Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto vairuotojų profesija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nieko čia normalaus nėra. Normaliai darbdavys stengiasi motyvuoti darbuotoją ir už staža moka.Bet jei pas vadovus logika kaip laukiniais 90-aisiais, kad už durų eilė tik ir laukia darbo, tai ko norėti. Tik kad eilių, laukiančių darbo jau nėra. Ir jei tokia politika bus tęsiama, tai ateis laikas, kai nebus kam vairuoti... Tik pensininkai ar entuziastai dirbs.
    ką aš ir jau seniai mėginau pasakyt kad ten į darbuotoją mažai žiūrima ir stengiamasi jam kažką suteikti kad stengtųsi dirbti. Šiuo metu kai baigsis vasaros grafikai bus apie 80 vairuotojų trūkumas. Jei metų bėgyje gaunamas pagrįstas skundas, įbrėžiamas autobusas, suklystama padaroma kokia klaida su kasos aparatu ir pan iš kart tam darbuotojui nemokama vadinama naujametinė premija. Kai ateina nauji vairuotojai prižadama kad gaus į rankas vos ne kas ant popieriaus tokia alga. O pensininkai ir šiaip jau sukūrę šeimas ir užauginę vaikus žmonėms geriausias darbas nes per daug asmeninio gyvenimo jau jiems nereik, jau jie išsilakstę į klubus neina vaikų prižiūrėt nereik. Ar jauni padirbs tokį darbą kai reikia keltis 2:30 - 3:00 ryto o jei po pietų pamaina namo grįžt 0:30?
    Dabar ateina išvis be stažo katik išsilaikę D kategoriją.
    O pensinio amžiaus ir kam virš 50 metų yra didelė dauguma vairuotojų.

    Comment


      Sveiki visi, norėčiau ir aš dabar atnaujinti tema, kaip ne kaip 2019 į pabaiga eina gal per 2 metus kas ženkliai pasikeitė. turiu daug klausymu žinovams, tiems kurie iš ties dirba ši darbą, veiksmas Vilnius,

      1, darbo grafikas, darbas prasideda pvz 1 pamaina 4ryto iki 12 2pamaina nuo 12 iki,,,, 3 pamaina? kuo daugiau parašysit tuo geriau,

      1A realus darbo grafikas, tai yra atvažiuoji i darbą 3ryto praeini med komisija? gauni autobusą, maršrutą ir pizd,,, eini dirbti, atvažiuoji vakare, atiduodi, sutvarkai autobusą tai gaunasi maršrutas baigėsi 23 val o namie busi 2 val?

      2 naujokai, (toks aš esu) koks į juos požiuris,

      3 autobusai, būkle ir darbo sąlygos vasara-žiema

      4 maršrutai, vėlavimai/gedimai/ nuobaudos?

      5 ar ''pririšti'' (atsakingi) vairuotojai prie atitinkamo autobuso ar bėgioja per visus

      6 apibendrinti aplamai vvt darbą

      Labai bučiau dėkingas už išsamia naudinga informacija

      Comment


        Parašė Slafka Rodyti pranešimą
        Sveiki visi, norėčiau ir aš dabar atnaujinti tema, kaip ne kaip 2019 į pabaiga eina gal per 2 metus kas ženkliai pasikeitė. turiu daug klausymu žinovams, tiems kurie iš ties dirba ši darbą, veiksmas Vilnius,

        1, darbo grafikas, darbas prasideda pvz 1 pamaina 4ryto iki 12 2pamaina nuo 12 iki,,,, 3 pamaina? kuo daugiau parašysit tuo geriau,

        1A realus darbo grafikas, tai yra atvažiuoji i darbą 3ryto praeini med komisija? gauni autobusą, maršrutą ir pizd,,, eini dirbti, atvažiuoji vakare, atiduodi, sutvarkai autobusą tai gaunasi maršrutas baigėsi 23 val o namie busi 2 val?

        2 naujokai, (toks aš esu) koks į juos požiuris,

        3 autobusai, būkle ir darbo sąlygos vasara-žiema

        4 maršrutai, vėlavimai/gedimai/ nuobaudos?

        5 ar ''pririšti'' (atsakingi) vairuotojai prie atitinkamo autobuso ar bėgioja per visus

        6 apibendrinti aplamai vvt darbą

        Labai bučiau dėkingas už išsamia naudinga informacija
        Pirma pamaina prasideda įvairiai nuo 4.20 ir gali tęstis iki 14 h dar ir vėliau. Nera kad 8 valandos ir vsio. Kaip ir antra pamaina ne visada prasideda kokia 14h ir baigiasi 22h. Gali prasidėti ir 12h o baigtis 24h. Trečios pamainos aplamai nėra.
        Naujokai į juos požiūris šiuo metu geras bandoma juos išsaugoti buvo neseniai mokama apie 100 eurų mėnesinė premija.
        Autobusu būklė geresne negu tragiška bet neipatinga. Ko norėti kai joja vis svetimas vairuotojas.
        Maršrutai kiekvieną dieną kitas, be vėlavimu niekaip suspausto grafikai, genda dažnai, nuobaudos už skubėjimą ir nrsuztotus sustojimus tik.
        Šiaip vairuotojams yra priskirtas autobusas bet jei sugedo tavo gauni kitą, jei tau išeiginė ant tavo kitas važiuoja.
        Šuns darbas jei nori daugiau 650 gauti reik žiūrėti kad keleiviu daugiau bilietų nusipirktų. Kadangi žmonių trūksta dirbama apie 200 h tai ir atlyginimas 950.
        ​​​​​

        Comment


          Daleiskim dirbi 1 pamainoje. Iš vakar dienos žinai kad dirbsi pvz 37 5 grafiku kurio pradžia 4.35 pabaiga 14.25. Šiaip reikia ateiti apie 20 30 min prieš darbą. Ateini į darbą atsipūti į alkotesteri jei 0,0 gauni lapą jame parašytas autobuso garazinis jo ir ieškai kolonoje. Jei jis tavo iš vakar dienos žinai kad viskas su juo OK tai nieko ir nežiūri. Jei ne tavo tai tepalas antifrizas ir šiaip šonus kampus ar nėra kokių įtartinų ilenkimu apibrozdinimu. Jei taip isvaziuosi greičiausiai pačiam pripaisys tai ir kainuos. Atidirbi savo laiką ir tave pakeis dirbantis antroje pamainoje vairuotojas.

          Comment


            Arba pats dirbi antroje pamainoje anksčiau minėtų grafiku tai galima laukti galinėje stotelėje 14.25 laiku kada atvažiuos pirma pamaina baigiantis vairuotojas arba ji pakeist anksčiau viduryje trasos. Jei viskas ok autobusas šiltas važiuoja puikiai Atidirbi sakykim iki 23.20. Gryzti į parką užpili pilną baką kuro poto pas valytojas kadi š šluotų, pastatai į koloną, surinktus pinigus priduodi į inkasaciją, atsipūti į alkotesteri jei 0,0, priduodi lapą kelionės ir vsio.
            Kitas variantas atvažiavo su chujovu autobusu jam rūpėjo tik kad kaip nors atidirt pirma pamaina o kaip tu antrą jam pochui. Mastai ar ir tau pochui ir kaip nors antrą pamaina Atidirbsi ar reik keist autobusą. Jei pakeisi autobusą nesiskaito kad geresni atvarys už esamą.

            Comment


              Dar yra šaltojo meto ypatumai kai užšąla stabdžiai, durys ar pakaba. Tiesiog sušali kaip šuva. Tada už tave kol pisies isvaziuoja rezervinis vairuotojas o kai jau susitvrkai autobusą ne į linija iš važiuoji o eini į rezervą laukti tokiu pat nelaimėlių.

              Comment


                tai situacija visai nekokia, nejaugi ant tiek viskas apleista?

                Comment


                  Aprašyta situacija yra subjektyvi nuomonė vieno žmogaus, kuris nekenčia savo darbo "Kauno autobusuose". Tuo labiau, kadangi pradinis klausimas yra apie Vilnių, Kaunas čia šiek tiek ne į temą. Kiekviename mieste situacija yra skirtinga tiek dėl darbo sąlygų, tiek dėl atlyginimo. Siūlau tiesiog pasiklausinėti pačių vairuotojų kokioje galinėje stotelėje. Vilniuje yra 2 vežėjai: VVT ir Transrevis, abudu su savo privalumais ir trūkumais. Čia forume ko gero niekas negalės "iš pirmų lūpų" atsakyti apie Vilnių.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Aprašyta situacija yra subjektyvi nuomonė vieno žmogaus, kuris nekenčia savo darbo "Kauno autobusuose". Tuo labiau, kadangi pradinis klausimas yra apie Vilnių, Kaunas čia šiek tiek ne į temą. Kiekviename mieste situacija yra skirtinga tiek dėl darbo sąlygų, tiek dėl atlyginimo. Siūlau tiesiog pasiklausinėti pačių vairuotojų kokioje galinėje stotelėje. Vilniuje yra 2 vežėjai: VVT ir Transrevis, abudu su savo privalumais ir trūkumais. Čia forume ko gero niekas negalės "iš pirmų lūpų" atsakyti apie Vilnių.
                    Norėjo išgirsti kaip vyksta darbas kaip jis prasideda ir kaip baigiasi. Nemanau ar Kaunas ar Vilnius turėtų kažkuo labai jau skirtis pati darbo specifika tai yra kaip prasideda darbas ir kuo jis pasibaigia. Galima kęsti ar nekęsti šito darbo vistiek nieko gražiau parašyti neišeitų.

                    Comment


                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                      Geriau siūlyčiau dirbti tarpmiestiniuose arba tarptautiniuose maršrutuose. Kautroje, Lux express ar pan. įmonėse - ir streso darbe mažiau, ir atlyginimai geresni. Mieste dirbti sunku, transporto parkai senesni ir pačių įmonių vadovybės mąstymu labiau atsilikusios arba labiau veikiamos politikų, kas irgi erzina.
                      Abejočiau dėl to, jog tarpmiestinuose mažiau streso. Ten vienas itin bjaurus dalykas vairuotojams - kontrolė. Skirtingai nuo miesto autobusų, tolimuosiuose kontrolė tikrina labiau pačius vairuotojus - ar visiems keleiviams davė bilietus, ar tinkamai pritaikė nuolaidą ir panašiai. Yra tokia visiems vairuotojams (ir net keleiviai kai kurie žino!) puikiai pažįstama kontrolierė iš Panevėžio, kurią jie praminė ir iki šiol vadina "Juodąja orchidėja". Be Panevėžio, dažnai ją gali pamatyti stabdant autobusus Biržų-Pasvalio, Rokiškio, kiek rečiau - Anykščių apylinkėse. Ji - visų vairuotojų siaubas. Kartais atrodo ieško menkiausio netikslumo, kad surašyti vairuotojui aktą. Yra net vairuotojų grupelės, kurios skambinėjasi ir tarpusavyje klausinėja norėdamos išsiaiškinti, ar jo maršruto trasoje lauks kontrolė. Taip, yra sąžiningų vairuotojų, tačiau nemažai ir pasidarančių po keliasdešimt eurų per dieną. Dar vienas dalykas - į neviltį varantys keleivių klausimai. Ko tik neprisiklausai... Todėl šiuo atžvilgiu manyčiau miesto parkuose darbas lengvesnis.

                      Comment


                        Nežinau kaip kam, bet yra dar vienas dalykas tarpmiestiniuose maršrutuose - darbas su siuntomis. Asmeniškai nenorėčiau kasdien po 30kg siuntas tampyti į bagažą / iš bagažo.
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Tai nereikia visko tampyti nuo siuntų skyriaus iki autobuso bagažinės - tam yra specialūs vežimėliai, o kartais pvz. Vilniuje ir patys darbuotojai padeda jas pakrauti.

                          Comment


                            Gal yra norinčių prisijungti į kolektyvą ?
                            https://www.cvbankas.lt/autobusu-ir-...aune/1-4302513
                            prašome atkreipti dėmesį į siūlomą atlyginimą

                            Comment


                              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                              Gal yra norinčių prisijungti į kolektyvą ?
                              https://www.cvbankas.lt/autobusu-ir-...aune/1-4302513
                              prašome atkreipti dėmesį į siūlomą atlyginimą
                              Nu toks gana mechaninis darbas, vienas iš darbų, kur bus linkstama pakeisti robotais. Beje, turėtų būti greitai atsibostantis. Toks gyvenimas, kad į tokius darbus daug neinvestuojama. Liūdna žiūrėt į tinklines parduotuves ir restoranus, ypatingai tada, kai susidaro nemažos laukiančių žmonių eilės (kur visokie boltiniai, woltiniai, viską užkemšantys). Ten irgi jaučiasi, kad jau robotizacijos priešaušris, ir net kažkaip nepykčiau, kad kokiam čiliake apsitarnaučiau kokia savitarna, gal net automatu picą iškeptų Esu kažkaip įsitikinęs, kad būtų greičiau ir galbūt mažiau nesąmonių.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2021.06.16, 19:40.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                Nu toks gana mechaninis darbas, vienas iš darbų, kur bus linkstama pakeisti robotais. Beje, turėtų būti greitai atsibostantis. Toks gyvenimas, kad į tokius darbus daug neinvestuojama. Liūdna žiūrėt į tinklines parduotuves ir restoranus, ypatingai tada, kai susidaro nemažos laukiančių žmonių eilės (kur visokie boltiniai, woltiniai, viską užkemšantys). Ten irgi jaučiasi, kad jau robotizacijos priešaušris, ir net kažkaip nepykčiau, kad kokiam čiliake apsitarnaučiau kokia savitarna, gal net automatu picą iškeptų Esu kažkaip įsitikinęs, kad būtų greičiau ir galbūt mažiau nesąmonių.
                                O aš sakau kad tokie darbai kur dirbama tiesiogiai su žmonėmis turėtų būti dideli atlyginimai, nes nuo darbuotojų priklauso ar ateis klientai į ten antrą kartą ar ne. O ne kaip padavėjų atlyginimai minimumas ir kiek gausi arbatos.

                                Beje atsirado naujas pareigybinis įrašas pakeitęs kad vairuotojas turi teikti keleiviams visapusišką informaciją.
                                Skamba dabar taip. Autobuso vairavimas + informacijos teikimas tik susijusia su bilietų pardavimu.
                                jei kažko klausia kito apie maršrutą ir pan.
                                Reikia atsakyti kad informacija teikiama nemokamu informacijos telefonu.

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                  O aš sakau kad tokie darbai kur dirbama tiesiogiai su žmonėmis turėtų būti dideli atlyginimai, nes nuo darbuotojų priklauso ar ateis klientai į ten antrą kartą ar ne. O ne kaip padavėjų atlyginimai minimumas ir kiek gausi arbatos.

                                  Beje atsirado naujas pareigybinis įrašas pakeitęs kad vairuotojas turi teikti keleiviams visapusišką informaciją.
                                  Skamba dabar taip. Autobuso vairavimas + informacijos teikimas tik susijusia su bilietų pardavimu.
                                  jei kažko klausia kito apie maršrutą ir pan.
                                  Reikia atsakyti kad informacija teikiama nemokamu informacijos telefonu.
                                  Aš pats pvz. galvoju, kad truputį rizikinga dirbti tokius ir panašius mechaninius darbus ilgoje perspektyvoje, nes manau bus polinkis į automatizaciją. Aišku, ne kiekvienam vyresniam žmogui bus lengva tapti automatizuotų sistemų valdytojais ar specais, bet jauniem žmonėm, manau, reiktų šia tema pagalvoti, kur jie atsidurs ateityje... Gal kažkuria prasme nelabai yra to jaunimo parke, nes nenori dirbti sunkių darbų, o kur dar atlygis, aišku, emigracija daug paduoda, bet ir su tais darbais emigracijoje irgi neaišku kaip ten bus, jei ne koks specas, nežinau kiek ten su ta migracine darbo jėga bus žaidžiama, čia kalbu tiek situacija LT, tiek UK, kur viliojama aukštesniais atlyginimais.

                                  Kas liečia darbą su žmonėmis, tai nežinau, toks jausmas, kad jei randa žmonių, kurie dirbtų su žmonėmis už palyginti mažai, nelabai tada yra problemos... Priverstinio darbo nėra, nebent aplinkybės kažkokios, kur sunku darbą keist ir pan. Iš kitos pusės net ir tas darbas su žmonėmis, daug to paties darymo, bilietų pardavinėjimas, neįgaliųjų įleidimas, žmonės kaip visuma pasižymi gana pasikartojančia elgsena (nuspėjamumu), toliau probleminių žmonių išlaipinimas ir pan. Kaip visose darbuose, aišku, būna ir netikėtų situacijų.
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2021.06.16, 20:57.

                                  Comment


                                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                    O aš sakau kad tokie darbai kur dirbama tiesiogiai su žmonėmis turėtų būti dideli atlyginimai, nes nuo darbuotojų priklauso ar ateis klientai į ten antrą kartą ar ne. O ne kaip padavėjų atlyginimai minimumas ir kiek gausi arbatos.

                                    Beje atsirado naujas pareigybinis įrašas pakeitęs kad vairuotojas turi teikti keleiviams visapusišką informaciją.
                                    Skamba dabar taip. Autobuso vairavimas + informacijos teikimas tik susijusia su bilietų pardavimu.
                                    jei kažko klausia kito apie maršrutą ir pan.
                                    Reikia atsakyti kad informacija teikiama nemokamu informacijos telefonu.
                                    Na va, liksi apšauktas kokios pensininkės, kad taip ir nepaaiškinai, ar važiuoja trolis pro turgų ar ne, o liepei skambinti nemokamu informacijos telefonu..

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                      Aš pats pvz. galvoju, kad truputį rizikinga dirbti tokius ir panašius mechaninius darbus ilgoje perspektyvoje, nes manau bus polinkis į automatizaciją. Aišku, ne kiekvienam vyresniam žmogui bus lengva tapti automatizuotų sistemų valdytojais ar specais, bet jauniem žmonėm, manau, reiktų šia tema pagalvoti, kur jie atsidurs ateityje... Gal kažkuria prasme nelabai yra to jaunimo parke, nes nenori dirbti sunkių darbų, o kur dar atlygis, aišku, emigracija daug paduoda, bet ir su tais darbais emigracijoje irgi neaišku kaip ten bus, jei ne koks specas, nežinau kiek ten su ta migracine darbo jėga bus žaidžiama, čia kalbu tiek situacija LT, tiek UK, kur viliojama aukštesniais atlyginimais.

                                      Kas liečia darbą su žmonėmis, tai nežinau, toks jausmas, kad jei randa žmonių, kurie dirbtų su žmonėmis už palyginti mažai, nelabai tada yra problemos... Priverstinio darbo nėra, nebent aplinkybės kažkokios, kur sunku darbą keist ir pan. Iš kitos pusės net ir tas darbas su žmonėmis, daug to paties darymo, bilietų pardavinėjimas, neįgaliųjų įleidimas, žmonės kaip visuma pasižymi gana pasikartojančia elgsena (nuspėjamumu), toliau probleminių žmonių išlaipinimas ir pan. Kaip visose darbuose, aišku, būna ir netikėtų situacijų.
                                      Neigalusis kuris negali savo jėgomis patekti į autobusą turi turėti lydinti asmenį. Šiuo metu vairuotojas negali palikti savo kabinos.

                                      Comment


                                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                        Gal yra norinčių prisijungti į kolektyvą ?
                                        https://www.cvbankas.lt/autobusu-ir-...aune/1-4302513
                                        prašome atkreipti dėmesį į siūlomą atlyginimą
                                        O kodėl tamsta neinat dirbti už 3000€ o vargstat už tą 1000€ neatskaičius mokesčių?

                                        Comment


                                          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                          O kodėl tamsta neinat dirbti už 3000€ o vargstat už tą 1000€ neatskaičius mokesčių?
                                          Aš bendrai parašiau kad būtų galima susidaryti nuomonę kodėl ten vyksta taip atsainiai darbas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X