Parašė Sula
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Metro Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Skirtumai, atrodo nežymūs, yra. Tai, gerokai, 2-2,5 karto lengvesni, mažesnių gabaritų ir pigesni riedmenys, siauresni ir lenvesni bėgiai, mažesni pylimai, pagrindai, tiltų konstrukcijos, siauresni tuneliai. "Lengvojo metro" statybos sąnaudos yra dvigubai mažesnės nei sunkiojo "geležinkelietiško" metro. Nors išoriškai jie ir nelabai skiriasi.Parašė Svecias Rodyti pranešimąNieko, tik metro greitesnis, labiau atskirtas nuo bendro srauto, vienu metu gali vežti daugiau žmonių.
Antra, nematau tikslo rausti tunelius net artimuose priemesčiuose, nebent "semi-underground" - atviru būdu iškasti tuneliai uždengti iš viršaus. Tikri gręžtiniai tuneliai reikalingi vos 2-3km atkarpoje Centre, Senamiestyje.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tikrai pilnai tau pritariuParašė Sula Rodyti pranešimąSkirtumai, atrodo nežymūs, yra. Tai, gerokai, 2-2,5 karto lengvesni, mažesnių gabaritų ir pigesni riedmenys, siauresni ir lenvesni bėgiai, mažesni pylimai, pagrindai, tiltų konstrukcijos, siauresni tuneliai. "Lengvojo metro" statybos sąnaudos yra dvigubai mažesnės nei sunkiojo "geležinkelietiško" metro. Nors išoriškai jie ir nelabai skiriasi.
Antra, nematau tikslo rausti tunelius net artimuose priemesčiuose, nebent "semi-underground" - atviru būdu iškasti tuneliai uždengti iš viršaus. Tikri gręžtiniai tuneliai reikalingi vos 2-3km atkarpoje Centre, Senamiestyje.
							
						Parašas :)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
SPX, neuzvedinek naujo fleimo. Del tokiu komentaru ir uzrakino metro tema.Parašė SPX Rodyti pranešimąBelieka tik kosmodromą dar Vilniui pasistatyti.... Nėra čia tokių keleivių srautų. Važnės tušti ir galiausiai paaiškės, kad metro visai nereikalingas. Jau geriau tramvajus panašiom trasom.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nefleimunu, tik, kad kai sugalvos kokią nesmonę. Dar vakarinio aplinkkelio nesulaukė, kitų svarbesnių infrastruktūros objektų, o jau apie metro svaigsta. Aš nesakau, kad man tokios idėjos nepatinka, nesąmongos linijos planuojamos.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąSPX, neuzvedinek naujo fleimo. Del tokiu komentaru ir uzrakino metro tema.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai taip ir sakyk, ka maršrutai netenkina. O gyvendami be perspektyvos tik šia diena ir prisigyvenome Vilniuje tokius kamščius, kurie tik 0,5 mln. gyventojų turinčiame mieste tikrai per didelė prabanga.Parašė SPX Rodyti pranešimąNefleimunu, tik, kad kai sugalvos kokią nesmonę. Dar vakarinio aplinkkelio nesulaukė, kitų svarbesnių infrastruktūros objektų, o jau apie metro svaigsta. Aš nesakau, kad man tokios idėjos nepatinka, nesąmongos linijos planuojamos.
Juk per metus ar 2 metro ar tramvajaus linijų nepastatysi...
							
						Parašas :)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Teisingiausia sakyti "pasipuikavimui"Parašė deep'as Rodyti pranešimąAiškiai matosi, kad linijos planuojamos ne pagal poreikį, bet atsižvelgiant į įrengimo kaštus.
 Yra daug rimtesnių maršrutų, nei numatytieji.
							
						Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kokiam dar pasipuikavimui? Jeigu linijos būtų planuojamos pagal poreikį, trumpiausiu maršrutu tuomet įrengimas būtų žymiai sudėtingesnis ir žymiai brangesnis. Tad čia jos parinktos, kaip jau sakiau kur paprasčiausia jas pravesti taupant lėšas. Metro planuoja kaip visi tikriausiai žino Metro sąjūdis kurį subūrė (ne paslaptis) kompanija Vilniaus Rentinys.Parašė SPX Rodyti pranešimąTeisingiausia sakyti "pasipuikavimui"
 Yra daug rimtesnių maršrutų, nei numatytieji.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
J.Imbrasas Ciūriche domisi metro
DELFI.lt
2007 rugpjūčio mėn. 19 d.
Vilniaus mero Juozo Imbraso vadovaujama delegacija sekmadienį išvyko į Ciūrichą, kur ketina susipažinti su šio Šveicarijos miesto viešojo transporto organizavimu. DELFI žiniomis, vizito metu sostinės meras su šveicarų verslininkais ketina aptarti galimybę Vilniuje nutiesti metro linijas.
Vilniaus savivaldybė praneša, kad vizito metu Šveicarijos specialistai vilniečiams pristatys miesto viešojo transporto planavimo, plėtros ir modernizacijos sprendimus.Paskutinis taisė Svecias; 2007.08.24, 00:13.Parašas :)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nežinau, ar kas jau spėjo pamatyti Vilniaus metro maketą balandžio mėnėsį Litexpo centre, tad manau, kad nemačiusiems būtų įdomu pamatytiti jo nuotraukas. Šis maketas atkuria atkarpą nuo Kernavės tilto pradžios kairiajame Neries krante iki Nacionalinės galerijos.


Nuotraukos ne mano, jas ką tik radau internete.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Genialus rašinėlisParašė Thomasasz Rodyti pranešimąTyrimas: vilniečiams patinka metro idėja
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=14276175
 Ypač mane sužavėjo paskutinis paragrafas:
Kadangi straipsnio autorius - anonimas slapyvardžiu "www.delfi.lt", lieka neaišku, kas konkrečiai "primena", "planuoja", "siūlo".Primename, kad vidutinė metropoliteno kaina tik 30 proc. skiriasi nuo anksčiau siūlyto tramvajaus, tuo tarpu pervežimo greitumas, patogumas, saugumas lenkia bet kokią kitą miesto transporto sistemą. Planuojama, kad metro Vilniuje atsiras po 2015 metų. Pradžioje siūloma tiesti 3 linijas. Pirmoji jungtų vakarinę miesto dalį su Centru. Antroji- šiaurinius mikrorajonus su Centru ir Senamiesčiu. Projektą galėtų finansuoti Europos Sąjunga.
Lieka neišku, kaip straipsnio lyrinis herojus apskaičiavo metro ir tramvajaus kainas.
O tasai paskutinis "galėtų finansuoti" - išvis kažkokia mistika.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tyrimą užsakė Vilniaus metro sąjūdis. Jo įkūrėja daug kartų čia eskaluota kompanija Vilniaus Rentinys. Pažiūrėk į jų siūlomą projektą www.vilniausmetro.lt . Susidaro toks įspūdis, kad linijos suplanuotos, ne kryptimis kurios labiausiai reikalingos, o kryptimis kur jas būtų pigiausiai įrengti. Tad tas 30 proc. yra ganėtinai tikėtinas variantas.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąGenialus rašinėlis
 Ypač mane sužavėjo paskutinis paragrafas:
Kadangi straipsnio autorius - anonimas slapyvardžiu "www.delfi.lt", lieka neaišku, kas konkrečiai "primena", "planuoja", "siūlo".
Lieka neišku, kaip straipsnio lyrinis herojus apskaičiavo metro ir tramvajaus kainas.
O tasai paskutinis "galėtų finansuoti" - išvis kažkokia mistika.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ar iš tiesų visa informacija? Ar visiems jau taip aišku, kas yra tas "Metro sąjūdis" ir kas finansuoja jų viešuosius ryšius?Parašė Edd Rodyti pranešimą
 Įdomus retorinis klausimas. Juk visai čia pat pateikta visa informacija. Net ir tame straipsnyje parašyta kas užsakė apklausą.
http://www.vilniausmetro.lt/sajudzio_zinios.php?act=1 - jei čia pateikiamas sąjūdžio narių sąrašas yra išsamus, be jokių nepaminėtų dalyvių, tai šiai visuomeniniai iniciatyvai, iš mano pusės, už aktyvumą ir darbštumą "totalus respectas".Paskutinis taisė Perfect; 2007.09.06, 10:24.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Perfect Rodyti pranešimąRetorinis klausimas - įdomu kokie interesai už viso to slypi ir kas finanasuoja tokias iniciatyvas...
Rašei pranešimą po mano pranešimo. Kaip suprantu tu jo neskaitei?
Parašė deep'as Rodyti pranešimąTyrimą užsakė Vilniaus metro sąjūdis. Jo įkūrėja daug kartų čia eskaluota kompanija Vilniaus Rentinys. Pažiūrėk į jų siūlomą projektą www.vilniausmetro.lt . Susidaro toks įspūdis, kad linijos suplanuotos, ne kryptimis kurios labiausiai reikalingos, o kryptimis kur jas būtų pigiausiai įrengti. Tad tas 30 proc. yra ganėtinai tikėtinas variantas.
							
						
Comment
 
Comment