Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivinių transporto priemonių specifikacijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Garbanius
    replied
    Gamino ir tebegamina, bet labiau reklamuoja MAN brand’a. Neoplan labiau Premium linija.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nes Neoplan'as kaip ir užsilenkė prieš kokius gerus 15-18 metų. Tiksliau pasitraukė iš rinkos su šiuo prekės ženklu, kai jį nupirko MAN. Tiesa, neseniai vėl pradėjo gaminti tolimojo susisiekimo autobusus su Neoplan ženklu.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.08, 21:06.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Šiap OT, bet gaila, kad nyksta mano mėgstama Neoplan markė. Vienintelis KLAP, pasipildo naujesniais modeliais, o kituose parkuose tiek pas privatininkus tuoj visiškai išnyks

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Kaip žinia, Klaipėdoje nuo kitos savaitės reguliariai pradės kursuoti Lietuvoje surinkti autobusai Dancer


    Karantino laikui "prastumti" siūlau pasižiūrėti Vokiečių autobusų gamybos giganto - Neoplan - filmus iš 80-ųjų-90-ųjų sandūros. Kokios buvo technologijos, kokios koncepcijos, kokios ateities įžvalgos. Ir palyginti, kas ir kaip pasikeitė per 30 metų - patobulėjo, paišmanėjo, o gal atvirkščiai - suprastėjo?



    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Ar labai skiriasi Setra S519HD nuo S517HD?
    Setra autobusų modelio pavadinimo sandara:
    S - tiesiog S, nežinau, ar būna kitaip
    5 - kartos numeris nuo 1 iki, šiuo metu, 5.
    17, 19 - kiek eilių sėdynių maksimaliai galima sutalpinti į autobusą. Pas Neoplanus irgi tas pats. Skirtumas tik tas, kad ar tai Setra, ar tai Neoplanas į šitą skaičių neįtraukia vairuotojo vietos. Iš esmės, nusako autobuso ilgį.
    HD - autobuso klasė / paskirtis. Faktiškai, vokiško modelio apibūdinimo "inicialai". Pvz. HD - hochdecker (aukštagrindis, dar žinomas kaip "pusantro aukšto"), HDH - dar paaukštintas HD, UL - ueberland linienbus (priemiestinis), GT (lygtai visada eina kartu su kita raidžių kombinacija) - su "išlenktu" (ne statmenu) priekiniu stiklu, NF - niederfluer - žemagrindis.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Autobuso ''armonikoje'' įtaisyti specialūs hidrauliniai įrenginiai (savotiški cilindrai), kurie atitinkamai reguliuoja susijungimo kampą priklausomai nuo priekinių ašių pasisukimo kampo. Tokį sujungimo tipą sugalvojo vokiečiai apie 1975 ir pirmasis autobusas, kuriame panaudota ši technologija, buvo Mercedes'o O305G. Daugiau apie tai galima paskaityti vokiškoje vikipedijoje: https://de.wikipedia.org/wiki/Knickwinkelsteuerung
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2019.02.18, 20:33.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Mane jau seniai domina klausimas apie 2 sekcijų autobusų (o taip pat ir troleibusų) komponuotes.
    Anksčiau buvo populiari schema - variklis pirmoje sekcijoje, kuri tempia antrą sekciją (priekabą).
    Ryškiausias pavyzdys, bent jau Lietuvoje - Ikarus 280.
    O dabar, žiūriu, tampa populiari schema, kai antra sekcija (priekaba) stumia pirmą sekciją (tai ir Mercedes, ir MAN, ir Den Oudsten ir kiti).
    Pirmas klausimas - kaip tai įmanoma? Kaip išsprendžiamas klausimas, kad autobusas "nesusilenktų" prie sekcijų sujungimo?
    Teko skaityti, kad ant Ikarus 280 važiavimas atgal buvo sudėtingas uždavinys, reikalaujantis ypatingo vairuotojo meistriškumo.
    Tiesa, pirma sekcija turi dvi ašis, tai gal dėl to jos važiavimo kryptis apibrėžta, stabili, ir dėl to autobusas nesusilenks?
    Dar vienas klausimas. Ikarus 280 galinės (priekabos) ašies ratai sukiojosi pagal kryptį, o dabartinių autobusų nesisukioja, tai kaip tada pavyksta padaryti, kad priekabos ratai važiuotų pagal pirmos sekcijos ratų trajektoriją?
    Kiek žiūrėjau, tai tikrai, priekabos ratai posūkyje važiuoja pagal pirmos sekcijos ratų trajektoriją, nors jie (priekabos ratai) nesisuka pagal kryptį, ir tokiu būdu autobusas nenukrypsta iš gabaritų.

    Komentuoti:


  • Raivo
    replied
    „Scania“ parodė pirmąjį pasaulyje iš dviejų dalių sujungtą „Euro 6“ dujinį autobusą. 26 m ilgio autobusas su priekyje sumontuotu varikliu talpina įspūdingą skaičių keleivių – 250.

    F340 HA 8×2 autobusas iš dviejų dalių buvo sukurtas bendradarbiaujant su Kolumbijos autobusų kėbulų gamintoju „Busscar de Colombia“.
    Kelios fotografijos ir vokiškas tekstas:

    481 nauji BRT autobusai Bogotai




    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Pats minėjai, jog iš šono kaip Temsa atrodo
    Ir to smiltelių yra

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

    Gražus, bet Išorės dizainas tai kažkokia C2 Citaro ir IV Soliario kopija... :/
    Pats minėjai, jog iš šono kaip Temsa atrodo

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    MAN pristatė naująjį Lion's City.

    Apžvalgos vokiečių ir rusų kalbomis

    Aprašymas angliškai
    https://www.bus.man.eu/de/en/man-wor...on-321536.html
    Gražus, bet Išorės dizainas tai kažkokia C2 Citaro ir IV Soliario kopija... :/

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    MAN pristatė naująjį Lion's City.

    Apžvalgos vokiečių ir rusų kalbomis





    Aprašymas angliškai
    https://www.bus.man.eu/de/en/man-wor...on-321536.html

    Komentuoti:


  • ArtEGO
    replied
    Sveiki!

    Darau bakalaurinį darbą, ir susidūriau su klausimu: kai kurie turistiniai autobusai gale turi 4 pakabinamos bagažinės (skibox) tvirtinimo taškus. Ar jų matmenys (plotis, aukštis tarp jų) bei leistina apkrova visiems autobusams vienoda? Jei ne, gal galit nurodyti kažkurio vieno prašomus dydžius?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Daugiausia ką su MAN gali padaryti - nustatyti autobuso tipą ir kartą. Pagal nuotraukas galima tik atskirti 2 kartos autobusus su ~260 AG (NL262) ir ~310 AG (NG312). 3-os kartos autobusų galingumo jau niekaip neatskirsi: NLxx3, NGxx3, NUxx3.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tie skaičiai po šių raidžių irgi pilnai neapibūdina modifikacijos. Paprastai dar po tų skaičių yra rašomos kokios raidės ir skaičiai, žyminčios modifikaciją, bet jau lentelėje.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Ačiū tai atskirti tų skaičiukų nemačius gamybos lentelės matyt niekaip neįmanoma iš išorės?

    Komentuoti:


  • Torkas
    replied
    SL Standard-Linienbus
    NL Niederflur-Linienbus

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    NG - sutrumpinimas - Niederflur-Gelenkbus - žemagrindis dvigubas (susilenkiantis)
    NL - irgi žemagrindis, o ką L reiškia, neaišku.

    Abu tipai - miesto/priemiesčio.

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Sveiki gal galėtumėt kas nors papasakoti, ką reiškia prie MAN autobusų modelių raidės NL ir NG, taip pat ką reiškia numeriai prie jų ir kuom tie modeliai skiriasi?
    Autobuso serija (iš pradžių NL, vėliau atsirado NU/NG), skaičiukai - variklio galia. Kiek žinau, NL yra miesto tipo autobusai, NG pradžioje buvo tarpmiestiniai, tačiau vėliau atsirado ir miesto tipo modeliai.
    Paskutinis taisė grustnyj; 2015.03.16, 12:43.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Sveiki gal galėtumėt kas nors papasakoti, ką reiškia prie MAN autobusų modelių raidės NL ir NG, taip pat ką reiškia numeriai prie jų ir kuom tie modeliai skiriasi?

    Komentuoti:

Working...
X