Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Taksi Lietuvoje ir pasaulyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Uber“ startavo Lietuvoje
    Ketvirtadienį nuo 10 val. vežimo paslaugų programėlė „Uber“ Vilniuje pradėjo teikti pilotinę vežimo paslaugą.

    „Pati programa jau yra paleista, pilotinė pavežėjimo paslauga jau veikia. Tiesiog pats prieinamumas kiekvienam norinčiam pavažiuoti priklausys nuo realių galimybių, nes „Uber“ partneriai vairuotojai patys renkasi, kada jiems dirbti“ - VŽ sakė Jaunius Špakauskas, „Uber“ atstovaujančios viešųjų ryšių bendrovės „VRP Hill-Knowlton Strategies“ projektų vadovas.
    Savaitgalį „Uber“ penkiems išrinktiesiems Vilniuje žada nemokamas iki 20 Eur vertės keliones. Kiek yra Vilniuje užsiregistravusių „Uber“ vairuotojų bei vartotojų, bendrovė neatskleidžia.
    Apie „Uber“ startą Lietuvoje kalbėta jau kurį laiką, o spalio pabaigoje bendrovė kartu su Vilniaus savivaldybe pasirašė memorandumą dėl „bandomosios dalijimosi automobiliais programos“.

    Tiesa, teisiškai „Uber“ paslaugų Lietuvoje teikti dar negali, mat nėra tokį veiklos modelį reglamentuojančių teisės aktų. Todėl bendrovės laukia vizitai į ministerijas.
    Trečiadienį kompanijos atstovai susitiko su premjeru Algirdu Butkevičiumi, su kuriuo kalbėta apie mokesčių administravimą, reikalingą teisinę bazę, veiklos saugumą ir patrauklumą visuomenei.
    „Būtina operatyviai spręsti klausimus, kurie leis kaip galima greičiau pradėti veiklą šalyje“, – sakė p. Butkevičius.
    http://vz.lt/sektoriai/informacines-...-uber-keliones
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

    Comment


      /\ Tik ne penkiems išrinktiesiems, o kiekvienas žmogus, parsisiuntęs app'ą ir užsiregistravęs, gali gauti 5 keliones po 20€

      (Oficialus pranešimas Uber puslapyje, VZ žurnalistai visai ne taip išvertė)
      http://newsroom.uber.com/lithuania/2...-arriving-now/

      Comment


        Pirmieji įspūdžiai apie „Uber“: naujovė pateisino lūkesčius
        isos kelionės metu jis stebėjo kelionės planą. “Taigi paklaidintas nebus niekas. Atvykus į kelionės galutinį tašką, buvau informuotas, jog pirmąją dieną vyksta akcija ir, regis, kiekvienas vairuotojas penkis pirmus klientus veža nemokamai“, – pasakojo vaikinas.

        „Pavėžėjimo paslauga mūsų nuostabiame Vilniaus mieste gali iš tiesų paskatinti daugiau žmonių naudotis mažesniu skaičiumi automobilių. Mes buvome priblokšti skaičiaus žmonių, norinčių dalyvauti mūsų pilotiniame projekte. Dėl to nekantriai laukiame momento, kai galėsime su vietos ir nacionalinės valdžios atstovais pasidalinti mūsų rezultatais“, – sakė Vytautas Černiauskas, „Uber“ operacijų vadovas Lietuvoje.
        http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...escius.htm?p=1
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

        Comment


          Savo Uber kelionės kainą galite iš anksto sužinoti čia-
          https://www.uber.com/cities/vilnius

          Comment


            Įdomu gi kaip, ar apsimoka būti tuo vairuotoju, jeigu ne pastoviai dirbt... na, ar atsiperka praleistas laikas? Ypač Lietuvoje.

            Uber kainos kol kas neblogai atrodo: 40ct/km, 10ct/min, įsėdimas 80ct. Didžiosios taksi įmonės prašo nuo 50 iki 70 ct už kilometrą ir už įsėdimą ~70ct. Įdomu tai, jog Uber net pigiau (bent teoriškai) negu CityBee. Pastarojo minutė kainuoja 15ct, o Uber - 10ct. Tiesa, įdomu kaip ten su tomis minutėmis ir kilometrais tame Uberyje, pagal ką gi reikia skaičiuoti tą kainą... ?

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Įdomu gi kaip, ar apsimoka būti tuo vairuotoju, jeigu ne pastoviai dirbt... na, ar atsiperka praleistas laikas? Ypač Lietuvoje.

              Uber kainos kol kas neblogai atrodo: 40ct/km, 10ct/min, įsėdimas 80ct. Didžiosios taksi įmonės prašo nuo 50 iki 70 ct už kilometrą ir už įsėdimą ~70ct. Įdomu tai, jog Uber net pigiau (bent teoriškai) negu CityBee. Pastarojo minutė kainuoja 15ct, o Uber - 10ct. Tiesa, įdomu kaip ten su tomis minutėmis ir kilometrais tame Uberyje, pagal ką gi reikia skaičiuoti tą kainą... ?
              Reikia nepamiršti VMI:
              http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...idualia-veikla
              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
              [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

              Comment


                Tai VMI jau įskaičiuota į Uber kainą.

                Comment


                  Iš esmės, kaip šį sistema veikia?

                  Comment


                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                    Iš esmės, kaip šį sistema veikia?
                    Nežinau vairuotojo apmokėjimo tvarkos, bet taksi paslauga veikia labai paprastai:
                    1. iš savo telefono per appsą nustatai savo vietą ir kur važiuosi, išsikvieti vairuotoją; *prieš tai reikia appse įvesti savo banko kortelės numerį*
                    2. artimiausias vairuotojas pamato tave ir paima;
                    3. nuvažiavęs kur reikia išlipi ir viskas, nuskaičiuojama pagal appso duomenis (gps) nuo kortelės.

                    O vairuotojai gali dirbti kada nori (įsijungi appsą ir pradedi laukti užsakymų).

                    Comment


                      Idomu, kiek vairuotojui lieka nuo keliones?

                      Comment


                        Internete rašo, jog 80%, 20% pasiima Uber. Bet vairuotojai patys moka už kurą ir mokesčius. Jiems neapmokama kelionė iki žmogaus paėmimo vietos.

                        Comment


                          Va cia elektromobiliai gal ir praverstu?

                          Comment


                            Taip, kuo ekonomiškesnis auto - tuo geriau.

                            Comment


                              Ką reikėtų žinoti būsimiems „Uber“ vairuotojams?

                              VMI pažymi, kad „Uber“ partneriai – vairuotojai privalo registruoti individualią veiklą, išsiimdami individualios veiklos pažymą Mokesčių inspekcijoje.

                              Šios rūšies individuali veikla pagal pažymą apmokestinama 5 proc. gyventojų pajamų mokesčio tarifu, mokestis turi būti sumokamas pasibaigus metams deklaruojant pajamas iki gegužės 1 dienos.

                              GPM mokamas nuo pajamų sumos, atėmus leidžiamus atskaitymus, t. y. be pagrindžiančių dokumentų atėmus 30 proc., arba atėmus tas leidžiamas išlaidas, kurias mokėtojas gali pagrįsti dokumentais.

                              Be abejo, „Uber“ partneriai privalo mokėti Privalomojo sveikatos draudimo (PSD, 9 proc. nuo pusės apmokestinamųjų pajamų) ir Valstybinio socialinio draudimo (VSD) įmokas (28,5 proc. nuo pusės apmokestinamųjų pajamų), kurias administruoja „Sodra“.

                              „Uber“ partneriai taip pat turėtų atkreipti dėmesį, kad už „Uber“ jiems suteiktas paslaugas, t.y. už tai, kad partneriai-vairuotojai naudojasi „Uber“ mobiliąja aplikacija ir kt. paslaugomis (pvz., apmokėjimų už keliones administravimą), reikės mokėti pridėtinės vertės mokestį (PVM).

                              PVM (tarifas – 21 proc.) reikės mokėti kas mėnesį (jei buvo vykdoma veikla) nuo sumos, kurią „Uber“ kompanija pasiims sau kaip užmokestį už leidimą naudotis jos infrastruktūra (pavyzdžiui, vairuotojas per mėnesį gavo 100 € pajamų, „Uber“ kompanijos paslaugų kaina partneriui – 25 €, tad vairuotojas nuo 25 € turės sumokėti PVM). VMI rekomenduoja partneriams – vairuotojams plačiau pasidomėti PVM įstatymo taikymo ypatumais, dėl kurių partneriams-vairuotojams gali atsirasti prievolė registruotis PVM mokėtojais.
                              Kadangi čia ne tik portalas apie KAS veikia, bet ir KAIP veikia, pridedu gabalą apie organizacinę pusę.

                              Comment


                                Idomu kaip seksis. Pažiūrėjau populiariausius savo maršrutus, kainos labai panašios. O ir paskutiniais metais Vilniuje atsirado labai rimtų taksi firmų.

                                Comment


                                  cia svarbiau vairuotojams, manau, negu klientams.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Tai VMI jau įskaičiuota į Uber kainą.
                                    Keleiviui įskaičiuota, bet ne vežėjui. Juk pats Uber nieko neįdarbina, atlyginimo ir mokesčių nesumoka.
                                    Kadangi ši kompanija dabar dėmesio centre, manau VMI nepatingės pažiūrėti kam ji perveda atlygį už pervežimus ir ar tas asmuo yra tinkamai įsiforminęs savo veiklą.

                                    Ir šiaip nelabai matosi to išskirtinio pigumo lyginant su taksi. Praeito savaitgalio naktį važiavau iš Centro namo ir sumokėjau 6 eur. Uber tokiai kelionei rodo 4-6 eur. Jeigu kainuos 4 - iš ties pigiau. Tačiau žiūrint pagal viršutines lubas, jokio skirtumo nuo taksi nėra.

                                    Juo labiau tam tikru paros metu ne visomis gatvėmis galės legaliai pavėžėti Uberio vairuotojai.
                                    Paskutinis taisė sleader; 2015.11.19, 19:44.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Keleiviui įskaičiuota, bet ne vežėjui. Juk pats Uber nieko neįdarbina, atlyginimo ir mokesčių nesumoka.
                                      Kadangi ši kompanija dabar dėmesio centre, manau VMI nepatingės pažiūrėti kam ji perveda atlygį už pervežimus ir ar tas asmuo yra tinkamai įsiforminęs savo veiklą.<..>
                                      Kaip suprantu schemą, tai Uber įmonė teikia paslaugą vairuotojams: appsas, vardas ir t.t. Už tai vairuotojai jai susimokės 20% nuo pelno (o iš tų 20% sumokės 21% PVM!!). Kitoms pajamoms įforminti bus naudojamos individualios pažymos. Va ir visa matematika. Jokie mokesčiai nenuslepiami, o paslauga suteikiama.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Kaip suprantu schemą, tai Uber įmonė teikia paslaugą vairuotojams: appsas, vardas ir t.t. Už tai vairuotojai jai susimokės 20% nuo pelno (o iš tų 20% sumokės 21% PVM!!). Kitoms pajamoms įforminti bus naudojamos individualios pažymos. Va ir visa matematika. Jokie mokesčiai nenuslepiami, o paslauga suteikiama.
                                        Tačiau ar pats Uber prieš leisdamas teikti vairuotojo paslaugas, prašo ind. veiklos pažymų, ar kitokių "legalizavimosi" dokumentų?
                                        Iš Uber pusės jokių rizikų nematau. Jie tik teikia duomenų ar programėles naudojimo, pinigų pervedimo paslaugas. Tačiau ar tie besiregistruojantys (užsiregistravę) vairuotojais, turi visą šią informaciją apie mokesčius, yra tvarkingai susitvarkę savo veiklos leidimus? Kažkaip manau, kad tikrai atsiras nieko nežinojusių nelegalų.

                                        Comment


                                          Na, norint tapti Uber vairuotoju reikia praeiti tam tikrą patikrą. Tai manau, kad tame tarpe tikrai informuoja apie visą veiklos sistemą. Uber vargu ar specialiai gadinsis reputaciją neteikdami tokios info. Juoba, jog labai aišku bus matyti kuris vairuotojas kokias sumas uždirbo. Tai VMI bus vieni juokai sukontroliuoti. Juk jokių grynųjų jokiame proceso etape nėra: nei mokant už taksi, nei po to atlyginimus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X