Ar negalėjo traukinukas iš Klaipėdos pervažiuoti į Trakus dėl to, kad iki delfinariumo važiuoja autobusas?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus apskrities viešasis transportas
Collapse
X
-
Važinėjo ir 2015 m., tik jau priklausė privatininkui. 2016 m. vasarą traukinukų nepastebėjau.Parašė aRa Rodyti pranešimąAnksčiau (mačiau 2013 metais) šis "traukinukas" vežiojo Klaipėdos jūrų muziejaus-akvariumo lankytojus Smiltynėje.
P.S. Panašu, kad į Trakus pervažiavo ir "garvežio" "brolis dvynys" (AEU 510) su dar keliais vagonais.
P.P.S. į Fotobus'ą tokių "traukinukų" nuotraukų nuo kažkurio laiko nebepriima
Fotobuse galioja dvigubi standartai. Vienų nuotraukas priima, kitų atmeta.
Kokiu maršrutu traukinukas važinėja Trakuose? Ir kam priklauso?
Comment
-
-
Puikus sutapimas – Smiltynei jų nebereikia, o Trakams, turbūt, bus naudinga.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąAr negalėjo traukinukas iš Klaipėdos pervažiuoti į Trakus dėl to, kad iki delfinariumo važiuoja autobusas?
Panašu, kad ir anksčiau priklausė ne muziejui. Tada mačiau traukinuką, popiet keltu besikeliantį iš Smiltynės į Klaipėdą "nakvoti", Vairuotojas sakė, kad kasdien taip kilnojasi. Jei būtų priklausęs muziejui, manau, būtų radę jam ten vietos.Parašė Briedis Rodyti pranešimąVažinėjo ir 2015 m., tik jau priklausė privatininkui. 2016 m. vasarą traukinukų nepastebėjau.
Straipsniuose (Zoro pateiktose nuorodose) galima rasti beveik visus atsakymus.Parašė Briedis Rodyti pranešimąKokiu maršrutu traukinukas važinėja Trakuose? Ir kam priklauso?
Maršrutas "grubiai" – nuo "Trasalio" iki Užutrakio. Rrašoma, kad "maršrutas dar gludinamas".
Tačiau antrojo straipsnio sakinyje apie savininką užuomina apie traukinuko kilmę kiek stebina:
Kad "traukinukų" ("garvežių") modelis – "Peugeot Loco 18" rodo prancūzišką kilmę, tiesa. Tačiau jiems abiems 13 metų ir nuo pat "gimimo" dirba LietuvojePrancūzijoje įsigytą traukinuką į Trakus paleis vilnietis verslininkas Audrius Kolka. Jis valdo Užutrakyje įkurtą kavinę ir susiduria su problema, kad į šią vietą iš Trakų nevažiuojant viešajam transportui ne kiekvienas žmogus gali ten atvykti.
Beje, straipsniuose neužsiminta, kad "traukinukai" Trakuose būtų du. Na, bus matyt 
Šiuo klausimu galim padiskutuoti (Fotobuso) AŽ – gal ne viskas taip blogai, kaip atrodoParašė Briedis Rodyti pranešimąFotobuse galioja dvigubi standartai. Vienų nuotraukas priima, kitų atmeta.
Comment
-
Nebereikia jų ne Smiltynei, o Smiltynės perkėlai. Pasikeitus perkėlos direktoriui pasikeitė ir požiūris į traukinukus. Jie visada buvo populiarūs, galėjo nešti pelną. Tik paskutiniais metais buvo sukeltos kainos, tai ir vežiojo po kelis keleivius. Net ir dabar jie galėtų važinėti vietoj miestinio autobuso, kol rekonstruojama krantinė prie Jūrų muziejaus.Parašė aRa Rodyti pranešimąPuikus sutapimas – Smiltynei jų nebereikia, o Trakams, turbūt, bus naudinga.
Panašu, kad ir anksčiau priklausė ne muziejui. Tada mačiau traukinuką, popiet keltu besikeliantį iš Smiltynės į Klaipėdą "nakvoti", Vairuotojas sakė, kad kasdien taip kilnojasi. Jei būtų priklausęs muziejui, manau, būtų radę jam ten vietos.
Klaipėdos spaudoje galima rasti daug straipsnių apie juos (https://www.google.lt/search?q=site%3Ave.lt+traukinukai).
Comment
-
Fotoreportažas iš Trakų.
"Trakų autobusai" yra vienintelis vežėjas priemiesčio maršrutais rajone (neskaitant priemiestinių maršrutų į kitas savivaldybes).
Autobusų parko pagrindą sudaro keliolika kelių modifikacijų Setra autobusų, du Isuzu Turquoise ir trys MB autobusai. Taip pat keli mikroautobusai Renault Master (įskaitant į Gruau) bei MB Sprinter. Prieš kelis metus parkas buvo kur kas margesnis.
Pradedu nuo nuotraukos pro autobusų parko įvažiavimą.

Iš parko ši Setra važiuoja į stotį.

Autobusų stotyje.

Su tądien dirbę MB autobusai. Vienas iš jų po pietų važiavo miesto maršrutu. Šiaip miesto maršrute dirba mikroautobusai. Bet tas popietinis reisas veža daug moksleivių, todėl mikroautobuso nepakanka.




Naujausi parko autobusai Isuzu Truquoise dirba maršrute į Vilnių. Tądien dirbo abu.
Bendrai paėmus, po šių autobusų įsigijimo Trakų AP mikrobai į Vilnių važiuoja rečiau. Bent jau darbo dienomis.


Paskutinis taisė Al1; 2017.05.30, 19:16.
Comment
-
Vienintelis tądien dirbęs MB Sprinter. Važiavo į Vilnių ir vietiniais maršrutais.

Miesto maršruto mikroautobusas prie AS.



Priekyje stovinti Setra visą dieną taip niekur ir neišvažiavo. Matyt buvo laikoma kaip rezervinė autobusų stotyje.


Keli kitų vežėjų, pravažiuojančių ar atvažiuojančių į Trakus, autobusai.
Tądien iš Elektrėnų atvyko ši Castrosua.

O popietiniu reisu važiavo šis Elektrėnų KŪ Otokaras.

TOKS'o MB O550 Integro.

Pora "Kautros" autobusų.

Iš kurių nauja Temsa MD7 iš Vilkaviškio.

"Busoto" iš Alytaus midibusas.

Autobusų stotis. Neaišku, kaip bus ateityje - yra ketinimai statyti didelį PC stoties ir aplinkinių teritorijų vietoje. Bet yra keli niuansai - PC padidins automobilių srautus ir užkiš ir taip problematišką tarptautinės trasos dalį mieste. Dalis norimos užstatyti teritorijos patenka į Trakų nacionalinio parko teritoriją. Be to ežeras arti.
Bet kokiu atveju, dideliam PC ne vieta šioje vietoje.

Paskutinis taisė Al1; 2017.05.31, 15:53.
- 4 patinka
Comment
-
Nedaug geriau.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNematei kaip Ukrainoje keliai net ir be karo atrodo...
150 km per 4 valandas tai dar nieko...
Vilnius - Alytus, tarpmiestiniai tarp Trakų ir Onuškio - maždaug 32 km per 40 min. Vid. 48 km/h.
Paskutinis taisė Zorro; 2017.06.01, 18:54.
Comment
-
Buvo siūlyta VVT, bet pastarieji atsisakė. Toks'as mielai sutiko pasibandyti šį autobusą. Tai antras kartas, kai Toks'as bando Isuzu Citiport savo aptarnaujamuose maršrutuose.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTOKS'as bando? Kam jiems miesto autobusai? Nebent šiaip pasibandyti...
Comment
-
Tas pats Isuzu šiandien Lentvaryje.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąIsuzu Citiport Vilniaus AS, maršrute Vilnius - Trakai per Grigiškes, Lentvarį. Penktadienio stopkadras.
[img]


- 3 patinka
Comment
-
Transportas ne ką atsiliekaParašė Muzungus Rodyti pranešimąStotis tai kaip Donecko regionasAviate, navigate, communicate
Comment


Comment