Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    29 Vilkpėdė – Lazdynai – Grigiškės
    Maršruto istorija:

    1966/1969-12-16 – atidarytas 29 maršrutas į Bukčius. Tiksli trasa nežinoma.

    1969-12-16 – maršrutas pakeistas į Bukčiai – Lenino a.
    http://tinklarastis.nvtka.lt/2591.aspx
    Tai reiškia "senas geras" 29-as. Važiavo per Viršuliškes, +- Kosmonautų pr. trasa, o Lazdynuose jau buvo beveik nutiestos pagrindinės gatvės. Anksčiau, įtariu važiavo pro šiltnamių ūkį. Prie Lazdynų kino teatro dar buvo kelio liekanos.

    Comment


      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
      29 Vilkpėdė – Lazdynai – Grigiškės
      Maršruto istorija:

      1966/1969-12-16 – atidarytas 29 maršrutas į Bukčius. Tiksli trasa nežinoma.

      1969-12-16 – maršrutas pakeistas į Bukčiai – Lenino a.
      http://tinklarastis.nvtka.lt/2591.aspx
      -----------------------

      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Tai reiškia "senas geras" 29-as. Važiavo per Viršuliškes, +- Kosmonautų pr. trasa, o Lazdynuose jau buvo beveik nutiestos pagrindinės gatvės. Anksčiau, įtariu važiavo pro šiltnamių ūkį. Prie Lazdynų kino teatro dar buvo kelio liekanos.
      1967-1968 metų schemoje nėra pažymėta jokio 29; be to ir numeris labai didelis, pradžioje Lazdynuose atsirado 21, 22, 23... . 29 tikriausiai irgi atsirado atidarius Lazdynų tiltą.

      Žodžiu nėra jokių žinių, kad buvo miesto autobusas, kuris vežė į Lazdynus iki tilto atidarymo. Tikriausiai turėjo būti priemiestinis autobusas, kuris važiavo vieninteliu įmanomu maršrutu Stotis - Žvėrynas - Šiltnamių kelias/tarybinis ūkis, nes Lazdynai buvo dar nelabai pastatyti. (Šiandien iš Šiltnamių kelio yra likę: Šiltnamių gatvė Lazdynėliuose, Šiltnamių stotelė Oslo g-vėje ir Šiltnamių žiedas Lazdynėlių pakrašty, kur baigiasi 69 autobuso maršrutas)
      Paskutinis taisė Linas_72; 2017.02.07, 15:31.

      Comment


        Parašė Linas_72 Rodyti pranešimą
        -----------------------
        1967-1968 metų schemoje nėra pažymėta jokio 29; be to ir numeris labai didelis,
        http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=398
        1965 m. schemoje yra numeriai 28, 30, 31, 32, 34 ir t.t.

        Comment


          Parašė Linas_72 Rodyti pranešimą
          -----------------------



          1967-1968 metų schemoje nėra pažymėta jokio 29; be to ir numeris labai didelis, pradžioje Lazdynuose atsirado 21, 22, 23... . 29 tikriausiai irgi atsirado atidarius Lazdynų tiltą.

          Žodžiu nėra jokių žinių, kad buvo miesto autobusas, kuris vežė į Lazdynus iki tilto atidarymo. Tikriausiai turėjo būti priemiestinis autobusas, kuris važiavo vieninteliu įmanomu maršrutu Stotis - Žvėrynas - Šiltnamių kelias/tarybinis ūkis, nes Lazdynai buvo dar nelabai pastatyti. (Šiandien iš Šiltnamių kelio yra likę: Šiltnamių gatvė Lazdynėliuose, Šiltnamių stotelė Oslo g-vėje ir Šiltnamių žiedas Lazdynėlių pakrašty, kur baigiasi 69 autobuso maršrutas)
          Vadinamasis Šiltnamių kelias pats buvo pastatytas maždaug 60-ųjų pabaigoje nuo šiltnamių ūkio iki dujų stoties. Ir tik prie mano akių jį jau sungė su Erfurto gatve. Ten netoli ir buvo tikrasis Lazdynų/Leščiniakų kaimas (per jį autobusas nevažiavo). Tuomet jau 29-as pradėjo važinėti Erfurto g. toliau Šiltnamiu keliu iki dujų stoties ir iki Bukčių (skardos gaminių gamyklos).
          Mačiau nuotraukas, kur autobusiukas važiuoja keliu, kuris kyla nuo paupio dabartinio Laisvės pr. vietoje. Abejoju, ar jis buvo priemestinis, nes priemestiniai važiavo iš autobusų stoties. Nebent tarnybinis.

          Comment


            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
            http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=398
            1965 m. schemoje yra numeriai 28, 30, 31, 32, 34 ir t.t.
            Pasiduodu, gal ir taip. Bet kuriuo atveju žinom, kur autobusas važiavo, nes tiesiog nebuvo kito kelio: (Stotis ? - ) Gedimino (Lenino) prosp.-Žvėrynas, o toliau senu keliu per dabartines Karoliniškes ir Lazdynus į dabartinius Lazdynėlius.

            Comment


              Iki 1967 m. gal ir nebuvo, bet pradėjus statyti Lazdynus 1967 m. tai bent jau statybininkams važiuoti į darbą galėjo būti paleistas autobusas.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Vadinamasis Šiltnamių kelias pats buvo pastatytas maždaug 60-ųjų pabaigoje nuo šiltnamių ūkio iki dujų stoties. Ir tik prie mano akių jį jau sujungė su Erfurto gatve. Ten netoli ir buvo tikrasis Lazdynų/Leščiniakų kaimas (per jį autobusas nevažiavo). Tuomet jau 29-as pradėjo važinėti Erfurto g. toliau Šiltnamiu keliu iki dujų stoties ir iki Bukčių (skardos gaminių gamyklos).
                Nežinau, galėjo važiuoti dabartine Lazdynų gatve (ji yra Lazdynėliuose) ar kaip nors kitaip, neišskiriant pravažiavimo kur nors netoli Leščiniakų. Aš pats tose vietose mokiausi, ir kiek žinau vietovę, patogios pravažiavimui vietos yra tik 2, viena apytiksliai į dabartinę Lazdynų g-vę (tiesiai į pietus nuo vėtrungės ir Erfurto prekybos centro, dabar ten kelią užstoja Oslo g-vės griovys, bet anksčiau jo nebuvo), kita - iš dabartinės Erfurto gatvės. Bet kuriuo atveju autobusas patekdavo į Šiltnamių kelią (gal Šiltnamių kelias taip buvo pavadintas vėliau, nežinau). Ar jis važiuodavo toliau, iki Bukčių, klausimas, o iki Šiltnamių kelio, matyt, važiuodavo, nes ten ir buvo minėtas šiltnamių ūkis.

                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Mačiau nuotraukas, kur autobusiukas važiuoja keliu, kuris kyla nuo paupio dabartinio Laisvės pr. vietoje. Abejoju, ar jis buvo priemestinis, nes priemestiniai važiavo iš autobusų stoties. Nebent tarnybinis.
                Tai net ir priemiestinis turėjo važiuoti per Žvėryną, ne kitaip, kol tilto dar nebuvo. Čia reikia tikslių duomenų, norint išsiaiškinti, kada buvo paleistas 29 miesto autobusas, o mes neturime netgi duomenų, kada tiksliai dienos tikslumu pradėjo važiuoti pirmi maršrutiniai autobusai tiltu.

                Comment


                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                  Iki 1967 m. gal ir nebuvo, bet pradėjus statyti Lazdynus 1967 m. tai bent jau statybininkams važiuoti į darbą galėjo būti paleistas autobusas.
                  Galėjo, sutinku, bet neturime jokių tikslių duomenų, kad buvo.

                  Comment


                    Parašė Linas_72 Rodyti pranešimą
                    Mano klausimas atvirkščias, ar nebuvo tokio laiko tarp 1980 ir 1987, kai 9-tas išvis neužsukdavo į Asanavičiūtės (tada Žvaigždžių) gatvę ir važiavo tiesiai Laisvės prospektu. [/SIZE]
                    Tikrai nebuvo.

                    Parašė Linas_72 Rodyti pranešimą
                    Čia reikia tikslių duomenų, norint išsiaiškinti, kada buvo paleistas 29 miesto autobusas, o mes neturime netgi duomenų, kada tiksliai dienos tikslumu pradėjo važiuoti pirmi maršrutiniai autobusai tiltu.
                    1967 8 1 d. autobusas 32B tapo 29. Atviras klausimas kada pradėjo važinėti 32B?

                    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                    Laikraštis "Vakarinės naujienos" 1967 m. liepos 28 d.

                    Atvaizdas

                    Comment


                      Na va, kaip tik įrodyta, kad 29 egzistuoja jau nuo labai senai. Tarpkitko, pats vidoq buvai įkelęs į šį forumą tokį nedidelį žemėlapį, kai buvo diskutuojamą apie seną Sėlių (Mičiurino) gatvės dalį:

                      Parašė vidoq Rodyti pranešimą
                      Daugmaž turėjo būti taip. Autobusų maršrutai apie 1969 m.

                      Comment


                        Parašė vidoq Rodyti pranešimą
                        1967 8 1 d. autobusas 32B tapo 29. Atviras klausimas kada pradėjo važinėti 32B?
                        1-me mūsų aptarimo lape yra mano jau minėta schema:

                        Parašė Edmas Rodyti pranešimą
                        Transportas tarp 1960 ir 1970 m. Kas galėtų pasakyti tiksliau?
                        Atvaizdas
                        Iš jos matyti kad 32b (kaip ir 6a, 32a, 35a, 35b) atsirado jau po jos sudarymo. Schema buvo sudaryta jau po Žirmūnų tilto atidarymo (Joje netgi parodyta, kad Žirmūnų tiltu kursuoja 2-as ir 7-as autobusai. Beje, šitoks 2-o maršrutas vėliau buvo panaikintas, o vietoje jo antru pavadintas 1b su visai kitu maršrutu - kaip matyti iš to paties nutarimo, kur keičiamas 32b į 29). Taigi, 32b pradėjo važinėti praėjus kažkiek laiko po Žirmūnų tilto atidarymo.

                        Klausimas, kada Žirmūnų tiltas buvo tiksliai atidarytas; vienur minimi 1965, kitur 1966 metai be tikslių mėnesių.

                        Comment


                          Parašė Linas_72 Rodyti pranešimą
                          Taigi, 32b pradėjo važinėti praėjus kažkiek laiko po Žirmūnų tilto atidarymo.
                          Taigi ne visi sužymėti. Kur 12, 16, 19 ir kai kurie kiti?

                          Troleibusai
                          12. 1966-11-05 – pastačius Žirmūnų tiltą, atidarytas maršrutas nr. 12 Žirmūnai – Žemieji Paneriai.

                          http://entuziastai.marsrutai.lt/1399.aspx

                          Autobusai
                          2. 1965 – atidarius Žirmūnų tiltą, maršrutas nukreiptas per jį
                          1965/1966 – pastačius Žirmūnų tiltą, atidarytas naujas maršrutas nr. 7 Žirmūnai – Centras.

                          Comment


                            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                            Taigi ne visi sužymėti. Kur 12, 16, 19 ir kai kurie kiti?
                            Gali būt ir taip, kad 3a, 6a, 32a ir b, 35a ir b buvo tiesiog nepažymėti, bet 1964 schemoje jų irgi nėra. Yra 1964 sch. tie patys 1a, 17a ir b, taip pat 12 ir 19.

                            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                            1966-11-05 – pastačius Žirmūnų tiltą, atidarytas maršrutas nr. 12 Žirmūnai – Žemieji Paneriai.
                            Šitą nesunku paaiškinti. 1966-11-05 jau buvo praėję kažkiek laiko nuo tilto atidarymo , tikriausiai 12 troleibusas tiesiog nespėjo patekti į schemą. Gal schema sudaryta tuo laiku, kai dar per tiltą nebuvo nutiesti laidai?

                            Comment


                              Schema tikriausiai išleista 1967 m.,o ruošta 1966 m. Tai troleibusai į ją dar nepateko, o autobusai buvo paleisti keletą mėnesių anksčiau.

                              Comment


                                Autobusas per Žvėryną į Lazdynus buvo iki Lazdynų tilto atidarymo 1969 m. gruodžio m.

                                Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                Laikraštis "Vakarinės naujienos" 1969 m. gruodžio 10 d.

                                Atvaizdas

                                Comment


                                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                  Schema tikriausiai išleista 1967 m.,o ruošta 1966 m. Tai troleibusai į ją dar nepateko, o autobusai buvo paleisti keletą mėnesių anksčiau.
                                  Panašu į tai.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Na va, kaip tik įrodyta, kad 29 egzistuoja jau nuo labai senai. Tarp kitko, pats vidoq buvai įkelęs į šį forumą tokį nedidelį žemėlapį, kai buvo diskutuojamą apie seną Sėlių (Mičiurino) gatvės dalį:
                                    Įdomu, iš kur Vidoq paėmė 29 maršruto aprašymą "Panerys - Bukčiai - magistraliniai dujotiekiai" (t. y., reikia suprast, tarybinis ūkis - Bukčiai - dujų stotis). Aprašymas tiesiog prieštarauja Sulos teiginiui, kad iki 1969 nebuvo Šiltnamių kelio... Arba gal aprašymas yra vėlesnis per klaidą patekęs į žemėlapį (plg. 32b maršruto aprašymą "Žvėrynas - Buchtos g.").

                                    Comment


                                      Parašė Linas_72 Rodyti pranešimą
                                      Įdomu, iš kur Vidoq paėmė 29 maršruto aprašymą "Panerys - Bukčiai - magistraliniai dujotiekiai" (t. y., reikia suprast, tarybinis ūkis - Bukčiai - dujų stotis). Aprašymas tiesiog prieštarauja Sulos teiginiui, kad iki 1969 nebuvo Šiltnamių kelio... Arba gal aprašymas yra vėlesnis per klaidą patekęs į žemėlapį (plg. 32b maršruto aprašymą "Žvėrynas - Buchtos g.").
                                      Neteisingai interpretavote mano parašymą. Kelias buvo pastatytas nuo šiltnamių ūkio 60-aisiais būtent iki dujų stoties. Bet jokio ryšio su Lazdynais dar nebuvo. Mano duomenimis autobusas važiavo tokiu "kabliu" per būsimas Karoliniškes, būsimus Lazdynus, po to paupiu pro vienus iš Bukčių (Miškinius), kirto ūkį ir važiavo iki dujų stoties, užsukdamas į Bukčių gamyklą dar lenkų statytu keliu.
                                      Per Lazdynus, maždaug Erfurto g. vietoje ėjo vieškelis iki dar kitų Bukčių, kur buvo girininkija.
                                      Paskutinis taisė Sula; 2017.02.08, 15:39.

                                      Comment


                                        Parašė Linas_72 Rodyti pranešimą
                                        Įdomu, iš kur Vidoq paėmė 29 maršruto aprašymą "Panerys - Bukčiai - magistraliniai dujotiekiai" (t. y., reikia suprast, tarybinis ūkis - Bukčiai - dujų stotis). Aprašymas tiesiog prieštarauja Sulos teiginiui, kad iki 1969 nebuvo Šiltnamių kelio...
                                        Kelias tai buvo, gal tik pagerino...

                                        Tema: Senieji Vilniaus adresai
                                        Metai: 1964
                                        Lietuvos TSR Žemės ūkio produktų gamybos ir paruošų ministerijos tarybinis ūkis „Panerys"

                                        Adresas: Šiltnamių kelias 26
                                        http://vilnius21.lt/seniadresai.php?...oproduktugamyb

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Kelias buvo pastatytas nuo šiltnamių ūkio 60-aisiais būtent iki dujų stoties. Bet jokio ryšio su Lazdynais dar nebuvo.
                                          Taip ir turėjo būti, nes dar nebuvo Erfurto g-vės.

                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Per Lazdynus, maždaug Erfurto g. vietoje ėjo vieškelis iki dar kitų Bukčių, kur buvo girininkija.
                                          Taigi turėjo kirstis su pratęstu iki dujų stoties Šiltnamių keliu! Sakau, kad ten buvo pravažiavimas.

                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Mano duomenimis autobusas važiavo tokiu "kabliu" per būsimas Karoliniškes, būsimus Lazdynus, po to paupiu pro vienus iš Bukčių.
                                          Paupiu tai dabartine Miškinių gatve?

                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          kirto ūkį ir važiavo iki dujų stoties, užsukdamas į Bukčių gamyklą dar lenkų statytu keliu.
                                          Dėl šitos kelio dalies sutinku, kitaip ir negalėjo būti. O kaip jis atvažiuodavo į ūkį, nežinau. Iš tikrųjų galėjo būt pravažiavimas ir Miškinių gatve; ten yra tokia vieta, tik mano laikais ūkis ją buvo užtvėręs tvora, kažkokiais daržais. Kaip ten viskas atrodo šiuo metu, pats nemačiau. Iš miesto plano žinau, kad toje vietoje šiandien jau yra pravažiavimas ir, kas įdomu, Miškinių gatvė tiesiog tiesiai be sankryžos pereina į Šiltnamių gatvę (buv. Šiltnamių kelią, žiūrėti plane).

                                          Taigi, matyt, be dviejų mano minėtų kelių galėjo būti ir 3 kelias, kuriuo būtų galima atvažiuoti į Šiltnamių kelią. Visai tikėtina, kad autobusas būtent tuo keliu ir važiavo, o ūkis pravažiavimą užsitvėrė vėliau, kai jau buvo tiltas. Jei taip buvo, tada aiškus pasidaro ir maršruto aprašymas "Panerys-Bukčiai-Magistralinis dujotiekis", nes Miškinių gatvė kaip tik eina paneriu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X