchen.de/en/home/t...ket/index.html
Vilniaus VT paros bilietas- 13 lt (3,7 eur).
http://www.vilniustransport.lt/lt/pages/view/?id=53
Žinote, aš sutinku jau rytoj mokėti trečdaliu daugiau jei Vilniaus VT bus Miuncheno lygio!
 
 
Paskutinis taisė andyour; 2011.05.17, 15:15.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet ir degalų kainos "atsigauna".Parašė Sula Rodyti pranešimąPastarąjį pusmetį regiu atvirkštinę tendenciją (Vilniuje) - kamščiai "atsigauna".
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
"Atsigavimas" jau nuslūgo. Kita vertus, jei net tokiu atveju netaupoma, tai reiškia, kad kokybinis skirtumas su VT yra didelis.Parašė andyour Rodyti pranešimąBet ir degalų kainos "atsigauna".
Man važiuojant 2-3 žmonėms į miestą ir atgal 2-3 nuolatiniai "atmuštų" visą mėnesio kuro kainą.
Nesu potencialus metro klientas, aš iš viso svajoju apie kokybiškai naujas susisiekimo priemones.Paskutinis taisė Sula; 2011.05.17, 15:48.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai gerai, O kas dengs nuostolį? Jei dabar negalite patengti autobusų ir troleibusų skolų?Parašė music Rodyti pranešimąMiuncheno paros bilietas.
1 zona- 5,4 eur;
1 ir 2 zona- 7,3 eur.
http://www.mvv-muenchen.de/en/home/t...ket/index.html
Vilniaus VT paros bilietas- 13 lt (3,7 eur).
http://www.vilniustransport.lt/lt/pages/view/?id=53
Žinote, aš sutinku jau rytoj mokėti trečdaliu daugiau jei Vilniaus VT bus Miuncheno lygio!
 
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taigi dengiam, nors ir nevažinėjamParašė udrius Rodyti pranešimąLabai gerai, O kas dengs nuostolį? Jei dabar negalite patengti autobusų ir troleibusų skolų?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kas daugiau jeigu ne kauniečiaiParašė udrius Rodyti pranešimąLabai gerai, O kas dengs nuostolį? Jei dabar negalite patengti autobusų ir troleibusų skolų?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dengia tie, kurie ir taip naudojasi VT. Kaip manote, kam reikalinga priekinių durų tvarka ir kodėl ji taip atkakliai stumiama? Pajamos galbūt padidėjo nežymiai, bet tai griebimasis net ir už šiaudo esant katastrofinio dydžio skoloms, kurias sugeneravo savivaldybė. Ir ji net neketina jų padengti, nes nėra iš ko. Ir dar svaigstama apie metro, jei net nesugebama išlaikyti ir plėtoti esamo VT.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Deja, kaip matai automobiliuose sėdi po vienąParašė Sula Rodyti pranešimą"Atsigavimas" jau nuslūgo. Kita vertus, jei net tokiu atveju netaupoma, tai reiškia, kad kokybinis skirtumas su VT yra didelis.
Man važiuojant 2-3 žmonėms į miestą ir atgal 2-3 nuolatiniai "atmuštų" visą mėnesio kuro kainą.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar mažai mokat, stabdydami visą eismą. Žmonės vėluoja į darbą, kroviniai vėluoja.Parašė Sula Rodyti pranešimąTaigi dengiam, nors ir nevažinėjam
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Abejoju, kita vertus, duokite tuomet alternatyvą. Moku už tai kuo naudotis fiziškai negaliu. Krovinius vežiojam patys, taip kad stabdyti save iš viso yra alogizmas.Parašė andyour Rodyti pranešimąDar mažai mokat, stabdydami visą eismą. Žmonės vėluoja į darbą, kroviniai vėluoja.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aptikau Delfyje, kad rytoj, nuo 15 val. val., vyks konferencija, kurioje į kausimus dėl metro Vilniuje reikalingumo atsakys „Metro sąjūdžio“ valdybos pirmininkas Juozas Zykus. Nuoroda:
http://conference.delfi.lt/web/confe...show.sym?id=87
Kaip suprantu, kas jau kas, bet šioje temoje besireiškiantys klausimų turi tikrai nemažai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
žiauru...Juozas Zykus: 15:50
Metro pastatytų tam tikra sudaryta korporacija ir jis būtų statomas koncesijos būdu, savivaldybė nenaudotų savo pinigų, o gautų į biudžetą įplaukas iš eksploatuojančios organizacijos.
Finansavimas būtų ES paramos pinigais ir privataus investitoriaus, o valdytų operatorius, kuris pasibaigus koncesijai metro perduotų savivaldybei. Tokiu atveju metro gaunamą pelną, savivaldybė galėtų dengti troleibusų ir autobusų patiriamus nuostolius, ką teigia darantys miestai, kurie turi metro.
							
						When a man lies, he murders some part of the world
Comment
 
Comment