Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus apskrities viešasis transportas
Collapse
X
-
Nepratęstos sutartys, kurių galiojimas baigsis liepą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
38 ir 99 mikroautobusai praktiškai vieninteliai ir užtikrina susisiekimą Lentvariui su Vilniumi. Žinia, didžioji dauguma Lentvario gyventojų dirba ar mokosi būtent Vilniuje, o ne Trakuose. Tad ir mokesčius palieka sostinėje. Trakų rajonas mat kratosi atsakomybės už gyventojų pervežimą, ir tuo labiau nenori mokėti kompensacijų. Todėl, manau, naivu tikėtis, kad Trakų raj. apsiims vienas užtikrinti susisiekimą su sostine. Savo maršrutą pro Lentvarį jau panaikino, o panaikinus dar ir mikriukus, Lentvaris išvis liks tik su 4 TOKS`o reisais per dieną. Na, dar traukiniai yra, bet rytinio piko metu jie Lentvaryje link Vilniaus stoja pakankamai retai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNėra jokio reikalo tų mikrobų įtraukti į miesto sistemą. Jie iš viso turėtų būti priemiestiniais, kuriuos organizuotų Trakų rajonas, todėl Vilniaus miesto sprendimai jiems negaliotų. Jais važinėja Trakų rajono gyventojai, todėl Trakų rajonas ir turėtų mokėti kompensacijas. Bet Trakų rajonas elgiasi gudriai - panaikino visus priemiestinius maršrutus Trakai - Vilnius per Lentvarį ir Grigiškes, kad nereikėtų mokėti kompensacijų, nors jais į Vilnių daugiau žmonių važinėjo, nei kad į Trakus.
Todėl, manau, kad 38 ir 99 maršrutai turėtų būti vienodai svarbūs tiek Trakų raj., tiek Vilniaus m. savivaldybėms, todėl ir dotuoti maršrutus jos turėtų abi. Trakų rajonas, abejoju, ar imsis maršrutų finansavimo pats.
Comment
-
GPM mokamas pagal tai, kur deklaruota gyvenamoji vieta, o ne kur dirbama. Pagal šį kriterijų yra praktika skirstyti dotacijas. Tai kaip tik Lentvario gyventojų vežimu į miestą turėtų rūpintis Lentvaris, o ne Vilnius. Šiuo atveju naivu nenaivu, bet Trakų r. sav. turi rūpintis, o ne Vilniaus m. sav. Argumentuok, kodėl siūlai, kad Vilniaus m. sav. turėtų dotuoti šiuos maršrutus, nes tinkamų argumentų nepasakei.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą38 ir 99 mikroautobusai praktiškai vieninteliai ir užtikrina susisiekimą Lentvariui su Vilniumi. Žinia, didžioji dauguma Lentvario gyventojų dirba ar mokosi būtent Vilniuje, o ne Trakuose. Tad ir mokesčius palieka sostinėje. Trakų rajonas mat kratosi atsakomybės už gyventojų pervežimą, ir tuo labiau nenori mokėti kompensacijų. Todėl, manau, naivu tikėtis, kad Trakų raj. apsiims vienas užtikrinti susisiekimą su sostine. Savo maršrutą pro Lentvarį jau panaikino, o panaikinus dar ir mikriukus, Lentvaris išvis liks tik su 4 TOKS`o reisais per dieną. Na, dar traukiniai yra, bet rytinio piko metu jie Lentvaryje link Vilniaus stoja pakankamai retai.
Todėl, manau, kad 38 ir 99 maršrutai turėtų būti vienodai svarbūs tiek Trakų raj., tiek Vilniaus m. savivaldybėms, todėl ir dotuoti maršrutus jos turėtų abi. Trakų rajonas, abejoju, ar imsis maršrutų finansavimo pats.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Gal ir turėtų, bet Lentvaris Trakams podukros vietoje.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąbet Trakų r. sav. turi rūpintis, o ne Vilniaus m. sav.
Comment
-
O kuo čia dėtas Vilnius? Panaikins mikrobus - tegul skundžiasi Trakams.Parašė Zorro Rodyti pranešimąGal ir turėtų, bet Lentvaris Trakams podukros vietoje.
Comment
-
38 iš Lentvario kas 15 minučių važinėja. Stotis toli gražu ne visiems pakeliui ir prie traukinių grafiko reikia taikytis, nes būna dideli langai.Parašė Al1 Rodyti pranešimą39 berods bendrai paėmus važiuoja tik kelis kartus per dieną. Dalis gyventojų, ypač gyvenančių Lentvaryje prie geležinkelio stoties turi alternatyvą važiuoti traukiniu. O 99 turėtų vežti iki Žemųjų Panerių ir tai turėtų būti priemiestinis maršrutas.
Comment
-
Žiaurokai, bet teisingai skamba.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kuo čia dėtas Vilnius? Panaikins mikrobus - tegul skundžiasi Trakams.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kartą Lentvaryje buvo susitikimas su rajono valdžios atstovais, tai į klausimą dėl autobuso į Vilnių atsakė:Parašė Ametistas Rodyti pranešimąŽiaurokai, bet teisingai skamba.
- Jūms į Vilnių, tai tegul Vilnius ir rūpinasi. Jūs dar traukinį turite.
Comment
-
Tokiais ir panašiais atvejais reikia ginti keleivių interesus. Todėl visai neseniai tokiu tikslu įkurta asociacija, kuri tuo ir užsiims. Veiklą aktyviau pradės per artimiausią mėnesį. Daugiau informacijos galiu suteikti asmeninėje žinutėje, nes kol kas nėra daug tos informacijos, kai jau bus paruošta skelbti, bus paskelbta apie tai.Parašė Zorro Rodyti pranešimąKartą Lentvaryje buvo susitikimas su rajono valdžios atstovais, tai į klausimą dėl autobuso į Vilnių atsakė:
- Jūms į Vilnių, tai tegul Vilnius ir rūpinasi. Jūs dar traukinį turite.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ir kaip apgins keleivių interesus? Trakų atsakymas - netūrim pinigų.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTokiais ir panašiais atvejais reikia ginti keleivių interesus. Todėl visai neseniai tokiu tikslu įkurta asociacija, kuri tuo ir užsiims.
Comment
-
Tai ilgas kelias. Bet daryti geriau negu nedaryti. Pinigų yra, tik jie skirstomi galbūt neteisingai. VT yra ne biznis, bet socialinė paslauga (ypač miestuose ir rajonuose). Dabar yra lyg uždaras ratas: keleivių rajonuose mažėja, todėl retėja transporto važiavimas, dėl to ir keleivių dar labiau mažėja, nes jiems nepatogūs intervalai. Bet yra ir kitos problemos: bilietų kainos, aptarnavimo kokybė, informacijos sklaida ir t.t. Asociacija turėtų būti jungtis tarp gyventojų ir vežėjų. Vežėjus ir savivaldybės įtikinti keisti veiksmų strategiją ir siekti geresnių rezultatų, o gyventojus įtikinti atsisakyti automobilių ir naudotis VT. Asociacijos dėl naujai priimto Teisėkūros pagrindų įstatymo, dabar gali lengviau reikšti nuomonę ir pastabas, kuriant susijusius su veiklos sritimi teisės aktus. Viešojo administravimo įstatymas įpareigoja valstybines institucijas prieš keičiant kokius nors sprendimus, tartis su susijusiomis pagal veiklos sritį asociacijomis.Parašė Zorro Rodyti pranešimąIr kaip apgins keleivių interesus? Trakų atsakymas - netūrim pinigų.
Taigi asociacija siektų įgyvendinti socialinius tikslus (gyventojų pritraukimas į VT sistemą ir skatinimas domėtis VT sistemos kūrimu Lietuvoje), ekonominius (aiškinant, kad VT sistema mažina šeimos ūkio išlaidas, atsisakant automobilių, mažina valstybės išlaidas, aklai nešvaistant pinigų naujų kelių tiesimui ir esamos infrastruktūros išlaikymui), ekologinius (daugiau automobilių - didesnė tarša, mažiau automobilių - mažesnė tarša), kultūrinius (VT gali būti puiki priemonė pritraukti visuomenę į kultūrinius renginius ir akcijas), taip pat asociacija domėsis ir dalyvaus priimant politinius sprendimus, aktyviai reikš nuomonę viešomis publikacijomis, skatins visuomenės ryšius su valstybinėmis institucijomis - dalyvavimą valstybės kūrimo procese.
Šiuo metu Lietuvoje VT veiklos ir plėtros strategija nėra suformuota ir nėra aiški. Asociacijos tikslas būtų sudaryti tokią strategiją ir sekti jos įgyvendinimą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Abejoju, kad rūpinsis, nes ir dabar pastebima, kad Trakų rajonui į lentvarį ir jo problemas yra atvirai nusispjaut. Tai ką tuomet- palikti Lentvarį su 4 reisais per dieną? Traukiniai, kaip minėjau, ne visiems tinka, be to, tvarkaraščiuose būna didelės skylės.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąGPM mokamas pagal tai, kur deklaruota gyvenamoji vieta, o ne kur dirbama. Pagal šį kriterijų yra praktika skirstyti dotacijas. Tai kaip tik Lentvario gyventojų vežimu į miestą turėtų rūpintis Lentvaris, o ne Vilnius. Šiuo atveju naivu nenaivu, bet Trakų r. sav. turi rūpintis, o ne Vilniaus m. sav. Argumentuok, kodėl siūlai, kad Vilniaus m. sav. turėtų dotuoti šiuos maršrutus, nes tinkamų argumentų nepasakei.
Kad ir priemiestinis. Vistiek kažkas turės už lengvatininkus mokėti.Parašė Al1 Rodyti pranešimą39 berods bendrai paėmus važiuoja tik kelis kartus per dieną. Dalis gyventojų, ypač gyvenančių Lentvaryje prie geležinkelio stoties turi alternatyvą važiuoti traukiniu. O 99 turėtų vežti iki Žemųjų Panerių ir tai turėtų būti priemiestinis maršrutas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.02.20, 20:52.
Comment
-
Jei tai priemiestinis maršrutinis taksi, lengvatos neprivalomos.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKad ir priemiestinis. Vistiek kažkas turės už lengvatininkus mokėti.
Comment
-
Būtent. Vilniaus m. sav. panaikintų, o Trakų r. savivaldybė veikiausiai nedraustų įsisteigti maršrutinių taksi maršrutams, vis tiek jie savivaldybės biudžetui įtakos nedaro.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei tai priemiestinis maršrutinis taksi, lengvatos neprivalomos.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tikslingiau būtų ji trumpinti iki stotelės "Savanorių prospektas" pro Vilkpėdę. Ten kursuotų ir GRA, ir papildomi autobusų bei troleibusų maršrutai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO 99 turėtų vežti iki Žemųjų Panerių ir tai turėtų būti priemiestinis maršrutas.
Comment

Comment