1 metro linija kaip ir žinoma: Turniškės - Seimas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
X
-
Grustnyj, čia ironija buvo?
Šioje temoje jau buvau įkėlęs tikrąją metropoliteno schemą. Tuoj rasiu ir įkelsiu 
Pataisyta: Deja, old.vilnius.lt saitas neveikia, o būtent jame ir buvo patalpintas tas žemėlapis kartu su visomis ataskaitomis bei schemomis/žemėlapiais. Bet jeigu vėl saitas veiks, tai nuoroda čia: http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=4381.Paskutinis taisė Pilaitis; 2015.02.16, 19:51.
Comment
-
Man rodos Singapūre be dotacijų išsilaiko, dėka nuomojamo komercinio ploto aplink stotisParašė Arunasx Rodyti pranešimą
p.s. man iškyla vienintelis klausimas - ar yra nors vienas metro pasaulyje kuris egzistuotų be valstybės/savivaldybės dotacijų? Kiek girdėjau tai ir Londono, ir Niujorko yra nuostolingi.
. Daugiau pavyzdžių nežinau
.
Comment
-
Nėra ten jokios schemos.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąGrustnyj, čia ironija buvo?
Šioje temoje jau buvau įkėlęs tikrąją metropoliteno schemą. Tuoj rasiu ir įkelsiu 
Pataisyta: Deja, old.vilnius.lt saitas neveikia, o būtent jame ir buvo patalpintas tas žemėlapis kartu su visomis ataskaitomis bei schemomis/žemėlapiais. Bet jeigu vėl saitas veiks, tai nuoroda čia: http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=4381."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąŠita vieta man nuskambėjo juokingai„Linija nuo Pilaitės iki centro būtų tikra aukso gysla miestui, – tvirtino jis. – Juk uždirbama ne tik iš bilietų. Už dešimtis milijonų litų galima parduoti stotelių pavadinimus, reklamą.
Žinoma, stotelės tada būtų pavadintos ne gatvių pavadinimais, pavadinimą suteiktų jį nusipirkusi verslo įmonė. Tarkime, jei metro linija driektųsi pro savivaldybę, stotelė vadintųsi ne Krokuvos, o „Swedbank“.
kokia įmonė mokės 10 000 000 lt. ir daugiau vien už tai, kad metro stotelė būtų pavadinta tos įmonės vardu. Taip tikrai nebus, metro nelabai atsiperka net ir didžiuosiuose pasaulio metropolitenuose, ką jau kalbėti apie mažą Vilnių. Svajuko dramblionės, čia tas metro Vilniuje vien už privačių investuotojų lėšas ir dar nešantis pelną, ne kitaip.
Comment
-
50 metų laukti stebuklo, kai Vilnius jau dabar kenčia nuo smogo? Reikia sprendimų, kuriuos galima įgyvendinti ne per 50, o per 5 metus.Parašė geriantis Rodyti pranešimąAtsiperka - neatsiperka, čia juk viešasis transportas, jį galimą visai už dyką paleisti, jeigu tik mažėja oro užterštumas ir eismo įvykiai mieste. Gal pamiršot kaip rudenį Vilnius daugiau nei mėnesį duso nuo smogo??
Comment
-
Didžiausia smogo priežastis buvo privačiuose namuose kūrenamos šiukšlės, padangos, tepalai ir kt. šūdai. Na ir aišku gamtinės sąlygos (nepučiantis vėjas, sausra ir t.t.). Tačiau transportas tikrai nebuvo pagrindinė priežastis.
Galų gale, pigiau būtų uždrausti miesto centrinėje dalyje (ją išplečiant iki Šnipiškių, Narbuto kalno, Savanorių pr. ir Užupio) uždrausti važinėti degalais varomais automobiliais ir vietoje to užpirkti kokį 7-10 tūkst. TESLA elektromobilių car-sharingui.
Comment
-
Vienas TESLA elektromobilis kainuoja apie 58 000 eurų. Tai reikėtų išleisti 580 000 000 eurų. Ar tikrai pigiau?Parašė Creatium Rodyti pranešimąDidžiausia smogo priežastis buvo privačiuose namuose kūrenamos šiukšlės, padangos, tepalai ir kt. šūdai. Na ir aišku gamtinės sąlygos (nepučiantis vėjas, sausra ir t.t.). Tačiau transportas tikrai nebuvo pagrindinė priežastis.
Galų gale, pigiau būtų uždrausti miesto centrinėje dalyje (ją išplečiant iki Šnipiškių, Narbuto kalno, Savanorių pr. ir Užupio) uždrausti važinėti degalais varomais automobiliais ir vietoje to užpirkti kokį 7-10 tūkst. TESLA elektromobilių car-sharingui.
Comment
-
http://www.vilniausmetro.lt/files/Im...rasa%20did.JPG Šita?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą/\ Ne, jų tinklalapy tik orientacinė schema. Ta, apie kurią aš kalbėjau aukščiau, yra su gatvių tinklu.
Comment
-
Todėl ir sakom, kad metro Vilniuje nereikalingasParašė Creatium Rodyti pranešimąViena linija, pagal Metro Sajūdį, kainuotų 1 mlrd. Lt.
P.S. Perkant 10 k TESLA automobilių, garantuotas nuolaidos suteikimas (išsiderėjimas).
Ir brangu, ir statybos užtruktų pusė amžiaus. Asmeniškai esu tik už BRT sistemos kūrimą.
Comment
-
Tuščios diskusijos. Įstatymas neįpareigoja valstybės/savivaldybės statyt metro ir kiek aš suprantu ta metro iniciatyva yra privati. Tai jeigu privati įmonė ar įmonių grupė nuspręs statyti tą metro (iš savų/skolintų lėšų), tai tegu stato, o priešintis tokiai iniciatyvai yra tas pats kas priešintis alkoholio gamybai jei jo negeriat.
Kas dėl automobilių, tai mano vienintelis klausimas būtų - ką vartojat? Viešuoju transportu daugiausiai naudojasi nepilnamečiai, senijorai ir socialiai labiausiai pažeidžiami žmonės, kitaip sakant visi tiek kurie negali ar neišgali naudotis automobiliu. Be to prie automobilių initial costs reikėtų pridėt ir operating costs: draudimas, padangos, techinė priežiūra, akumuliatorių keitimas, etc.
Redaguota:
10,000 * 58,000 (1 vnt.) = 580,000,000 EUR = 2 mlrd Lt.Viena linija, pagal Metro Sajūdį, kainuotų 1 mlrd. Lt.
P.S. Perkant 10 k TESLA automobilių, garantuotas nuolaidos suteikimas (išsiderėjimas).
Tai gal 2 linijas geriau imt nei tų teslų krūva?Paskutinis taisė bti; 2015.02.17, 19:23.
Comment
Comment