Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Besidubluojantys maršrutai tikrai nebuvo racionalu, nors keleiviams ir patogu, bet su persėdimais į greituosius autobusus kelionės trukmė neturėtų pailgėti. Svarbu, kad atitinkamai padažnėtų kiti maršrutai, pvz. naikinamas autobusas iš pilaitės į centrą visada būdavo pilnas, net vėlai vakare paskutiniai autobusai. Kad mikrobų atsisakoma iš esmės irgi gerai.
    Tokia logika vadovaujantis galima taupyti visur.
    Kame čia pagerėjimas???
    Man sunku spręsti, bet iš to kas paskelbta beveik nematau, kur pagerės situacija. T5 ir T16 vieni labiausiai apkrautų, T19 irgi apypilnis (nebent laikus koreguoti). Beje, mieste yra maršrutų, kurie išties važiuoja apytuščiai. Bet jie neliečiami!! Gal teko matyti kaip apkrautas A9?
    Kaip važinėjantis retkarčiais su keliais persėdimais galiu tik pasakyti, kad tai tragiškiausias kelionės būdas. Ypač rudens-žiemos metu. O tokiu būdu dabar bus verčiamas keliauti kone 250 tūkst. gyventojų masyvas.
    Įtariu, kad savivaldybė sąmoningai komplikuoja padėtį, stumdama blogiausią tramvajaus variantą.
    Dar 1988 metais reikėdavo praleisti 2-3 T16, nes elementariai nebuvo galimybės įlipti. Bet tuomet retas turėjo alternatyvą. Dabar gi visi persės į nuosavus automobilius. Gal atsiras pogrindinis VT.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Besidubluojantys maršrutai tikrai nebuvo racionalu, nors keleiviams ir patogu, bet su persėdimais į greituosius autobusus kelionės trukmė neturėtų pailgėti.
      Kaip pagerės VT susisiekimas, sumažinus VT parką 15% procentų??
      Didžiąja dalimi troleibusų sąskaita. Kaip pagerės ekologija, pvz.: Kalvarijų g., Laisvės pr.?

      Comment


        Žiauriai nesmagi naujiena vilniečiams. :[

        Comment


          Tai bent dovanėlė... tad dar kartą belieka paklausti - gal kas žino kokiomis realiomis priemonėmis įmanoma sustabdyti šitą destrukcinį procesą? Nes pasyviai stebėti kas zuokuliados yra daroma... dūšią drasko.
          Už Vilnių be tramvajų!

          Comment


            Įdomu, kuo bus stimuliuojamas "greitųjų" autobusų greitis? Juolab, kad žymiai padaugėjus persėdimų, pailgės stovėjimas sustojimuose. Antra, kaip bus išvengta "sutankėjimų" kaip T16 atveju, važiuojant 3-4 min. intervalu?

            Comment


              M.Burinskienė. Vilnius – ne muziejus, turintis išsaugoti troleibusus
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Įdomu, kuo bus stimuliuojamas "greitųjų" autobusų greitis? Juolab, kad žymiai padaugėjus persėdimų, pailgės stovėjimas sustojimuose. Antra, kaip bus išvengta "sutankėjimų" kaip T16 atveju, važiuojant 3-4 min. intervalu?
                Padarys galbūt A juostų daugiau? Ypač jos praverstų Kalvarijų gatvėje, taip pat Ukmergės g. jų daug kur trūksta.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Įdomu, kuo bus stimuliuojamas "greitųjų" autobusų greitis?
                  Turbūt tuose autobusuose bu išmontuoti stabdžiai ir pirmas bei antras bėgiai.

                  Na va ir vėl propagandos, demagogijos, melo, faktų iškraipymo kampanija tęsiasi... pamiršo ponička paminėt, kad priklauso tramvajaus aktyvistams, kad jai buvo sumokėta už tramvajaus idėjos stūmimo Vilniuje "studiją" naikinant esamą viešąjį transportą, žinoma pamiršta kad yra pasaulyje ir troleibusų gamintojų, ir jų specialistų, ir kad troleibusų + jų tinklo atnaujinimui galima gauti ES paramą jei tik to valdžia norėtų (bet suprantama kodėl jie to nenori), pamiršta, kad ir tramvajui reikia elektros pastočių, kontaktinio tinklo, bėgių, ir kad jų manevringumas lygus baronkos skylei... įdomi "profesorė".
                  Už Vilnių be tramvajų!

                  Comment


                    Parašė ROKISKIS
                    http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60316709
                    Vilniaus savivaldybė planuoja naikinti 18 autobusų ir troleibusų maršrutų aiškėja, kaip kursuos greitieji autobusai
                    Tai yra pipiec.. Nelabai gaudausi Vilniuje kitų maršrutų apkrovime, tačiau daug metų tenka važinėti iš Lazdynų į centrą/stotį.
                    Jeigu nuo T16 atimama 10 troleibusų, kurie visada būna perpildyti, tai kiek jiems reikės tų autobusų? Kiek tai kainuos? Suprantu, būtų galima palikti tiek kiek yra mašinų T16 ir dar paleisti greituosius autobusus. Čia gal ir pagerinimas.
                    Naikinti T11? Tai kokiu būdu iš Lazdynų nuvažiuoti į Centrą? Su A21, kurio intervalas geriausiu laiku siekia pusvalandį? Na taip - persėdimai. Tačiau persėdimai turi būti reikalingi, norint iš vienos periferijos pasiekti kitą periferiją, o ne iš periferijos - centrą.

                    Dar vienas dalykas dėl tų greitųjų autobusų: kamštyje, kur visi vos juda, vienodai greitai juda ir troleibusas, ir autobusas, ir ferraris.

                    Neteko girdėti, kad nors vienas miestas šiais laikais judėtų tokia kryptimi. Taip, apie 1970 UK buvo visiškai panaikinti troleibusai, tačiau nafta tada buvo pigi. Ar Vilniaus valdžia planuoja, kad nafta pigs?

                    Comment


                      Kiek žinau, autobusai atsirado gerokai anksčiau negu troleibusai.
                      Tai gal autobusus siunčiam į muziejų pirma?

                      Comment


                        Kaip buvo teigiama kažkurioje naujienoje, greitaisiais maršrutais autobusai kursuos labai dažnai. Tad bet kuriuo atveju, tuos maršrutus įvedant, reikėtų drastiškai karpyti kitus maršrutus, kad elementariai pakaktų transporto priemonių jiems. Žiūrint į greitųjų maršrutų schemą, bei naikinamų/retinamų maršrutų sąrašą, susidaro įspūdis, jog siekiama, kad tų greitųjų maršrutų nedubliuotų jokie kiti. Dėl to kai kuriems rajonams susisiekimas itin pablogės, dar turint omeny, kad jie stos ne visose stotelėse. Tiesa, tuo pačiu naikinami ir kai kurie maršrutai, kurie įvedus persėdimo bilietus, nebetenka prasmės (pvz: 13, 14, 15 troleibusų).

                        Dabar apie greituosius...
                        Vietoj 1GRA maršruto naikinamas A26 ir T5. Bet turint omeny, kad GRA stos ne visose stotelėse, kai kuriuose taškuose susisiekimas itin pablogės, nes keleiviams nebeliks jokios alternatyvos. Prie to, Kalvarijų gatvėje dar nebeliks ir T11.

                        2GRA maršrutas. Jį įvedus, drastiškai retinamas T16, naikinamas T11 ir A54, A55. Suprastės susisiekimas dalyje Lazdynų, Greitosios Pagalbos ligonine, Gariūnuose, Gririgiškėse. 55 maršrutas šiuose vietose tikrai yra populiarus. Vietoj šio maršruto naikinimo, vienas autobusas pridedamas 29 maršrute. Bet ar tai išspręs problemą? Vargu, nes į Grigiškes, bendrai susumavus, vėl kursuos tik 5 autobusai. O Gariūnuose gali iš naujo suklestėti privatininkai. Be to, Karoliniškėms susisiekimas itin suprastės dar ir dėl to, kad naikinamas T1, T11, retinamas T3. Negi jie mano, kad vienas greitasis maršrutas gali tiek daug pakeisti?

                        3GRA maršrutas. Visų pirma, kas tai per Šiaurinis terminalas? Jo net nėra, pagal schemą, ten Fabijoniškių žiedas. Šį maršrutą įvedus, naikinami ar trumpinami visa šūsnis kitų maršrutų. Naikinami A2, A6, A43 trumpinamas iki Lukiškių. Tiesa, dažninamas A24 Ir ką gi mes turime? Vakarinė Šeškinės dalis netenka susisiekimo tiek su Senamiesčiu, tiek su Stotimi, iš Oro uosto keleiviai nebegalės privažiuoti prie Žaliojo tilto ir Konstitucijos pr.- vieno svarbiausių mieste persėdimo punktų. Beje, A6 naikinamas, dar keičiama ir A73 trasa:
                        Tuo tarpu 73 maršrutas „Justiniškės–Centras–Vilkpėdė“ po pusmečio turėtų važiuoti kiek kitaip, aprėpiant Kauno ir Naugarduko gatves.
                        Nežinau kaip bus iš tiesų, bet spėju, kad iš Švitrigailos g. suks į Naugarduko ir ja važiuos tiesiai iki Vilkpėdės žiedo. Ar iš to galima spręsti, kad Panerių gatvėje VT nebeliks iš viso?

                        4GRA. Vietoj jo, Pilaitėje naikinami net tris maršrutai (30, 47, 54). Nors kiek padažninamas A75, bet tai menka paguoda. Jei A30 ir A54 naikinimas dar suprantamas, tai A47 naikinimas- didžiulė klaida. Jį galima būtų kiek paretinti, bet tikrai ne naikinti. Susisiekimas Pilaitėje suprastės gerokai. Be to, Pilaitės prospekte VT nebeliks iš viso. Be Pilaitės, naikinamas T8 ir itin retinamas T19, taigi gyvenantiems šalia stotelių, kuriuose 4GRA nestos, susisiekimas tikrai pablogės.

                        5GRA. Pakeis 44 maršrutą. Bet ir čia kyla problema. Negi S. Batoro gatvės dalis tarp Rudens ir Lelijų st. liks išvis be VT?

                        7GRA. Pakeis 45. Susisiekimas suprastės gyvenantiems prie stotelių, kuriose 7GRA nestos,. Pagal schemą, spėju, tai šios stotelės: Medeinos, Sūduvių, Vaikų kaimas, Verkių, Valakampių tiltas, Lizdeikos/O. Milašiaus, Antakalnio žiedas/Nemenčinės pl. Susisiekimas prastės Pašilaičiams, taip pat neaišku, kodėl neužsuks į Antakalnio žiedą (turiu omeny, važiuos O. Milašiaus g.).

                        Kiti pakeitimai.
                        T13, T14, T15 maršrutai naikinami kaip dubliuojantys. Vietoj jų, stiprinami T4 ir T17. T18 ir T18A vėl sujungiami į vieną, t.y. iki Titnago g. VT kursuos daug dažniau.
                        Nelabai suprantu, kam reikia naikinti dar ir A48? Baltupio g. tai liks tik du autobusai (iš A26A). Be to, maršrutas reikalingas mokinių ir ligoninių klientų pervežimui. A75 dažninamas, bet jis ne visoje trasoje gali pakeisti A48.

                        Taigi, po visų pakeitimų, kur kas didesniai daliai miestiečių teks važiuoti su persėdimais net iki centro. Gal ir neblogai, jei normaliai veiks persėdimo bilietai. Bet tokiais pokyčiais tikrai neperviliosi keleivių iš mikriukų ar privačių autobusų. Tuo labiau iš automobilių. Naikinant privačius vežėjus, dalis keleivių gali persėsti ne į miesto VT, o į nuosavą transportą. Tie greitieji maršrutai, jokios prasmės neturės, kol jiems teks stovėti bendrajame kamštyje su kitais automobiliais. Tas nestojimas dalyje stotelių tuomet jau nelabai padės laiko atžvilgiu, bet gyvenantiems prie tų stotelių susisiekimą pablogins stipriai. Juolab ne visos stotelės, kuriuose greitieji nestos, yra tikrai mažai apkrautos. Apskritai, maršruto greitumo turi būti siekiama A juostų plėtra, specialiais šviesoforais bei protingų grafikų suspaudimu (kad nebūtų vos besivelkančių maršrutų). Mažiau apkrautose storelėse geriau įvesti sustojimą pagal pageidavimą, nei nestoti išvis. Taigi, bendra prasme, pkoyčius vertinu neigiamai.
                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.12.31, 11:19.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Kolegos, man tokie savivaldybės sprendimai jau perpildė kantrybės taurę: iš pradžių šimtus milijonų kainuojantis abejotinos naudos tramvajus, dabar - masinis viešojo transporto maršrutų naikinimas... Man atrodo, jau verta nebe diskutuoti, o eiti artimiausiomis dienomis į savivaldybę išreikšti nepasitenkinimą! Ką ten nepasitenkinimą - įsiutimą!..

                          Comment


                            Bet jei gerai supratau, jie nepatvirtinti?..

                            Comment


                              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                              Bet jei gerai supratau, jie nepatvirtinti?..
                              Kol nepatvirtinti, tol ir reikia reikšti nepasitenkinimą... Paskui jau bus per vėlu.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                O koks skirtumas, patvirtitinti ar nepatvirtinti??? Kiek dar leisime valdininkams lipti mums ant galvos? Kažin, ar jie nors vienas važinėja visuomeniniu transportu.

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  T18 ir T18A vėl sujungiami į vieną, t.y. iki Titnago g. VT kursuos daug dažniau.
                                  Bet kad ten jie ir taip pustuščiai važiuoja!

                                  Taigi, po visų pakeitimų, kur kas didesniai daliai miestiečių teks važiuoti su persėdimais net iki centro. Gal ir neblogai, jei normaliai veiks persėdimo bilietai. Bet tokiais pokyčiais tikrai neperviliosi keleivių iš mikriukų ar privačių autobusų. Tuo labiau iš automobilių. Naikinant privačius vežėjus, dalis keleivių gali persėsti ne į miesto VT, o į nuosavą transportą. Tie greitieji maršrutai, jokios prasmės neturės, kol jiems teks stovėti bendrajame kamštyje su kitais automobiliais.
                                  Kaip man, tai dar gerai, kad neliečia miesto pakraščių, kur autobusai nėra stipriai apkrauti (nes ir taip dauguma važiuoja nuosavu transportu). Tik tiek, kad vaikams sunkiau bus iki Saulėtekio nusigauti.

                                  Bet tam tikrose tankiai apgyvendintose miesto dalyse prognozuočiau chaosą iki dalinės stabilizacijos.

                                  Comment


                                    Prieš keletą metų buvo svarstoma privatizuoti sujungta UAB „Vilniau viešasis transportas“ įmonę ir visas keleivių pervežimo paslaugas pirkti iš privačių vežėjų.

                                    Jeruzalės g. gali greitasis autobusas nestoti tik Žaliųjų ežerų St.
                                    Kalvarijų g. gali greitasis autobusas nestoti tik St. Seminarija.
                                    O visuose kituose likusiuose stotelėse jis turi stoti, nes likusiuose stotelėse būna daug masiškai pilnos.

                                    Justiniškių g. gali nestoti tik Justiniškių žiedas, Rygos g. gali nestoti tik tose stotelėse, kuriuose nėra mokyklų, tai yra Rygos St.

                                    Ozo g. nestos tik Vaikų kaimas. Kareivių g. nestos Verkių St. Kareivių St. Vakalampių tiltas, Nemenčinės pl.

                                    Praktiškai nuo 2013 m. VT Vilniuje yra sunaikinamas.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Beje, dar vienas niuansas...
                                      Kad persėdimai bus daug dažnesni net ir kelionėse į centrą, tai dar pusė bėdos. Pakanka, kad būtų normalūs persėdimo bilietai. Didesnė problema yra ta, kad kai kuriems gyventojams iki artimiausios stotelės, kur VT kursuoja padoresniu intervalu, reikės eiti pėsčiom kur kas didesnį atstumą. Geriausias pavydzys yra Viršuliškės. 2GRA nestos nei Viršuliškių (!!!), nei Matulaičio stotelėse (pagal schemą). Ten liks tik ypač apkrpyti T16 ir T19.
                                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.12.31, 11:43.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        primenat pensininkus. jei kada ir statys tramvajų, galėsit stoti piestu, kaip kai kurie stojo prie tv bokšto anuomet. iš tiesų, juokinga. m.burinskienė labai aiškiai išdėstė, kodėl troleibusas palaipsniui tampa brangiai išlaikoma fosilija. jokių asmeniškumų ar subjektyvios neapykantos jų estetikai, tad būkite ir jūs kiek objektyvesni. taip pat labai norėčiau paprašyti ir priminti, jog jūsų nebestebi didysis brolis, ir tokie pakeitimai, kurie neneš naudos, be abejo bus koreguojami vėl ir vėl. juk tai ne konstanta. tai pirmieji ryžtigesni žingsniai per 20 metų. pasidžiaukime.

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Kol nepatvirtinti, tol ir reikia reikšti nepasitenkinimą... Paskui jau bus per vėlu.
                                          Iš pradžių paskelbia, kad naikins daug maršrutų, po to, "atsižvelgus į vilniečių nuomonę" išbrauks kelis maršrutus iš panaikinamo sąrašo. ir žmonės bus "patenkinti". Nors kamščiai ir pailgės.
                                          M.Burinskienė. Vilnius – ne muziejus, turintis išsaugoti troleibusus Ar ta "valdžios atstovė" išvis žino apie ką šneką? Kur ji matė troleibusus Prahoje (troleibusas panaikintas prieš 40 metų)? Kodėl nematė troleibusų Šveicarijoje, Rygoje, Zalcburge?
                                          Paskutinis taisė Aleksio; 2012.12.31, 11:49.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X