Parašė Sula
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Metro Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia visokie specialistai ir nespecialistai ginčijasi, metro, tramvajai, viadukai, tiltai, aplinkeliai, platinimai, tiesimai... O pasirodo, tereikia prie šviesoforų pritvirtinti keliasdešimt skardelių su žaliom rodyklėm - ir visos eismo problemos savaime išsispręsParašė Sula Rodyti pranešimąŽalios rodyklės kamščiams (jų metu) įtakos beveik nedaro.
)))))))))
Prie to dar reikia pridėti "visi jie vagys", ir kokie 20% balsų rinkimuose garantuota.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
As nesakau kad issprestu, bet patikek siek tiek padetu ir nereiketu dideliu investiciju.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąČia visokie specialistai ir nespecialistai ginčijasi, metro, tramvajai, viadukai, tiltai, aplinkeliai, platinimai, tiesimai... O pasirodo, tereikia prie šviesoforų pritvirtinti keliasdešimt skardelių su žaliom rodyklėm - ir visos eismo problemos savaime išsispręs
)))))))))
Prie to dar reikia pridėti "visi jie vagys", ir kokie 20% balsų rinkimuose garantuota.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Didelės investicijos jau pradėtos. Įdieginėjama automatizuota eismo valdymo sistema. Ir ją lyginti su tavo žaliom skardelėm yra tas pats kaip dramblį su muse. Bet ir ji eismo sąlygas pagerins tik iš dalies ir galvoti apie naują viešojo transporto sistemą yra neišviangiama. Yra ir kitų siūlymų statyti viadukus, platinti gatves, bet mano nuomone tai yra juokinga. Investicijų tai reikialauja labai didelių, o efektyvumas palyginus su viešuoju transportu yra mažas. Vienoje vietoje praleisi srautą mašinų tai kitoje vienote tas srautas strigs ir taip pasaka be galo. Galite paklausti John. Jis turi nemažą žinių bagažą apie transporto sistemą Bankoke, kur bene didžiausi kamščiai pasaulyje ir viadukų miškas nepadeda išspręsti kamščių problemos. Tik tą Bankokiečiai suprato ne iš kart. Ta pati situacija yra ir Amerikos miestuose. Reikia kovoti su kamščių priežastimis, o ne pasekmėmis. T.y. reikia kovoti su automobilių kiekiu vairuotojams pasiūlant tikrai gerą alternatyvą, naują transporto rūšį, Taip pat jokiu būdu negalima pamiršti ir dviračių. Reikia skatinti jais važinėtis, bei sparčiai plėsti jiems pritaikytą infrastruktūrą.Parašė udrius Rodyti pranešimąAs nesakau kad issprestu, bet patikek siek tiek padetu ir nereiketu dideliu investiciju.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė tadux Rodyti pranešimąJei norejai kazkam igelt tai tavo parasymas suprantamas.
Kitu atveju teisybes delei reiketu pamineti, kad didziaja dali pinigu, kuriuos atiduoda valstybes biudzetui Vilnius gauna visos Lietuvos deka.
Nenorėjau nei įgelt, nei įžeist, tiesiog pabodo absurdiški verkšlenimai, esą Vilnius gyvena likusios Lietuvos sąskaita, kai ištiesų yra atvirkščiai... Mano balsą sav. tarybų rinkimuose, tikrai gaus partija, siekianti daug didesnės savivaldos.
Kauną, Klaipėdą ir tikriausiai dar pora miestų sieja ta pati - išlaikytojų dalia kaip ir Vilnių, tai yra normalu. Problema, kad Vilniaus kontribucija į tai yra stipriai neproporcinga. Negana to - nuolatiniai priekaištai dėl kiekvieno papildomo lito išleidžiamo ar planuojamo išleisti Vilniuje...Parašė Aš...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
"Reikia skatinti jais važinėtis, bei sparčiai plėsti jiems pritaikytą infrastruktūrą."
- as nepriestarauju, bet kol bus pastatytas metro ar tramvajus, vilniaus pletra bus sustojusi. O gal vis tik manote kad jame po 10 metu gyvens 1 mlj gyventoju?
Be to kaip tu juos priversi vaziuoti metro, kai zmones ir troleibusu ir autobusu tingi vaziuoti? O jie veikia zymiai patogiau, priveza zmogu vos ne iki darbo. Metro gi veikia kita sistema - vaziuojama iki rajono, veliau persedama i autobusa/troleibusa. taigi , zmones zmones tikrai ta tinges daryti.
"Problema, kad Vilniaus kontribucija į tai yra stipriai neproporcinga. Negana to - nuolatiniai priekaištai dėl kiekvieno papildomo lito išleidžiamo ar planuojamo išleisti Vilniuje"
Na gerai , kodel gi ir ne - ar turime teise isleisti ne maziau pora milijardu vardan 200 000 gyventoju geroves, kurie gal but naudosis metro?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip geriausiai Gebelso ir Stalino propagandos laikaisParašė udrius Rodyti pranešimą"Reikia skatinti jais važinėtis, bei sparčiai plėsti jiems pritaikytą infrastruktūrą."
- as nepriestarauju, bet kol bus pastatytas metro ar tramvajus, vilniaus pletra bus sustojusi. O gal vis tik manote kad jame po 10 metu gyvens 1 mlj gyventoju?
Be to kaip tu juos priversi vaziuoti metro, kai zmones ir troleibusu ir autobusu tingi vaziuoti? O jie veikia zymiai patogiau, priveza zmogu vos ne iki darbo. Metro gi veikia kita sistema - vaziuojama iki rajono, veliau persedama i autobusa/troleibusa. taigi , zmones zmones tikrai ta tinges daryti.
"Problema, kad Vilniaus kontribucija į tai yra stipriai neproporcinga. Negana to - nuolatiniai priekaištai dėl kiekvieno papildomo lito išleidžiamo ar planuojamo išleisti Vilniuje"
Na gerai , kodel gi ir ne - ar turime teise isleisti ne maziau pora milijardu vardan 200 000 gyventoju geroves, kurie gal but naudosis metro?
 
Minskas -5,5 mln. gyventojų
 
Vilnius 200 tūkst. gyventojų
							
						Parašas :)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kiek tau metų?Parašė udrius Rodyti pranešimąIs tiesu kiek gi to yra is tiesu Vilniaus? Pagal dabartini skirstyma vilnius prasideda tarp Vievio ir Grigiskiskiu , baigiasi kazkur uz Nemencines. Irodykit kad as neteisus
 Tai kiek is tiesu yra Vilniuje gyventoju? 
 Juk tu elementarių dalykų neskiri - Vilniaus miesto ribų ir Vilniaus rajono ribų. 
 Ar tu galvoji, kad čia kvailiai rašinėja, ką parašysi tas bus gerai tuo patikės? Ar spamą čia varai?
							
						Parašas :)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
tai gal pats neskiri - Vilniaus miesto riba yra tapr VIEVIO ir GRIGISKIU - nuvaziuok ryt ir pasiziurek - stovi zenklas "VILNIAUS MIESTAS". Cia Vilniaus miesto ribos:Parašė Svecias Rodyti pranešimąKiek tau metų?
 Juk tu elementarių dalykų neskiri - Vilniaus miesto ribų ir Vilniaus rajono ribų. 
 Ar tu galvoji, kad čia kvailiai rašinėja, ką parašysi tas bus gerai tuo patikės? Ar spamą čia varai?
http://www.maps.lt/redirect.asp?eid=8923. Kaip matai Vilnius prasideda prieš Grigiškes, baigiasi - už antaviliu bei Vaidotų. Taigi, miestas yra totaliai išpūstasPaskutinis taisė udrius; 2007.05.29, 20:17.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal galite mane apšviesti, ar tarkim Naujininkuose, Paneriuose, N. Vilnioje ir Antakalnyje, Pašilaičiuose ir Fabuose gyvena daug vilniečių, ar ten žmonių tankumas mažas ar didelis? Nes, jei tas tankis nesisikiria nuo kitų mikrorajonų (išskyrus aišku patį centrą)ir likusiose seniūnijose gyvena tarkim virš kokių 300 000, tai udriaus komentaras dėl tų 200 000 kita prasme nėra toks absurdiškas. Kadangi nesu vilnietis, tai pažiūrėjau į seniūnijų planą ir numatomą metro planą: tai, kita pusė Vilniaus gyventojų (turiu omenyje - pakraščius ir periferijas kartografiškai - tos mano išvardintos seniūnijos) lieka už borto dėl netolygaus viešojo transporto vystymo, o kad tą paslaugą gaus tik 200 000 gali būti tiesa. Tad siūlyčiau vystyti metro tolygiau Vilniuje, įjungiant kitas periferines dalis ir gal net sukuriant papildomą liniją. Tikiuosi mane suprato, kas nors
 Na aš galiu klysti, tad prašau mane pataisyti, jei mano nuomonė nėra teisinga ...
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Metro diegimas reiškia visos transporto sistemos pertvarką, net ir ne tik viešojo. Kokios nors 16-os troleibusų linijos pakeitimas antžeminiu/požeminiu traukinuku nebūtų tinkamu sprendimu. Beje, šiuo maršrutu važiuoja berods keliasdešimt totaliai perpildytų mašinų, t.k. gal ir susikrapštytų 10-čiai traukiniųParašė tivoli Rodyti pranešimąNa aš galiu klysti, tad prašau mane pataisyti, jei mano nuomonė nėra teisinga ...
							
						Paskutinis taisė Sula; 2007.05.30, 08:40.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilniaus šiaurės ir vakarų dalyje (toj juostoj nuo Lazdynų iki Verkių) gyvena bene >50% Vilniaus gyventojų - o gal ir daugiau. Ta kryptim vyksta daug naujų statybų. Iš ten žmonės į darbą važiuoja per labiausiai užsikišusias miesto sankryžas ir gatves. Šitom kryptim yra didžiausi kamščiai.Parašė tivoli Rodyti pranešimąGal galite mane apšviesti, ar tarkim Naujininkuose, Paneriuose, N. Vilnioje ir Antakalnyje, Pašilaičiuose ir Fabuose gyvena daug vilniečių, ar ten žmonių tankumas mažas ar didelis? Nes, jei tas tankis nesisikiria nuo kitų mikrorajonų (išskyrus
manau, tokio pasiūlymo tiesti metro (tramvajų) iš Grigiškių į Antavilius niekas rimtai nesvarsto
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ko gero aktualiausia Vilniuje būtų spinduliniu būdu išdėstyti traukiniai iš centro į miegamųjų rajonų puses. Tie traukiniai turi eiti miškeliais ir dar likusiais neišparceliuotais tuščiais plotais.
Pvz:
1. nuo centro palei Narbuto g. iki Spaudos rūmų (laukuose įrengiant didelę nemokamą automobilių aikštelę)
2. nuo centro palei Ukmergės g. laisvas teritorijas iki Big'o (laukuose įrengiant didelę nemokamą automobilių aikštelę)
3. nuo centro Žirmūnų paupio miškeliais iki Žirmūnų/Antakalnio galo/Nemenčinės plento.
4. nuo centro į Lazdynus/gariūnus/Grigiškes.
Šiuo atveju net iš Kauno atvažiavę, galėtų laukuose prie Maxima bazės palikti automobilius ir akimirksniu atsidurti centre. Bei per kamščius po darbo akimirksniu iš centro pasiekti savo automobilį esantį prie greitkelio.
Metro aktualu tik judant po centrą. Tad centre galbūt tektų iš traukinio persėsti į metro. Bet tą persėdimą galima suderinti patogiai, traukinį nuleidžiant žemyn į tą patį lygį, arba metro toje vietoje iškeliant į viršų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nežinantiems "specialistams" iš..., kurie galvoja, kad Vilnius baigiasi už Nemenčinės:
http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/index.php/49/?Parašas :)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pafantazuoti nieks nedraudžiaParašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKo gero aktualiausia Vilniuje būtų spinduliniu būdu išdėstyti traukiniai iš centro į miegamųjų rajonų puses. Tie traukiniai turi eiti miškeliais ir dar likusiais neišparceliuotais tuščiais plotais.
Pvz:
1. nuo centro palei Narbuto g. iki Spaudos rūmų (laukuose įrengiant didelę nemokamą automobilių aikštelę)
2. nuo centro palei Ukmergės g. laisvas teritorijas iki Big'o (laukuose įrengiant didelę nemokamą automobilių aikštelę)
3. nuo centro Žirmūnų paupio miškeliais iki Žirmūnų/Antakalnio galo/Nemenčinės plento.
4. nuo centro į Lazdynus/gariūnus/Grigiškes.
Šiuo atveju net iš Kauno atvažiavę, galėtų laukuose prie Maxima bazės palikti automobilius ir akimirksniu atsidurti centre. Bei per kamščius po darbo akimirksniu iš centro pasiekti savo automobilį esantį prie greitkelio.
Metro aktualu tik judant po centrą. Tad centre galbūt tektų iš traukinio persėsti į metro. Bet tą persėdimą galima suderinti patogiai, traukinį nuleidžiant žemyn į tą patį lygį, arba metro toje vietoje iškeliant į viršų.
Įdėja lyg ir nieko. Galima padaryti 2 metro-tramvajaus linijas. Turiu omeny požeminio ir antžeminio metro.
PVZ.
Pirma. Nuo Gariūnų/Lazdynų į Ukmergės g-vės galą
Antra. Nuo Pilaitės į Antakalnį/Žirmūnus
Tik klausimas. Kur bus centras? Centrinė stotis. NMC ar geležinkelio/autobusų stotis. Taip pat dar reikalinga atšaka į oro uostą.
Beja, labai liūdnas vaizdas autobusų ir geležinkelio stoties prieigos. Nesuprantu, kodėl miesto valdžia delsia ir nerekonstruoja. Mano supratimu stoties prieigas reikia pirmiau rekonstruoti nei Lukiškių aikštę. Jos turi tapti viena saugiausių ir moderniausių vietų mieste, taip kaip yra vakarų Europoje.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na matosi va "specialistas" pasake - pateiktoje schemoje matosi miesto uzstatymas ir tariamas "Vilnius - megapolis" , kuriam reikia metro. Pagal sia schema aiskiai matosi, kad 50% dabartinės vilniaus teritorijos užima miškai ir laukai. Be to, atstumas tiesiaja tarp geležinkelio stoties ir Fabijoniškių galo tėra 7,7 km. Na jei imi nuo stoties iki kokių Žaliųjų ežerų, tai Vilnius ogogo - až - 16 km į vieną pusę, verkiant reikia metro, tramvajaus ar dar kokio velnio. Tik tiek kad iš tų 16 km 8 km yra laukai / miškai. Aisku, žmonės vadinantys save tikrais specialistais to nemato ir rėkia, kad verkiant reikia metro.Parašė Svecias Rodyti pranešimąNežinantiems "specialistams" iš..., kurie galvoja, kad Vilnius baigiasi už Nemenčinės:
http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/index.php/49/?
Aktualūs rajonai, kuriems gal būt reikia metro - centras ir vakarai. Visur kitur miesto plėtra eis kaip mažaaukštė. To pasekoje bus mažas keleivių srautas ir metro tikrai statyti neapsimokės. Taigi, kiek Centro ir Vakariniame rajone yra gyventojų? Iš jų kiek naudosis metro - ne manau kad daugiau 50%. Taigi, nors užmuškite -neįrodysite kad milijardai lietuvos piliečių pinigų bus panaudoti tikslingai, o ne statybininkų kišenems prisikišti.
taigi iš "specialistų" norėčiau žinoti konkrečius atsakymus į šiuos klausimus:
1. Gyventojų skaičius Vilniuje - 2010, 2015 ir toliau
2. Kiek žmonių tiksliai naudosis metro?
3. Kiek metro kainuos?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilniaus meras užsiminė apie galimybę rengti galimybių studiją kuri į šitus ir dar daugelį kitų klausimų atsakys.Parašė udrius Rodyti pranešimątaigi iš "specialistų" norėčiau žinoti konkrečius atsakymus į šiuos klausimus:
1. Gyventojų skaičius Vilniuje - 2010, 2015 ir toliau
2. Kiek žmonių tiksliai naudosis metro?
3. Kiek metro kainuos?
O tu tamsta vien kritikuoji samoningai iškraipydamas faktus. Taip betkas sugeba. O tu nors kokį siūlymą pateikt gali, apart žalių rodyklių, kurios skamba tikrai juokingai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atsitiktinai radau Delfio komentaruose, todel del informacijos tikrumo negarantuoju:
Gal kas sudalyvausite??Visus besidominčius Vilniaus m. viešojo transporto vystymo perspektyvomis kviečiame į "Vilniaus metropoliteno įgyvendinimo galymybių studijos" pristatymą, kuris vyks 2007-05-31 (ketvirtadienis)17.30 val. bendrijos "Žinija" salėje, adresu Vilniaus gt.22, Vilnius.
Pranešėjai: Lietuvos inžinierių sąjungos pirmininkas Algirdas Vapšys, UAB "Vilniaus rentinys" direktorius Juozas Zykus, "Naujosios viešosios vadybos" fondo pirmininkas Horstas Klausasgera gyventi gerai
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai žiūriu Zykus susirado užtarėją. Turiu omeny Vapšį. Įdomu kaip čia pasisuks. Nors ta jų galimybių studija atrodo juokingai, bent jau kolkas.Parašė Kema Rodyti pranešimąAtsitiktinai radau Delfio komentaruose, todel del informacijos tikrumo negarantuoju:
Gal kas sudalyvausite??
Comment
 
Comment