Parašė evvt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
X
-
A tai cia lietuviai labai seslus? pagal teritorijos tankuma toj vietoj?Parašė x21 Rodyti pranešimąItariu tai linijai darbo dvi valandas per para... viena valanda ryte isvezti visus i darba... kita valanda vakare grazinti visus namo... na ir 22 val. prastovo...
Comment
-
Reikia atskirti asmenini poreiki nuo miesto poreikio...Parašė music Rodyti pranešimąJei visai nebūtų poreikio, turbūt dabar nerašyčiau 1222 posto temoje
Zmoniu prigimtis... jie visada nepatenkinti... tai ir stimuliuoja progresuoti...o jei čia diskutuojame, kad reikia kažką gerinti, vadinas esame kažkuo nepatenkinti...
Comment
-
Na užtenka pažiūrėti koks yra keleivių srautas viešiuoju transportu Ukmergės gatve ir pasidaro aišku, kad metro dirbtų neefektyviai, o kamščius ryte ir vakare praktiškai panaikintų po 2 viadukus, kurie šiaip ar taip bus pastatyti. O kam į patį senamiestį tiesti metro net neįsivaizduoju. Kad žmonėm būtų greičiau į kavinę ar kokią mažą parduotuvytę nuvykti? Pagalvok kiek kainuotų po Vilniaus senamiesčiu metro nutiesti. Tarkim dabartinio viaduko virš savanorių žiedo vos ne pusę kainos sudarė komunikacijų iškėlimas, sutvarkymas ir pan. Net baisu pagalvoti, kiek po sienamiesčiu nutiesti metro kainuotų.Parašė evvt Rodyti pranešimąO linija - pasilai fabai seskine justiniskes centas senamiestis - kaip manai ar tankus urbanistinis darinys nu kad ir pasauliniu mastu ?
Comment
-
Cia ne vien tankumas bet ir traukos centrai... kokia gali buti trauka vaziuoti is centro i periferija apie 10 ryto (i Fabu puse) kad prireiktu metro? Ten ir autobusai vaziuojau tusti... arba pustusti...Parašė evvt Rodyti pranešimąA tai cia lietuviai labai seslus? pagal teritorijos tankuma toj vietoj?
Comment
-
O ten reiktu iskelti komunikacijas?Parašė Lettered Rodyti pranešimąNa užtenka pažiūrėti koks yra keleivių srautas viešiuoju transportu Ukmergės gatve ir pasidaro aišku, kad metro dirbtų neefektyviai, o kamščius ryte ir vakare praktiškai panaikintų po 2 viadukus, kurie šiaip ar taip bus pastatyti. O kam į patį senamiestį tiesti metro net neįsivaizduoju. Kad žmonėm būtų greičiau į kavinę ar kokią mažą parduotuvytę nuvykti? Pagalvok kiek kainuotų po Vilniaus senamiesčiu metro nutiesti. Tarkim dabartinio viaduko virš savanorių žiedo vos ne pusę kainos sudarė komunikacijų iškėlimas, sutvarkymas ir pan. Net baisu pagalvoti, kiek po sienamiesčiu nutiesti metro kainuotų.
Comment
-
Bet gatves tai ir nepiko metu sausakimsosParašė x21 Rodyti pranešimąCia ne vien tankumas bet ir traukos centrai... kokia gali buti trauka vaziuoti is centro i periferija apie 10 ryto (i Fabu puse) kad prireiktu metro? Ten ir autobusai vaziuojau tusti... arba pustusti...
edit :
os is periferijos i centra ir atgal?
edit2:
o per kiek autiku is fabu i centra nusigaunama nepiko metu?Paskutinis taisė evvt; 2008.11.24, 22:35.
Comment
-
Na, būkim biedni, bet teisingi - tam, kad pasiteisintų metro, reikėtų, kad VISI, kasdien važiuojantys į darbą automobiliu, persėstų ir kasdien važiuotų metro. O pamąsčius, tokiu atveju net metro nebereikėtų Vilniaus mastu - pakaktų paleisti daugiau autobusų / troleibusų, nupirktų iš lėšų, surinktų pardavus bilietus tiems iš automobilių persėdusiems. Na, persėsti juos priverstų kad ir tas pats žvėriškai brangus stovėjimas centre - pinigų tokiu atveju būtų - arba iš automobilių stovėjimo mokesčio, arba iš bilietų pardavimo.
Gal ir naiviai, bet ....N N N
Comment
-
O tai nori, kad gatvės būtų tuščios? Beto ryte nuo kalno kamštis gana greitai nusileidžia žemyn. Padarytų visą Ukmergės gatvę 6 juostų iš vis nebūtų problemų.Parašė evvt Rodyti pranešimąBet gatves tai ir nepiko metu sausakimsos
edit :
os is periferijos i centra ir atgal?
Comment
-
Tu bent žinai, kad buvo atlikta Metro galimybių studija? Domėjaisi kas ten parašyta? Buvo argumentų, kad ta studija buvo užsakyta "Rentinio" ir kad ten rašo pievas, bet paskaičius argumentų apstu, kad reikia naujos autonominės viešojo transporto sistemos.Parašė x21 Rodyti pranešimąNustatyti kad poreikio nera, nereikia, reikia nustatyti ar yra poreikis? Niekas dar nenustate to poreikio, reiskia jo nera!
Comment
-
Dėl net nepiko metu sausakimšų gatvių - švelniai tariant., perlenki lazdą. O ir pikas pas mus dalykas toks.... O susidaro jis juk iš laisvų vietų automobiliuose ir autobuse.Parašė evvt Rodyti pranešimąBet gatves tai ir nepiko metu sausakimsos
edit :
os is periferijos i centra ir atgal?
edit2:
o per kiek autiku is fabu i centra nusigaunama nepiko metu?
Galima diskutuoti ilgai ir nuobodžiai - rezultatas bus pasiektas tik po ilgo ir atkaklaus visuomenės smegenų plovimo.Paskutinis taisė LBP; 2008.11.24, 22:41.N N N
Comment
-
Kadangi jau pripažinta, kad senamiesčio zona yra jautri daugeli aspektu, tai tunelis būtų giliai po žeme ir su inžineriniais tinklais kirstųsi tik stotelių antžeminėse dalyse.Parašė evvt Rodyti pranešimąO ten reiktu iskelti komunikacijas?
Comment
-
Nebutu tada problemu ukmerges gatvej - tai tikrai! . Na kiek milijonu ten reiktu ukmerges gatvei "nukamstinti"? Sumuokim po to ziuresim toliau kur paplatinsim kokia gatveParašė Lettered Rodyti pranešimąO tai nori, kad gatvės būtų tuščios? Beto ryte nuo kalno kamštis gana greitai nusileidžia žemyn. Padarytų visą Ukmergės gatvę 6 juostų iš vis nebūtų problemų.
Comment
-
Studija turi buti nepriklausoma nuo otkatu... bet gi cia ne musu kelias...Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąTu bent žinai, kad buvo atlikta Metro galimybių studija?...
Comment
-
O ar zinai Lietuvoj bent viena tokia?Parašė x21 Rodyti pranešimąStudija turi buti nepriklausoma nuo otkatu... bet gi cia ne musu kelias...
Comment
-
Centai palyginus su metro net toje vietoje. Beto normalios gatvės bet kokiu atveju reikalingos. Aš nesu pries viešąjį transportą, netgi už, tik būkim blaivūs- metro šiuo metu Vilniuje tikra utopija.Parašė evvt Rodyti pranešimąNebutu tada problemu ukmerges gatvej - tai tikrai! . Na kiek milijonu ten reiktu ukmerges gatvei "nukamstinti"? Sumuokim po to ziuresim toliau kur paplatinsim kokia gatve
Comment
-
O tu tuos centu sukonkretink tada matysim ar centai ar litai.Parašė Lettered Rodyti pranešimąCentai palyginus su metro net toje vietoje. Beto normalios gatvės bet kokiu atveju reikalingos. Aš nesu pries viešąjį transportą, netgi už, tik būkim blaivūs- metro šiuo metu Vilniuje tikra utopija.
Comment
-
Nea... apie tai ir kalba. Jei mes norime kad butu gerai visuomenei, o ne vienai mazai grupei zmoniu, tai reikia labai atsargiai ziureti i tokiu studiju isvadas.Parašė evvt Rodyti pranešimąO ar zinai Lietuvoj bent viena tokia?
Comment
-
baikim apie atsipirkimą, imkim paprastą Vilniuje esantį šviežų pavyzdėlį - Geležinkelio stotis - Oro uostas. aš jau man rodos oro uosto temoje skaičiavau galimą atsipirkimą. o investicijos tik į automotrisę ir peroną. metro gi atveju reikia pilnai visą infrastruktūrą pastatyti ir nupirkti ne vieną ir ne du riedmenis. tiesa pasakius tramvajus taip pat būtų nuostolingas, todėl nereikia kliedėti apie tokius fantastinius projektus, nes privatus kapitalas NEATEIS, nes reali bilieto kaina bus nekonkurencinga. o valstybė (savivaldybė) statydama už mokesčių mokėtų pinigus turi išrinkti efektyviausią transporto rūšį. deja tokios rimtesnės analizės, ko iš tikro Vilniui reikia, neteko matyti ir girdėti
P.S. na nebent privačiu kapitalu mes pavadinsim tą neoficialų infrastruktūros mokestį mokamą statytojų
P.P.S. o su metro studijos nekiškit, nes kol jos neperskaičiau aš dar tikėjau, kad toks metro gali būti. dabar žinau, kad tai bergždžias reikalasSilpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
O rentiniui tai jau iššūkis būtų.... Atsimenu, kai kasė požeminę perėją prie Panoramos. Gyrėsi, akd jiems vienas juokas uždaru būdu, tunelį, prakasti. O kaip buvo, žinom visi
Comment