Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Vilniuje bėda abu. Ir abu bėda dėl to kad nėra skiriama pakankamai tam pinigų.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
O Vilniuje bėda VT priemonių trūkumas, ar vairuotojų trūkumas? Spėju tas kainų skirtumas tarp batareikinio ir paprasto nėra toks didelis, lyginant su visos sistemos atlyginimais ir jų kėlimo kaina.
- 1 patinka
Comment
-
Tiksliau net ir esamus pinigus būtų galima panaudoti racionaliau. O šiaip tai norint geresnio VT reikia jo finansavimą bent dvigubai padidinti. Tada bus ir konkurencingesni atlyginimai, ir naujos trasporto priemonės, ir nauji maršrutai, dažnesni esami. Su sąlyga, kad lėšos nebus iššvaistomos visokiems niekams ne be naudos asmeninėms kišenėms... Neįmanoma padidinti finansavimo? Įmanoma. Pinigų savivaldybė turi, tiksliau reikia susidėlioti kitaip prioritetus. Transportas, visų pirma VT, turi būti aukštas prioritetas, nes miestas iš tiesų neturi normalios transporto sistemos ir situacija su metais tik blogės. Asfaltas ir elektromobiliai, dviračiai čia nieko neišspręs.Paskutinis taisė Al1; 2024.11.09, 11:05.
Comment
-
Nuo 2016 m. mašiną kasdien ir "iš būtinumo" naudojau tik 1 mėnesį 2017 m. ir 3 mėnesius 2021–2022 m. žiemą. Prieš mėnesį pardaviau 16 m. turėtą mašiną. Liko sportinis "miesto" dviratis pirktas 2015 m., šiandien su juo važiavau į "Lidl" čipsų ir žuvies pirštelių pirkt. Pirštelių nebuvo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDviračiai čia nieko neišspręs.Paskutinis taisė dondc; 2024.11.09, 19:53.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Žiemą su dviračiu važinėti į darbą, tai tas pats kaip kiekvieną rytą išsimaudyti eketėje. Taip, gal ir sveika, gal ir įmanoma prie to priprasti ar net tai pamėgti, bet visgi tai yra siauro entuziastų rato užsiėmimas. Mažai kas savo noru iškeis šilumą ir komfortą į šaltį ir vėją.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Nuo 2016 m. mašiną kasdien ir "iš būtinumo" naudojau tik 1 mėnesį 2017 m. ir 3 mėnesius 2021–2022 m. žiemą. Prieš mėnesį pardaviau 16 m. turėtą mašiną. Liko sportinis "miesto" dviratis pirktas 2015 m., šiandien su juo važiavau į "Lidl" čipsų ir žuvies pirštelių pirkt. Pirštelių nebuvo.
- 1 patinka
Comment
-
nenustebčiau kad nemažai daliai miestiečių važiuoti į darbą elektriniu ar paprastu dviračiu būtų netgi greičiau, nes nereikia gramdyti langų bei stovėti kamštyje. o ir tos žiemos tokios, kad ne kiekviena diena yra pūga į veidą.Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Žiemą su dviračiu važinėti į darbą, tai tas pats kaip kiekvieną rytą išsimaudyti eketėje. Taip, gal ir sveika, gal ir įmanoma prie to priprasti ar net tai pamėgti, bet visgi tai yra siauro entuziastų rato užsiėmimas. Mažai kas savo noru iškeis šilumą ir komfortą į šaltį ir vėją.
- 6 patinka
Comment
-
Elektriniu nežinau, neturiu, bet paprastai minti 20 km Vilniaus reljefu yra nelabai.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
nenustebčiau kad nemažai daliai miestiečių važiuoti į darbą elektriniu ar paprastu dviračiu būtų netgi greičiau, nes nereikia gramdyti langų bei stovėti kamštyje. o ir tos žiemos tokios, kad ne kiekviena diena yra pūga į veidą.
Galvojau, kad tik man, bet kolega yra sportuojantis dviratininkas ir yra tos pačios nuomonės.
Nors gal tai kažkoks psichologinis momentas, nes šiaip pramogai pavažiuoti neskubant nėra problemų
Comment
-
Kažin kodėl Kinijoje, kur dar kokiais 80-aisiais masiškai važinėjo dviračiais į darbą ir ne tik, buvo atsisakyta dviračių ir imtas vystyti VT, nors ir automobilizacija vyko?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
nenustebčiau kad nemažai daliai miestiečių važiuoti į darbą elektriniu ar paprastu dviračiu būtų netgi greičiau, nes nereikia gramdyti langų bei stovėti kamštyje. o ir tos žiemos tokios, kad ne kiekviena diena yra pūga į veidą.
Šiaip dviračiu nebent tik jauniems. Ir geru oru. Ir jei atstumas nedidelis.
Comment
-
„Visada galima kavos puodelį išgerti šalia namų, nebūtinai visiems reikia iš Pilaitės ar Žirmūnų važiuoti į centrą tų paslaugų gauti“, – mano Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.
https://www.delfi.lt/verslas/verslas...ntra-120062891
Su rajonais jau baigiam susutvarkyti, nes ko ten kaimiečiams važiuot į sostinę. Dabar ir vietiniams eilė ateina
- 5 patinka
Comment
-
Jei verki dėl kelių centų parkingui vadinasi kavos taip ar taip neįpirksiParašė PredatorGTR Rodyti pranešimą„Visada galima kavos puodelį išgerti šalia namų, nebūtinai visiems reikia iš Pilaitės ar Žirmūnų važiuoti į centrą tų paslaugų gauti“, – mano Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.
https://www.delfi.lt/verslas/verslas...ntra-120062891
Su rajonais jau baigiam susutvarkyti, nes ko ten kaimiečiams važiuot į sostinę. Dabar ir vietiniams eilė ateina
- 2 patinka
Comment
-
Šiaip kavos apskritai negeriu, tad ir nevažiuočiau dėl jos, tad ir verkimo nėra.... šovei kaip šiaurės korėjos raketa... bet iki taikinio nedaskrido... dar pasitobulink, pasimokyk is tomciukoParašė Stadionas Rodyti pranešimą
Jei verki dėl kelių centų parkingui vadinasi kavos taip ar taip neįpirksi
Comment
-
du iš trijų išsprendžiami elektriniu dviračiu. o VT taip pat yra būtinas, dėl to nesiginčiju.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Šiaip dviračiu nebent tik jauniems. Ir geru oru. Ir jei atstumas nedidelis.
Comment
-
Čia aš bendrai, o ne apie jus asmeniškai.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Šiaip kavos apskritai negeriu, tad ir nevažiuočiau dėl jos, tad ir verkimo nėra.... šovei kaip šiaurės korėjos raketa... bet iki taikinio nedaskrido... dar pasitobulink, pasimokyk is tomciuko
Comment
-
Paklausiau ChatGPT, kaip atsakyti į A|1 komentarą. Sako dauguma urbanist'inių kelionių yra iki 5 km, o Kompenhagoj dviračių kelionių dalis sudaro 62 %:
Toronto senamiestyje, Kanadoje, labiausiai apkrautoje atkarpoje vasara 4 100 dviračių per valandą. Žiemą tik per pus mažiau nors klimatas spėju atšiauresnis nei pvz. Vilniuj, kur nėra jūrinės drėgmės, taip pat ten turėtų būti daug atlydžių:Here’s a possible response to that forum comment:
"While cycling may not be a perfect alternative for everyone, it actually can serve as a viable option for more people than one might think, especially for shorter urban trips. Studies show that a significant percentage of car trips in urban areas are under 5 km, a distance easily covered by bike. When combined with improvements in cycling infrastructure, safe bike lanes, and bike-sharing programs, cycling can become a practical and efficient choice for many.
It’s true that not everyone will switch to cycling, and cars are essential for longer commutes, certain jobs, and specific needs. But cities across Europe have seen success with encouraging cycling as a part of a broader, multi-modal transit system. In Copenhagen, for example, around 62% of residents commute by bike, showing that when cities support cycling, it can become a popular and effective part of daily transportation. Integrating cycling with other forms of public transport can relieve road congestion, reduce pollution, and promote healthier lifestyles.
While it may not be the answer for everyone or every trip, cycling certainly has more potential than many assume when supported by proper infrastructure and policies."
This could be an open-minded way to engage the person in considering cycling as part of a diverse transportation ecosystem rather than a one-size-fits-all solution.
https://en.wikipedia.org/wiki/Toronto
Nepaisant to, ten dabar bandys išardyti esamas brangiai įrengtas apsaugotas dviračių jungtis trijose pagrindinėse gatvėse, nes automobilistai stovi kamsčiuose ir kaip sakoma: "Tai yra beprotybė!":Winters are cold, with frequent snow.[132] During the winter months, temperatures are usually below 0 °C (32 °F).[132] Toronto winters sometimes feature cold snaps when maximum temperatures remain below −10 °C (14 °F), often made to feel colder by wind chill. Occasionally, they can drop below −25 °C (−13 °F).[132] Snowstorms, sometimes mixed with ice and rain, can disrupt work and travel schedules while accumulating snow can fall anytime from November until mid-April. However, mild stretches also occur in most winters, melting accumulated snow.
Ontario government plans to remove downtown Toronto bike lanes
2 Nov 2024
Paskutinis taisė dondc; 2024.11.10, 10:10.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
Comment
-
Kažkaip sunkiai tikisi, kad yra 2000 dviračių per val. eismas žiemą.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Toronto senamiestyje, Kanadoje, labiausiai apkrautoje atkarpoje vasara 4 100 dviračių per valandą.
Gal yra tikslesni matavimai?
Comment
-
Na ir kas tie 2000 oer valandą? Kur gyventojų 2,6 mln. Kiti gyvena ir palapinėse, komunalkėse... Bet ar tai gyvenimas? Dviratis nėra ir netaps masine susisiekimo priemone, kuri tenkintų daugumą. VT - taip, gali vėl tokia tapti. Tuo labiau, kad jau buvo. Sprendžiant transporto problemą reikia daryti tai, kas duoda efektą (tik geras VT), o paskui galima užsiimti ir visokiomis nišinėmis priemonėmis kaip dviračiai.
- 5 patinka
Comment
-
Šitos paslaugos poreikį labai gerai išsprendžia 10 pinigų investicija Ikėjoje. Su naujom kainom atsipirks per pirmą pasimatymą su panele.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą„Visada galima kavos puodelį išgerti šalia namų, nebūtinai visiems reikia iš Pilaitės ar Žirmūnų važiuoti į centrą tų paslaugų gauti“, – mano Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.
https://www.delfi.lt/verslas/verslas...ntra-120062891
Su rajonais jau baigiam susutvarkyti, nes ko ten kaimiečiams važiuot į sostinę. Dabar ir vietiniams eilė ateina
Comment
-
Video darytas jų nacionalinio radio ir tv transliuotojo "Canadian Broadcasting Corporation". Čia, kaip tikrinti LRT šaltinius, ko nieks šiaip nedaro.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kažkaip sunkiai tikisi, kad yra 2000 dviračių per val. eismas žiemą.
Gal yra tikslesni matavimai?
Aš nesakiau, kad turi būti tik dviračių infra (pats per lietų kartais imdavau Škodą į darbą). 10 mėn. laikotarpiu myniau net per 2 visiškus plikledžius. Tik kartą nukritau. Būčiau nekritęs ir nesusiplėšęs Italijoj siūtus džinsus, jei raudonas asfaltas nebūtų turėjęs seno šaligatvio intarpo su atsikišusiu vejos bortu. Sekančiam plikledžiui turėjau minkšto mišinio padangas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa ir kas tie 2000 oer valandą? Kur gyventojų 2,6 mln. Kiti gyvena ir palapinėse, komunalkėse... Bet ar tai gyvenimas? Dviratis nėra ir netaps masine susisiekimo priemone, kuri tenkintų daugumą. VT - taip, gali vėl tokia tapti. Tuo labiau, kad jau buvo. Sprendžiant transporto problemą reikia daryti tai, kas duoda efektą (tik geras VT), o paskui galima užsiimti ir visokiomis nišinėmis priemonėmis kaip dviračiai.
Ką pats sakai, gaunasi, jog turi būti tik VT ir antroj vietoj mašinos. Man nei to nei to nereikia. Nereiktų net skraidančio metro.
Torontas skaitosi atsilikęs. Pagal juos sektinas pavyzdys jau net ne Amsterdamas su Kopenhaga, bet jų kitas miestas Montrealis, kur gyventojų mažiau už Torontą ir važiuotojų daugiau:
video prieš 2 dienas
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
Comment