Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto įmonės įkūrimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Laikai pasikeitė. Kas buvo anksčiau, dabar to jau nebėra. Buvo laikai - mikroautobusų bumas. Augo automobilizacija ir viešasis transportas nyko ir toliau nyksta. Taip kad neturėk iliuzijų, kad įsiterpsi į esamą tarpmeistinę rinką. Autobusai ir taip pustuščiai važinėja - nėra keleivių. Priemiestyje taip pat.
    Bet as kazkaip skeptiskai ziuriu i autobusu nuomos paslaugas arba uzsakomuosius reisus. Jei atvirai, tai manau jog tai pelno gali ir visai neatnesti, tik nuostoli (autobuso pirkimas, jo islaikymo kastai ir t.t.)
    Kad nera keleiviu nelabai sutikciau. Jau vien pazvelgus i socialini tinklapi facebook, kiek yra norinciu ir keliaujanciu "is tasko A i taska B", pats esu ne karta vezes pakeleivius-pelninga

    Comment


      #22
      Lyginami visiškai skirtingi dalykai. Facebooke renkami pakeleiviai. Galbūt kai kurie dušmanai taip irgi dirba. Tai nėra viešasis transportas.
      O jei yra tarpmiestinis (ar priemiestinis) maršrutas, tai yra keleivių ar nėra, nustatytu laiku iš nustatytos vietos nustatyta trasa autobusas turi važiuoti.

      Comment


        #23
        Parašė Transportas Rodyti pranešimą
        Bet as kazkaip skeptiskai ziuriu i autobusu nuomos paslaugas arba uzsakomuosius reisus. Jei atvirai, tai manau jog tai pelno gali ir visai neatnesti, tik nuostoli (autobuso pirkimas, jo islaikymo kastai ir t.t.)
        Kad nera keleiviu nelabai sutikciau. Jau vien pazvelgus i socialini tinklapi facebook, kiek yra norinciu ir keliaujanciu "is tasko A i taska B", pats esu ne karta vezes pakeleivius-pelninga
        Realybė rodo priešingai, negu tamsta teigiate - užsakomieji pelningesni. Žinoma, su sąlyga, jei vadybininkas gerai dirba ir kuo labiau išnaudojama transporto priemonė.
        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Lyginami visiškai skirtingi dalykai. Facebooke renkami pakeleiviai. Galbūt kai kurie dušmanai taip irgi dirba. Tai nėra viešasis transportas.
        O jei yra tarpmiestinis (ar priemiestinis) maršrutas, tai yra keleivių ar nėra, nustatytu laiku iš nustatytos vietos nustatyta trasa autobusas turi važiuoti.
        Visiškai teisingai.
        Apskritai, tokius dalykus prieš pradedant verslą būtinai reikėtų žinoti net neaiškinant kitiems. Taip pat siūlau pasiskaityti bent po vieną kartą aktualius įstatymus:
        http://www.nvtka.lt/dokumentai/istatymai/
        Paskutinis taisė Ametistas; 2013.06.04, 16:07.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          #24
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Nuo liepos 1 d. bus maršrutas, veikiantis ištisus metus.
          Šią diskusiją perkelkime į kitą temą. Bet pirmą kartą girdžiu apie tai, kad 63 kursuos visus metus.

          Beje, Transportas, kokį Jūs midibusą turite? Miesto tipo ar tarpmiesčio (pvz: Temsa Opalin)?
          Nuo transporto priemonės tipo labai priklauso, kokioje srityje Jūs galėsite dirbti.
          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.06.04, 16:59.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            #25
            Parašė Transportas Rodyti pranešimą
            Bet as kazkaip skeptiskai ziuriu i autobusu nuomos paslaugas arba uzsakomuosius reisus. Jei atvirai, tai manau jog tai pelno gali ir visai neatnesti, tik nuostoli (autobuso pirkimas, jo islaikymo kastai ir t.t.)
            Kad nera keleiviu nelabai sutikciau. Jau vien pazvelgus i socialini tinklapi facebook, kiek yra norinciu ir keliaujanciu "is tasko A i taska B", pats esu ne karta vezes pakeleivius-pelninga
            Siūlau dirbti naudojant feisbuką, vežant pakeleivius. Jei jau pelninga, kam tada ta firma, autobusas... Nebeliks pelno O feisbuko "vežu iš taško A į B" būtent ir yra užsakomasis transportas, grubiai tariant. Jei būtų reguliarus maršrutas, turėtum važiuoti ir tuščias.
            Šiaip sunkiai galima įsivaizduoti reguliariu maršrutu ir tvarkaraščiu važiuojančio 1 autobuso firmą, dirbančią pelningai...
            Paskutinis taisė LBP; 2013.06.04, 17:35.
            N N N

            Comment


              #26
              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
              Realybė rodo priešingai, negu tamsta teigiate - užsakomieji pelningesni. Žinoma, su sąlyga, jei vadybininkas gerai dirba ir kuo labiau išnaudojama transporto priemonė.
              Visiškai teisingai.
              Apskritai, tokius dalykus prieš pradedant verslą būtinai reikėtų žinoti net neaiškinant kitiems. Taip pat siūlau pasiskaityti bent po vieną kartą aktualius įstatymus:
              http://www.nvtka.lt/dokumentai/istatymai/
              Bet turint autobusa ir skiriant ji uzsakomiesiems reisams reikia rasti manau ne viena klienta ir ne du, kurie naudotusi mano siulomomis paslaugomis. Be to-niekaip. Ir autobusas stovetu nenaudojamas, ir pelno nebutu jei viena/kita karta masina pajudetu ir nuveztu kokius ekskursantus pvz i Moletu observatorija ir atgal

              Comment


                #27
                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Šią diskusiją perkelkime į kitą temą. Bet pirmą kartą girdžiu apie tai, kad 63 kursuos visus metus.

                Beje, Transportas, kokį Jūs midibusą turite? Miesto tipo ar tarpmiesčio (pvz: Temsa Opalin)?
                Nuo transporto priemonės tipo labai priklauso, kokioje srityje Jūs galėsite dirbti.
                Autobuso dar neturiu. Turiu "D" kategorijos vairuotojo pazymejima ir ketinu pirkti arba mikroautobusa 16-19 vt. arba autobusa/midibusa (kad ir 50 vt.), aisku ne pirmos jaunystes.

                Comment


                  #28
                  Parašė LBP Rodyti pranešimą
                  Siūlau dirbti naudojant feisbuką, vežant pakeleivius. Jei jau pelninga, kam tada ta firma, autobusas... Nebeliks pelno O feisbuko "vežu iš taško A į B" būtent ir yra užsakomasis transportas, grubiai tariant. Jei būtų reguliarus maršrutas, turėtum važiuoti ir tuščias.
                  Šiaip sunkiai galima įsivaizduoti reguliariu maršrutu ir tvarkaraščiu važiuojančio 1 autobuso firmą, dirbančią pelningai...
                  Bet kai kurios individualios imones juk ir veza autobusu keleivius. Maciau ne karta, jei neklystu reise Vilnius-Druskininkai viena ir ta pacia individualios imones masina, nustatytu laiku vezancia keleivius siuo reisu.

                  Comment


                    #29
                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Beje, Transportas, kokį Jūs midibusą turite? Miesto tipo ar tarpmiesčio (pvz: Temsa Opalin)?
                    Nuo transporto priemonės tipo labai priklauso, kokioje srityje Jūs galėsite dirbti.
                    Labai priklauso? Kad visai nepriklauso Ir dabartiniai vežėjai nelabai žiūri, miesto ar priemiesčio autobusas, ypač „Busturas“ negerbia keleivių.

                    Sutinku, kad į tai atsižvelgti reikia, bet taip drąsiai teigti, kad nuo to labai kažkas priklauso - melas
                    Parašė Transportas Rodyti pranešimą
                    Bet turint autobusa ir skiriant ji uzsakomiesiems reisams reikia rasti manau ne viena klienta ir ne du, kurie naudotusi mano siulomomis paslaugomis. Be to-niekaip. Ir autobusas stovetu nenaudojamas, ir pelno nebutu jei viena/kita karta masina pajudetu ir nuveztu kokius ekskursantus pvz i Moletu observatorija ir atgal
                    Taip, tam ir skirti vadybininkai, kad ieškotų klientų. Tokia užsakomųjų reisų įmonės veiklos specifika - kova dėl kiekvieno kliento.

                    Su reguliariais šiuo atžvilgiu lengviau, bet sunkiau gauti maršrutą, gerą grafiką (juos kuria ne vežėjas, o priežiūros institucija), patenkinti vis reiklesnius klientus.
                    Parašė Transportas Rodyti pranešimą
                    Autobuso dar neturiu. Turiu "D" kategorijos vairuotojo pazymejima ir ketinu pirkti arba mikroautobusa 16-19 vt. arba autobusa/midibusa (kad ir 50 vt.), aisku ne pirmos jaunystes.
                    Prieš perkant dar siūlau pasidomėti, kokius reikalavimus kelia priežiūros institucija, kad nenutiktų taip, jog transporto priemonė įsigyta, bet ja dirbti nebūtų galima, nes neatitiktų minimalių keliamų reikalavimų, pvz., per sena.

                    Pradžiai reikia ištirti rinką ir rasti nišą, kur įmanoma įsiterpti, na ir tuomet aiškintis, bendrauti su tos vietos savivaldybe, ką reikia atlikti, kad būtų galima pradėti verslą.
                    Paskutinis taisė Ametistas; 2013.06.04, 18:05.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      #30
                      Gal tiesiog pradėk nuo to kad turėdamas tą "D" kategoriją įsidarbink kad ir vairuotoju kokioje nors keleivių pervežimo įmonėje, apsižiūrėk kas ir kaip, pajusk tą virtuvę. Gal tai sukels kažkokių naujų minčių...
                      O bendrąja prasme tai tik rizikuodamas gali kažką laimėti arba pralaimėti... Vien tai kad visi sako jog nekišk nosies dar nereiškia kad jos nekišk.... Bet bet kokiu atveju prieš nosį kišant reikia įsivertinti visas rizikas ir tiksliai žinoti ką prarastum nesėkmės atveju...
                      O gal geriau ne autobusu keleivius vežti, bet pradėti nuo taksi???

                      Comment


                        #31
                        Parašė Transportas Rodyti pranešimą
                        Bet kai kurios individualios imones juk ir veza autobusu keleivius. Maciau ne karta, jei neklystu reise Vilnius-Druskininkai viena ir ta pacia individualios imones masina, nustatytu laiku vezancia keleivius siuo reisu.
                        Šiuo maršrutu reguliariais reisais keleivius veža tik „Kautra“, Druskininkų AP ir Utenos AP.

                        Minima IĮ veža tuomet nebent ne reguliariais reisais. O dirbti tokiu būdu yra panašiai kaip ir dirbant pagal užsakomuosius, nes kaskart reikia konkuruoti kaina, ieškoti keleivių, reguliariai reklamuotis. Tačiau tokiam viešajam transportui aš linkęs prieštarauti ir tokio verslo idėjos nepalaikau, nes:
                        1. Keleiviai dažniausiai nedraudžiami,
                        2. Vežėjas dažnai neprisiima atsakomybės, paslaugos teikimo kokybė prasta,
                        3. Per menka tokio verslo kontrolė,
                        4. Nepatogu keleiviams, nes įlaipinama ir išlaipinama ne stotyse,
                        5. Tvarkaraštis nėra oficialus, todėl informacija apie važiavimą nėra pateikiama centralizuotu būdu, prie visų kitų reguliarių reisų tvarkaraščių,
                        6. Didelė nesąžiningo verslo tikimybė.

                        Visiškai nesižaviu tokiu verslu ir dėl to, kad jis gadina viešojo transporto įvaizdį. O keleiviams, iškilus problemai, labai sudėtinga apginti savo teises.
                        Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                        Gal tiesiog pradėk nuo to kad turėdamas tą "D" kategoriją įsidarbink kad ir vairuotoju kokioje nors keleivių pervežimo įmonėje, apsižiūrėk kas ir kaip, pajusk tą virtuvę. Gal tai sukels kažkokių naujų minčių...
                        O bendrąja prasme tai tik rizikuodamas gali kažką laimėti arba pralaimėti... Vien tai kad visi sako jog nekišk nosies dar nereiškia kad jos nekišk.... Bet bet kokiu atveju prieš nosį kišant reikia įsivertinti visas rizikas ir tiksliai žinoti ką prarastum nesėkmės atveju...
                        O gal geriau ne autobusu keleivius vežti, bet pradėti nuo taksi???
                        Labai pritariu.

                        Esu už verslumą Lietuvoje, tačiau reikia tai daryti protingai. O net ir taip vystant verslą, nėra aišku, ar bus grąža, kadangi verslą įsukti sudėtinga ir reikia nusiteikti, kad blogiausiu atveju galima netekti visų investuotų pinigų. IĮ atveju - dar ir netekti dalį asmeninio turto.
                        Paskutinis taisė Ametistas; 2013.06.04, 18:13.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          #32
                          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                          Gal tiesiog pradėk nuo to kad turėdamas tą "D" kategoriją įsidarbink kad ir vairuotoju kokioje nors keleivių pervežimo įmonėje, apsižiūrėk kas ir kaip, pajusk tą virtuvę. Gal tai sukels kažkokių naujų minčių...
                          O bendrąja prasme tai tik rizikuodamas gali kažką laimėti arba pralaimėti... Vien tai kad visi sako jog nekišk nosies dar nereiškia kad jos nekišk.... Bet bet kokiu atveju prieš nosį kišant reikia įsivertinti visas rizikas ir tiksliai žinoti ką prarastum nesėkmės atveju...
                          O gal geriau ne autobusu keleivius vežti, bet pradėti nuo taksi???
                          Na kaip supratau pirkti autobusa ir vezti keleivius-ne kokia mintis ir verslo ideja?
                          Didele tikimybe nesekmei, siuo metu, siais laikais.
                          Nebent iseitis viena-keleivius vezti uzsakomaisiais reisais, bet ir tai abejotina ar pasiteisins?

                          Comment


                            #33
                            Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                            Gal tiesiog pradėk nuo to kad turėdamas tą "D" kategoriją įsidarbink kad ir vairuotoju kokioje nors keleivių pervežimo įmonėje, apsižiūrėk kas ir kaip, pajusk tą virtuvę. Gal tai sukels kažkokių naujų minčių...
                            O bendrąja prasme tai tik rizikuodamas gali kažką laimėti arba pralaimėti... Vien tai kad visi sako jog nekišk nosies dar nereiškia kad jos nekišk.... Bet bet kokiu atveju prieš nosį kišant reikia įsivertinti visas rizikas ir tiksliai žinoti ką prarastum nesėkmės atveju...
                            O gal geriau ne autobusu keleivius vežti, bet pradėti nuo taksi???
                            Turi galvoje ikurti savo taksi imone?

                            Comment


                              #34
                              Parašė Transportas Rodyti pranešimą
                              Na kaip supratau pirkti autobusa ir vezti keleivius-ne kokia mintis ir verslo ideja?
                              Didele tikimybe nesekmei, siuo metu, siais laikais.
                              Nebent iseitis viena-keleivius vezti uzsakomaisiais reisais, bet ir tai abejotina ar pasiteisins?
                              Na, jei ketini būti verslininkas, tai turėtum būti ne toks lengvai perkalbamas ir nuomonę reikia susidaryti ne iš komentatorių, kurių nė nepažįsti, bet turėti savo nuomonę. Daryti išvadą, kad keleivius vežti neapsimoka ir neverta nereikėtų, nes tokiai išvadai pasiekti reikia atlikti stebėjimus ir skaičiavimus, ir tai turi trukti bent jau pusę metų. Va tada jau galima sakyti kokią nors išvadą.

                              Dėl pasiteisinimo mes atsakyti negalime, nes verslo sėkmės sudėtinės dalys yra ne tik ekonominė aplinka, bet ir įmonės valdymas, vadovo požiūris ir t.t. Aišku tik viena - lengvų pinigų nebūna. Norint kurti verslą, reikia turėti suvokimą, kaip jis kuriamas ir išmanyti apie tą sritį, kurioje plėtojamas verslas.
                              Parašė Transportas Rodyti pranešimą
                              Turi galvoje ikurti savo taksi imone?
                              Įmonės kurti tam nereikia - dirbantys pagal individualią veiklą gali irgi samdyti darbuotojus.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                #35
                                Parašė Transportas Rodyti pranešimą
                                Na kaip supratau pirkti autobusa ir vezti keleivius-ne kokia mintis ir verslo ideja?
                                Didele tikimybe nesekmei, siuo metu, siais laikais.
                                Nebent iseitis viena-keleivius vezti uzsakomaisiais reisais, bet ir tai abejotina ar pasiteisins?
                                Jei turi kiek nors vadybos žinių ir patirties, gali bandyti dirbti užsakomaisiais reisais. Bet reguliariais net nepradėk, rinka užimta ir siaurėja. TIkrai neverta. Jei turi C, CE kategorija tai pirk vilkika su puspriekabe ir imkis darbo, čia tikrai niša yra. Padirbsi metelių pora žiurėk ir antra mašina turėsi.

                                Žinau ką sakau nes pats dabar laikausi visas kategorijas ir norėjau su užsakomaisiais dirbti ant autobuso, bet dabar vis ja mintys ant krovinių pervežimo. Čia darbo visada yra.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                  Na, jei ketini būti verslininkas, tai turėtum būti ne toks lengvai perkalbamas ir nuomonę reikia susidaryti ne iš komentatorių, kurių nė nepažįsti, bet turėti savo nuomonę. Daryti išvadą, kad keleivius vežti neapsimoka ir neverta nereikėtų, nes tokiai išvadai pasiekti reikia atlikti stebėjimus ir skaičiavimus, ir tai turi trukti bent jau pusę metų. Va tada jau galima sakyti kokią nors išvadą.

                                  Dėl pasiteisinimo mes atsakyti negalime, nes verslo sėkmės sudėtinės dalys yra ne tik ekonominė aplinka, bet ir įmonės valdymas, vadovo požiūris ir t.t. Aišku tik viena - lengvų pinigų nebūna. Norint kurti verslą, reikia turėti suvokimą, kaip jis kuriamas ir išmanyti apie tą sritį, kurioje plėtojamas verslas.
                                  Įmonės kurti tam nereikia - dirbantys pagal individualią veiklą gali irgi samdyti darbuotojus.
                                  Ta prasme issimti licenzija individualiai taksi veiklai, dirbti su savo masina ir dar pasamdyti kelis ar keliolika darbuotoju, kad ir draugu tarpe (tikrai atsirastu norinciuju)? Reali ir tiketina tokia verslo ideja butu?

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Transportas Rodyti pranešimą
                                    Ta prasme issimti licenzija individualiai taksi veiklai, dirbti su savo masina ir dar pasamdyti kelis ar keliolika darbuotoju, kad ir draugu tarpe (tikrai atsirastu norinciuju)? Reali ir tiketina tokia verslo ideja butu?
                                    Manau, kad reali tokia idėja. Su rimtu požiūriu į klientų aptarnavimą, vairuotojais su uniformomis, geromis mašinomis tikrai galima sulaukti klientų dėmesio. Bet jei senesnėmis negu 10 metų mašinomis, vairuotojais be uniformos, rūkalų kvapu, garsiai salone grojančia muzika - tai tokių taksistų apstu.
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Vilniuje taksi rinka tikrai nėra persotinta.
                                    Visiškai teisingai.
                                    Paskutinis taisė Ametistas; 2013.06.04, 19:28.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      #38
                                      Vilniuje taksi rinka tikrai nėra persotinta.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė mandan Rodyti pranešimą
                                        Jei turi kiek nors vadybos žinių ir patirties, gali bandyti dirbti užsakomaisiais reisais. Bet reguliariais net nepradėk, rinka užimta ir siaurėja. TIkrai neverta. Jei turi C, CE kategorija tai pirk vilkika su puspriekabe ir imkis darbo, čia tikrai niša yra. Padirbsi metelių pora žiurėk ir antra mašina turėsi.

                                        Žinau ką sakau nes pats dabar laikausi visas kategorijas ir norėjau su užsakomaisiais dirbti ant autobuso, bet dabar vis ja mintys ant krovinių pervežimo. Čia darbo visada yra.
                                        Esu linkęs pritarti. Lietuva yra tranzitinė valstybė. Kita problema - esame maža valstybe, todėl transporto įmonei gyvuoti reikia profesionalių logistų. Ir nors Lietuvoje tokių kasmet parengiama daug, bet daugelis jų moka tik vieną arba 2 užsienio kalbas. Dabar paklausiausi anglų, rusų ir dar bent vieną kitą kalbą mokantys. Tačiau tokie verti mažiausiai 2300 Lt į rankas, o jei yra patyrę vadybininkai, tai reikėtų mokėti mažiausiai 2800 Lt į rankas.

                                        Dabar, kiek pastebėjau, paklausūs anglų, rusų ir lenkų, vokiečių arba kurią nors skandinavų kalbą mokantys logistikos vadybininkai su mažiausiai 1 metų aktyvaus darbo patirtimi. Bėda, kad tokie logistai jau senokai emigravę, o Lietuvos įmonės tokiems darbuotojams siūlo vos 3-4 tūkst. Lt į rankas.

                                        Logistikos įmonėms prestižo reikalas turėti profesionalius vadybininkus logistus, nes jie uždirba pinigus įmonei.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Vilniuje taksi rinka tikrai nėra persotinta.
                                          Bet Vilniuje juk "abonentas" ikure savivaldybes taksi imone ir gerokai "aplauze ragus" esanciom taksi imonem. Manote verta bandyti vistiek?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X