Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujos Vilniaus viešojo transporto rūšys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas nesusiję su RB, Lodzės pavyzdys? Forume nuolat keliami kitų šalių pavyzdžiai ir niekam nekliuvo tai. Jei jau čia netinka RB+miesto geležinkelis, tuomet tinkamesnė tema būtų Vilniaus miesto geležinkeliai ar Naujos Vilniaus viešojo transporto rūšys.
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Parašė lukass Rodyti pranešimą
      Idėja RB Vilniuje.
      Kadangi dabartinė Vilniaus GS yra pakankamai toli nuo didžiausių ir tankiausiai apgyvendintų miesto rajonų, reikia bent RB stotį priartinti prie miesto centro. Nauda gali būt netgi dviguba: ne tik atsirastų nauja požeminė stotis Konstitucijos pr. miesto centre, bet ir galima būtų RB trasą paverst jei ne metro, tai bent jau kokiu S-bahn.
      Tunelio tokio ilgo tikrai nereikia, Vilnius dar turi daug pievų. Aišku gaila, kad miesto valdžia nepasirūpina palikti neužstatytus koridorius ateičiai.
      O šiuo atveju reikėtų viadukų ir trumpų tunelių.

      Na ir nėra reikalo prisirišti prie senosios linijos. Kaip suprantu čia juk naujos linijos statyba, o ne vingiuojantis RB1 analogas nusimato.
      Paskutinis taisė Rimas_OK; 2020.02.13, 10:55.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Todėl, kad jūsų pasiūlymas yra keleriopai "grandioziškesnis".
        Kitas dalykas, jei čia yra RB atšaka, tai visi šie vingiai ir, ko gero, vietinis traukinukas ar tramvajus stipriai trukdys greitajam traukiniui. Jau nekalbu apie finansavimus.
        Paprasčiau daryti atskirą miesto metro-tramvajų su persėdimu centrinėje stotyje.
        Kokiam Berlyne kuo puikiausiai kursuoja tiek IC, tiek regioniniai, tiek S-bahn traukiniai ir netrukdo vienas kitam. Dėl finansavimo, tai kas Rygos RB garbės ratą finansuos? Vilniuje, šiuo atveju reiktų ir VMS prisidėti, bet nauda būtų dviguba. Taip pat nereikia pamiršti, kad būtų galima tikėtis ir paramos dėl klimato kaitos mažinimo.
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
          Man atrodo optimaliausia taip:
          Ar ne per didelis lankas gaunasi dėl oro uosto? Apskritai, ar kas nors iš Rygos, Varšuvos važiuos į VNO, kad reiktų tokios atšakos? Iš to pačio Kauno, koks procentas keleivių po to važiuoja į VNO? Plius nuo dabartinės stoties labai patogus persėdimas į traukinį, kuris važiuoja į VNO, suprasčiau, jei nebūtų dabar tokios jungties stotis - VNO.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Ar ne per didelis lankas gaunasi dėl oro uosto? Apskritai, ar kas nors iš Rygos, Varšuvos važiuos į VNO, kad reiktų tokios atšakos? Iš to pačio Kauno, koks procentas keleivių po to važiuoja į VNO? Plius nuo dabartinės stoties labai patogus persėdimas į traukinį, kuris važiuoja į VNO, suprasčiau, jei nebūtų dabar tokios jungties stotis - VNO.
            Kai RB bus pastatyta, bus nebedaug likę iki dabartinio VNO pabaigos. Tad gana greit pasidarys aktualu sėst į traukinį prie Spaudos rūmų (arba NMC) vežantį tiesiai į naująjį oro uostą (Elektrėnų kryptimi), o ne belstis iki Naujininkų.

            Comment


              Parašė lukass Rodyti pranešimą

              Kokiam Berlyne kuo puikiausiai kursuoja tiek IC, tiek regioniniai, tiek S-bahn traukiniai ir netrukdo vienas kitam. Dėl finansavimo, tai kas Rygos RB garbės ratą finansuos? Vilniuje, šiuo atveju reiktų ir VMS prisidėti, bet nauda būtų dviguba. Taip pat nereikia pamiršti, kad būtų galima tikėtis ir paramos dėl klimato kaitos mažinimo.
              Nelabai korektiška Berlyną lyginti. 10 kartų didesnis miestas, labiausiai techniškai išsivysčiusios valstybės sostinė ir t.t.

              Vos vos buvo išmuštas finansavimas RB Kaunas-Vilnius atšakai...

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Ar ne per didelis lankas gaunasi dėl oro uosto? Apskritai, ar kas nors iš Rygos, Varšuvos važiuos į VNO, kad reiktų tokios atšakos? Iš to pačio Kauno, koks procentas keleivių po to važiuoja į VNO? Plius nuo dabartinės stoties labai patogus persėdimas į traukinį, kuris važiuoja į VNO, suprasčiau, jei nebūtų dabar tokios jungties stotis - VNO.
                Kažkuriame RB plane būtent tokia atšaka ir mačiau.

                Comment


                  RB II bet kokiu atveju yra numatoma jungtis su oro uostu.

                  Comment


                    Sprendziant is pacio Simasiaus, Poderskio ir Pakalnio kalbu, metro Vilniui nereikalingas, bent jau artimiausiu metu, tramvajus isvis nesamone. Ju nuomone geriausias sprendimas Vilniui - autobusai, galbut BRT. Paziurejau detaliau kas kur ir kaip su BRT, tai yra visai neblogu variantu, pvz Malmes pavyzdys: https://m.youtube.com/watch?v=QNXNHHAC-wk

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Nelabai korektiška Berlyną lyginti. 10 kartų didesnis miestas, labiausiai techniškai išsivysčiusios valstybės sostinė ir t.t.
                      Kita vertus, teisybę rašot. Negi sulauksime patogaus miesto/tarpmiesčio susisiekimo šioje skurdžioje prasigėrusių skerdikų ir savižudžių šalyje. Čia viskas neįmanoma...
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Parašė Edd Rodyti pranešimą
                        Sprendziant is pacio Simasiaus, Poderskio ir Pakalnio kalbu, metro Vilniui nereikalingas, bent jau artimiausiu metu, tramvajus isvis nesamone. Ju nuomone geriausias sprendimas Vilniui - autobusai, galbut BRT. Paziurejau detaliau kas kur ir kaip su BRT, tai yra visai neblogu variantu, pvz Malmes pavyzdys: https://m.youtube.com/watch?v=QNXNHHAC-wk
                        Tai kodėl per 5 metus nepadarė nei vienos juostos, jei jau toks geras dalykas? Neturi raudonų dažų?
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė lukass Rodyti pranešimą

                          Kita vertus, teisybę rašot. Negi sulauksime patogaus miesto/tarpmiesčio susisiekimo šioje skurdžioje prasigėrusių skerdikų ir savižudžių šalyje. Čia viskas neįmanoma...
                          Deja būtent dėl šios daugelio Lietuvos gyventojų logikos šalies vystymasis stringa. Bet čia būdinga daugeliui Europos šaių. Kai žmonės supras, kad jiems reikia patogumo ir vystymasi, arba bus tam politinė valia, tada ir bus sukurti normalūs transporto vystymasi planai. O dabar sėdi kapeikas skaičiuoja ir nubraižo vieną/kitą A juostą.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Tai kodėl per 5 metus nepadarė nei vienos juostos, jei jau toks geras dalykas? Neturi raudonų dažų?
                            Ne dažuose esmė, A juostų plėtra vyksta, Ukmergės gatvėj ją ir atribojo fiziškai. Tačiau viskas vyksta labai sulėtintai, galbūt bijo neigiamos automobilistų reakcijos ir taip daug nepasitenkinimo dėl išaugusių parkingo kainų/išsiplėtusių zonų, trūksta kažkokios valios sprendimams.

                            Bet esmė visai patraukli - talpa panaši kaip tramvajaus, investicijos daug mažesnės. Kol Vilnius priaugs iki metro ar dar kažko, visai gerai būtų, palyginus su tuo ką dabar turim būtų didelis žingsnis į priekį.

                            Comment


                              Gal nereikia utopijų. Ir taip iškaulijo iš RB atšaką į Vilnių, kuri nebuvo planuota. Dabar kaulys naują RB nuo sienos su Lenkija iki Kauno, kai jau viena RB nutiesta... Dar ir Vilniuje požeminę, estakadinę liniją per visą miestą... Bevalgant apetitas auga? Ar pilvas nesprogs? Kodėl ES turėtų tenkinti visas šitas užgaidas?

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Gal nereikia utopijų. Ir taip iškaulijo iš RB atšaką į Vilnių, kuri nebuvo planuota. Dabar kaulys naują RB nuo sienos su Lenkija iki Kauno, kai jau viena RB nutiesta... Dar ir Vilniuje požeminę, estakadinę liniją per visą miestą... Bevalgant apetitas auga? Ar pilvas nesprogs? Kodėl ES turėtų tenkinti visas šitas užgaidas?
                                Tai ką tamstos nuomone reiškia "RBII iki Vilniaus"? Esamo carinio geležinkelio stotelių perdažymas?
                                Bent aš tai supratau, kad naujos linijos tiesimas. Tuomet ir tieskime naują liniją naujoje vietoje, o Vilniuje per miegamuosius rajonus iki centro. Tai yra vienintelis paskutinis šansas tą padaryt.

                                Comment


                                  Nepagalvoji, kad vien tik Vilniaus miesto atkarpa kainuotų bene tiek pat, kiek visa likusi iki Kauno? Šaukštai po pietų. Reikėjo galvoti iš pradžių. Ir tai buvo sunku įtikinti dėl atšakos iki Vilniaus. Gi estai ir latviai pavydėjo, kad Lietuva tokiu būdu gaus daug daugiau lėšų. Dabar jau per vėlu. Nes pinigų proporcijos jau paskirstytos. ES biudžetas ne guminis.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2020.02.14, 10:31.

                                  Comment


                                    Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                    Idėja RB Vilniuje.
                                    Kadangi dabartinė Vilniaus GS yra pakankamai toli nuo didžiausių ir tankiausiai apgyvendintų miesto rajonų, reikia bent RB stotį priartinti prie miesto centro. Nauda gali būt netgi dviguba: ne tik atsirastų nauja požeminė stotis Konstitucijos pr. miesto centre, bet ir galima būtų RB trasą paverst jei ne metro, tai bent jau kokiu S-bahn.

                                    (Punktyrinė linija - tunelis).
                                    Manau jei tiesti tokią atkarpą, tai reikia projektuoti kartu ir metro sistemą. Pinigų daug reikėtų.

                                    Prieš tai buvau skeptiškas metro sistemai. Dabar manau kitaip. Metro reiklaingas, turint omeny didelį Vilniaus plotą. Metro ar metrotramvajus. Bet tai turi būti normali sistema, o ne viena linija. Ir su tuneliais centre ir kituose tankiai apgyvendintose teritorijose. Bet come on, na negalima viską statyti iš ES pinigų, gal iš savo reikia taip pat ką nors statyti.

                                    Comment


                                      Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                      Manau jei tiesti tokią atkarpą, tai reikia projektuoti kartu ir metro sistemą. Pinigų daug reikėtų.

                                      Prieš tai buvau skeptiškas metro sistemai. Dabar manau kitaip. Metro reiklaingas, turint omeny didelį Vilniaus plotą. Metro ar metrotramvajus. Bet tai turi būti normali sistema, o ne viena linija. Ir su tuneliais centre ir kituose tankiai apgyvendintose teritorijose. Bet come on, na negalima viską statyti iš ES pinigų, gal iš savo reikia taip pat ką nors statyti.
                                      Aš kaip tik manau, kad dėl didelio ploto galim tik pasvajoti apie pilnavertį metro ir net jį gavus dovanų būtų arba neįmanoma jo išlaikyti, arba būtų nepatogus dėl reto kursavimo.

                                      Bet tai nereiškia, kad jis apskritai nebūtų naudingas ar įmanomas; mano numone šansą Vilniuje kaip tik turėtų nepilnavertė sistema orientuota tik į keleivių nugabenimą iš miegamųjų rajonų / aikštelių prie aplinkkelių į darbą centre. Įsivaizduoju kelias palyginus su Europos miestais trumpas linijas iš Pilaitės, Perkūnkiemio/Fabijoniškių, Santariškių iki NMC su apsisukimu kokiam nors Žirmūnų žiede iki kol prasigyventume ir sujungtume šias linijas su stotimi. O geležinkelio pagalba prijungtume Naują Vilnią, oro uostą ir Aukštuosius Panerius. Keturias tramvajaus/metro/geležinkelio linijas būtume pajėgūs išlaikyti su priimtinu kursavimo dažniu.

                                      Comment


                                        Kol Lietuvoje bus chaotiška urbanizacija, tol apie metro galima tik svaigti. Kažkiek patvarkius esamą miesto VT, reikia Vilniuje imtis rimto priemiestinio VT sistemos kūrimo. Nes esama tai tik juokai. Nes tikrai didelė transporto srauto dalį sudaro kiekvieną darbo dieną ryte ir vakare į ir iš Vilniaus važiuojantys aplinkinių rajonų žmonės.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Nepagalvoji, kad vien tik Vilniaus miesto atkarpa kainuotų bene tiek pat, kiek visa likusi iki Kauno? Šaukštai po <...>.
                                          Negalvoju, nes nuo Pilaitės pusės ne tiek ir daug viadukų reikėtų. Dar turime pakankamai pievų ir apleistų plotų, bet kasmet mažėja. Žinoma keista, kad jokia iki šiol buvusi savivaldybė neišskyrė neliečiamų koridorių, ir plotai vis mažėja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X