Stokholmas. Šį mėnesį vyksta pasitarimai dėl Roslagsbanan siaurojo geležinkelio sistemos pratęsimo nuo Universitetet iki City stoties per Odenplan lokalizavimo. Kol kas žinoma, jog dabartinė galutinė stotis Stockholms Östra, esanti Stokholmo miesto ribose, nebebus eksplotuojama, o jungtis su Odenplan ir City stotimis bus apie 4 km. ilgio tunelyje. Tiek Odenplan, tiek City stotys šiuo metu yra svarbūs bėginio transporto mazgai, apjungiantys metro ir priemiesčio traukinių linijas. Roslagsbanan siaurojo geležinkelio sistema egzituoja virš 100 metų ir yra pagrindinė susiesikimo priemonė tarp regiono šiaurės rytų ir Stokholmo centro.
Aktuali teritorija dabartiniame projeto etape pažymėta žemėlapyje.
Nuo 2010 -ųjų sistema modernizuojama ir pritaikoma didesniems keleivių srautams tiesiant papildomus bėgius ir įrengiant daugiau stočių traukiniams prasilenkti bei pastatytas naujas depas. Taip pat naujinami riedmenys.
Žemelėpyje pažymėtos visos Roslagsbanan linijos bei žalia spalva paryškintos atkarpos su naujais bėgiais.
Upsala. Detalesnis tramvajaus linijų žemėlapis. Kaip paminėjau anskčiau, tramvajai sugrįžta į Upsalos miesto gatves. Pradedami paruošiamieji darbai dviems linijoms tiesti (17 km, 22 stotelės, 900 m ilgio tiltas virš Fyris upės, jungtys su stotimis). Prioritetas linijoms pietų kryptimi dėl intensyvesnės plėtros. Plačiau: https://www.jarnvagsnyheter.se/20240...get-av-sparvag.
Komentuoti: