Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiandien 16:00 prie Spartos mačiau Setra S215UL, valst. nr. HZE 298. Dažymas panašus į Šalčininkų AP. Panašu, jog kažkuris iš turimų bus pernumeruotas ir perdažytas.
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
      Šiandien 16:00 prie Spartos mačiau Setra S215UL, valst. nr. HZE 298. Dažymas panašus į Šalčininkų AP. Panašu, jog kažkuris iš turimų bus pernumeruotas ir perdažytas.
      Tai buvęs UVG 337. Tačiau, panašu, kad jis nebepriklauso Šalčininkų AP – tai yra, kažkam parduotas.

      Comment


        Pagal regitrą, šiai Setrai pakeistas numeris Vilniuje, Lentvario gatvėje. Reiškia, kažkas bus nusipirkęs. Tačiau įdomu kas gali tokį senuką pirktis - kaip ne kaip 24 metai.
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Svarbu važiuoja
          Paskutinis taisė Fulgur; 2015.08.26, 08:58.

          Comment


            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
            Pagal regitrą, šiai Setrai pakeistas numeris Vilniuje, Lentvario gatvėje. Reiškia, kažkas bus nusipirkęs. Tačiau įdomu kas gali tokį senuką pirktis - kaip ne kaip 24 metai.
            Galbūt, kažkas vežios savo darbuotojus ar panašiai.

            Labai panašiu valstybiniu numeriu ir panašu, kad tarnybinį, tačiau tik prieš savaitę pradėjusį važinėti, auitobusą teko užmatyti pirmadienio popietę Vilniuje, Savanorių prospekte:

            Comment


              Galbūt GKG-3 nusipirko pakaitalą sudegusiam MARZui?
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Kiek supratau ir antras tokio modelio autobusas egzistuoja - teko ne taip seniai užmatyti. Matomai tas antras priklausys Montuotojui
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Montuotojo MAN SL202 važiavo nuo bazės apie 16-17 val. Eišiškių pl. per Dariaus ir Girėno, Švitrigailos, Naugarduko, Algirdo, Kauno, Žemaitės, Savanorių, Laisvės, Buivydiškių, o toliau - jau nežinau. Vakare stovėdavo saugomoje aikštelėje prie 43 autobuso žiedo Justiniškėse.

                  Tas "kitas Conecto" irgi taip važiuoja?
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Greičiausiai taip, nes mačiau iš Kauno gatvės sukosi į Savanorių prospektą.
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      O štai ir "Montuotojo" Mercedes-Benz Türk O345Ü vakarykštė nepavykusi nuotrauka:

                      Laikas - 15:53, Švitrigailos gatvėje – išsukęs iš Panerių gatvės (galbūt, daro ratą per stotį?) ir besirikiuojantis posūkiui į Kauno gatvę.

                      Galiu papildyti, kad senasis "Monuotojo" autobusas po Buivydiškių gatvės važiuodavo Dūkštų gatve, įsukdavo į Šeškinės gatvę (Ukmergės g. kryptimi) ir po to nusukdavo į Ukmergės gatvės "dubliuojančiąją" gatvelę (pro raudonus garažus). O toliau nebežinau ir aš

                      Comment


                        Ai tiesa, jis išties išsuka iš Panerių g. Bet kartą tai tikrai esu matęs važiuojantį nuo Algirdo - Kauno g. sankryžos. Jeigu ir važiuoja pro stotį, tai tik per autobusų: Švitrigailos - Geležinkelio - Šv. Stepono - Panerių. Niekada nesu matęs jo pačioje stoties aikštėje. Panašiu laiku pro ten važiuoja tik raudonas Rytros Renault Tracer.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          16:07, nuo "Vaivorykštės" viaduko, Laisvės pr.

                          Paskutinis taisė digital; 2025.07.12, 13:25. Priežastis: atkurta foto
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Ką manote, jei sukišti VRAP maršrutus į tam tikrus taškus?

                            Šiandien dienai Antakalnio žiedas ir Naujosios Vilnios žiedas yra ok.
                            Bet Spaudos rūmai, Savanorių pr., Pramogų arena, Žalgirio man kelia klausimus. T.y. VVT yra nepatogu apvažinėti toje pačioje stotelėje stovintį VRAP autobusą, kol jame vairuotojas 10 min. "apibiletuoja" keleivius. Dažniausiai tai vyksta pirmoje stotelėje, tad gal būtų galima iškelti Spaudos rūmus -> Žvėryno žiedas (jei prie Mados nebėra), Pramogų arena -> Ozo žiedas?

                            Comment


                              Nemanau, kad kažkas pasikeis pradines stoteles perkėlus ten, kur siūloma. Keleiviai vis tiek lips Pramogų arenos ir Spaudos rūmų stotelėje, nes jos yra patogesnės persėdimo atžvilgiu. Tad ir sustojimo laikas dėl bilietų pardavimo nesumažės. Problema yra tame, kad dėl taupymo VRAP nesamdo konduktorių.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Na "primeskim", kad kažkas dirba centre. Į ŽŽ galima ateiti ir pėščiomis ko nepasakysi apie SR (101 atveju).

                                Dėl Ozo ž. - pro šalį 7, 5, 53. Jeruzalės st. galimi persėdimai iš 1, 2 ir eilės kitų.

                                Mano nuomone - įvaža yra įvaža, autobuso iškišimas "stačiu kampu" į pirmą juostą, ar net antrosios kraštą aplenkiant VRAP sukelia pavojų kitiems eismo dalyviams. Žieduose nėra tokio nepatogumo.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Ką manote, jei sukišti VRAP maršrutus į tam tikrus taškus?
                                  VRAP "nesukiši" į visus norimus taškus, nes ten to VRAP tiesiog nėra Priemiestinius maršrutus aptarnauja ne viena ir ne dvi įmonės.

                                  Bet Spaudos rūmai, Savanorių pr., Pramogų arena, Žalgirio man kelia klausimus. T.y. VVT yra nepatogu apvažinėti toje pačioje stotelėje stovintį VRAP autobusą, kol jame vairuotojas 10 min. "apibiletuoja" keleivius.
                                  Spaudos rūmuose priemiestinių maršrutų stotelė yra ilgos įvažos gale, todėl ten niekas niekam netrukdo.
                                  Savanorių pr. irgi yra atskira priemiestinių maršrutų į Trakus, Lentvarį, Elektrėnus ir kt. stotelė, apie 20 metrų toliau nuo VVT stotelės.
                                  Žalgirio stotelė irgi yra atskirai nuo VVT ir ten autobusiukai sustoja taip, kad netrukdoma kitiems.
                                  Pramogų arenoje irgi atskira "stotelė" - ženklo nėra, tačiau visi ir taip žino, kad priemiestinių laukti reikia beveik prie pat šviesoforinės sankryžos su V. Gerulaičio g. Ten irgi niekas niekam netrukdo, nes rajono autobusai ten sustoja ganėtinai toli.

                                  Dažniausiai tai vyksta pirmoje stotelėje, tad gal būtų galima iškelti Spaudos rūmus -> Žvėryno žiedas (jei prie Mados nebėra)
                                  Žvėryno žiede pastačius naują namą ir "modernizavus" kebabinę autobusai jau dabar neturi kur normaliai sustoti, nes mašinos numetamos belenkaip. Būta tokių atvejų, kad net į žiedą autobusai negalėjo įvažiuoti.

                                  Pramogų arena -> Ozo žiedas?
                                  Jau ir taip pakanka 26 ir 87 vėlavimų dėl šito amžinai užstatyto mašinomis žiedo bei posūkio nuo Ozo g. į Kalvarijų g., o jūs siūlote dar labiau prastinti ir taip nekokį priemiestinių maršrutų punktualumą.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Na "primeskim", kad kažkas dirba centre. Į ŽŽ galima ateiti ir pėščiomis ko nepasakysi apie SR (101 atveju).

                                    Dėl Ozo ž. - pro šalį 7, 5, 53. Jeruzalės st. galimi persėdimai iš 1, 2 ir eilės kitų.

                                    Mano nuomone - įvaža yra įvaža, autobuso iškišimas "stačiu kampu" į pirmą juostą, ar net antrosios kraštą aplenkiant VRAP sukelia pavojų kitiems eismo dalyviams. Žieduose nėra tokio nepatogumo.
                                    Kaip suprantu, pasiūlymas buvo toks, kad atitinkamų maršrutų autobusai tiesiog pradėtų reisą Ozo ir Žvėryno žieduose? Bet juk ir esamose, Spaudos rūmų ir Pramogų arenos stotelėse, būtų stojama ir toliau. Vadinasi, dauguma keleivių ir toliau lips jose, nes šios stotelės keleiviams yra patogesnės.

                                    O jei pasiūlymas yra toks, kad Pramogų arenos ir Spaudos rūmų stotelėse naikinti sustojimus, tuomet čia jau būtų nepatogumas keleiviams. Kur tai įmanoma, reiktų ilginti įvažas.
                                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.09.18, 15:45.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Kai "nieko negalime keisti" ir turime kamščius, netvarką ir pan.

                                      Comment


                                        Keitimai visada įmanomi, tik jie turėtų būti logiški ir nesukeliantys per daug nepatogumų keleiviams
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Pramogų arenoje irgi atskira "stotelė" - ženklo nėra, tačiau visi ir taip žino, kad priemiestinių laukti reikia beveik prie pat šviesoforinės sankryžos su V. Gerulaičio g. Ten irgi niekas niekam netrukdo, nes rajono autobusai ten sustoja ganėtinai toli.

                                          Žvėryno žiede pastačius naują namą ir "modernizavus" kebabinę autobusai jau dabar neturi kur normaliai sustoti, nes mašinos numetamos belenkaip. Būta tokių atvejų, kad net į žiedą autobusai negalėjo įvažiuoti.
                                          Banginių žiede (T9, 5, 7, 33) - taip pat buvo nesąmonės, kol jis buvo nenaudojamas VVT. Šiai dienai privatus transportas ten nebelenda, kai yra normalus užpildymas. Tas pats būtų su ŽŽ. Dabar ten 5 maršrutai, bet žiede daugiau trijų autobusų nebūna. O gamta tuštumos neatleidžia

                                          Dėl ženklo nebuvimo - dar viena totali nesąmonė. Kas per sovietiniai papročiai "visi žino". Turi būti aiškumas. Kiek forumiečiai ir NVKTA kovojo, kad "Gel. stotis" nebūtų vienas taškas www.stops.lt, o atskiras taškelis kiekvienam stotelės ženklui. Taip atsirado aiškumas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X