Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto įmonės įkūrimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    "Abonento" taksi kolkas naudojasi pakankamai mazas ratas keleviu. Butu kazkas panasiai tik uz kiek mazesne vaziavimo kaina, manau keleiviu butu sociai.

    Comment


      #42
      Parašė Transportas Rodyti pranešimą
      Bet Vilniuje juk "abonentas" ikure savivaldybes taksi imone ir gerokai "aplauze ragus" esanciom taksi imonem. Manote verta bandyti vistiek?
      Jei tokiomis abejonėmis gyvensite, tai jūsų verslas žlugs. Reikia pirmiausia nusimanyti, o tada turėti tvirtą nuomonę. O dabar tiesiog mėtotės iš kairės į dešinę
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        #43
        Realus d kategorijos stažas pas tave koks.

        Comment


          #44
          Nepabandęs nesužinosi.. vienam verta, kitam gal ne.
          Ametistas teisingai sako:
          Na, jei ketini būti verslininkas, tai turėtum būti ne toks lengvai perkalbamas ir nuomonę reikia susidaryti ne iš komentatorių, kurių nė nepažįsti, bet turėti savo nuomonę. Daryti išvadą, kad keleivius vežti neapsimoka ir neverta nereikėtų, nes tokiai išvadai pasiekti reikia atlikti stebėjimus ir skaičiavimus, ir tai turi trukti bent jau pusę metų. Va tada jau galima sakyti kokią nors išvadą.

          Dėl pasiteisinimo mes atsakyti negalime, nes verslo sėkmės sudėtinės dalys yra ne tik ekonominė aplinka, bet ir įmonės valdymas, vadovo požiūris ir t.t. Aišku tik viena - lengvų pinigų nebūna. Norint kurti verslą, reikia turėti suvokimą, kaip jis kuriamas ir išmanyti apie tą sritį, kurioje plėtojamas verslas.
          Čia po šituo slypi visa esmė.. Tau forume tikrai niekas nepasakys ar daryti vienaip ar kitaip, tą turi pasirinkti pats. Nes jei mėtaisi nuo reguliarių autobuso reisų iki taksi firmos, tai reiškia pats dar nežinai ko nori, o kai nežinai ko nori, tai ir pasiekti negali.. Va jei žinotum tiksliai, ko nori, tada jau rastum būdų kaip to pasiekti. o daryti turėtum tai kas Tau pačiam patinka, tokiu atveju galima sėkmė, užsidegimas, visų kliūčių įveikimas, ryžtas ir dar daugiau visko, kas padėtų įsitvirtinti.

          Comment


            #45
            Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
            Realus d kategorijos stažas pas tave koks.
            Oficialus-5m.
            Realus-tik tiek kiek mokiausi vairuodamas autobusa.
            Savo malonumui, vazinejimui autobuso nepirkau, nors ir vairuotojas, bet autobuso nevairuodavau.

            Comment


              #46
              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              "Abonento" taksi kolkas naudojasi pakankamai mazas ratas keleviu. Butu kazkas panasiai tik uz kiek mazesne vaziavimo kaina, manau keleiviu butu sociai.
              Bet "abonentas" juk sudare tokias salygas, kad naujai isiterpti i rinka taksi imonei Vilniaus mieste, manau butu dabar sudetinga?

              Comment


                #47
                Parašė Transportas Rodyti pranešimą
                Bet "abonentas" juk sudare tokias salygas, kad naujai isiterpti i rinka taksi imonei Vilniaus mieste, manau butu dabar sudetinga?
                Kiekvienai įmonei į rinką įsiterpti yra sunku: reikia įgyti pasitikėjimą, investuoti į reklamą, o svarbiausia - nenuvilti pirmųjų klientų, antraip neigiama reklama gali viską taip sugadinti, kad gali tekti keisti įmonės pavadinimą.

                A. Zuokas, mano nuomone, sudarė kaip tik dabar palankias sąlygas kurtis taksi įmonėms, nes prašluotos nelegaliai dirbusios įmonės, o rinka dar neužpildyta. O kad kuriant įmonę ir pradedant verslą randasi kliūčių - ne naujiena. Bet ar pozityviai nusiteikusiam jaunajam verslininkui tai kliūtis? Jei tikima produktu - ne, ne kliūtis!
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  #48
                  Beje, esu girdejes jog istatymiskai, teoriskai, yra/buvo imanomi reguliarius keleiviu pervezimai lengvaisiais automobiliais.
                  Ar tai tiesa?

                  Comment


                    #49
                    Parašė Transportas Rodyti pranešimą
                    Beje, esu girdejes jog istatymiskai, teoriskai, yra/buvo imanomi reguliarius keleiviu pervezimai lengvaisiais automobiliais.
                    Ar tai tiesa?
                    Nesu girdėjęs.

                    Bet kalbant apie dabar:
                    Kelių transporto kodeksas
                    3. Reguliarūs reisai – reisai, kuriais keleiviai vežami nustatytu dažnumu ir maršrutais, kelionės metu paimant ir išleidžiant keleivius tam tikslui nustatytose stotelėse, laikantis iš anksto nustatytų tvarkaraščių ir tarifų. Reguliarūs reisai organizuojami, jeigu gatvių ir kelių būklė atitinka Susisiekimo ministerijos nustatytus reikalavimus. Keleiviai reguliariais reisais vežami tik autobusais, troleibusais ir maršrutiniais taksi.
                    4. Autobusas - motorinė transporto priemonė, skirta vežti žmonėms bei bagažui ir turinti daugiau kaip 9 sėdimąsias vietas įskaitant vairuotojo vietą.
                    5. Troleibusas - autobusas, varomas kontaktiniu tinklu tiekiama elektros energija.
                    6. Lengvasis automobilis – motorinė kelių transporto priemonė, turinti ne daugiau kaip 9 sėdimas vietas, įskaitant vairuotojo vietą, skirta keleiviams bei bagažui vežti.
                    7. Lengvasis automobilis taksi – motorinė kelių transporto priemonė, skirta keleiviams ir bagažui vežti, turinti, įskaitant vairuotojo vietą, ne daugiau kaip 7 sėdimas vietas, įrengtą taksometrą bei atpažinimo ženklą – plafoną ir atitinkanti lengviesiems automobiliams taksi keliamus techninius reikalavimus. Techninius reikalavimus lengviesiems automobiliams taksi nustato Susisiekimo ministerija.
                    8. Keleivių vežimas maršrutiniais taksi – keleivių vežimas autobusais, turinčiais nuo 10 iki 17 sėdimųjų vietų, įskaitant ir vairuotojo, ir atpažinimo ženklą – plafoną. Maršrutiniais taksi vežama tik sėdimosiose vietose pagal patvirtintus tvarkaraščius nustatytais vietinio (miesto ir priemiestinio) reguliaraus susisiekimo maršrutais. Keleiviai paimami ir išleidžiami stotelėse arba kitose pagal pageidavimą vietose, kuriose nedraudžia sustoti Kelių eismo taisyklės.
                    Paskutinis taisė Ametistas; 2013.06.04, 20:32.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      #50
                      Turėsi išlaikyti egzaminą VKTI profesinės kompetencijos pažymėjimui gauti,po to laukia 95 kodas.

                      Comment


                        #51
                        Taigi, idomumo ir ideju delei.
                        Mano, draugu ir visu kitu pazistamu, is ivairiu Lietuvos miestu ir keliu uzsienio valstybiu, kurie galetu isijungti i naujos transporto imones kurima ir joje veikti transporto priemoniu sarasas:
                        1. Vandens transportas:
                        1.1. valtys (motorines, plastikines, medines, gumines); 23 vnt.
                        1.2. baidares 4 vnt.
                        2. Sausumos transportas:
                        2.1. automobiliai (lengvieji, mikroautobusai iki 9 vt, krovininis automobilis); 119 vnt.
                        2.2. motociklai/motoroleriai; 5 vnt.
                        2.3. zemes ukio technika (traktoriai ir ju priekabos, kombainas); 10 vnt.( be priekabu); is viso 16 vnt. (su priekabomis)
                        2.4. dviraciai; 42 vnt.
                        2.5. paspirtukai/rieduciai/riedlentes/slides/paciuzos; 26 vnt.
                        2.6. lengvuju automobiliu priekabos; 27 vnt.
                        2.7. vezimai/karuciai/roges vezimai/karuciai 53 vnt., roges 26 vnt.
                        3. Vamzdynu transportas: vandentiekis 26 vnt.
                        4. Keliancios transporto priemones: daugiabuciu namu liftai 2 vnt.
                        Atrodo surasiau viska labai nuosekliai ir issamiai.
                        Cia tik pamastymui, idomumui, "griauciai".
                        Laukiu protingu pasiulymu, patarimu, kokia veikla galima butu sugalvoti su esamomis transporto priemonemis. Ji galetu buti nebutinai viesojo transporto sektoriuje!
                        Aciu uz issakytas nuomones
                        Paskutinis taisė Transportas; 2013.06.04, 21:41.

                        Comment


                          #52
                          Kanalizacijos transportą tai pamiršai.

                          Comment


                            #53
                            Parašė Transportas Rodyti pranešimą
                            Taigi, idomumo ir ideju delei.
                            Mano, draugu ir visu kitu pazistamu, is ivairiu Lietuvos miestu ir keliu uzsienio valstybiu, kurie galetu isijungti i naujos transporto imones kurima ir joje veikti transporto priemoniu sarasas:
                            1. Vandens transportas:
                            1.1. valtys (motorines, plastikines, medines, gumines); 23 vnt.
                            1.2. baidares 4 vnt.
                            2. Sausumos transportas:
                            2.1. automobiliai (lengvieji, mikroautobusai iki 9 vt, krovininis automobilis); 119 vnt.
                            2.2. motociklai/motoroleriai; 5 vnt.
                            2.3. zemes ukio technika (traktoriai ir ju priekabos, kombainas); 10 vnt.( be priekabu); is viso 16 vnt. (su priekabomis)
                            2.4. dviraciai; 42 vnt.
                            2.5. paspirtukai/rieduciai/riedlentes/slides/paciuzos; 26 vnt.
                            2.6. lengvuju automobiliu priekabos; 27 vnt.
                            2.7. vezimai/karuciai/roges vezimai/karuciai 53 vnt., roges 26 vnt.
                            3. Vamzdynu transportas: vandentiekis 26 vnt.
                            4. Keliancios transporto priemones: daugiabuciu namu liftai 2 vnt.
                            Atrodo surasiau viska labai nuosekliai ir issamiai.
                            Cia tik pamastymui, idomumui, "griauciai".
                            Laukiu protingu pasiulymu, patarimu, kokia veikla galima butu sugalvoti su esamomis transporto priemonemis. Ji galetu buti nebutinai viesojo transporto sektoriuje!
                            Aciu uz issakytas nuomones
                            Rašai čia visišką "briedą".
                            1. Pirmiausiai tu pats turi nuspresti ka tu nori daryti, kokiu verslu užsiimti.
                            2. Išanalizuoti pasirinkto verslo galimybes ir rinkas.
                            3. Nusibrėžti optimistines ir pesimistine gaires. Išsiketi tikslus.
                            4. Šventai tikėti ką darai. Ir tiksliai vykdyti tikslus.
                            5 ir pakutinis. Nesimėtyk savo dvejonėse. Jei tikrai nori kažką daryti turi pats nuspręsti ir daryti, o kitų nuomonė tau turi nerūpėti (Išskyrus tavo būsimus klientus).

                            Comment


                              #54
                              Parašė mandan Rodyti pranešimą
                              Rašai čia visišką "briedą".
                              1. Pirmiausiai tu pats turi nuspresti ka tu nori daryti, kokiu verslu užsiimti.
                              2. Išanalizuoti pasirinkto verslo galimybes ir rinkas.
                              3. Nusibrėžti optimistines ir pesimistine gaires. Išsiketi tikslus.
                              4. Šventai tikėti ką darai. Ir tiksliai vykdyti tikslus.
                              5 ir pakutinis. Nesimėtyk savo dvejonėse. Jei tikrai nori kažką daryti turi pats nuspręsti ir daryti, o kitų nuomonė tau turi nerūpėti (Išskyrus tavo būsimus klientus).
                              Na tai man viskas aisku ir suprantama.
                              Taciau klausiu nuomones abstrakciai, kaip jau minejau tik idomumo delei.
                              Ka Jus kolegos galvojate ir ka pvz darytumete su mano paminetu transportu? Kokia Jusu manymu/nuomone tiktu veiklos rusis (kaip jau minejau nebutinai turi buti susieta su viesuoju transportu)?

                              Comment


                                #55
                                Na su paspirtukais ir riedučiais gal kokių picų ar ledų išvežiojimu užsiimčiau? Vamzdynų transportu tai sunkiau - gal kokį vandens parką įkurt?

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Na su paspirtukais ir riedučiais gal kokių picų ar ledų išvežiojimu užsiimčiau? Vamzdynų transportu tai sunkiau - gal kokį vandens parką įkurt?
                                  Na manau, paskutinias transporto rusis: vamzdynu transporta ir keliancias transporto priemones (liftus) galime atmesti. Tai butu tik viduje uz transporta atsakingose imonese/bustinese.
                                  O kaip jums rieduciai/paspirtukai skirti viesosios tvarkos palaikymui ar saugos tarnybu patruliavimui? Irgi variantas butu?

                                  Comment


                                    #57
                                    Policininkai ant riedučių ar paspirtukų?
                                    Kur tu tokius matęs?
                                    Išvis, koks visa to ryšys su viešuoju transportu?
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Policininkai ant riedučių ar paspirtukų?
                                      Kur tu tokius matęs?
                                      Išvis, koks visa to ryšys su viešuoju transportu?
                                      Gal but ne tiek policininkai/apsaugininkai ant rieduciu, kiek masiniu renginiu metu budintys gelbetojai ar medikai, kurie greitai privaziave per zmoniu spustys suteiktu reikiama pagalba.
                                      Rysys su viesuoju transportu yra. Nes tai kaip ir transporto priemones, skirtos aptarnauti/pagelbeti pilieciams. Galetu buti ir kita verslo ideja-rieduciu nuoma.

                                      Comment


                                        #59
                                        Užvedei temą apie įmonę, o dabar "nusigrybavai" iki 53 karučių ir 2 liftų... Švelniai tariant skamba kaip pasityčiojimas tas postas Tai gal liftu iš Vilniaus į Klaipėdą? O jei dar suskaičiuotum visų draugų drabužius ir pateiktum sąrašą - rūbų nuomos punktą galėtum atidaryti
                                        Paskutinis taisė vilijampolietis; 2013.06.07, 13:44.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X