Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Buvusio siaurojo geležinkelio iškasa. Traukinys artėja prie Carolina Michaëlis stoties.



    D linija eina Dono Luišo I (Dom Luís I) tiltu per Duerą. Tiltas metalinis arkinis, dviejų lygmenų (apatinis lygmuo yra kelių metrų nuo vandens aukštyje). Pastatytas 1886 m. ir jungia Porto miestą su Vila Nova de Gaja (nuotraukoje - kitame krante). Seniau viršutiniu aukštu kursavo tramvajai, o apatiniu - troleibusai. Prieš tiesiant metro liniją, tiltas buvo kapitališkai suremontuotas. Beje, tilto viršutinis lygmuo yra pėsčiųjų ir metro. Automobilių eismas vyksta apatiniu lygmeniu.



    Prieš pat tiltą Porto pusėje yra tunelis.





    Comment


      Radau įdomių nuotraukų Kijevo metro











      Šaltinis englishrussia.com
      Paskutinis taisė Sefas210; 2010.11.09, 21:47.
      Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

      Comment


        Dar daugiau metro meno iš Stokholmo:

        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        (c) artbns.com


        Daugiau Stokholmo metro stotelių nuotraukų galite rasti šioje galerijoje: http://artbns.com/swedish-subway-system

        Priminsiu, jog Stokholmo metro stotelių dizainas buvo kuriamas nuo XX a. vidurio, todėl šiuo metu daugelis jų reprezentuoja įvairias meno kryptis nuo 1950 - ųjų iki šių dienų.

        Comment


          Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
          Radau įdomių nuotraukų Kijevo metro


          radai ką dėti

          Comment


            Įdomus straipsnis apie Oslo metro bei viešąjį transportą:
            http://verslas.delfi.lt/automoto/vie....d?id=40095041

            Comment


              Straipsnio pavadinimas neatitinka pačio straipsnio, nes niekur nepagrįsta metro atsiradimas skaičiais. Taip pat prie straipsnio delfi yra įdėtas labai įdomus komentaras, leisiu jį sau perkelti... Skaitydamas iš pradžių galvojau kad čia rašo apie Lietuvą, bet ne pasirodo apie Norvegiją...

              jo,
              2010 12 27 04:12parasyti straipsni yra vienas dalykas,o realybe kitas.sutinku,kad viesasis transportas Osle daug geriau isvystytas negu Vilniuje,bet Norvegija labai turtinga valstybe....!siaip musu politikai galetu pasimokyti,kaip plauti valdiskus pinigus(pvz. elektroninis bilietas kainavo 1 milijardu daugiau negu planuota!ivedimas velavo 2 metais,ir dabar dar pilnai neveikia,uz visas paslaugas buvo permoketa 2-3 kartus,pripirkta aparaturos kurios neimanoma suderinti,teko skelbti naujus konkursus ir viskas taip susukta,kad pvz. kai suplyso dvigubame autobuse sumontuotu korteliu skaitytuvu laidai "nebuvo" galimybes rasti kas atliktu garantini taisyma!Uz milijonus kronu irengti automatinai vartai kartais veikia,kartais nekorteles kartais sustreikuoja,tada kontoles metu gauni bauda ir turi vaziuoti i centrine bustine,kad irodyti,kad esi sumokejas ir aktyvaves kortele.Eilinis keleivis del ivesto elektroninio bilieto neturi jokio teigiamo efekto,ir 99% yra isitikine,kad visa sistema tik apsunkino ir istrauke is ju kisenes DAUG pinigu(kadangi bilietai yra dotuojami).kiek pastebejau Lietuvos miestai irgi pereina prie e.bilieto-patirtis kaip patustinti valstybes kisene nereikalingais dalykais plinta greitai.Visi zino(ir norvegai ir lietuviai)ten kur statybos,ar kokia nors rekonstrukcija,o jai dar suseja su pirkimais ypac dalyku kurie mazai kam suprantami-tikras lobis tiems kas tame dalyvauja

              Comment


                Metro Geteborge

                Geteborgas (šv. Göteborg/Gothenburg; [jœteˈbɔrj]) - tai antrasis pagal dydį Švedijos miestas ir didžiausias Švedijos bei Skandinavijos uostas. Pačiame mieste gyvena 513 tūkst. gyventojų, o Geteborgo aglomeracijoje - apie milijoną gyventojų.
                Miesto industrializavimo metu, gyventojų skaičius ėmė augti ir buvo sprendžiamas susisiekimo gerinimo klausimas. Dar 1934 metais buvo parengtas miesto metro sistemos planas, tačiau neužilgo jis buvo pasmerktas žlugti -kadangi Geteborgas įkurtas Jota upės (Göta älv) deltoje, o mieste yra tankus kanalų tinklas, metro įrengimo idėjos buvo atsisakyta dėl geografinių priežasčių (didžiojoje, nekalvotoje, miesto dalyje gruntas pralaidus vandeniui).
                Metro idėja buvo svarstoma ir 1967 metais ir kai kuriose vietose net buvo iškasti tuneliai, tačiau dalis jų buvo patvenkti.
                Vis dėl to, šiame mieste jau nuo 1879 m. buvo pradėtas tankaus tramvajų (didžiausias Šiaurės Europoje), autobusų bei priemiestinių traukinių infrastruktūros tinklo plėtojimas.
                Šiomis dienomis, kai transporto srautai tampa vis didesni, o Geteborgo aglomeracijoje didėja gyventojų skaičius, po truputį vėl gaivinamos idėjos įrengti metro sistemą.
                Naujas organizacijos 'Yimby' narių parengtas preliminarų metro linijų ir stotelių žemėlapis Geteborgo miestui atrodo taip (T - metro stotelės, S - priemiestinių traukinių):

                (c) Yimby.se
                Paskutinis taisė Silber418; 2011.01.13, 13:11.

                Comment


                  1934 metais parengtą metro linijų Geteborgo mieste planą galite pamatyti spustelėję šią nuorodą: http://sverigesradio.se/Diverse/AppD...s/246/6473.pdf

                  1967 m. planas: http://sverigesradio.se/Diverse/AppD...s/246/6472.pdf
                  Paskutinis taisė Silber418; 2011.01.13, 13:10.

                  Comment


                    Interneto platybėse radau archyvinę nuotrauką - tai Stokholmo metro (tuo metu - lengvojo geležinkelio) stotelės Ringvägen nuotrauka, daryta 1933 metais

                    (c) Yimby.se
                    Paskutinis taisė Silber418; 2011.01.28, 21:24.

                    Comment


                      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                      Interneto platybėse radau retą archyvinę nuotrauką - tai Stokholmo metro (tuo metu - lengvojo geležinkelio) stotelės Ringvägen nuotrauka, daryta 1933 metais

                      (c) Yimby.se
                      Atvaizdas
                      Bananų tunelis?

                      Comment


                        Parašė LC. Rodyti pranešimą
                        Bananų tunelis?
                        Na 'banan' jie vadina metro ((tunnel)banan) ir priemiestinius traukinius Tik tariama 'bAnan'.
                        Paskutinis taisė Silber418; 2011.01.28, 21:29.

                        Comment


                          Almatos metro atidaromas 2011 gruodį. Nuotraukos - http://victorprofessor.livejournal.com/187567.html

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Almatos metro atidaromas 2011 gruodį. Nuotraukos - http://victorprofessor.livejournal.com/187567.html
                            O kiek jį metų statė, kaip pradėjo 1988 m. taip tik šiemet baigs, nors pats Kazachstanas pinigų palyginus turi ir nemažai
                            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                            Comment


                              Čia pamėginau kiek plačiau Almatos metro aprašyt.

                              Comment


                                Parašė YOUrgis Rodyti pranešimą
                                Čia pamėginau kiek plačiau Almatos metro aprašyt.
                                Galėjai bent jau kitame puslapyje aprašyt, pvz. wiki, o ne transportinės populistinės demagogijos ir propagandos saite
                                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                Comment


                                  Rusijos kompanija „Metrovagonmaš“ laimėjo konkursą Sofijos metro traukinių tiekimui
                                  Pernai paskelbtą viešojo pirkimo konkursą Sofijos metro traukinių tiekimui laimėjo rusų kompanija „Metrovagonmaš“.

                                  Antradienį Rusijos žiniasklaidos paskelbtoje informacijoje teigiama, kad kompanija gamykloje, esančioje Mytiščių mieste (Maskvos sritis) pagamins 18 trijų vagonų traukinių ir pristatys Bulgarijos sostinės metro operatoriui „Metropolitan“. Naujieji traukiniai bus nuo 2003 m. eksploatuojamo 81-740/741 „Rusič“ tipo, kurto Maskvos metropolitenui ir pritaikyto šaltam žiemos klimatui.
                                  ...

                                  Comment


                                    Parašė Silber418
                                    Neseniai miesto valdžia pateikė siūlymą pratęsti žaliąją metro liniją iki Mörby centrum, raudonąją - iki Arninge, o mėlynąją - iki Nacka.

                                    www.dn.se

                                    (c) Herbert Tingesten
                                    Atvaizdas


                                    Neseniai buvo pasiūlytos kelios metro linijų atšakų pietinėje miesto dalyje alternatyvos žr. žemėlapį:

                                    (c) nacka.se
                                    Atvaizdas


                                    Diskusija yra atvira, todėl miesto gyventojai gali pareikšti nuomonę apie siūlomas alternatyvas ir teikti savo pasiūlymus.
                                    Kam tokio dydžio mieste metro? Ir dar tokio ilgio. Tai juk neapsimoka žiauriai. Autobusų pripirktų ir viskas. Išvogs pinigus garantuotai, o ir šiaip Malmę siaubingai skurdina. Iš esmės Švedijoj yra 5 vienodi miestai, bet tik Stokholmas pampsta likusių keturių sąskaita.
                                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                    Comment


                                      Parašė music Rodyti pranešimą
                                      Kam tokio dydžio mieste metro? Ir dar tokio ilgio. Tai juk neapsimoka žiauriai. Autobusų pripirktų ir viskas. Išvogs pinigus garantuotai, o ir šiaip Malmę siaubingai skurdina. Iš esmės Švedijoj yra 5 vienodi miestai, bet tik Stokholmas pampsta likusių keturių sąskaita.
                                      Įdomu, kokia bilieto kaina, tada ir pažiūrėtume, ar švedams neapsimoka

                                      Comment


                                        Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                        Įdomu, kokia bilieto kaina, tada ir pažiūrėtume, ar švedams neapsimoka
                                        Suprask, nėra ten poreikio, nėra! Jų metro tik prieš Umeå pasipuikuoti, kuris iš esmės yra vienodo lygio miestas, bet Stokholmui reikėjo metro, juk sostinė.
                                        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                        Comment


                                          Samaros metro: istorija, dabartis, ateities planai
                                          Samaros miestas, sovietmečių vadintas Kuibyševu, buvo įkurtas 1586 m. kaip tvirtovė prie Samaros ir Volgos upių santakos, o nuo 1688 m. gavo miesto teisę. Kadangi buvo svarbi jungtis tarp geležinkelių ir vandens kelių, Samara itin sparčiai augo ir XX amžiuje tapo svarbiu industriniu centru. Praeito amžiaus aštunto dešimtmečio pabaigoje miesto gyventojų skaičiaus perkopė milijoną – ribą, nuo kurios sovietmečiu buvo priimta diegti greitojo viešojo transporto sistemą mieste. Sistemos linijų išplanavimas tipingas kitiems sovietmečiu statytiems metropolitenams – ties miesto centru iš susikertančių linijų suformuotas trikampis. Verta paminėti, kad tuometinio Kuibyševo istorinis, verslo bei komercinis centras nebuvo jo geografiniame centre, o teritorijos pakraštyje, ant Volgos upės kranto, todėl minėtas trikampis buvo suformuotas būtent šioje vietoje.
                                          ...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X