Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kalvarijų gatvėje nuo pat Šeimyniškių ir Konstitucijos prospekto pilna vietos. Šnipiškių lūšnas reikia griauti nuo Konstitucijos pr. iki pat Žalgirio g. Tą būtina padaryti net ir netiesiant jokio tramvajaus.
    O toliau vietos pakanka gatvės platinimui. Taip, reikėtų likviduoti kai kurias automobilių stovėjimo aikšteles. Bet vietoj jų būtų galima įrengti kiek kitur ar pastatyti porą daugiaaukščių. O nuo maždaug "Ibrahimo" net ir tramvajus turėtų lįsti po žeme ir iki pat stoties važiuoti tuneliu.

    Tačiau net ir tramvajui miestas neturi pinigų.
    Tokie planai buvo prieš 30 - 20 m.
    "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
    Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

    Adam Mickiewicz

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Kur tu matai ten namus? Aš tai tik lūšnas. Jos būtų išpirktos, o ne atimtos. Žmonės net apsidžiaugs. Vienintelis rimtesnis 2 a. pastatas tėra prieš Kalvarijų turgų - Veterinarijos klinika, Augalų apsaugos inspekcija, ir kitos firmelės ten įsikūrusios. Buvusi gaisrinė ties Sostinės turgumi - sukrypęs pastatas, kurį taip pat verta griauti.

      Teismo pastatas prie ibrahim, prie satrijos stoteles eile pastatu, prie tauragnu stoteles pastatai ir t.t. Uz kieno pinigus butu ispirktos? Kiek duodi savo pinigu? Ar tu cia nori,kad visa Lietuva sumestu tau mokescius ir tu tuomet uzsiimtum cia griovimais ir perkelinejimais? Nugriauti lengviau,bet kad statyti neturi uz ka:-))

      Comment


        Teismo pastatas ir taip netinka tokiai institucijai ir tik laiko klausimas, kada teismas iš ten pabėgs. Prie "Šatrijos" vietos pakankamai. Nemaišo net tas prieš kelis metus pastatytas dviejų aukštų biurų pastatas. Tačiau šalia esantį dviaukštį teks nugriauti. Prie "Tauragnų" stotelės lūšnos. Jas seniai laikas nugriauti, kadangi net VT stotelei vietos per mažai...

        Comment


          Ar čia tik man taip atrodo, ar tokios vietos specialiai tramvajui padarytos? Čia netgi būtų galima jį daryti įgilintai (Griovyje), kad nesikirstų su kitu eismu.

          Paskutinis taisė index; 2011.08.22, 15:31.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            Teismo pastatas prie ibrahim, prie satrijos stoteles eile pastatu, prie tauragnu stoteles pastatai ir t.t. Uz kieno pinigus butu ispirktos? Kiek duodi savo pinigu? Ar tu cia nori,kad visa Lietuva sumestu tau mokescius ir tu tuomet uzsiimtum cia griovimais ir perkelinejimais? Nugriauti lengviau,bet kad statyti neturi uz ka:-))
            Tas Vilniaus rajono apylinkės teismas tai labai juokingai mažas pastatas kaip teismui, reikėtų paieškoti didesnio, nes teismo salė tai ką aš žinau, gal 3x3 kambariukas į kurį nelabai telpa visi teismo dalyviai. Dabar atsilaisvino 1-ojo komisariato patalpos (nežinau kokie ten planai), gal galėtų teismą perkelti tenai...
            Ir kodėl tik Lietuvos mokesčiai?? jamam plačiau - Europos.
            Aš neliūdnas - aš blaivus

            Comment


              Parašė praeivis
              Sunaikini visas parkingo vietas ir gyventojams ir parduotuvei. Vadnasi ir gyventoju butu verte is karto krenta,nes nebelieka parkavimo vietu...
              O jei i projekta itraukiam ir pozemini/antzemini parkinga? tada kaip tik isauga verte, nes parkavimo vietu uztenka visiems, o ne dabar - kas pirmesnis, tas gudresnis.
              vienok ~15 ml eur/km,
              Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
              Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

              Comment


                Parašė praeivis
                Sunaikini visas parkingo vietas ir gyventojams ir parduotuvei. Vadnasi ir gyventoju butu verte is karto krenta,nes nebelieka parkavimo vietu...
                Su tuo nedidelė problema, nes:

                1. Nedaug tų aikštelių, o daugiau visokios pievos ir daržai.

                2. Galima dalį griovio dengti (Tai nekainuotų labai daug, nes viską galima daryti atviru būdu) paprasčiausia betono plokščių perdanga ir viršuje įrengti stovėjimo aikšteles.

                Privalumas, kad lūšnų griauti ir gyventojų iškelti net nereikia, nes tramvajus praeis šalia.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė praeivis
                  Sunaikini visas parkingo vietas ir gyventojams ir parduotuvei. Vadnasi ir gyventoju butu verte is karto krenta,nes nebelieka parkavimo vietu...
                  O gyvenant prie milžiniškos sankryžos buto vertė didelė? Gal kaip tik, kai pro šalį judės mažesni transporto srautai, buto kaina išaugs...

                  Comment


                    Parašė index Rodyti pranešimą
                    Su tuo nedidelė problema, nes:

                    1. Nedaug tų aikštelių, o daugiau visokios pievos ir daržai.

                    2. Galima dalį griovio dengti (Tai nekainuotų labai daug, nes viską galima daryti atviru būdu) paprasčiausia betono plokščių perdanga ir viršuje įrengti stovėjimo aikšteles.

                    Privalumas, kad lūšnų griauti ir gyventojų iškelti net nereikia, nes tramvajus praeis šalia.
                    Taip, galima kasti tunelius,juos perdengti gelzbetonio plokstemis,bet.....autobusai neatsiperka,keleiviu nera....tai kas mokes uz visa sita projekta? Kaunieciai,klaipedieciai ir visa Lietuva sumes pinigu? Ar bilietus padarysite po 50 lt ir tikesites,kad atsipirks is tu vaziuojanciu (po 2 lt troleibusai neatsiperka:-) Kas mokes? Jus paciu svarbiausiu klausimu nelieciate. Jei butu pinigu kruvos tai viska galima padaryti,nauja miesta galima pastatyti. O dabar pas jus didingi projektai tik neaisku uz kieno pinigus...

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      Taip, galima kasti tunelius,juos perdengti gelzbetonio plokstemis,bet.....autobusai neatsiperka,keleiviu nera....tai kas mokes uz visa sita projekta? Kaunieciai,klaipedieciai ir visa Lietuva sumes pinigu? Ar bilietus padarysite po 50 lt ir tikesites,kad atsipirks is tu vaziuojanciu (po 2 lt troleibusai neatsiperka:-) Kas mokes? Jus paciu svarbiausiu klausimu nelieciate. Jei butu pinigu kruvos tai viska galima padaryti,nauja miesta galima pastatyti. O dabar pas jus didingi projektai tik neaisku uz kieno pinigus...
                      Mažiau išleisti gatvėms, jų platinimui, estakadoms ir t.t. ir vietoje keturių juostų greitkelių statymo mieste vystyti visuomeninį transportą. Jis bus patrauklesnis nei automobiliai, o tą dar galima paskatinti griežtinant įvažiavimą į centrą (Aišku miesto pakraščiuose pastatant stovėjimo aikšteles, kur galima persėsti į visuomeninį transportą.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Parašė index Rodyti pranešimą
                        Mažiau išleisti gatvėms, jų platinimui, estakadoms ir t.t. ir vietoje keturių juostų greitkelių statymo mieste vystyti visuomeninį transportą. Jis bus patrauklesnis nei automobiliai, o tą dar galima paskatinti griežtinant įvažiavimą į centrą (Aišku miesto pakraščiuose pastatant stovėjimo aikšteles, kur galima persėsti į visuomeninį transportą.
                        VT gali buti populiarus tik tuo atveju jei vazines kaip 16 troleibusas, kas 5 minutes nuo ryto iki vakaro. ir jei toks tinklas bus platus. Visa kita-pseudo projektai,kurie niekuomet neatsipirks.

                        Comment


                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          VT gali buti populiarus tik tuo atveju jei vazines kaip 16 troleibusas, kas 5 minutes nuo ryto iki vakaro. ir jei toks tinklas bus platus. Visa kita-pseudo projektai,kurie niekuomet neatsipirks.
                          Statant sunkųjį tramvajų (Iš esmės metro, kurio didžioji dalis atvira) toks dalykas labiau nei įmanomas, nes pašalinis eismas jam netrukdo ir greičiai dideliai.

                          Lengvasis tramvajus būtų lėtesnis (Nors vis tiek greitesnis už autobusus ir troleibusus) tačiau pervežtų daugiau žmonių vienu metu.

                          Aišku, vien nutiesti linijas ir nupirkti traukinius neužtenka. Reikia sutvarkyti privažiavimus prie jo miesto pakraščiuose, padaryti valandinį bilietą, suderinti grafikus su priemiestiniais traukiniais (Naujoji Vilnia, oro uostas), autobusais ir t.t. Tokiu atveju be psichologinio įsitikinimo (VT - varguolių transportas ir ten smirda) jis taptų patrauklesniu nei automobilis.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Na ir kas kad 1 dvi ar net trys metro linijos bus ir jomis kursuos traukiniai kas 5 min. Vis tiek toks tinklas neaprėps viso miesto, o likusioje dalyje reikės autobusų, troleibusų. Persėdimai užtrunka ir kelionės laikas sutrumpės gal kokia 10 min. Lyginant su antžeminiu VT. Ar 10 min. daug? 10 min tiems, kurie važiuoja per visą miestą. O važiuojantiems trumpesnius atstumus kelionės laikas nepasikeis...

                            Comment


                              Parašė music Rodyti pranešimą
                              Goštauto gatvė. Šešios stovinčios juostos. Vienoje pusėje- upė, kitoje- namų eilė.
                              Kurioje vietoje tos 6 juostos?

                              Parašė music Rodyti pranešimą
                              Su gyv. rajonų grandine Centrą taip pat jungia tik Ukmergės, Narbuto gatvė ir Laisvės pr., o kitų gatvių nutiesti neįmanoma, nes ten- draustiniai-šabakštynai, Vingio parkas ir kt., tačiau ir fiziškai nepavyktų, nes tai- stačios 60 m. aukščio kalvos.
                              Tai kas draudžia tas nuokalnes nukasti? Kaip tavo manymu buvo nutiestos tavo paties išvardintos gatvės? Tiek Narbuto tiek Ukmergės g. eina tarp šlaitų iš dviejų pusių. Tik radikalūs paveldosaugininkai gali kišti koją.
                              Viadukas jungiantis Narbuto ir Konstitucijos gatves irgi reikalingas.



                              Neblogą Šnipiškių tvarkymo planą šiandien jau pateikė [sp]:

                              Parašė [sp] Rodyti pranešimą
                              čia svarbu nepamiršti:
                              - visi ar dauguma restauruotinų namelių turėtų būti išpirkti (griaunami irgi) arba kitaip turi būti suformuota vieninga organizacija, kitaip darbai nejudės ar vyks chaosas;
                              - būtina patvirtinta teritorijos koncepcija, ir ne politinė, o architektūrinė-urbanistinė;
                              - restauruojamų pastatų paskirtis keičiama iš gyvenamosios į visuomeninę/komercinę,
                              - panaikinamos tvoros (ypač į gatvės pusę), nauji pastatai nelipa už raudonųjų linijų;
                              - panaikinus tvoras ir padarius paliekamus pastatus visuomeniniais, Giedraičių gatvė praplatinama iki kuklių 4 juostų su šaligatviais;
                              - būtimas Giedraičių ryšis su kitu krantu (normalus tiktas + tunelis vietos baltojo);
                              - rekonstruojamas ir visas kitas Šnypškių gatvių tinklas, labai aktualus pažeistas/nebaigtas tinklas (grid); Rinktinės, Kalvarijų, Giedraičių ir Kernavės gatvės turi veikti kaip dubliuojančios, ir būti tos pačios (artimos) kategorijos. smulkesnės tarp jų gali būti ramios, su pesčiųjų, dviratininkų prioritetų. vienoje iš smulkių gatvių tarp Kalvarijų ir Giedraičių gali būti tiesiama tramvajaus linija (be automobilinių juostų); Giedraičių g. turi būti "pravalyta" ir suformuota toliau link Ozo g., kirsti ją ir jungtis su Kalvarijų toliau, Baltupiuose.

                              Comment


                                Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                Kurioje vietoje tos 6 juostos?
                                Nuvažiuok ir pasižiūrėk

                                Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                Tai kas draudžia tas nuokalnes nukasti? Kaip tavo manymu buvo nutiestos tavo paties išvardintos gatvės? Tiek Narbuto tiek Ukmergės g. eina tarp šlaitų iš dviejų pusių. Tik radikalūs paveldosaugininkai gali kišti koją.
                                Viadukas jungiantis Narbuto ir Konstitucijos gatves irgi reikalingas. Atvaizdas
                                Ką tu norėtum nukasti? Šeškinę, Karoliniškes?
                                Katedros aikštės prieigose aukštis- 99 m. v.j.l. (plg. Vilnios ir Neries santaka ties 86 m.v.j.l.), Karoliniškių plokštikalnė- 165 m., Šeškinė- 170 m. Kurią vietą siūlai nukasti?

                                Nereikia svaigt nesąmonių.

                                Plyti Vilniuje, siekia 162,15 hektarų plotą. Įsteigtas 1960 metų rugsėjo 27 dieną siekiant išsaugoti raiškius erozinius raguvynus Neries upės slėnyje su Plikakalnio atodanga, retas augalų rūšis. Visame draustinio plote plyti Karoliniškių miškas.
                                http://wikimapia.org/3386224/lt/Karo...nis-draustinis



                                Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                Neblogą Šnipiškių tvarkymo planą šiandien jau pateikė [sp]:
                                Giedraičių gatvė eina iš niekur į niekur. Be to, 4 juostų ten įrengti neįmanoma. Jei netiki, daryk tyrimą in situ.

                                Kernavės gatvė jo net nepaminėta. Ir teisingai, nes ji kaip tranzitinė gatvė baigtųsi ties Žalgirio gatve...
                                http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Na ir kas kad 1 dvi ar net trys metro linijos bus ir jomis kursuos traukiniai kas 5 min. Vis tiek toks tinklas neaprėps viso miesto, o likusioje dalyje reikės autobusų, troleibusų. Persėdimai užtrunka ir kelionės laikas sutrumpės gal kokia 10 min. Lyginant su antžeminiu VT. Ar 10 min. daug? 10 min tiems, kurie važiuoja per visą miestą. O važiuojantiems trumpesnius atstumus kelionės laikas nepasikeis...
                                  Manau, vidutiniškai kiekvieno žmogaus kelionė į darbą ar namo trunka ne daugiau 30min. Dar nėra didelė tragedija, bet tai nepadeda miesto plėtrai. Mieste žemės sklypai priklauso spekuliantams, kurie sudaro dirbtinį deficitą.

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą

                                    Lengvasis tramvajus būtų lėtesnis (Nors vis tiek greitesnis už autobusus ir troleibusus) tačiau pervežtų daugiau žmonių vienu metu.

                                    .

                                    Jau senaaaiiiii neteko matyti pilno dvigubo autobuso. Tai keliu vagonu tramvajus is viso turetu buti tuscias,nes keleiviu (zmoniu) mieste juk napadauges.

                                    Comment


                                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                      Manau, vidutiniškai kiekvieno žmogaus kelionė į darbą ar namo trunka ne daugiau 30min. Dar nėra didelė tragedija, bet tai nepadeda miesto plėtrai. Mieste žemės sklypai priklauso spekuliantams, kurie sudaro dirbtinį deficitą.
                                      Kiekvieną žmogų apklausei?
                                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                      Comment


                                        Parašė music Rodyti pranešimą
                                        Nuvažiuok ir pasižiūrėk
                                        Taigi, kad meluoji, tai ir negali parodyti. 4 juostos ten.

                                        Ką tu norėtum nukasti? Šeškinę, Karoliniškes?
                                        Katedros aikštės prieigose aukštis- 99 m. v.j.l. (plg. Vilnios ir Neries santaka ties 86 m.v.j.l.), Karoliniškių plokštikalnė- 165 m., Šeškinė- 170 m. Kurią vietą siūlai nukasti?

                                        Nereikia svaigt nesąmonių.
                                        Statų šlaitą galima išlyginti į kalną, kaip yra padaryta Narbuto, Ukmergės g., Laisvės pr. į Lazdynus. Ir sunku nekuriem elementarius dalykus suprasti.

                                        Gal dar Pučkorių atodangos foto įdėsi? Bus dar labiau į temą. Parodyk man, kur aš minėjau Karoliniškes.


                                        Parašė music Rodyti pranešimą
                                        Giedraičių gatvė eina iš niekur į niekur. Be to, 4 juostų ten įrengti neįmanoma. Jei netiki, daryk tyrimą in situ.

                                        Kernavės gatvė jo net nepaminėta. Ir teisingai, nes ji kaip tranzitinė gatvė baigtųsi ties Žalgirio gatve...
                                        Dėl šito iš dalies sutinku, bet idėja ta, kad nereikia apsiriboti tik Kalvarijų gatve, kai jai visai šalia yra alternatyvų.
                                        Kernavės gatvė paminėta ir funkcionuotų kaip dar viena alternatyva Kalvarijų, Rinktinės bei Giedraičių gatvėms.

                                        Comment


                                          Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                          Taigi, kad meluoji, tai ir negali parodyti. 4 juostos ten.



                                          Statų šlaitą galima išlyginti į kalną, kaip yra padaryta Narbuto, Ukmergės g., Laisvės pr. į Lazdynus. Ir sunku nekuriem elementarius dalykus suprasti.

                                          Gal dar Pučkorių atodangos foto įdėsi? Bus dar labiau į temą. Parodyk man, kur aš minėjau Karoliniškes.


                                          Dėl šito iš dalies sutinku, bet idėja ta, kad nereikia apsiriboti tik Kalvarijų gatve, kai jai visai šalia yra alternatyvų.
                                          Kernavės gatvė paminėta ir funkcionuotų kaip dar viena alternatyva Kalvarijų, Rinktinės bei Giedraičių gatvėms.
                                          Ženklą matai, ausys nedega?


                                          Ar tik apsimeti, kad nesupranti, ar ne Vilniuje gyveni? Kaip nesuvoki, kad Šeškinės ar Narbuto įkalnės yra labai ilgos- bene kilometras, o vietos, kur siūlai tiesti gatves, nuo upės iš karto kyla šlaitai arba nuo Siesikų g. staigiai 60 metrų leidžiasi.
                                          Žmogau, bent dviračiu nuvažiuok ten į vietą pasižiūrėk ar pėsčiom pasivaikščiok, nusileidus nuo tos kalvos eina siaura gatvelė tarp dviejų vaikų darželių, kuri įsiremia į garažus, gamyklą ir daugiabučius.

                                          Prie Litexpo, čia kas, tunelis po Lazdynais, funikulierius ar tiesiog viskas į Laisvės pr. susiveda?
                                          Beje, tą nesąmonę kaip tik per Karoliniškių atodangą ir paišai.

                                          O prie "Akropolio" išvis nusisvaigai. Nueik pažiūrėk koks ten aukščių skirtumas.
                                          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                          Comment

                                          Working...
                                          X