Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Važiuok automobiliu. Kitas klausimas yra kiek tokių žmonių kaip tu. Tai yra pagrindinis girdimas argumentas: "kaip kitaip išvežiot 9 vaikus po mokyklas ir visą dieną darbe po miestą važinėt?". Ir tokius argumentus pateikia 99% diskusijų dalyvių. Susidaro įspūdis, kad visi pusė milijono žmonių dirba kokioje logistikoje, kur stabiliai kiaurą parą važinėja po miestą. Bet realybė yra kitokia ir tą parodo piko metas. Turbūt daugiau nei pusė žmonių gali laisvai važiuoti viešuoju ir nepajus jokio skirtumo. Kiti, kuriems tikrai reikia vežiot vaikus po visą Vilnių tą gali ir toliau daryt.
- 7 patinka
-
Gal tai ir egoistiška, bet mano vaikai į mokyklą važinėdavo VT...
Antras dalykas, gal reiktų atskirti važiavimą miesto cetru ar tankiau apgyvendintais maršrutais? Ko gero geras trečdalis miesto ir apylinkių gyventojų ten net neužsuka savaitėmis.
Pvz.:Liepkalnio Maxima yra viena labiausiai apkrautų Vilniaus pardotuvių, nors iš esmės - visiška skylė, prie pat Vilniaus ribos.
Comment
-
Būtent, aš pats automobiliu važinėju, bet visiškai nesuprantu verkšlenimų, niekas juk per prievartą nevarys į VT. Juk imamas tikslas mažinti kelionių automobiliais procentą, o kadangi kelionių daugės, tai tikėtina jog automobilių nemažės net ir įgyvendinus optimistiškiausius planus. Yra daug žmonių kuriems nėra skirtumo ar automobilis ar VT arba jis labai mažas ir važinėja automobiliu tiesiog dėl įpratimo. Tokius asmenis pirmiausia ir reikia paskatinti (o ne priversti) naudotis VT.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Važiuok automobiliu. Kitas klausimas yra kiek tokių žmonių kaip tu. Tai yra pagrindinis girdimas argumentas: "kaip kitaip išvežiot 9 vaikus po mokyklas ir visą dieną darbe po miestą važinėt?". Ir tokius argumentus pateikia 99% diskusijų dalyvių. Susidaro įspūdis, kad visi pusė milijono žmonių dirba kokioje logistikoje, kur stabiliai kiaurą parą važinėja po miestą. Bet realybė yra kitokia ir tą parodo piko metas. Turbūt daugiau nei pusė žmonių gali laisvai važiuoti viešuoju ir nepajus jokio skirtumo. Kiti, kuriems tikrai reikia vežiot vaikus po visą Vilnių tą gali ir toliau daryt.
Lietuviams olandai kurie išvežioja vaikus po mokyklas su dviračiais išvis turbūt kaip ateiviai
Nesakau, kad lietuviams reiktų taip daryti (tikrai ne, su mūsų takais ir kultūra būtų labai pavojinga), čia tiesiog pvz apie sustabarėjusį mąstymą.
Comment
-
Pasižiūrėjau dar skaičius kokius pavyko rasti internete apie VT naudojimą Vilniuje:
2017 m. kelionių srautas per dieną buvo 514 tūkst., o 2018 m. – 544 tūkst.
Gal kas žino ar yra jau preliminarūs skaičiai už 2019 metus? Norėtųsi pažiūrėti ar (klausimas turbūt kiek) padidėjo šie skaičiai.
- 1 patinka
Comment
-
Parduotuvės miesto pakrašty yra didelio automobilizmo išdava, kuomet prekybos centrai gali statytis parduotuves patogiose vietose toliau nuo miesto centro už mažesnę kainą, nes dauguma kelionių mieste vyksta automobiliu, o ne viešuoju transportu. Todėl į kai kurias parduotuves neįmanoma laiko atžvilgiu adekvačiai atvykti viešuoju transportu, o prekyba miesto centre (nebūtinai Senamiestyje) negali konkuruoti dėl brangesnių nuomos kainų, sunkesnio pasiekiamumo automobiliu, dėl ko yra labai sunku atgręžti visą miesto judėjimą, grįsta automobiliu.Parašė Sula Rodyti pranešimąGal tai ir egoistiška, bet mano vaikai į mokyklą važinėdavo VT...
Antras dalykas, gal reiktų atskirti važiavimą miesto cetru ar tankiau apgyvendintais maršrutais? Ko gero geras trečdalis miesto ir apylinkių gyventojų ten net neužsuka savaitėmis.
Pvz.:Liepkalnio Maxima yra viena labiausiai apkrautų Vilniaus pardotuvių, nors iš esmės - visiška skylė, prie pat Vilniaus ribos.
Comment
-
Taip pat mane nuoširdžiai stebina, kodėl, kalbant apie Vilnių, viešojo transporto nėra kai kuriose pagrindinėse miesto arterijose? Pavyzdžiui, kelionė iš Baltupių ar Ozo kvartalo į NMC (Saltoniškes, Žalgirio g., Pedagoginio žiedą) dabartiniais VT maršrutais yra neadekvačiai ilga (20-30 min.) palyginus su kelione automobiliu (5-10 min.). Kodėl Geležinio Vilko gatvėje nėra jokio maršruto, kuris atvežtų žmones iš šiaurės vakarinės miesto dalies (Baltupiai, Santariškės, Žirmūnai) ir užmiesčio (Balsiai, Riešė) tiesiai ten kur atsiranda daugiausiai ofisų?
Kiti pavyzdžiai galėtų būti neadekvatus susisiekimas su Oro uostu (iš didžiosios miesto dalies tik per miesto centrą, nors iš daugelio rajonų automobiliu atvykstama visai kitais keliais.
- 1 patinka
Comment
-
Į Liepkalnio Maksimą tikrai važiuoja ne iš miesto apsipirkinėtiParašė Zefyras Rodyti pranešimą
Parduotuvės miesto pakrašty yra didelio automobilizmo išdava, kuomet prekybos centrai gali statytis parduotuves patogiose vietose toliau nuo miesto centro už mažesnę kainą, nes dauguma kelionių mieste vyksta automobiliu, o ne viešuoju transportu. Todėl į kai kurias parduotuves neįmanoma laiko atžvilgiu adekvačiai atvykti viešuoju transportu, o prekyba miesto centre (nebūtinai Senamiestyje) negali konkuruoti dėl brangesnių nuomos kainų, sunkesnio pasiekiamumo automobiliu, dėl ko yra labai sunku atgręžti visą miesto judėjimą, grįsta automobiliu.
Comment
-
Ten vizijos. Įdomu kaip su faktais.Parašė Dovydas Rodyti pranešimąAš manau, kad savivaldybės judumo plane numatyti teisingi tikslai ir teisingos priemonės.
Šitas planas 2016 metų. Dalis punktų jau pradėta įgyvendinti.
Kiti duomenys rodo, kad yra kitokie procentai
Dvi 15min.lt apklausos. Gal nelabai reprezentatyvi, bet ekonomiškai aktyvus gyventojų segmentas akivaizdžiai daugiau naudojasi automobiliais.
Ir ne laisvalaikiui, o važiavimui į darbą
2010.05

https://www.15min.lt/apklausos/kaip-...te-i-darba/842
2018.04

https://www.15min.lt/apklausos/kaip-...i-istaiga/7890
Comment
-
2018-2019m. sandūros duomenys iš 1000 respondentų (iš kurių 45% praeitamet bent kartą naudojosi dviračiu)
Apklausą atliko ir reikiamą imtį užtikrino UAB „Norstat LT“. Užtikrinta ne didesnė nei 3 proc. paklaida.
--
Gaila sudėtinga patikrinti, bet turiu įtarimų, kad rytinės spūstys smarkiai sumažėtų, jei taip intensyviai nevyktų šeimos/draugų pavežėjimas iki ugdymo įstaigų. Iš pirmo žvilgsnio atrodo paprastas netiesioginis sprendimas - pradėti pamokas (pvz. nuo 5 klasės) nuo 9-10h, bet turbūt kiltų didžiulė pasipiktinimo banga tiems, kam sudėtinga iki vietos nusigauti. Ar tiems, kas neugdo vaikų savarankiškumo.Paskutinis taisė Riedis; 2019.12.01, 23:07.
- 2 patinka
Comment
-
Tai žinoma kad naudojasi automobiliu. Nes taip šiuo metu patogiau Lietuvoje, kuri sėkmingai kartoja visas vakarų pasaulio automobilizacijos klaidas. O to patogumo kaina - didžiuliai tiesioginiai (infrastruktūra) ir netiesioginiai (tarša, avarijos, triukšmas) kaštai.Parašė Romas Rodyti pranešimąKiti duomenys rodo, kad yra kitokie procentai
Dvi 15min.lt apklausos. Gal nelabai reprezentatyvi, bet ekonomiškai aktyvus gyventojų segmentas akivaizdžiai daugiau naudojasi automobiliais.
Ir ne laisvalaikiui, o važiavimui į darbą
Vienas km automobiliu turi daugiau 6 kartus aukštesnius social and individual costs nei kelionė dviračiu sako Europos Komisijos tyrimas.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Šitą teiginį 100% patvirtina kamščių nebuvimas moksleivių atostogų metu.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Gaila sudėtinga patikrinti, bet turiu įtarimų, kad rytinės spūstys smarkiai sumažėtų, jei taip intensyviai nevyktų šeimos/draugų pavežėjimas iki ugdymo įstaigų.
2019-2020 statoma ir bus užbaigta:
- katalikiškas darželis ir mokykla Pašilaičiuose
- Balsių progimnazijos antras korpusas
- nauja mokykla Pilaitėje
- Gabijos gimnazijos antras korpusas Pašilaičiuose
Per visas mokyklas gal apie 3000 vietų. Nemažai daliai vaikus vežiuojusių tėvų nebeliks priežasčių nepersėsti į autobusą, ant dviračio ar paspirtuko.
Tiems, kurie automobilio negali atsisakyti jokiu būdu, gyvenimas turėtų šiek tiek palengvėti.
Comment
-
Atvirkščiai Vilniuje. Tai ydingos miesto plėtros rezultatas. Visi pagrindiniai ir gigantiški prekybos centrai ir yra beveik centre! Tik pastaraisiais metais tendencija šiek tiek keičiaisi.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Parduotuvės miesto pakrašty yra didelio automobilizmo išdava, kuomet prekybos centrai gali statytis parduotuves patogiose vietose toliau nuo miesto centro už mažesnę kainą, nes dauguma kelionių mieste vyksta automobiliu, o ne viešuoju transportu. Todėl į kai kurias parduotuves neįmanoma laiko atžvilgiu adekvačiai atvykti viešuoju transportu, o prekyba miesto centre (nebūtinai Senamiestyje) negali konkuruoti dėl brangesnių nuomos kainų, sunkesnio pasiekiamumo automobiliu, dėl ko yra labai sunku atgręžti visą miesto judėjimą, grįsta automobiliu.
Bet aš tik norėjau pasakyti, kad tokio išskydusio miesto atveju nebūtina kaliones vykdyti per miesto centrą ar labiausiai apkrautas magistrales. Tačiau daugeliu atveju tiesiog nėra kitokių variantų.
- 1 patinka
Comment
-
Būtent. Verslas gauna tą sklypą, kurio tik užsimano. Apie kažkokią miesto planavimo strategiją tuo klausimu neteko girdėti. Atrodytų, va, prekybos centras miesto centre, galima patogiai pasiekti viešuoju transportu. Bet eismo situacija šalia prekybos centrų rodo, kad nesvarbu, kur tas prekybos centras stovi, vis tiek vykstama automobiliu ir aplinkinės gatvės būna užkimštos. Įdomu, kaip atrodys Gerosios vilties žiedas ir Geležinio v. gatvė išdygus Akropoliui. Ten ir taip sunku pravažiuoti.Atvirkščiai Vilniuje. Tai ydingos miesto plėtros rezultatas. Visi pagrindiniai ir gigantiški prekybos centrai ir yra beveik centre! Tik pastaraisiais metais tendencija šiek tiek keičiaisi.
Comment
-
Važiavau kartą autobusais į Ukmergės g. Senukus dažų pirkti. Daugiau tokios klaidos nedarysiuParašė senasnamas Rodyti pranešimąAtrodytų, va, prekybos centras miesto centre, galima patogiai pasiekti viešuoju transportu.
Comment
-
Geras pastebėjimas, kai tik vaikai neina į mokyklas, gatvės laisvos net per pagridinį rytinį piką 7-8h. Tai kamščių problemą reiktų spręsti ne viadukus statant, o mokyklas.Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
Šitą teiginį 100% patvirtina kamščių nebuvimas moksleivių atostogų metu.
- 1 patinka
Comment
-
O kas buvo? Autobuse dažai išsipylėVažiavau kartą autobusais į Ukmergės g. Senukus dažų pirkti. Daugiau tokios klaidos nedarysiu
ar kelionė per daug užtruko? Perkant kažką stambesnio arba netgi maisto visai šeimai viešasis transportas atkrenta.
Autobusais į prekybos centrus važiuoja nebent moksleiviai/studentai pramogauti. Maisto pristatymas į namus automobilių skaičiaus turbūt irgi nemažina. Nebent visas namas/rajonas užsisakytų vienu metu ir kurjeris viena kelione aptarnautų daug vienoje vietoje gyvenančių pirkėjų.
Comment
-
Kurjeris šiaip ir veža į tą patį rajoną tikrai ne po vieną ir ne po du užsakymus, tai šitas dalykas tikrai mažina automobilių keleivių skaičių, panašiai kaip ir taxi.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąAutobusais į prekybos centrus važiuoja nebent moksleiviai/studentai pramogauti. Maisto pristatymas į namus automobilių skaičiaus turbūt irgi nemažina. Nebent visas namas/rajonas užsisakytų vienu metu ir kurjeris viena kelione aptarnautų daug vienoje vietoje gyvenančių pirkėjų.
Comment
-
Nuriedėjo kibiras autobusu, sukeldamas nemažą stresą ne tik man. Gerai, kad neišsipylėParašė senasnamas Rodyti pranešimąO kas buvo? Autobuse dažai išsipylė
ar kelionė per daug užtruko? Perkant kažką stambesnio arba netgi maisto visai šeimai viešasis transportas atkrenta.
Autobusais į prekybos centrus važiuoja nebent moksleiviai/studentai pramogauti. Maisto pristatymas į namus automobilių skaičiaus turbūt irgi nemažina. Nebent visas namas/rajonas užsisakytų vienu metu ir kurjeris viena kelione aptarnautų daug vienoje vietoje gyvenančių pirkėjų.
Kitas pastebėjimas - laukdamas autobuso ten vos neapsinuodyjau išmetamosiomis dujomis. Gal dėl to, ka didžiuliai srautai tiek toje kryžkelėje, tiek aikštelėse iš visų pusių
Važiuojant automobiliu tai nelabai jaučiasi.
Comment
-
Dėl maisto tai jei neužsipirkinėji savaitei, o tik kokioms porai dienų automobilis tikrai nebūtinas. Visiškai galima sutalpinti į kuprinę ir dar kokį vieną maišelį ir parvažiuoti viešuoju transporto ar dviračiu (taip dažniausiai darau). Jei dar nuolat ant dviračio vežiotis kelioninius krepšius tai išvis patogu būtų.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąO kas buvo? Autobuse dažai išsipylė
ar kelionė per daug užtruko? Perkant kažką stambesnio arba netgi maisto visai šeimai viešasis transportas atkrenta.
Autobusais į prekybos centrus važiuoja nebent moksleiviai/studentai pramogauti. Maisto pristatymas į namus automobilių skaičiaus turbūt irgi nemažina. Nebent visas namas/rajonas užsisakytų vienu metu ir kurjeris viena kelione aptarnautų daug vienoje vietoje gyvenančių pirkėjų.
Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Aš labiau propaguoju vaikščiojimą ir nevengiu nueiti iki ne paties artimiausio prekybos centro, bet nesitikiu, kad toks reiškinys taps masiniuDėl maisto tai jei neužsipirkinėji savaitei, o tik kokioms porai dienų automobilis tikrai nebūtinas. Visiškai galima sutalpinti į kuprinę ir dar kokį vieną maišelį ir parvažiuoti viešuoju transporto ar dviračiu (taip dažniausiai darau). Jei dar nuolat ant dviračio vežiotis kelioninius krepšius tai išvis patogu būtų.
.
- 5 patinka
Comment
Comment