Parašė music
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Tai labiau galioja besiplečiantiems rajonams ir priemiesčiams, gi yra mieste gatvių ir kvartalų kur keleivių srautas stabiliai didelis ir tikrai nemažės. Ten ir reiktų troleibusų. Vienos tokių gatvių- Kalvarijų, Ateities.
O kodėl praeito šimtmečio? Štai net Londone galvoja troleibusą atkurt (tiesa kiek modernesnį nei Lietuvoje kursuoja).
Aš kaip tik manau būtų gana logiška miesto autobusų maršrutus keisti troleibusais. Tam puikiai tiktų grynai miesto maršrutai, nevažiuojantys į priemiesčius ir užmiestį ar dar tik besiplečiančius mikrorajonus. Šiuo atžvilgiu Kaune troleibusai sėkmingiau išplėtoti ir didesnę dalį keleivių perveža (daugiau kaip 2/3), o nutiesus tinklą į Šilainius būtų ir dar daugiau
 Ar operuojat kažkokiais konkrečiais skaičiais ir tyrimų išvadomis? prašom pasidalinti 
 

 bent jau dalinė optimizacija... kalvarijų g dabar apskritai nereguliari košė, tramvajus būtų tiesiog visus išstumęs...
							
						
							
						
Comment