Susidaro įspūdis, kad metro sąjūdžiui nesvarbu kas riedės įrengtais bėgiais, o esmė, kad tuos bėgius vietomis galima įrengti po žeme. Ką jie ir pavadina metro.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Metro Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pirmiausia nuoroda: http://en.wikipedia.org/wiki/Passenger_rail_terminologyParašė C5 Rodyti pranešimąMan kaip žmogui nesidominčiam požeminėm transporto proiemonėm, darosi per painu tuose terminuose.
Gal kas galėtu aiškiai nusakyt, kas yra:
1. Metro
2. Lengvasis metro
3. Požeminis tramvajus
4. Tramvajus
Ar Londono metro yra tikrasis metro? Bet jis irgi išlenda į paviršių pvz. East London'e.
Man atrodo, jei forumiečiai išsiaiškintų terminus, šioj temoj drąsiai būtų galima ištrint 2/3 visų žinučių, kurios atsirado grynai dėl nekompetencijos.
Dalis straipsnio nagrinėja skirtumą tarp angliškų žodžių "metro", subway, underground, tube - tai lietuvių kalbai neaktualu. Bet toliau tekste yra ir "light rail" ir 'heavy rail" apibrėžimai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
dar truputis apie studija. čia gana aiškiai bakstelta į grubiausias metro "studijos" klaidas. ir jei nekeletą paskutinių sakinių būtų visai geras straipsnis, deja dėl pabaigos aš jį lygiai taip pat laikau propagandiniu.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Modernios viešojo transporto linijos pabrangins NT?
Nedidele rekamos doze su tradiciskai "laisvai" isvartytais faktais
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš tai manau, kad daaaug dar laiko turės praeiti, kol NT prie stotelių Vilniuje brangs.Parašė a_p Rodyti pranešimąModernios viešojo transporto linijos pabrangins NT?
Nedidele rekamos doze su tradiciskai "laisvai" isvartytais faktais
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nezinojaukur det,tai dedu sioje temoje:
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15367609
Siaip tai galir neblogas,originalus sprendimas
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš tai siūlyčiau pradėti galvoti apie teleportaciją.Parašė Tomasz Rodyti pranešimąNezinojaukur det,tai dedu sioje temoje:
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15367609
Siaip tai galir neblogas,originalus sprendimas
gera gyventi gerai
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai jau nebejuokinga. Du valdančiosios koalicijos miesto taryboje nariai susikombinavo 4 dienų slidinėjimą ir nakvynę 5 žvaigždučių viešbutyje Šveicarijoje. Turbūt ne jie pirmi ir ne jie paskutiniai, nors, mano supratimu, vagys turi sėdėti kalėjime. Bet šiais laikais visas komandiruotes reikia kažkaip pagrįsti. Vat jie ir prisiminė, kad tarpuose tarp nusileidimo nuo kalno dar teks naudotis keltuvu. Nu tai ir suskėlė šitą nesąmonę apie kalnų keltuvą Vilniaus mieste (dar tik reikėtų supilti kalną, kurį būtų galima lyginti su Alpėmis). Gal girti buvo, kai šitą rašė, o gal čia toks humoras, man asmeniškai juokinga (draugo, kuris dirba savivaldybėje komentaras buvo "Pankroks never stops"). Bet kai apie tai jau antras straipsnis (pirmas delfyje buvo http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=15319567&categoryID=7&ndate=1197669 600), o nemaža dalis žmonių kažkodėl į tai pasižiūri rimtai, tai tikrai darosi nebejuokinga.Parašė Tomasz Rodyti pranešimąNezinojaukur det,tai dedu sioje temoje:
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15367609
Siaip tai galir neblogas,originalus sprendimas
Po to sugalvos, pavyzdžiui, pamedžioti Kazachijos stepėse, o pakeliui užsuks į Baikonūro kosmodromą. Va tada tai pasipils pasiūlymai.Paskutinis taisė balietis; 2007.12.20, 11:29.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Paskutinis straipsnio paragrafas:Parašė Kema Rodyti pranešimąAš tai siūlyčiau pradėti galvoti apie teleportaciją.
Siūlau eiti dar toliau - orientuokimės į teleportaciją, ir išvis panaikinkime reikalavimus įrengti automobilių aikšteles. Ta proga piKs prestižiniai butai perkūnkiemyje. Prestižiniai - nes pritaikyti ateities technologijoms (teleportacijai).Merą apskritai nustebino žinia, kad Šveicarijos sostinėje automobilių aikštelėms skiriama perpus mažiau ploto nei Vilniuje. Jo nuomone, ir Vilnius turėtų pasekti šiuo pavyzdžiu.
Juokas pro ašaras, deja...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Viskas čia apgalvota, pila jie ta kalna, pila prie Nacionalinio stadiono statybvietėsParašė balietis Rodyti pranešimąNu tai ir suskėlė šitą nesąmonę apie kalnų keltuvą Vilniaus mieste (dar tik reikėtų supilti kalną, kurį būtų galima lyginti su Alpėmis)
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Užmečiau akį į apklausą temos viršuje, vadinasi 10 forumiečių (tarp jų ir aš), kurie pasisakė už
savo balsą davė už gondolas, katapultas ir kitokias nesąmonesNe, kitas variantas:
Ciklop, Gator, ILGAS525, Ramunas, rat, Remigijus, tagamorezapenerifaketris, tiesiogiaiIsLondono, udrius, Vycka.J
Aš pavyzdžiui netikiu, kad per 10 metų atsirastų metro. Gal tramvajus, bet tik ne metro. Bet po velnių kažką su gatvėm galėtų daryt. Bent jau užlopyt kokybiškai duobes ir paplatint pagrindines gatves kur įmanoma (ir paplatinus paskirt viešajam transportui). Aš nesuprantu, negi tai būtų taip sunku? Mano menku šio klausimo supratimu geriau bent kažką daryt, negu nieko.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai vykęs atrodo. LabaiParašė groundzer Rodyti pranešimąPagaliau isrinktas Vilniaus metro zenklas.Man jis visai nieko,paprastas koks ir turi buti.

Comment
 
							
						
 Kaip šaunu, kad taip sparčiai projektas žengia pirmyn. Ženklas yra, galėtu netrukus jau ir bilietus pagamint ir imtis platint, bala nematė, kad pačiu metro net nekvepia
							
						
Comment