Parašė KitoksBrolis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka
Collapse
X
-
1G tankinimas nieko neduos, nes čia visai kita opera. Aš tau rimtai sakau, išeik pasivažinėti 53 piko metu, bei pats pamatysi, jog aš visiškai teisus. Ar tu nori, kad pusė Fabijoniškių dėl kažkokių Žirmūnų turėtų persėsti? Vat išeik į gatvę, bei pats įsitikink, jog aš teisus - 53 yra reikalingas koks yra, jis yra patogus, bei visada važiuoja pilnas.
-
Entuziazmas gerai, bet kas per daug, tas nesveika. 7G fantazijų ir aš girdėjau, netgi viename restorane. Sako būtų gerai greitasis Lukiškės - Grigiškės.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąO tu dar kartą perskaityk, ką jis rašė. Jis taip pat siūlė tankinti 1G. Kaip ir sakiau, problema, kad žmonės neįsiskaito, bet vis tiek rėkauja.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Net nėra poreikio, nes gyvenu Kalvarijų gatvėje ir ko puikiausiai matau kas darosi joje. Taip pat matau taip "išgirtus" "didžiausius kamščius, kurie atsirado dėl blogo dėdės Zuoko". Žmonių 53 maršrutas turi, tačiau jų tapo žymiai mažiau, kai atsirado 3G. Dabar visi tie žmonės, kurie gyvena šalia stotelių "Fabijoniškių žiedas" ir "Gedvydžių", naudojasi būtent 3G, o ne 53. Taip pat, jeigu esate pastabus, o ne aklai tikintis savo "tiesom", turėtumėt pastebėti, kad dabar didžiausias keleivių srautas 53 maršrute yra atkarpoje Trakų st. - Gelvonų st. Nedaug kas pasikeis ir nuo rugsėjo 1 dienos.Parašė 0570043 Rodyti pranešimą1G tankinimas nieko neduos, nes čia visai kita opera. Aš tau rimtai sakau, išeik pasivažinėti 53 piko metu, bei pats pamatysi, jog aš visiškai teisus. Ar tu nori, kad pusė Fabijoniškių dėl kažkokių Žirmūnų turėtų persėsti? Vat išeik į gatvę, bei pats įsitikink, jog aš teisus - 53 yra reikalingas koks yra, jis yra patogus, bei visada važiuoja pilnas.
Pripažinkim, Žirmūnai tikrai svarbesni, nei Grigiškės. O kad yra poreikis 29 maršrutą leisti iki Centro - jau seniai aišku.Parašė SPX Rodyti pranešimąEntuziazmas gerai, bet kas per daug, tas nesveika. 7G fantazijų ir aš girdėjau, netgi viename restorane. Sako būtų gerai greitasis Lukiškės - Grigiškės.
Comment
-
Kitų pranešimų necituosiu, pasistengsiu vienu pranešimu atsakyti į visus klausimus.Parašė SPX Rodyti pranešimą53 naikinamas??? Nuo kada??? Čia gal pokštas? Kaip iš tokio didelio rajono, kaip Fabijoniškės, kuriame gyvena ~42tūkst gyventojų, galima atimti tiesioginį reisą į stotį?
1. 53 nesiūlau tiesiog naikinti. Juk vietoje jo bus itin dažnai kursuojantis maršrutas iki Žaliojo tilto (nuo Fabijoniškių iki Žaliojo tilto trasa sutaps su 53), kur bus galima persėsti į taip pat dažnai kursuojantį 1G, kurį padažnins dar labiau.
2. Kas dėl stotelių Kalvarijų g. - 1G galima pridėti Tauragnų st. Na, o Senamiestyje jam link Stoties tereikės pridėti Gėlių st., o link Santariškių - Jogailos st. O Vingrių, Reformatų st. ne tokia svarbi, joje ir toliau galima nestoti.
3. 40 maršrutas, nors ir bus aptarnaujamas privatininkų, bet jame ir toliau galios visi miesto bilietai, paprasčiau tariant, keleiviams nieko nesikeis. Be to, autobusų skaičių maršrute planuojama didinti iki 10, o dar nuėmus laiko, su tokiu autobusų skaičiumi maršruto autobusai piko metu kursuos ne rečiau kaip kas 6-7 min.
4. Ne tai kad tai itin gera idėja, bet ją pasiūliau, nes internete teko išgirsti nemažai skundų (ne oficialių, labiau komentarų lygio), kad Žirmūnai liko tik su lėtais besivelkančiais troleibusais, kai kitų mikrorajonų gyventojai džiaugiasi greituoju susisiekimu. Ne tai kad aš labai palaikau tuos skundus, tiesiog pasiūliau ateičiai galimą problemos sprendimo būdą. Tikrai nesitikėjau, kad visi taip panikuos
5. Fabijoniškėms (S. Stanevičiaus g.) ir Gelvonų g.- greitas susisiekimas irgi būtų neprošal.
6. Tokią idėją būtų galima rimtai svarstyti, kai iš tiesų prasidės masiniai troleibusų naikinimai. O kada tai bus- nežinia
Tad kol kas siūlyčiau tai laikyti tik kaip idėją ateičiai, kuri bus kaip viena iš galimybių užtikrinti susisiekimą nykstant troleibusams.
Comment
-
Gaila, nebuvau pastebėjęs, kad padidinus TP skaičių iki 10, autobusai važiuotų kas 6-7 minutes. Kažkodėl tai galvojau, kad 40 maršrutą visada aptarnavo 10 TP, pasirodo, rudens sezonu jį aptarnavo tik 8 TP. Taigi būtų visai gerai toks "greitukas".Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą3. 40 maršrutas, nors ir bus aptarnaujamas privatininkų, bet jame ir toliau galios visi miesto bilietai, paprasčiau tariant, keleiviams nieko nesikeis. Be to, autobusų skaičių maršrute planuojama didinti iki 10, o dar nuėmus laiko, su tokiu autobusų skaičiumi maršruto autobusai piko metu kursuos ne rečiau kaip kas 6-7 min.
Comment
-
53A kažkada toks buvo, jeigu pamenat.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKitų pranešimų necituosiu, pasistengsiu vienu pranešimu atsakyti į visus klausimus.
1. 53 nesiūlau tiesiog naikinti. Juk vietoje jo bus itin dažnai kursuojantis maršrutas iki Žaliojo tilto (nuo Fabijoniškių iki Žaliojo tilto trasa sutaps su 53), kur bus galima persėsti į taip pat dažnai kursuojantį 1G, kurį padažnins dar labiau.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
"NEGALIMA", "NEGALIMA", "NEGALIMA". Bent pagrįsk, o ne vadovaukis tuo, "kad šis maršrutas dabar populiarus". Kadaise visi važinėjo 44 maršrutu, bet dabar važinėja 6G ir nemato blogio. Kažkada visi važinėjo 6 maršrutu, bet dabar sėkmingai naudojasi 3G. Dabar visi sėkmingai naudojasi 53 maršrutu, bet kas tau pasakė, kad atsiradus 7G, žmonės iškart pasijus nesėkmingi?Parašė 0570043 Rodyti pranešimąVilnieti, mano pozicija visvien išlieka ta pati. 53 judinti NEGALIMA. Tada jau geriau 56 keist link Žirmūnų. 53 ne tas maršrutas, kur tai pasiteisintų - vat 56 tikrai būtų naudingesnis Jūsų pasiūlyta trasa nuo Žaliojo tilto.
Comment
-
44 ir 6G tai tas pats, tik neliko dalies stotelių.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą"NEGALIMA", "NEGALIMA", "NEGALIMA". Bent pagrįsk, o ne vadovaukis tuo, "kad šis maršrutas dabar populiarus". Kadaise visi važinėjo 44 maršrutu, bet dabar važinėja 6G ir nemato blogio. Kažkada visi važinėjo 6 maršrutu, bet dabar sėkmingai naudojasi 3G. Dabar visi sėkmingai naudojasi 53 maršrutu, bet kas tau pasakė, kad atsiradus 7G, žmonės iškart pasijus nesėkmingi?
3G tai 6 ir 2 junginys, čia irgi niekas nekito, tik susijungė 2 maršrutai.
7G yra siūlomas smarkiai pakeičiant 53 trasą nuo ŽT. Taip, žmonės iškart pasijus blogai, nes į stotį nebeliks tiesioginio susisiekimo. Čia nėrą ko aiškinti, tereikia pamatyti kiek žmonių važiuoja dabartine 53 trasa į visas puses, tada viskas bus aišku. Šiuo atžvilgiu formuojant 7G iš Fabijoniškių į Žirmūnus geriau imti kaip pamatus būtent 56, nes jis važiuoja daug mažiau apkrautas.
Comment
-
Panaikinus 2 ir 6 maršrutus, prarandami užsukimai į Vilkpėdę ir į Šeškinę. Taigi čia žmonės irgi prarado tiesioginį susisiekimą.Parašė 0570043 Rodyti pranešimą44 ir 6G tai tas pats, tik neliko dalies stotelių.
3G tai 6 ir 2 junginys, čia irgi niekas nekito, tik susijungė 2 maršrutai.
7G yra siūlomas smarkiai pakeičiant 53 trasą nuo ŽT.
Comment
-
Tai ir sakau, kad nereik jokio greitojo maršruto į Salininkus
šitą pats suvokiu (ir savo akim matau), kad didysis keleivių srautas būna šiltuoju laiku. Sočiai užtenka dabartinių 9 autobusų (po 3 a19, a42 ir a82), tik kad reikia derinti a19 ir a82, kad nevažiuotų vienas paskui kitą. Pavyzdžiui, a82 galėtų būti puikus glaistas, kai a19 skirtumas tarp reisų 30min ir daugiau
Comment
-
Nesutinku. Nuo mūsninkų st iki Šeškinės poliklinikos st (beroc šio sustojimo) vos keli metrai. Reikia nusileisti laiptais ir tiek. Čia niekas nepablogėjo. Dėl Vilkpedės sunku pasakyti, ten liko 73 ir atsirado 13, juolab 6 prisipildydavo tik Spartos sustojime. Kiti keleiviai dažniausia lipdavo Žiede arba Burbiškėse. Lelijoje keleivių pikas buvo nebent pasibaigus darbo valandoms, bet iki Spartos ten irgi tik keli žingsniai.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąPanaikinus 2 ir 6 maršrutus, prarandami užsukimai į Vilkpėdę ir į Šeškinę. Taigi čia žmonės irgi prarado tiesioginį susisiekimą.
Comment
-
Kas strategiškai svarbiau - Vilkpėdė ar Stotis? O 3G pro šeškinę labai sėkmingai pravažiuoja ir nuo buv. 2 žiedo vos 100m. apačion. Nereikia dramatizuoti šioj vietoj. Stotyje pilna atvykėlių ir turistų. Neretai važiuoja tokie žmonės ir į Fabijoniškes. O didžiausi miesto rajonai turėtų turėti tiesioginius maršrutus su strategiškai svarbiomis miesto vietomis.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąPanaikinus 2 ir 6 maršrutus, prarandami užsukimai į Vilkpėdę ir į Šeškinę. Taigi čia žmonės irgi prarado tiesioginį susisiekimą.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Koks srautas keleivių važiuoja su 53 į stotį ir koks važiuotų į Žirmūnus? Ir kodėl dauguma, kuri važiuoja stoties link turėtų persėdinėti, o ne mažuma, kuriai reikia į Žirmūnus?Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą"NEGALIMA", "NEGALIMA", "NEGALIMA". Bent pagrįsk, o ne vadovaukis tuo, "kad šis maršrutas dabar populiarus". Kadaise visi važinėjo 44 maršrutu, bet dabar važinėja 6G ir nemato blogio. Kažkada visi važinėjo 6 maršrutu, bet dabar sėkmingai naudojasi 3G. Dabar visi sėkmingai naudojasi 53 maršrutu, bet kas tau pasakė, kad atsiradus 7G, žmonės iškart pasijus nesėkmingi?
Comment
-
53-as, kaip vienas pagrindinių maršrutų, turi išlikti. Tada Stotis netektų tiesioginio patogaus susisiekimo su prekybos centrais "Ozas", "Akropolis", jei pastarąjį trumpintų iki Žalio tilto.. Tokiu atveju gal geriau atkurti 53A (tik kitu numeriu) ir paleisti trasa Fabijoniškės - Žirmūnai, jeigu jau norima šį maršrutą daryt
Comment
-
Maršrutas skirtas ne nuvažiuoti iš Fabijoniškių į Žirmūnus (čia tas pats, kaip su buvusiu T11 važiuoti iš Kalvarijų g. į Pašilaičius). Maršrutas skirtas Žirmūnų ir Fabijoniškių gyventojams nuvykti į centrą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKoks srautas keleivių važiuoja su 53 į stotį ir koks važiuotų į Žirmūnus? Ir kodėl dauguma, kuri važiuoja stoties link turėtų persėdinėti, o ne mažuma, kuriai reikia į Žirmūnus?
Comment
-
Bet visvien, 53 tai ne maršrutas skirtas nuvykti į centrą, o jis reikalingas būtent tarp Stoties ir Fabijoniškių. Jeigu jau norime sujungti Fabijoniškes ir Žirmūnus per centrą, tada geriau keisti ne 53, o 56.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąMaršrutas skirtas ne nuvažiuoti iš Fabijoniškių į Žirmūnus (čia tas pats, kaip su buvusiu T11 važiuoti iš Kalvarijų g. į Pašilaičius). Maršrutas skirtas Žirmūnų ir Fabijoniškių gyventojams nuvykti į centrą.
Comment
-
Jus juokingi. 1) Šis maršrutas tikrai nebus vežti keleivius iš taško A į tašką B. Čia bus panašu į buvusį 11 troleibuso maršrutą. Niekas juo nevažiavo iš Pašilaičių į Antakalnį, bet juo važiavo žmonės iš Pašilaičių į Savanorių pr.; iš Savanorių pr. į Kalvarijų turgų ir į Antakalnį. Čia būtų panašiai: vienas srautas greitai važiuoja iš Fabijoniškių į Centrą (Žaliasis tiltas) ir į Senamiestį (iki Karaliaus Mindaugo tilto), kitas – iš Žirmūnų į Senamiestį ir į Centrą. Be abejo, kai kurie keleiviai važiuotų ir toliau.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKoks srautas keleivių važiuoja su 53 į stotį ir koks važiuotų į Žirmūnus? Ir kodėl dauguma, kuri važiuoja stoties link turėtų persėdinėti, o ne mažuma, kuriai reikia į Žirmūnus?
T6 strategiškai netinka, nes siūlomas maršrutas aptarnautų visą Žirmūnų gatvę (pridėjus ir Šiaurės miestelį). Tavo siūlomas T6 + 1G – kur tokiu variantu siūlai važiuoti? Kalbama apie Fabijoniškės – Centras – Žirmūnai, o ne Žirmūnai – Centras – Santariškės arba Žirmūnai – Centras – Stotis.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAš irgi esu PRIEŠ 53 maršruto naikinimą. Žirmūnai tikrai neliko nuskriausti. Jeigu kalbama apie ''viršutinius'' Žirmūnus, tai sėdai į t6, po to į 1G.
53A nereikalingas. Jeigu bandoma išsaugoti jungtį Stotis – Ozo gatvė, tada turėtų būti ir toks maršrutas. Geriausias variantas būtų, jeigu UAB „Maxima Group“ leistų „VVT“ padaryti žiedą „Akropolio“ teritorijoje. Net ne žiedą, o tiesiog leisti įvažiuoti į jos teritoriją. Stotelę galima padaryti prie įėjimo, kur dabar stovi „baltarusiškas“ mikroautobusas. Maršrutas išliktų žiedinis: Stotis – Ozo g. – Stotis. Kitas realiausias galinis punktas būtų Šeškinė, bet tada jau galima išvis palikti 53 maršrutą iki Fabijoniškių.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą53-as, kaip vienas pagrindinių maršrutų, turi išlikti. Tada Stotis netektų tiesioginio patogaus susisiekimo su prekybos centrais "Ozas", "Akropolis", jei pastarąjį trumpintų iki Žalio tilto.. Tokiu atveju gal geriau atkurti 53A (tik kitu numeriu) ir paleisti trasa Fabijoniškės - Žirmūnai, jeigu jau norima šį maršrutą daryt
P.S. Iš dalies, S. Stanevičiaus ir Gelvonų gatvėms svarbiausia, kad 40, 53 ir 56 maršrutai važiuotų greičiau. „VVT“ privalo peržiūrėti buvusio 062 maršruto tvarkaraštį ir sudaryti tokį 53-am maršrutui (turiu omenyje važiavimo greitį, o ne kursavimo dažnį). Realiai, 40 maršrutas gali įveikti trasą per 23-25 minutes (o ne 37 min); 56 maršrutas – per 22 min. (o ne 29 min); 53 maršrutas – per 27 min. (o ne 36 min.). Jeigu pavyktų išsaugoti tokį važiavimo greitį – greitojo maršruto S. Stanevičiaus gatvėje nereikia.
Dėl Žirmūnų jau buvau pasiūlęs 7G maršrutą:
7G Žirmūnai – Centras – Lazdynai. Trasa būtų: Žirmūnų g., Šeimyniškių g., Kalvarijų g., A. Goštauto g., J. Tumo – Vaižganto g., V. Kudirkos g., Savanorių pr., Laisvės pr., Erfurto g., Architektų g.
Stotų šiose stotelėse: Šaltinėlio, Kareivių, Šiaurės miestelis, Minties, Šeimyniškių, Žaliasis tiltas, Lukiškės, Čiurlionio, Vingis, Savanorių pr., Gerosios Vilties, Lazdynai, Lazdynų seniūnija, Šalnos, Riešutų. Važiuotų žiediniu maršrutu, Lazdynuose atstovos nebūtų. Iš Lazdynų stotų Riešutų, Gerosios Vilties, Savanorių pr., Vingis, Čiurlionio, Lukiškės, Žaliasis tiltas, Šeimyniškių, Minties, Šiaurės miestelis, Kareivių, Žirmūnų žiedas.
Galima būtų panaikinti a22, t12, o t9 pratęsti atgal iki Žirmūnų. A23 dažninti.
P.P.S. Kol rašiau atsakymą, Vilnietizz jau paaiškino.
Comment
Comment