Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
    ne, nereikia. atneš ant lėkštutės, Kubilius su Šarkinu atspausdinę Lietuvos Ryto spaustuvėje ir sakys - statykite metro su kosminiu liftu į mėnulį. Dėl technologijos kreipkitės į Valiuką, sakė vaikystėj buvo suprojektavęs..
    Šios žinutės prasmė?
    www.lt-lv-forum.org/

    Comment


      Parašė Arartas Rodyti pranešimą
      as jums pasakysiu taip-kaip teisme kiekviena salis pateikia specialistu isvadas,taip ir su sitom galimybiu studijomis. Jos yra specialistu nuomone,kuria vadovaujasi sprendimus priimantieji asmenys. Pvz buvo tramvajaus dokumentas- puse puslapio apie metro,ir greita neigiama isvada del metro. Tuo tarpu metristu puslapyje minimi akademikai,kurie jokiu budu nesutinka su tramvajaus dokumento isvada. Todel jus neabsoliutinkite tu galimybiu studiju. nera jos sventa knyga,kuri sako teisybe.Reikia tik sprendimo. darome viena,arba darome kita. reik pripazinti,Zuokas siuo atveju taip ir padare: nusprende tramvajaus labui ir pradejo daryti..dekui Dievui,nespejo
      xe.. tai kam apskritai studija reikalinga?

      beje tramvaju studija dare SYSTRA (viešojo transporto specialistai), o metro studija - grupelė šalies, kurioje nėra metro, entuziastų (nors kai kurie akademinkai, tik va kokios srities neaišku, gal metrologai .

      o Talino metro
      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

      Comment


        Parašė aesde Rodyti pranešimą
        xe.. tai kam apskritai studija reikalinga?
        Normali studija tikrai reikalinga. Tam, kad:
        1) nustatytų faktus ir skaičius, kokia yra situacija (kur ir kokie keleivių srautai, viešajam transporte ir automobiliais) ir pateiktų tikėtinus scenarijus, kaip ji gali vystytis ateityje
        2) apibrėžtų galimus variantus (pradedant nuo "nedarom nieko" iki "kasam pilnavertį metro"), jų privalumus ir trūkumus
        3) apibrėžtų visų tų variantų bent jau orientacines kainas pagal vienodą metodiką

        Tada ir tik tada, turint tokius duomenis, galima pradėti svarstyti konkrečius sprendimus (metro, tramvajus, viadukai, troleibusai, konkrečios trasos) ir ieškoti teisingo atsakymo - koks variantas yra geriausias pagal naudos/kainos santykį ir turimus pinigus.

        Jeigu net dėl Vilniaus gyventojų skaičiaus ginčijamės - tai gaunasi aklo pokalbis su kurčiu.
        Paskutinis taisė c2h5oh; 2009.02.04, 18:06.

        Comment


          Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
          Šios žinutės prasmė?
          Turbut kas parase ja irgi nelabai supranta

          Comment


            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
            Normali studija tikrai reikalinga. Tam, kad:
            1) nustatytų faktus ir skaičius, kokia yra situacija (kur ir kokie keleivių srautai, viešajam transporte ir automobiliais) ir pateiktų tikėtinus scenarijus, kaip ji gali vystytis ateityje
            2) apibrėžtų galimus variantus (pradedant nuo "nedarom nieko" iki "kasam pilnavertį metro"), jų privalumus ir trūkumus
            3) apibrėžtų visų tų variantų bent jau orientacines kainas pagal vienodą metodiką

            Tada ir tik tada, turint tokius duomenis, galima pradėti svarstyti konkrečius sprendimus (metro, tramvajus, viadukai, troleibusai, konkrečios trasos) ir ieškoti teisingo atsakymo - koks variantas yra geriausias pagal naudos/kainos santykį ir turimus pinigus.

            Jeigu net dėl Vilniaus gyventojų skaičiaus ginčijamės - tai gaunasi aklo pokalbis su kurčiu.
            o aš apie ką? apie tą patį, tik deja metro šalininkai tokių studijas kitaip įsivaizduoja
            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Normali studija tikrai reikalinga. Tam, kad:
              1) nustatytų faktus ir skaičius, kokia yra situacija (kur ir kokie keleivių srautai, viešajam transporte ir automobiliais) ir pateiktų tikėtinus scenarijus, kaip ji gali vystytis ateityje.

              Jeigu net dėl Vilniaus gyventojų skaičiaus ginčijamės - tai gaunasi aklo pokalbis su kurčiu.
              Tie skaičiai jau dešimt kartų buvo čia pateikti, tik kaip minėjai, kai kas yra aklas ir nenori to matyti, o tik rėkia: reikia metro!
              Flickr

              Comment


                Įdomus ir naujas būdas finansuoti dalį metro statybų išlaidų: parduodami metro stočių pavadinimai, panašiai, kaip Siemens arena. Nuoroda: http://www.railwaygazette.com/news_v...rofitable.html

                Comment


                  Parašė foggy Rodyti pranešimą
                  Įdomus ir naujas būdas finansuoti dalį metro statybų išlaidų: parduodami metro stočių pavadinimai, panašiai, kaip Siemens arena. Nuoroda: http://www.railwaygazette.com/news_v...rofitable.html

                  pardaves metro stociu pavadinimus reklamai uzdirbsi katino asaras. Na gal nutiesi uz tuos pinigus desimti ,kita metru to kelio ir viskas:-))) pasidomek kokie ikainia reklamos tv lietuvoje ir tada palygink ka tu galetum uzdirbti uz stociu pavadinimus:-))

                  Comment


                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                    Turbut kas parase ja irgi nelabai supranta
                    Čia buvo atsakymas su ironiją į prieš tai buvusį klausimą
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
                      ne, nereikia. atneš ant lėkštutės, Kubilius su Šarkinu atspausdinę Lietuvos Ryto spaustuvėje ir sakys - statykite metro su kosminiu liftu į mėnulį. Dėl technologijos kreipkitės į Valiuką, sakė vaikystėj buvo suprojektavęs..
                      Čia buvo ne atsakymas, o greičiau pirstelėjimas, net nežinant apie ką čia žmonės diskutuoja..

                      Comment


                        Parašė aesde Rodyti pranešimą
                        gedai81. tiesiog studijos daromos ne tam, kad kažką pastatyti, o tam, kad sužinoti ką reikia daryti. kai kurios studijos netgi neteikia išvadų, o tiesiog konstatuoja faktus - darysit taip, bus taip, o jei darysit kitaip, bus kitaip. ir tavo valia kokį variantą pasirinksi.
                        iki šiol nėra studijos kokio reikia Vilniui transporto. normaliai atlikus paaiškės, kad gal nieko nereikia daryti, užtektų tik pertvarkyti esamą visuomeninio transporto sistemą. to niekas iki šiol nežino.
                        Galimybių studija, tai detali techninė, financinė, ekonominė, institucinė numatomo įgyvendinti projekto analzė. Ji skirta palankių projektų identifikavimui, formavimui bei pagrindimui. Joje įvertinami visi galimi investicijų variantai. Galimybių studija pirmiausia ir pradedama nuo vartotojų poreikių įvertinimo ir žiūrima, kad sukurta nauda atitektų svarbiausioms ir būtiniausioms sritims, bei žinoma turėtų paklausą.Jos tau nepasakys ką reikia daryti, bet pateiks išvadas ar tas projektas duos naudą ir ar verta tą projektą įgyvendinti. Kadangi metro, tramvajus ar sakykim gondolos yra atskiri miesto viešojo transporto modernizavimo projektai, tai ir galimybių studijos atliekamos kiekvienam. Ir išvados galimybių studijoje teikiamos. O niekas iki šiol nieko nežino, nes nedaroma ir neapsisprendžiama, tačiau nuostolius dėl spūsčių patiriame mes visi.

                        Comment


                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          Metro,metro...:-)) Juokas tik ima is metro salininku minciu. neskaiciuojate pinigu. jei reiketu statyti is savo kisenes ,tik tada jusu smegeneles pradetu dirbti. Pasiziurekite i autobusus ir troleibusus: ir ryte ir vakare tik po kokiu 40 minuciu jie buna pilnai apkrauti piko metu. Ir tai susitvarko su keleiviu srautu. Ir kamsciai tik del nemoksisko eismo organizavimo,visu tu sviesoforu ir pan. Visa likusi laika autobusai vazineja pustusciai. Ka vezios jusu metro? ora? kas mokes uz ta tuscia vazinejimasi gudruciai?
                          Žmogau, jei juokinga tau-juokis, niekas nedraudžia. Bet pirmiausiai pasieškok informacijos kaip įgyvendinami dideli infrastruktūros objektai pasaulyje. Pasidomėk apie viešojo ir privataus sektoriaus bendradarbiavimą, gal surimtėsi.
                          Perspektyvų yra tik jau labai daug pas tave skeptiškumo.

                          Comment


                            jusu autobusai ir troleibusai skolosse skendi,nes nepatenkina keleiviu poreikio keliauti greitai ir patogiai...itariu,jei butu daugumos cia esanciu skeptiku valia,tai Vilnius iki siol vazinetu su karietomis

                            Comment


                              Parašė gedas81 Rodyti pranešimą
                              Žmogau, jei juokinga tau-juokis, niekas nedraudžia. Bet pirmiausiai pasieškok informacijos kaip įgyvendinami dideli infrastruktūros objektai pasaulyje. Pasidomėk apie viešojo ir privataus sektoriaus bendradarbiavimą, gal surimtėsi.
                              Perspektyvų yra tik jau labai daug pas tave skeptiškumo.
                              Tai tame ir visa problema, kad daug kas jau pasidomejo kaip pasaulyje igyvendinami dideli infrastrukturos projektai. Ir matomi pavyzdziai tokiam miestui kaip vilnius nieko gero nezada, t.y. toks PPP greiciausiai pasibaigs i zeme uzkastom milioninem sumom.

                              Comment


                                Parašė gedas81 Rodyti pranešimą
                                Žmogau, jei juokinga tau-juokis, niekas nedraudžia. Bet pirmiausiai pasieškok informacijos kaip įgyvendinami dideli infrastruktūros objektai pasaulyje. Pasidomėk apie viešojo ir privataus sektoriaus bendradarbiavimą, gal surimtėsi.
                                Perspektyvų yra tik jau labai daug pas tave skeptiškumo.

                                Na ir kaip gi igyvendinami??? Visur ziurima ekonomines naudos. Pavazinek po europo kiek yra apmokamu tiltu , keliai mokami ir t.t. Niekas nieko ten nepastate uz visu mokesciu moketoju pinigus ir nepasake: stai naudokites ir dziaukites. Viskas turi atsipirkti,kitaip nieko nestatoma vien tik patogumui.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  /\
                                  Labai gerai, kad įdėjai, tai dar vienas argumentas prieš metro, gatvėse, kur didžiausi keleivių srautai per valandą, bet jie vis tiek yra 6-7 kartus mažesni už minimalų reikiamą srautą, kad metro galėtų normaliai funkcionuoti.
                                  Bandžiau įsivaizduoti Žaliojo tilto stotelę su 7 kartus daugiau keleivių nei įprasta ir štai kaip tai atrodė :

                                  deja neatsimenu kur interneto platybėse užtikau šią foto
                                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                  Comment


                                    Parašė music Rodyti pranešimą
                                    Bandžiau įsivaizduoti Žaliojo tilto stotelę su 7 kartus daugiau keleivių nei įprasta ir štai kaip tai atrodė :
                                    Atvaizdas

                                    deja neatsimenu kur interneto platybėse užtikau šią foto
                                    Čia ne 7 kartus daugiau keleivių
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                      Vilniuje "konke" buvo pakeista dyzeliniu tramvajumi... o Tramvajų gatvė yra ir dabar..
                                      Dyzeliniu tramvajumi??? Tik vienas konkes vagonas buvo perdirbtas sumontuojant vidaus degimo varikli (benzinini ar tai zibalini). Ir tai greitai buvo "uzlenktas", nes pokario (po pirmojo pasaulinio) suiruteje truko ir pinigu, ir technikos, ir kvalifikuotu specialistu...

                                      Parašė music Rodyti pranešimą
                                      Klaipėda 1920m. turėjo 45 000 gyventojų ir 4 elektrinio tramvajaus linijas. Absurdas? Nejuokink. Absurdas buvo kai kauniečiams tai buvo per modernu ir "dėl radijo ryšio trikdžių" tramvajus buvo panaikintas. Vat ir važinėjo arkliais pagal to laiko modernumo supratimą.
                                      Vilniuje XX a. pradžioje tramvajus BUVO planuojamas, net buvo atlikti tam tikri darbai, ką dabar bandysim tai užginčyti? Ne, to nebuvo, negalėjo būti... Štai toks savęs apgaudinėjimas ir yra visiškas absurdas.
                                      Ir ką siūlote mums ir dabar arkliais pasitenkinti? Ar čia bandome prie praeities dabartį pritempti????

                                      Dėl tokių sapalionių mes ilgam ir liksime gūdus kraštas, paskutiniai Europos pagonys, bijantys naujovių... ir dar joms visaip besipriešinantys :(
                                      Klaipedoje vokieciai nutiese tramvaju, o jau esant prijungtam prie Lietuvos krastui, valdzia nusprende, kad tramvajus "trukdo" klausytis radijo... Manau, tai kvailiausias argumentas tramvajaus panaikinimui. Tik keista, kad jis visur minimas. As manau, kad tikroji priezastis buvo lesu trukumas tramvajaus modernizavimui. Tramvajus buvo nutiestas 1904 m. ir uzdarymo isvakarese buvo techniskai ir moraliskai pasenes, nes veike tris desimtmecius ir nei karto nebuvo is esmes modernizuotas. Be to tuo metu pasaulyje jau prasidejo tramvaju naikinimo banga, ypac JAV, taip pat Vokietijoje, TSRS ir kt. Keite juos troleibusais ir autobusais.

                                      Metro nera naujove ir jos nebijoma. Visur turi buti racionalus grudas ir ekonominis pagrindimas. Viesajam transportui nera keliamas pelno davimo kriterijus, taciau naujas sistemos idiegimas negali kainuoti neisgalimai daug. Eksploatacija taip pat turi buti ekonomiska.

                                      Parašė music Rodyti pranešimą
                                      Kažkas ten vietomis suvelta. Minskas 32 km tramvajų kelio, Talinas 39?????
                                      Ir kitur skaičiai vietomis ne į temą..
                                      Tame sarase pateikta virs 300 miestu (kaip cia kas minejo, as neskaiciavau). Perzvelges is karto galiu pasakyti, kad metro cia tik kelios desimtys. Dar keliasdeisimt modernaus ar greitojo tramvajaus sistemu, keli gelezinkeliai, o visa kita - klasikinis tramvajus.


                                      Parašė gedas81 Rodyti pranešimą
                                      Žmogau, jei juokinga tau-juokis, niekas nedraudžia. Bet pirmiausiai pasieškok informacijos kaip įgyvendinami dideli infrastruktūros objektai pasaulyje. Pasidomėk apie viešojo ir privataus sektoriaus bendradarbiavimą, gal surimtėsi.
                                      Perspektyvų yra tik jau labai daug pas tave skeptiškumo.
                                      Visi dideli projektai igyvendinami uz valstybes ar savivaldybiu pinigus. Arba uz kreditus, kurie suteikiami su valstybes garantija - nesekmes atveju moka valstybe... Privatus sektorius investuoja palyginti nedidele dali lesu. Dar galima gauti ES lesu, bet jos nepadengs nei puses visu reikiamu investiciju...
                                      Pateik nors viena pavyzdi, kai privatus sektorius i milziniskus infrastrukturos projektus investavo bent 2/3 lesu...


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Čia ne 7 kartus daugiau keleivių
                                      Cia nuotrauka po varzybu Zalgirio stadione. Niekada tiek nebus zmoniu sioje vietoje nesant masiniu renginiu.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2009.02.05, 17:49.

                                      Comment


                                        Na,ar bus Vilniuje metro,ar kol kas nėra jokių naujienų?

                                        Comment


                                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                          Na,ar bus Vilniuje metro,ar kol kas nėra jokių naujienų?
                                          Optimistas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X