Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus autobusų stoties iškėlimas
Collapse
X
-
Jo ir ten tas antras terminalas jau irgi seniai figūruoja planuose. Berods ir dabartiniame galiojančiame BP tas yra nurodyta.Parašė SPX Rodyti pranešimąTen VT žiedas kažkada buvo planuotas troleibusams, net kontaktinio tinklo apšvietimo stulpai jame likę. Kadangi, Ateities gatve troleibusai, jau greičiausiai, niekada nebevažiuos, tai ir nori kažką ten išspausti. Čia klaustukas man dar. Tas VT žiedas prie mandarino irgi galėtų būt patrauklus užstatymui ir gerokai pakeistų Ateities - Fabijoniškių - Žadiekos gatvių sankryžas.
Visiškai pritariu. Vieta stočiai ten puiki. O ir susisiekimas su ja man atrodo gana paprastas, tereikia baigti tvarkyti gatves, jungiančias ją su pietiniu aplinkkeliu.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKuom nepatogi stotis? Važiuoja dešimtys VT maršrutų, šalia geležinkelio stotis, į centrą, senamiestį galima pėsčiom nueiti, šalia oro uostas ir patogus susisiekimas. Į fabijoniškes išgrūsti stotį būtų pats kvailiausias įmanomas sprendimas.
Comment
-
Irgi visiškai pritariu. Dabartinė stotis, mano manymu, yra puikioje vietoje ir gerai atlieka savo darbą. Tik tiek, kad yra baisiai pasenusi.Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Figūruoja, bet ar jis būtinas, čia didelis klaustukas. Tegu pirma pabaigią trūkstamą jungtį iš Ukmergės g. į Ateities g., kad autobusai ratų nesukiotų, o tada jau apie terminalus kalba...
Comment
-
Tai klausimas VMS, ne man. Nors kai kuriais atvejais mataruoti 20 km per miestą gal ir nėra logiška.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKuom nepatogi stotis? Važiuoja dešimtys VT maršrutų, šalia geležinkelio stotis, į centrą, senamiestį galima pėsčiom nueiti, šalia oro uostas ir patogus susisiekimas. Į fabijoniškes išgrūsti stotį būtų pats kvailiausias įmanomas sprendimas.
O beje, prie "Panoramos" išvyksta kažkokie tarpmiestiniai reisai?
Comment
-
Ten berods tik tarptautiniai.Parašė Sula Rodyti pranešimąTai klausimas VMS, ne man. Nors kai kuriais atvejais mataruoti 20 km per miestą gal ir nėra logiška.
O beje, prie "Panoramos" išvyksta kažkokie tarpmiestiniai reisai?
Comment
-
Dabartinė stotis yra labai patogioje vietoje ir aš čia visiškai nesuprantu noro ją kelti kažkur į Fabijoniškes. Na, logistikos prasme tai gal ir būtų paprasčiau išvažiuoti iš miesto populiariausiomis kryptimis, bet gyventojams tai tik apsunkins susisiekimą su stotimi. O dabar su geležinkelio stotimi yra sudaromas geras transporto mazgas nes norint persėst tereikia tik pereit gatvę (kiek bus norinčių daryt persėdimą į Fabijoniškes? Labai mažai). Šialia stoja didelė dalis miesto VT. Ir kaip Lettered minėjo - oro uostas ir senamiestis yra netoli.
Comment
-
Dabartinės AS problema, yra ne pati AS, bet jos aplinka. Paviljonai su neaiškiais bariukais, lombardais ir velniai žino kuo. Gal nuo to ir reikėtų pradėti. ir būtent aplinka jau yra savivaldybės reikalas, o ne stoties. Rekonstrukcija atlikta 2000m., bet stoties vidus atrodo tikrai gerai ir nepasenusiai dar.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Perkelti į Fabijoniškes stotį yra totali nesąmonė, kadangi pietiniai ir rytiniai rajonai tikrai susidurtų su bėdomis. Centro / Senamiesčio nedidelis atstumas nuo dabartinės stoties irgi nemenkas privalumas galvojant apie turizmą, o Fabijoniškės tik suteiktų galimybę pasipelnyt taxi.
Nebent tada atskyrus tarpmiestinį ir tarptautinį - tarptautinį kreipti į esamą stotį, tarpmiestinį į naują, bet ir tai nemanau, kad būtų patogu. Per miestą nuo Panevėžio nebereikia važiuoti, autobusai gali sukti per aplinkkelį, tereikėtų gerai apgalvoti srautą nuo jo kaip kontroliuoti, nes jis atidarius aplinkkelio paskutinį etapą tik dar labiau paaugo (ypač Panerių g.)
Comment
-
Vilniaus valdžia autobusų stoties savininkui: arba susitvarkote, arba iškelsime
Ir vėl savivaldybės atstovai prakalbo apie tai, kad Vilniaus autobusų stotį būtų gerai iškelti iš centro į Fabijoniškes. Bet dar labiau pribloškė savivaldybės architekto patikslinimas, kur naujoji turėtų būti:
Stotis dabartinio Kaimelio žiedo vietoje?? Tikėkimės, tokie planai ir liks planais.LRT.lt pasiteiravus M.Pakalnio, kur konkrečiai galėtų įsikurti naujoji stotis, vyr. architektas teigė, kad yra teritorija prie „Mandarino“ prekybos centro Fabijoniškėse.
Comment
-
Jeigu is Fabu stoties link Centro stoties eitu metro arba normalus greitasis traukinys (o ne tramvajus vidury gatviu), gal but butu ir neblogas sprendimas. Visu pirma sujungtu tu rajonu gyventojus su centru ir dar daug ka issprestu. Bet apie tai niekas nekalba ir milijardu neinvestuos. Tad prisidedu prie tos puses, kuri sako kad stotis Fabijoniskese yra visiska nesamone.
Comment
-
Vaziuoju ten kasdien ir pritariu, kad sviesoforo sioje vietoje nereikia.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNu gražu. Centre kur pėstieji, dviračiai šviesoforą naikina http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra
O Ukmergės g. vis stato. Užregistravus pasiūlymą naikinti - VMSA "nemato poreikio".
Comment
-
Jau nesistebiu bet kokiais planais Lietuvoj, susijusiais su VTParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVilniaus valdžia autobusų stoties savininkui: arba susitvarkote, arba iškelsime
Ir vėl savivaldybės atstovai prakalbo apie tai, kad Vilniaus autobusų stotį būtų gerai iškelti iš centro į Fabijoniškes. Bet dar labiau pribloškė savivaldybės architekto patikslinimas, kur naujoji turėtų būti:
Stotis dabartinio Kaimelio žiedo vietoje?? Tikėkimės, tokie planai ir liks planais.
Kad tik gautų gerą sklypą – jau ne vienam mieste „gyventojų patogumui“ iškelta stotis, o rezultatas – Š.
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Tikrai pritariu. Keleivių patogumas jau niekam neberūpi, o po to dar stebimasi, kodėl kasmet vis daugiau žmonių bėga iš VTParašė taccido Rodyti pranešimąJau nesistebiu bet kokiais planais Lietuvoj, susijusiais su VT
Kad tik gautų gerą sklypą – jau ne vienam mieste „gyventojų patogumui“ iškelta stotis, o rezultatas – Š.
Palanga ir Alytus puikiausi to pavyzdžiai.
Gerai, kad bent Kaune ir Klaipėdoje pavyko išsaugoti autobusų stotis senoje vietoje.
Comment
-
Tikrai? Klaipėdos stotį valdo Klaipėdos autobusų parkas, kurio 100% akcijų priklauso savivaldybei.Parašė vėkas Rodyti pranešimąTai kad nei Kauno, nei Klaipėdos stotys nepriklauso savivaldybei.
Vilniaus stotį reikia tvarkyti iš pagrindų. Tiek pačią stotį, tiek aplinką. Nes dabar vaizdas prastas. Taip sostinės autobusų stotis atrodyti negali.
Comment
-
Gal be didelių emocijų pagalvokite, kad labai didelis gyventojų tankis yra miegamuosiuose rajonuose į šonus nuo Fabijoniškių, kuriems trenktis į stotį yra marazmas. Pastačius VA fabai yra strateginis taškas pietvakarių/vakarų/šiaurės/šiaurės rytų kryptimis. Belieka sukurti normalų susiekimą su gel.stotimi ir oro uostu (kas per VA - Tūkstantmečio - Ikea yra OK) ir pagalvoti, ar jau taip tikrai dabartinė autobusų stoties vieta yra labai gera. Kiek keleivių reikai iš tikro šalia gel ir auto, ir kiek tiesiog auto? Bet objektyviai be trolinimų apie ...
Plius iš Vilniaus pietryčių kryptimi autobusų susisiekimas yra juokingos apimties, nėra kur važiuoti. Just Batka.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Didžioji dalis autobusų iš stoties važiuoja į pietinę pusę, Kaunas, Klaipėda, Lenkija ir pan. Stotis šalia centro visada patogesnis variantas nei miesto gale. Didžioji dalis VT maršrutų ir keleivių srauto eina iš miegamųjų rajonų į centrą ir stotyje labai racionaliai gaunasi galinė stotelė. Dėl stoties iškėlimo nelabai būtų kokių naikinti, užtat reikrų papildomus galvoti iš visų mikrorajonų į fabus. Beto turėti autobusų ir geležinkelio stotį vienoje vietoje irgi iš VT organizavimo pusės patogiau, taip pat keleiviams, kurie persėda. Beto dabartinės stoties pliusas netoli esantis oro uostas. Todėl manau geriausia išeitis ne uždaryti stotį, o kaip tik tą rajoną plėtoti, kuris neišnaudojo esamo potencialo kaip tokioje geroje vietoje.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGal be didelių emocijų pagalvokite, kad labai didelis gyventojų tankis yra miegamuosiuose rajonuose į šonus nuo Fabijoniškių, kuriems trenktis į stotį yra marazmas. Pastačius VA fabai yra strateginis taškas pietvakarių/vakarų/šiaurės/šiaurės rytų kryptimis. Belieka sukurti normalų susiekimą su gel.stotimi ir oro uostu (kas per VA - Tūkstantmečio - Ikea yra OK) ir pagalvoti, ar jau taip tikrai dabartinė autobusų stoties vieta yra labai gera. Kiek keleivių reikai iš tikro šalia gel ir auto, ir kiek tiesiog auto? Bet objektyviai be trolinimų apie ...
Plius iš Vilniaus pietryčių kryptimi autobusų susisiekimas yra juokingos apimties, nėra kur važiuoti. Just Batka.
Comment
-
Atsiprašau, bet jeigu Kaunas, Klaipėda ponui yra pietuose tai aš tyliu. Manau neišgirdai mano argumentų. Ar daug užsienio svečių važiuoja autobusais lyginant su mano išvardytomis kryptimis važiuojančių LT žmonių?Parašė Lettered Rodyti pranešimąDidžioji dalis autobusų iš stoties važiuoja į pietinę pusę, Kaunas, Klaipėda, Lenkija ir pan.
Aišku reikėtų superG maršruto Autobusų stotis - geležinkelis, bet dar klausimas, ar labai daug būtų grynai nuo galo iki galo važiuojančių. Pora tarpinių stotelių pvz.: Šeškinė ir tunelyje prie Seimo padengtų didelę dalį kitų keleivių poreikių neprarandant laiko.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Kodėl gi ne? Nematau prieštaravimoParašė VNS Rodyti pranešimąKodel tokio dydzio mieste negali buti dvieju stociu? Viena labiau orientuot i vietini ir tarpmiestini. Esancia i tarptautini ir tarpmiestini. Kiek tuteisu atvaziuoja vietiniais marsrutais pasigrozet senamiesciu ar sest i traukini Kaunan?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment