Parašė udrius
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Metro Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tą patį galima pasakyti ir apie siūlomą metro Ukmergės, Narbuto g. ir kitomis trasomis.Parašė evvt Rodyti pranešimąKad reikia metro 16-ojo troleibuso trasoj negirdejau dar niekur. Nieks to dar nesiule.Girdziu tai tik is metro priesininku ale "pabandykim palyginti" kad keleiviu srautas toj vietoj per mazas. Kas jums ponai tokia trasa metro sugalvojo?Dar niekas o jus jau lyginat kazka.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė evvt Rodyti pranešimą1. Susitvarko? Kaip? kad vaziuoti turime nuo 30min iki 1val? Ta turi omeny?
 2. Teisingai -automobiliai.Kol 1-ame tamstos "punkte/yrodyme" VT taip puikiai susitvarko tol esame priversti islosti 10min. vaziuodami i darba su nuosavu automobiliu ir sudaryti kamscius. Jei galetume islost bent 30min. kelioneje ka igalintu padaryt greitesnis VT - tuomet tavo "Metro tai nesprendzia" kaip ir nelabai teisingas "yrodymas"
 3.Nepasieke to lygio(-25000 - nedaug) bet eismo dalyviu skaicium aplenke.Issiplete miesto ytakos zona.Zmones cia suvaziuoja dirbt ir is toliau.Daug vilnieciu issikele i uzmiesti.
 4.Kvaila butu traukti 80metu senumo paskaiciavimus.Na jei ir teisingi jie tai lyginkim taip: autobusu ar troleibusu kaip ir metro vagonu mes negaminam tai reiskia tiek pleciant vienoki VT uki ar kitoki riedmenims pinigeliai siaip ar taip keliauja uzsienin. Matau pliusa del metro statybinkams - nei autobusu nei troleibusu tinklo pletimo lietuvos statybu sektorius nepajaus.Bet jei butu statomas metro tai jau kita kalba 
 1. Tai pala kai bus metro nevažiuosi ? Važiuosi kaip didelis - pirma eisi 10- 15 min iki stotelės, važiuosi metro 10 min, ir nuo stotelės eisi iki reikiamos vietos dar 10 -15 min. Arba važiuosi tuo pačiu troleibusu autobusu iki metro ir iš metro.
 2. Tai jei išlosi važiuodamas automobiliu 10 min nei važiuodamas VT, tai ką metro greičiau atvež?
 3. Ir? Tie kurie atvažiuoja iš užmiesčio savo mašinomis tikrai nepaliks mašinos kažkur toli toli, kad važiuotų metro, o važiuos iki tikslo su mašina. Kam aš dar turiu papildomai mokėti už a) aištelę, b) metro ir kam aš turiu gaišti papildomai laiko?
 4. Ir kuom gi pajus statybos sektorius? Medžiagos - metalas, vagonai ir visa kita bus iš užsienio, gal būt bus cementas net ir tas iš užsienio - "ekspertai" pasakys kad lietuviškas cementas netinka. Specialistai gal bus lietuviai ? Ne. Taigi... Apart juodadarbių lietuva nieko negali pasiūlyti metro statytojams.
 
 Beje, o ką kuria statybininkai? Atveža valiutą, didina Lietuvos eksportą?
 
 Vienintelį dalyką ką aš matau šioje diskusijoje - tai kad reikia pradėti mokyti žmones naudotis VT.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne ta patiParašė Lettered Rodyti pranešimąTą patį galima pasakyti ir apie siūlomą metro Ukmergės, Narbuto g. ir kitomis trasomis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai čia tavo visi argumentai už?Parašė evvt Rodyti pranešimąNe ta pati Ar parašiau faktus, kokie yra srautai ir kokie yra reikalingi, čia negali sutikti arba nesutikti, faktai nuo to nepasikeis. Ar parašiau faktus, kokie yra srautai ir kokie yra reikalingi, čia negali sutikti arba nesutikti, faktai nuo to nepasikeis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atrodo kad tamsta ne gyvenime nemates metro , juo labiau nevaziaves.Kitaip tokiu nesamoniu nepliurptum. Be to tamstai neaktualu nes tamsta turbut is Kauno?Parašė udrius Rodyti pranešimą1. Tai pala kai bus metro nevažiuosi ? Važiuosi kaip didelis - pirma eisi 10- 15 min iki stotelės, važiuosi metro 10 min, ir nuo stotelės eisi iki reikiamos vietos dar 10 -15 min. Arba važiuosi tuo pačiu troleibusu autobusu iki metro ir iš metro.
 2. Tai jei išlosi važiuodamas automobiliu 10 min nei važiuodamas VT, tai ką metro greičiau atvež?
 3. Ir? Tie kurie atvažiuoja iš užmiesčio savo mašinomis tikrai nepaliks mašinos kažkur toli toli, kad važiuotų metro, o važiuos iki tikslo su mašina. Kam aš dar turiu papildomai mokėti už a) aištelę, b) metro ir kam aš turiu gaišti papildomai laiko?
 4. Ir kuom gi pajus statybos sektorius? Medžiagos - metalas, vagonai ir visa kita bus iš užsienio, gal būt bus cementas net ir tas iš užsienio - "ekspertai" pasakys kad lietuviškas cementas netinka. Specialistai gal bus lietuviai ? Ne. Taigi... Apart juodadarbių lietuva nieko negali pasiūlyti metro statytojams.
 
 Beje, o ką kuria statybininkai? Atveža valiutą, didina Lietuvos eksportą?
 
 Vienintelį dalyką ką aš matau šioje diskusijoje - tai kad reikia pradėti mokyti žmones naudotis VT.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Laisves prospekte ir ukmerges arba narbuto gatveje skiriasi srautai. Kokius tu faktus parasei?Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai čia tavo visi argumentai už? Ar parašiau faktus, kokie yra srautai ir kokie yra reikalingi, čia negali sutikti arba nesutikti, faktai nuo to nepasikeis. Ar parašiau faktus, kokie yra srautai ir kokie yra reikalingi, čia negali sutikti arba nesutikti, faktai nuo to nepasikeis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokius, kad Ukmergės g. srautas yra 6 kartus mažesnis, nei reikiamas metro linijai. Ir tai nei aš, nei metrooptimistai ar pesimistai sugalvojo. Jeigų būtų priešingai, tuomet ir aš būčiau už metro.Parašė evvt Rodyti pranešimąLaisves prospekte ir ukmerges arba narbuto gatveje skiriasi srautai. Kokius tu faktus parasei?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kas nustatė reikiamus srautus metro linijai TS KP CK?Parašė Lettered Rodyti pranešimąTokius, kad Ukmergės g. srautas yra 6 kartus mažesnis, nei reikiamas metro linijai. Ir tai nei aš, nei metrooptimistai ar pesimistai sugalvojo. Jeigų būtų priešingai, tuomet ir aš būčiau už metro.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne, bet ar tai svarbu? Ar tau nors ir 20 kartų tie srautai mažesni vis tiek reikia metro? Kažkokia logika turi būti. Navažinėja juk autobusai niekur į vienkiemius paimti vieno žmogaus.Parašė music Rodyti pranešimąO kas nustatė reikiamus srautus metro linijai TS KP CK? 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gali paaiškinti kodėl? Ir kokie srautai yra minimalūs metro linijai tada? Ne TSKPCK, bet galiu surasti šaltinį, jei manai, kad tie skaičiai yra paimti iš oro.Parašė music Rodyti pranešimąTaip, tai svarbu. Vadinasi TSKPCK kaip ir įtariau. Aišku, dėkui 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tada pradėkim nuo to, kad pagal tuos minimalius skaičius miestas turi turėti 1 000 001 gyventoją mažiausiaiParašė Lettered Rodyti pranešimąGali paaiškinti kodėl? Ir kokie srautai yra minimalūs metro linijai tada? Ne TSKPCK, bet galiu surasti šaltinį, jei manai, kad tie skaičiai yra paimti iš oro.   jei jau remiames tarybine skaičiavimo metodika. jei jau remiames tarybine skaičiavimo metodika.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Juk sakiau, čia ne tarybinė skaičiavimo metodika, ir ne apskritai visam miestui, o konkrečiai linijai.Parašė music Rodyti pranešimąTada pradėkim nuo to, kad pagal tuos minimalius skaičius miestas turi turėti 1 000 001 gyventoją mažiausiai   jei jau remiames tarybine skaičiavimo metodika. jei jau remiames tarybine skaičiavimo metodika.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai paslaptingai tylesi ar visgi teiksies nurodyti saltini?Parašė Lettered Rodyti pranešimąJuk sakiau, čia ne tarybinė skaičiavimo metodika, ir ne apskritai visam miestui, o konkrečiai linijai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Juk sakau, aš jo dabar neturiu, ne iš google paėmiau. Beto, ar pats turi kokį šaltinį, kad dabartinių srautų pakanka metro linijai?Parašė evvt Rodyti pranešimąTai paslaptingai tylesi ar visgi teiksies nurodyti saltini?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ok. Aptikau internete kai ka atkakliuju kolegu demesiui:
 "...
 The Metro do Porto fleet is composed of 72 units with the capacity to transport up to 9 thousand people per hour in each direction during rush hour.
 A single unit is 35 metres long, 2.65 metres wide and 3.30 metres high. It has a carrying capacity of 216 passengers, 80 of which are seated. Two units can be connected to form a double unit.
 "
 http://www.metrodoporto.pt/pagegen.a...PAGE_ID=860045
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tarybinė skaičiavimo metodika taip pat ne iš piršto laužta. Prieš įgyvendinant, turbūt brangiausiai iš visų visuomeninio transporto rūšių kainuojantį projektą, būtina labai gerai įvertinti jo poreikį. Manau, kad Vilnius dar per mažas miestas, kad jam reikėtų metro.Parašė music Rodyti pranešimąTada pradėkim nuo to, kad pagal tuos minimalius skaičius miestas turi turėti 1 000 001 gyventoją mažiausiai   jei jau remiames tarybine skaičiavimo metodika. jei jau remiames tarybine skaičiavimo metodika.
 
 Žiūrint į tarybinę metodiką - ji labai optimistinė. Vertinant tai, kad mes gyvename kapitalistinėje visuomenėje ir į tai, kad statybų kainos labai aukštos - manau, kad metro bent jau padengtų sąnaudas - miestas turi turėti ne mažiau, kaip 1,5 mln. gyventojų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na kaip nelieka jokių argumentų , tai belieka tik tokie , arba tik tokie: "O kas nustatė reikiamus srautus metro linijai TS KP CK? " .Parašė evvt Rodyti pranešimąAtrodo kad tamsta ne gyvenime nemates metro , juo labiau nevaziaves.Kitaip tokiu nesamoniu nepliurptum. Be to tamstai neaktualu nes tamsta turbut is Kauno?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kodėl paėmai būtent šį miestą kaip pvz.? Jei ten toks srautas yra metro, reiškia, kad ir mums yra tai pakankama, kad reiktų jį tiesti, ir tai ne prabanga, o būtinumas? Kiekvienas miestas yra specifinis, Vilniuje nėra nei tramjavaus mieste, nei geležinkelių, kuriuos kiti miestai nesunkiai pakasė po žeme, plius dar turim senamiestį, po kuriuo kasti taip pat velniškai brangu būtų, nes reiktų specialių ,,amortizatorių'', kurie slopintų vibracijas, kurios gali pakenkti pastatams. Žodžiu dar daug kitų niuansų yra, beto reikia žiūrėti ir kitas VT plėtros konsepcijas, ne tik metro.Parašė evvt Rodyti pranešimąOk. Aptikau internete kai ka atkakliuju kolegu demesiui:
 "...
 The Metro do Porto fleet is composed of 72 units with the capacity to transport up to 9 thousand people per hour in each direction during rush hour.
 A single unit is 35 metres long, 2.65 metres wide and 3.30 metres high. It has a carrying capacity of 216 passengers, 80 of which are seated. Two units can be connected to form a double unit.
 "
 http://www.metrodoporto.pt/pagegen.a...PAGE_ID=860045
 Comment





Comment