Gal nelabai į tema, bet gal galit pasakyti dėl ko buvo išmontuotas (labai seniai) kontaktinis tinklas į Valakampius ir maršrutas sutrumpintas iki Antakalnio?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O Kaune, kiek teko pastebėti, vienetai autobusų, kurių lentelės dedamos išorėje ant autobuso kėbulo. Kiek supratau, tos lentelės yra plastikinės. O troleibusų lentelės su numeriu išorėje - metalinės. Aišku, neturiu informacijos, ar naujesnės lentelės (pvz 4 troleibuso maršruto) yra irgi metalinės, ar irgi plastikinės, kaip ir autobusų parke?Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAtkreipčiau dėmesį, kad Vilniuje pagrindinės buvo metalinės lentelės. Nes jos buvo išorėje. Papildomos - priekyje, gale buvo gal ir kartoninės. Nors tikrai buvo metailinių.
Kartonai užkariavo VAP (VVT dalis dabar) tik su labdara, o galutinai - su Karosais.
Gali būti toks variantas kaip ir Kaune, Neries krantinėje: ant stulpo uždėtas ilgas metalinis laikiklis, kuris ir prilaiko kontaktinį tinklą.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKai pavogė laidus, jei gerai pamenu
Man įdomu, kaip tie troleibusai į Vlkp II važiuodavo, jei kaip prisimenu, KT atramos tik vienoje gatvės pusėje. Gal kas pasisakys?
Kad būtų aiškiau, apie ką kalbu, įdedu nuorodą iš transphoto į forumiečio Valiaus Kėdainiečio darytą nuotrauką būtent toje vietoje. >>Paskutinis taisė ssnaiperis; 2015.12.09, 23:23.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš kalbu apie istoriją. Lenteles 198x - 199x. Po to ir Ikarus atsirado vidinės, pagal Karosus. Viduj pliusas - apšvietimas (Karosa, labdara), ėvara. Minusas - apvertimas, vagystės, apšalimai, mažas dydis.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO Kaune, kiek teko pastebėti, vienetai autobusų, kurių lentelės dedamos išorėje ant autobuso kėbulo. Kiek supratau, tos lentelės yra plastikinės. O troleibusų lentelės su numeriu išorėje - metalinės. Aišku, neturiu informacijos, ar naujesnės lentelės (pvz 4 troleibuso maršruto) yra irgi metalinės, ar irgi plastikinės, kaip ir autobusų parke?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ten akivaizdžiai linija abiems kryptims buvo pakabinta ant tų pačių stulpų.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąMan įdomu, kaip tie troleibusai į Vlkp II važiuodavo, jei kaip prisimenu, KT atramos tik vienoje gatvės pusėje. Gal kas pasisakys?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dėkui už foto ir paaiškinimus apie KT ekonomišką prilaikymą.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO Kaune, kiek teko pastebėti, vienetai autobusų, kurių lentelės dedamos išorėje ant autobuso kėbulo. Kiek supratau, tos lentelės yra plastikinės. O troleibusų lentelės su numeriu išorėje - metalinės. Aišku, neturiu informacijos, ar naujesnės lentelės (pvz 4 troleibuso maršruto) yra irgi metalinės, ar irgi plastikinės, kaip ir autobusų parke?
Gali būti toks variantas kaip ir Kaune, Neries krantinėje: ant stulpo uždėtas ilgas metalinis laikiklis, kuris ir prilaiko kontaktinį tinklą.
Kad būtų aiškiau, apie ką kalbu, įdedu nuorodą iš transphoto į forumiečio Valiaus Kėdainiečio darytą nuotrauką būtent toje vietoje. >>
Fanierinės lentelės lauke nelaikytų. 198x plastikai, lipdukai, lazeriu išpjaustomos raidės dar nebuvo įvaldyti. Žymiai paprasčiau imti skardos gabalą, visą nudažyti mėlynai. Tada dėti trafaretą "3" ir "3" ir naudotis baltais dažais. Tą matome Ikaruso 33 maršrute nuotrauką prie Černiachovskio tilto.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Mettal Rodyti pranešimąAr kas nors tokią yra regėjęs? Internete yra patalpintos 1974, 75, 77, 78, 80 ir 81 m. schemos ir net tos pačios iš skirtingų šaltinių, bet 1979 dar nesu matęs.
1977, 78, 79 - identiški.Paskutinis taisė vidoq; 2015.12.10, 16:14.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atramos buvo iš abiejų pusių. Dar spėjau studentu būdamas paskutiniais 14 maršruto (Antakalnis-Valakampiai) gyvavimo metais juo pasivažinėti, romantika, kaip ir 8 maršrutu iki Paupio. Tiesiog ant atramų vienoje pusėje nebuvo apšvietimo, tai manau kai panaikino liniją ir tas atramas nurinko, kad tušti metalo vamzdžiai be reikalo nestovėtų.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKai pavogė laidus, jei gerai pamenu
Man įdomu, kaip tie troleibusai į Vlkp II važiuodavo, jei kaip prisimenu, KT atramos tik vienoje gatvės pusėje. Gal kas pasisakys?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kažkurios schemos tikrai yra šioje bei Vilniaus planų ir žemėlapių temoje http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=5748Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAr galima schemas tų metų? bent linkus?
1979 m. 33g nebuvo poreikio, nes Žalgirio-Ateities tebuvo ~ 7 stotelės. 1987 m. schemoje išilginta Žalias t. - Fabijoniškės (internatas)
Jeigu ko nerasite - rašykite - įkelsiu.
1977 ir 1978 schemose 33 buvo Žalgirio - Internatas, iki Žaliojo tilto pagal schemas pratęstas tarp 1981 ir 1987.
Kol kas su 33G gaunasi taip, kad jis buvo paleistas apie 1988 ir važiavo vėliausiai iki 1990-1991 m., o paskui vėl atnaujintas po kokių 1992 ir panaikintas iki 1997.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
33 greitas nebuvo panaikintas, o tiesiog pakeistas į paprastą 33 ir pradėjo važinėti Žaliasis tiltas-Fabijoniškės.Parašė Mettal Rodyti pranešimąKažkurios schemos tikrai yra šioje bei Vilniaus planų ir žemėlapių temoje http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=5748
Jeigu ko nerasite - rašykite - įkelsiu.
1977 ir 1978 schemose 33 buvo Žalgirio - Internatas, iki Žaliojo tilto pagal schemas pratęstas tarp 1981 ir 1987.
Kol kas su 33G gaunasi taip, kad jis buvo paleistas apie 1988 ir važiavo vėliausiai iki 1990-1991 m., o paskui vėl atnaujintas po kokių 1992 ir panaikintas iki 1997.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jie tiesiog buvo apjungti į vieną.Parašė Mettal Rodyti pranešimąBet ir paprastas 33 juk važiavo tuo pat metu, kai buvo 33G.
Comment
 
							
						
							
						
							
						
Comment