Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied

    Toks autobusas 1923 m. kursavo maršrutu Lazdijai–Krosna–Marijampolė–Kaunas.

    Marijampolės krašto viešojo transporto istorijos štrichai
    https://www.suvalkietis.lt/cia-musu-...os-strichai-2/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Utena. Autobusas prie Šaulių ir Tautos namų, apie 1935-1940 m.
    Fotogr. Izidorius Girčys

    LCVA fotodokumentų skyrius
    http://www.bernardinai.lt/straipsnis...a-utena/179299

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Autobusų stotelė Ariogalos centre. Apie 1960-1965 m.
    Autobusas KAG-1 gamintas 1952-1956 metais Kauno autoremonto gamykloje
    J.Bukausko nuotr.

    Ariogalos albumas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelionė iš Raseinių į Kauną. Žemaičių plento įkalnėje netoli Ariogalos kapinių.
    Apie 1935 m.

    Nuotrauką atsiuntė D.Žvirblis. Nuotraukos autorius nežinomas
    Ariogalos albumas

    Autobusas Raseiniai – Kaunas.
    Ariogalos apylinkėse, o gal ir Ariogaloje. Kai kurie žmonės ariogaliečiai

    Nuotrauką atsiuntė D.Žvirblis. Nuotraukos autorius nežinomas
    Ariogalos albumas

    Komentuoti:


  • Zaliakalnis
    replied
    Neradau "Miestų architektūros raida" potemės "Alytus po 1945", tai įdedu šią nuotrauką čia. Jeigu yra tokia tema, tai prašyčiau ten šią nuotrauką perkelti.
    Alytaus autobusų stotis.

    Alytus, okupuota Lietuva, gal kokie 1965-1975 m. Autorius: Leonas Čerškus


    http://cubeupload.com/im/Savas/image0002.jpg


    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kažin, ar geležinkelis (elektrifikuotas, žinoma) nuo Kretingos iki Palangos nebūtų optimalesnis sprendimas?
    Tuo metu ten galvojo taip kaip ta citata įdėta. Žmonės į Palangą važiuodavo, o Turkija buvo egzotika.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Kažin, ar geležinkelis (elektrifikuotas, žinoma) nuo Kretingos iki Palangos nebūtų optimalesnis sprendimas?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    https://en.wikipedia.org/wiki/Crimean_Trolleybus

    Bandė šitą matyt pakartoti regiono centro ir regiono kurorto sujungimas. Abiems gerai, abu išlošia. Ilgiausia nebūtų, bet ekologiška - tikrai.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    90-aisiais buvo planų nuo Klaipėdos iki Palangos įrengti troleibusų liniją
    „Vakarų ekspresas“. 1992 05 30 ir 06 01
    http://www.ve.lt/naujienos/projektai...06-01-1556735/

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    XX a. 4 deš. Iš Utenos kraštotyros muziejaus fondų

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Gera foto,tik kokybės norėtusi

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Rokiškio autobusų stotis miesto aikštėje prie bažnyčios. XX a. 6 deš. Aut. Jonas Masiulis.



    http://www.epaveldas.lt

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Senoji Kauno autobusų stotis. Iš Aleksandro Pleskačiausko rankraščių apie Kauną.





    http://www.epaveldas.lt
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2017.02.11, 16:01. Priežastis: Patikslinti metai.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Lietuvos žinios“ 1937 m. birželio 7 d.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Atvaizdas


    Koks čia autobusas?
    Helmark.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied


    Bendrovės „Joana“, važinėjusios į Vokietiją, autobusas iš 1997 puslapio.
    https://web.archive.org/web/19970625...aiva.lt/joana/

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied


    Busturo autobuso nuotrauka iš 1997-1998 metų Šiaulių miesto savivaldybės puslapio.
    https://web.archive.org/web/19980415...NAUJI/AUTOBUS/
    Yra ir šiek tiek tvarkaraščių.


    Koks čia autobusas?
    Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2015.11.15, 16:17.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Daug ekstravagantiškų maršrutų

    Beje, Vilnius - Ryga, Vilnius - Talinas situacija akivaizdžiai pagerėjusi.
    Kartu atkreipčiau dėmesį, kad perkračius maršrutų numerius, jų sumažėtų. Nes Piarnu ir Talinas - tas pats, Utena - Daugpilis atsikartoja Zarasai - Daugpilis. Manau, kada nors turint laiko galima sumesti į kokią maršrutų programėlę su visais atvaizdavimais žemėlapyje ir palyginimais su dabartimi.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Autobusu, Traukiniu, Lėktuvu, Laivu - 1991-11-12.

    Traukinių tvarkaraščiai - kitoje temoje >>
    Senesni tvarkaraščiai (1972-1973 bei 1989-1990 metų) - temoje Panevėžio apskr. VT

    Tarptautiniai maršrutai iš Lietuvos















    Paskutinis taisė Mettal; 2015.11.08, 13:15.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ten tas vėlai atvykstantis galėjo būti per Onuškį, Daugus, važiuodavo apie 3 val. tais laikais. Normalus autobusas važiuodavo apie 2 val.

    Komentuoti:

Working...
X