Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto įmonės įkūrimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Viešojo transporto įmonės įkūrimas

    Sveiki, kolegos, forumieciai, viesojo transporto zinovai. Nuosekliai paskaicius si foruma, susidariau nuomone apie viesojo transporto strategija, niuansus ir dar labiau sustiprino mano nora ikurti individualia viesojo transporto imone, skirta keleiviu pervezimui.
    Veiksmas vyktu pradzioje tik su vienu midibusu.
    Norejau paklausti, Jusu gerbiamieji nuomones, patarimu nuo ko reiktu pradeti ir ar dabar is vis pelninga ikurti individualia imone nusipirkus 1 midibusa?
    Kokiu marsrutu galima tiketis?
    Nuo ko pradeti ir kur kreiptis?
    Kokia reikalinga dokumentacija, licenzijos?
    Aciu, ir lauksiu patarimu bei pasiulymu.

    #2
    Aišku, gal;ima bandyt kurti
    O kokiais maršrutais būtų važinėjama?
    Šiaip su viena TP neapsimokėtų dirbti. Kuom reikės pakeisti sugedusį autobusą? Mano manymu bent trys turėtų būt.
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      #3
      Pasakysiu tik tiek, jog noritn važiuot tam tikrais maršrutais, reikalingas savivaldybės leidimas/licenzija. Miesto centre nesitikėk nieko gauti, visi mikroautobusai iš ten vejami. Gali tykėtis nebent privežamojo maršruto iš miesto pakraščio. Taip pat iš vadybos žinių: Įkurdami individualę įmonę, nesekmės atveju rizikuojate prarasti visą savo turtą, nes IĮ savininko turtas (tai yra Jūsų asmeninis) bus ir įmonės nuosavybė.

      Comment


        #4
        Pradžioje labai pravartu būtų kompiuteryje įsijungti lietuvių kalbą, nes šž tikrai prireiktų rašant prašymą licencijai.

        Antra, reikėtų konkretumo. Kokius keleivius? Kokiais maršrutais?
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          #5
          Apie bet kokius reguliarius pervežimus maršrutiniu transportu geriau pamiršti (tiek miesto, tiek priemiesčio, tiek tuo labiau tarpmiesčio). Rinka seniai išsidalinta ir jokiam naujam žaidėjui nėra vietos. Visi maršrutai pasidalinti, jų nuolat mažėja, taip pat ir įmonės nutraukia veiklą. Todėl vienintelė niša tai užsakomieji pervežimai.

          Comment


            #6
            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
            Aišku, gal;ima bandyt kurti
            O kokiais maršrutais būtų važinėjama?
            Šiaip su viena TP neapsimokėtų dirbti. Kuom reikės pakeisti sugedusį autobusą? Mano manymu bent trys turėtų būt.
            Pradziu pradzioje galvoju isigyciau 1 mikroautobusa arba midibusa. Keleiviai butu vezami reguliariais reisais ir tik priemiestyje arba tarpmiestyje.
            Kaip pastebejau nemaza dalis vezeju reklamuoja, siulo marsruta Vilnius-Palanga, sezono metu. Netgi tokios ne visai zinomos imones... aisku ne vien tik apie si marsruta galvoju, todel ir klausiu Jusu patarimu kur dar galetu buti gera, laisva nisa ?
            A1-nemanau jog vienas isigytas mikroautobusas-midibusas turetu pelno uzsakomuosiuose reisuose.

            Comment


              #7
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Apie bet kokius reguliarius pervežimus maršrutiniu transportu geriau pamiršti (tiek miesto, tiek priemiesčio, tiek tuo labiau tarpmiesčio). Rinka seniai išsidalinta ir jokiam naujam žaidėjui nėra vietos. Visi maršrutai pasidalinti, jų nuolat mažėja, taip pat ir įmonės nutraukia veiklą. Todėl vienintelė niša tai užsakomieji pervežimai.
              Karti tiesa.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                #8
                Tuo labiau joks reguliarus maršrutas su vienu mikrobu neįmanomas. Net ir į Palangą. Pilna vasarą skelbimų - siūlo vežti į Palangą ir parvežti iš jos. Veža autobusais. Tai nėra reguliarūs maršrutai, tai užsakomieji reisai. O ir tie patys, įtariu, nelegalūs. Autobusų į Palangą iš Vilniaus pakanka, tie patys ne visuomet būna pilni, "Vlasava" netgi gainioja mikroautobusus, o neretai ir autobusus su 10-15 keleivių. Rinka yra pilnai užpildyta. Priemiestyje (Vilniaus) rinka pilnai užpildyta. Niekam tavo maršruto nereikia, nes maršrutus organizuoja savivaldybė. Vilniaus rajonas turi savo autobusų parką ir palaipsniui siekia perimti vis daugiau krypčių. Jam jokių konkurentų nereikia. Mikroautobusų ar privačių vežėjų bumas buvo prieš gerą dešimtmetį. Dabar išliko tik tie, kurie išliko. Rinka traukiasi ir naujam žaidėjui vietos nėra, o ateityje dar prasčiau bus. Be to Vilniuje nuo liepos 1 d. atsiras daug laisvų mikrobų su vežėjo patirtimi. Bet kokia potencialią ir laisvą niša (o jų nėra daug) kai kurie iš jų netrukus užims.
                Paskutinis taisė Al1; 2013.06.04, 00:03.

                Comment


                  #9
                  Parašė Transportas Rodyti pranešimą
                  Pradziu pradzioje galvoju isigyciau 1 mikroautobusa arba midibusa. Keleiviai butu vezami reguliariais reisais ir tik priemiestyje arba tarpmiestyje.
                  Kaip pastebejau nemaza dalis vezeju reklamuoja, siulo marsruta Vilnius-Palanga, sezono metu. Netgi tokios ne visai zinomos imones... aisku ne vien tik apie si marsruta galvoju, todel ir klausiu Jusu patarimu kur dar galetu buti gera, laisva nisa ?
                  A1-nemanau jog vienas isigytas mikroautobusas-midibusas turetu pelno uzsakomuosiuose reisuose.
                  Maršrutus kuria priežiūros institucijos: priemiesčiui tos teritorijos savivaldybė, tarpmiesčiui Valstybinė kelių transporto inspekcija.

                  Sudėtinga būtų įrodyti, kad reikia sukurti naują maršrutą, o pačiam be licencijos ir sutarties važiuoti pavojinga - laiko klausimas, kada konkurentai paskųstų.

                  Sutarties paprastai savivaldybė arba VLKK irgi nepasirašys - reikia skelbti konkursą. O jo sąlygos paprastai būna tokios, kad reikia turėti daugiau transporto priemonių.

                  Vienas sprendimo būdų - vis dar yra savivaldybių, kurios linkusios mažiems vežėjams skirti 1 grafiką, kai viename maršrute dirba keli vežėjai. Bet ar tai ekonomiškai naudinga ir kokį pelną tai sukuria - nežinau. Kitas jau iškeltas klausimas - kaip su rezervine transporto priemone? Sugedus ir neįvykdžius reiso gresia baudos, o dar blogiau - būtų nepatenkinti klientai.

                  Laisvų nišų abejotina ar yra. Bet kalbant apie tai, klausimas, ar norite dirbti civilizuotai, su maršrutu ir grafiku, ar kaip „dušmanas“?

                  Su viena transporto priemone užsakomuosiuose sunkoka, bet skiriant laiko vadybai, galima uždirbti daugiau, negu iš reguliarių reisų.

                  Dėl IĮ - tokia įmonės forma Lietuvoje jau atgyvenusi. Kur kas geriau būtų dirbti pagal individualią veiklą arba kurti Všį. Tiesiog reikia palyginti, kokie mokesčių naštos skirtumai ir pasidomėti, ar vykdant veiklą tokia forma, galima dalyvauti konkursuose gauti maršrutą.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    #10
                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    Maršrutus kuria priežiūros institucijos: priemiesčiui tos teritorijos savivaldybė, tarpmiesčiui Valstybinė kelių transporto inspekcija.

                    Sudėtinga būtų įrodyti, kad reikia sukurti naują maršrutą, o pačiam be licencijos ir sutarties važiuoti pavojinga - laiko klausimas, kada konkurentai paskųstų.

                    Sutarties paprastai savivaldybė arba VLKK irgi nepasirašys - reikia skelbti konkursą. O jo sąlygos paprastai būna tokios, kad reikia turėti daugiau transporto priemonių.

                    Vienas sprendimo būdų - vis dar yra savivaldybių, kurios linkusios mažiems vežėjams skirti 1 grafiką, kai viename maršrute dirba keli vežėjai. Bet ar tai ekonomiškai naudinga ir kokį pelną tai sukuria - nežinau. Kitas jau iškeltas klausimas - kaip su rezervine transporto priemone? Sugedus ir neįvykdžius reiso gresia baudos, o dar blogiau - būtų nepatenkinti klientai.

                    Laisvų nišų abejotina ar yra. Bet kalbant apie tai, klausimas, ar norite dirbti civilizuotai, su maršrutu ir grafiku, ar kaip „dušmanas“?

                    Su viena transporto priemone užsakomuosiuose sunkoka, bet skiriant laiko vadybai, galima uždirbti daugiau, negu iš reguliarių reisų.

                    Dėl IĮ - tokia įmonės forma Lietuvoje jau atgyvenusi. Kur kas geriau būtų dirbti pagal individualią veiklą arba kurti Všį. Tiesiog reikia palyginti, kokie mokesčių naštos skirtumai ir pasidomėti, ar vykdant veiklą tokia forma, galima dalyvauti konkursuose gauti maršrutą.
                    Dekui Jums ir A1 uz issamius paaiskinimus
                    supratau, kad variantai yra logiskiausi keli:
                    1) pasidometi del kokio tai marsruto, vieno is grafiku gavimo (pvz. seniai jau pastebejau jog Vilniaus priemiestiniame marsrute Spaudos rumai-Rastinenai visuomet keleiviu buna daug ir vos ne stabdo pakeleivingas masinas sustojusias prie kioskeliu, esanciu spaudos rumu stoteleje);
                    2) uzsakomieji reisai (jei gerai supratau Vilnius-Palanga, aptarnaujamas daugelio smulkiu vezeju, skaitomas uzsakomuoju)

                    Comment


                      #11
                      Į Palangą veža tik sezono metu. Dažnai veža penktadienį į Palangą, o sekmadienį atgal. Tokiu atveju kelionė kainuoja pigiau. Neretai organizuojamas ir apgyvendinimas. Yra įvairių variantų.
                      Į Rastinėnus važiuoja autobusai kas valandą, o piko metu du kartus per valandą. Paleidus miesto maršrutą nuo liepos 1 d. iki Karveliškių, keleivių turėtų sumažėti. Nemanau, kad Vilniaus rajono savivaldybė lengvai leistų įsiterpti.

                      Comment


                        #12
                        Vienas kuklus pastebėjimas dėl įmonės formos, Všį čia netinka, nes keleivių vežimas yra veikla orientuota į pelną, ir tokiai veiklai viešosios įstaigos nekuriamos. Be to Všį negali išsimokėti dividentų nei kitaip "išsiimti" pelno. Yra nauja teisinė įmonių rūšis - mažoji bendrija. Šiek tiek info ta tema http://www.ukmin.lt/mb. Tai pat jau internetu gali įsisteigti vieno akcininko UAB.

                        Comment


                          #13
                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Į Palangą veža tik sezono metu. Dažnai veža penktadienį į Palangą, o sekmadienį atgal. Tokiu atveju kelionė kainuoja pigiau. Neretai organizuojamas ir apgyvendinimas. Yra įvairių variantų.
                          Į Rastinėnus važiuoja autobusai kas valandą, o piko metu du kartus per valandą. Paleidus miesto maršrutą nuo liepos 1 d. iki Karveliškių, keleivių turėtų sumažėti. Nemanau, kad Vilniaus rajono savivaldybė lengvai leistų įsiterpti.
                          Kad ir dabar į Karveliškes miesto autobusai važiuoja (nuo balandžio iki lapkričio).
                          Kažkaip neteko girdėti, kad būtų planuojama 63 maršrutą leisti visus metus.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            #14
                            Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                            Vienas kuklus pastebėjimas dėl įmonės formos, Všį čia netinka, nes keleivių vežimas yra veikla orientuota į pelną, ir tokiai veiklai viešosios įstaigos nekuriamos. Be to Všį negali išsimokėti dividentų nei kitaip "išsiimti" pelno. Yra nauja teisinė įmonių rūšis - mažoji bendrija. Šiek tiek info ta tema http://www.ukmin.lt/mb. Tai pat jau internetu gali įsisteigti vieno akcininko UAB.
                            Kaip internetu galima isisteigti vieno akcininko UAB?

                            Comment


                              #15
                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Kad ir dabar į Karveliškes miesto autobusai važiuoja (nuo balandžio iki lapkričio).
                              Kažkaip neteko girdėti, kad būtų planuojama 63 maršrutą leisti visus metus.
                              Nuo liepos 1 d. bus maršrutas, veikiantis ištisus metus.

                              Comment


                                #16
                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Tuo labiau joks reguliarus maršrutas su vienu mikrobu neįmanomas. Net ir į Palangą. Pilna vasarą skelbimų - siūlo vežti į Palangą ir parvežti iš jos. Veža autobusais. Tai nėra reguliarūs maršrutai, tai užsakomieji reisai. O ir tie patys, įtariu, nelegalūs. Autobusų į Palangą iš Vilniaus pakanka, tie patys ne visuomet būna pilni, "Vlasava" netgi gainioja mikroautobusus, o neretai ir autobusus su 10-15 keleivių. Rinka yra pilnai užpildyta. Priemiestyje (Vilniaus) rinka pilnai užpildyta. Niekam tavo maršruto nereikia, nes maršrutus organizuoja savivaldybė. Vilniaus rajonas turi savo autobusų parką ir palaipsniui siekia perimti vis daugiau krypčių. Jam jokių konkurentų nereikia. Mikroautobusų ar privačių vežėjų bumas buvo prieš gerą dešimtmetį. Dabar išliko tik tie, kurie išliko. Rinka traukiasi ir naujam žaidėjui vietos nėra, o ateityje dar prasčiau bus. Be to Vilniuje nuo liepos 1 d. atsiras daug laisvų mikrobų su vežėjo patirtimi. Bet kokia potencialią ir laisvą niša (o jų nėra daug) kai kurie iš jų netrukus užims.
                                Na o kokia realiausia galima butu veikla turint "D" kategorijos vairuotojo pazymejima ir isigijus savo midibusa?

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Transportas Rodyti pranešimą
                                  Kaip internetu galima isisteigti vieno akcininko UAB?
                                  http://www.legalline.lt/imoniu-steigimas-internetu/

                                  Parašė Transportas Rodyti pranešimą
                                  Na o kokia realiausia galima butu veikla turint "D" kategorijos vairuotojo pazymejima ir isigijus savo midibusa?
                                  Su miesto tipo midibusu- net nežinau ką galima būtų veikti.
                                  Verčiau įsigytum bent jau tarpmiestiniam pervežimui tinkamą mikroautobusą (vėliau galima ir autobusą). Ko gero, autobusų nuomos sritis- vienintelė, kur dar yra vietos naujiems paslaugų teikėjams.
                                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.06.04, 10:51.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    #18
                                    Kaip ir minėjau - užsakomieji keleivių pervežimai. Jei pavyktų, galima sudaryti sutartį su kokia nors firma dėl darbuotojų vežiojimo. Bet minėtose srityse irgi konkurencija didelė. Valdiškos įstaigos, didelės įmonės ir pan. samdo tik gerus autobusus, o juos turi tik "Kautra", TOKS, "Vilneda" ir pan. Kažin ar autobuso kokybe pavyks konkuruoti neturint gero autobuso. Tuomet lieka tik kaina.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      http://www.legalline.lt/imoniu-steigimas-internetu/



                                      Su miesto tipo midibusu- net nežinau ką galima būtų veikti.
                                      Verčiau įsigytum bent jau tarpmiestiniam pervežimui tinkamą mikroautobusą (vėliau galima ir autobusą). Ko gero, autobusų nuomos sritis- vienintelė, kur dar yra vietos naujiems paslaugų teikėjams.
                                      Na jei isigyciau mikroautobusa (nuo 16vt) arba midibusa, aisku noreciau aptarnauti tik tarpmiesti arba mazu maziausiai priemiesti.
                                      Yra pavyzdziu kaip tuo metu buvusi imone "Olegas ir sunus" (dabar "Olex") pradejo savo veikla teturedama tik 1 mikroautobusa, visokios Paulavicienes Ii, Druskininku mieste esanti kazkokia individuali imone taip pat turi kelis reisus Druskininkai-Vilnius.

                                      Comment


                                        #20
                                        Laikai pasikeitė. Kas buvo anksčiau, dabar to jau nebėra. Buvo laikai - mikroautobusų bumas. Augo automobilizacija ir viešasis transportas nyko ir toliau nyksta. Taip kad neturėk iliuzijų, kad įsiterpsi į esamą tarpmeistinę rinką. Autobusai ir taip pustuščiai važinėja - nėra keleivių. Priemiestyje taip pat.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X