Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mandan Rodyti pranešimą
    Idomu pasidarė perskaičiu šį straipsnį portale ebus.lt. O dar labiau paskutinę pastraipą. Pacituosiu : "O štai ką reiškia abreviatūra ant autobuso šono „Lbus“, sužinosime artimiausiu metu."

    „Lbus“ – elektrinis siurprizas Hanoverio parodoje

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...-parodoje.html

    Taigi pradėjau domėtis ir radau idomių faktų, tai kad Lbus, tai Lietuvoje Vilniuje Meistrų g. 9, registruota įmonė. Įmonės logotipas sutampa su autobuso gale esančiu užrašu, pakolkas įmonės tinklapis kuriamas. Prieš porą metų buvo užsiminta apie autobusų ir troleibusų gamybą Lietuvoje bendradarbiaujant su Cegelec kompanija. Gal tai ir yra šis autobusas?
    Taip
    Čia su Lietuvių pagalba sukurta.
    Paskutinis taisė toleranceofculture; 2012.10.05, 14:53.
    Dear Sir,

    Comment


      Griztant prie temos apie autobusu-mikroautobusu palyginima. Manau jei pastatytume salia Craftreri ir nauja Temsa Safari ir paklaustume, keleiviu su kurio vaziuotu is Kauno i Nida tuo pat metu, ko tais neabejoju, kad daugelis pasirinktu Crafteri

      Comment


        Crafteriuose daug mažiau vietos kojoms ir viskam kitam, nei Opalinuose, tai kažin ar juos rinktųsi jei jau yra tekę keliauti.
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          Crafteriuose daug mažiau vietos kojoms ir viskam kitam, nei Opalinuose, tai kažin ar juos rinktųsi jei jau yra tekę keliauti.
          Vietos maziau, bet nevisiems jos reikia. Yra nekart teke sutikti svecius, tai visi dziaugdavosi, kad atvaziavo nauju mikrobu, o ne dideliu griozdu. Aisku cia subjektyvu.

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Griztant prie temos apie autobusu-mikroautobusu palyginima. Manau jei pastatytume salia Craftreri ir nauja Temsa Safari ir paklaustume, keleiviu su kurio vaziuotu is Kauno i Nida tuo pat metu, ko tais neabejoju, kad daugelis pasirinktu Crafteri
            Nes daugelis tiki mitu, jog mikroautobusu greičiau...

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Nes daugelis tiki mitu, jog mikroautobusu greičiau...
              O ką lėčiau?

              Comment


                Nei lėčiau, nei greičiau, nes visi mikrobai tarpmiestyje važiuoja pagal autobuso grafiką. Čia tarybiniais laikais "Latvija" buvo ekspresas. Dabar ne. Ir mikrobas tarp Vilniaus ir Kauno važiuotų tiek pat, kiek autobusas ekspresas. Tik kad visi autobusai užsuka į Elektrėnus ir tam papildomai pagal grafiką skiriamos 5 minutės.

                Comment


                  Šiek tiek apie tarpmiestinių tvarkaraščių pasikeitimus:
                  Nuo rugsėjo vidurio:
                  Kautros Vilkaviškio filialo aptarnaujamas (10:50) Kaunas-Druskininkai per Marijampolę ir (12:45) Druskininkai-Kaunas per Marijampolę užsuks į Kalvariją iki šiol važiuodavo tiesiai pro Krosną, nors prieš mažiau nei metus irgi važiuodavo pro Kalvariją. Įdomu, maršrutai pailgėjus 14 km. nebuvo pridėta nei penkių minučių, bet galbūt ir spėja, nes ankstesnis tvarkaraštis buvo perteklinis nuo Marijampolės Lazdijų kryptimi.

                  Kautros (13:05) Kaunas-Lazdijai pro Marijampolę ir (17:20) Lazdijai-Kaunas pro Marijampolę irgi užsuks į Kalvariją. Maršrutas taip pat pailgėjo 14 km., o 15 minučių prie bendro laiko pridėta tik važiuojant į Lazdijus, grįžtant tvarkaraštis nesikeitė.

                  TOKS'o (07:50) Vilnius-Marijampolė pro Alytų, Simną ir (14:45) Marijampolė-Vilnius pro Simną, Alytų užsuks į Kalvariją. Prieš maždaug metus irgi važiavo pro Kalvariją. Į Marijampolė nuvažiuoti pridėta 20 min, grįžtant - 15 min. Maršrutas pailgėjo 18 km.

                  Nuo spalio 5 d.
                  Gana vėlai atnaujinti Panevėžio AP studentų ekspresai į Vilnių. (9.40) Panevėžys-Vilnius penktadieniais ir (16.00) Panevėžys-Vilnius sekmadieniais. Atitinkamai (13.10 penktadieniais) ir (20.15 sekmadieniais) Vilnius-Panevėžys.

                  Nuo spalio 10 d.
                  Kaip jau vienas forumietis yra minėjęs, TOKS'o (07:00) Vilnius-Nida ir (15:15) Nida-Vilnius važiuoja ne visomis dienomis, o penktadieniais, šeštadieniais, sekmadieniais.

                  Nuo spalio 15 d.
                  Kautros (08:30) Kaunas-Nida ir (14:45) Nida-Kaunas važiuos ne visomis dienomis, o penktadieniais ir sekmadieniais.
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    Rytoj pradės dirbti Kuršėnų AP MB 412 sprinter atkeltas ''donoro''pagalba(pamenat tragiška avarija per kurią žuvo baikeris iš Vokietijos).

                    Comment


                      Stai ka reiskia tupas biurokratinis sekimas visokioms amortizacijoms. Jauciu tas prikelimas kainavo dvigubai daugiau nei butu galima analogiska sviezia Sprinteri is Vokietijos nusipirkt. Jau teko susidurt mazuose rajonu savyvaldybiu parkuose, autobusas jau per puse perluzo, o valdzia tokiom akim ziuri i nurasyma, kad motinos mirtis ju taip neisgasdintu. Secret word - Valstybes nustatytas amortizacijos laikotarpis. Reikia kazkaip remontuot. Ir taskas

                      Comment


                        Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                        Rytoj pradės dirbti Kuršėnų AP MB 412 sprinter atkeltas ''donoro''pagalba(pamenat tragiška avarija per kurią žuvo baikeris iš Vokietijos).
                        Krauju pazenklinta masina.

                        Comment


                          Keleivius veš "Kautra"

                          Praėjusią savaitę vykusį keleivių vežimo konkursą laimėjo UAB"Kautra". Ši firma ir buvo vienintelis konkurso dalyvis.
                          Kol kas konkurso rezultatai nėra patvirtinti, tad kada "Kautra" pradės darbą Anykščiuose - neaišku. Konkursas buvo skelbiamas antrą kartą, nes po pirmojo konkurso dabartinis vežėjas UAB"Autovelda" užprotestavo konkurso sąlygų punktą, kuriame nurodyta, jog keleiviai turi būti vežami ne senesniais nei 12 metų autobusais. Tačiau, ši konkurso sąlyga nebuvo pakeista.
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            Kautra po truputį ima į rankas visą Lietuvos VT... Bet gal ir neblogai, bent jau kokybiškos paslaugos...

                            Comment


                              Parašė kalabacharka Rodyti pranešimą
                              Kautra po truputį ima į rankas visą Lietuvos VT... Bet gal ir neblogai, bent jau kokybiškos paslaugos...
                              Nejaugi "Kautra" uzsimojo paimti visa LT tolimaji susisiekima??
                              Jei ir taip, tai galiu konstatuoti fakta visiems zinoma-jog "Toksa" ji paimtu paskutini

                              Comment


                                Parašė John
                                Įdomus Rokiškio Rabinovičiaus straipsnis

                                Pabiros apie sovietmečio miesto transportą
                                http://rokiskis.popo.lt/2012/11/04/p...to-transporta/
                                Ta ilga blatai-raudona Ikarusa esu mates vieninteli karta gyvenime Kaune, kokiais 1994metais vaziuojanti prie stoties. Is kur jis ten buvo atsirades nezinau. O kada jie is parku isnyko?

                                Comment


                                  Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                  Nejaugi "Kautra" uzsimojo paimti visa LT tolimaji susisiekima??
                                  Jei ir taip, tai galiu konstatuoti fakta visiems zinoma-jog "Toksa" ji paimtu paskutini
                                  nes TOKS'o prijungimas stipriai sumažintų paslaugų kokybę?

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Ta ilga blatai-raudona Ikarusa esu mates vieninteli karta gyvenime Kaune, kokiais 1994metais vaziuojanti prie stoties. Is kur jis ten buvo atsirades nezinau. O kada jie is parku isnyko?
                                    Kiek prisimenu, 80-ųjų pradžioje jie beveik išnyko Vilniuje.

                                    Comment


                                      Parašė kalabacharka Rodyti pranešimą
                                      nes TOKS'o prijungimas stipriai sumažintų paslaugų kokybę?
                                      Planavo pajamt pirmutini. Laikas parodys

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Planavo pajamt pirmutini. Laikas parodys
                                        Ne "Toks'a" planavo, o "Autotura" Vilniuje. Ir jau paime. Kadangi "Autoturo" pavadinimo nepaliks, o bus "Kautros Vilniaus filialas" su naujom masinom, tai abejoju ar is vis i "Toks'a" kesinsis.
                                        Be to net nezinau kaip cia butu, jei tarkim "Kautra" okupuoti visa LT VT. Kas is to butu, juk perimtu ir nuostolingus reisus. O jei kiti AP ejo i minusa,tai analogiskai ta pati situacija ir isliks. Ir netgi ar teisiskai taip gali dominuoti tik vienintelis tolimojo susisiekimo vezejas LT?

                                        Comment


                                          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                          Ne "Toks'a" planavo, o "Autotura" Vilniuje. Ir jau paime. Kadangi "Autoturo" pavadinimo nepaliks, o bus "Kautros Vilniaus filialas" su naujom masinom, tai abejoju ar is vis i "Toks'a" kesinsis.
                                          Be to net nezinau kaip cia butu, jei tarkim "Kautra" okupuoti visa LT VT. Kas is to butu, juk perimtu ir nuostolingus reisus. O jei kiti AP ejo i minusa,tai analogiskai ta pati situacija ir isliks. Ir netgi ar teisiskai taip gali dominuoti tik vienintelis tolimojo susisiekimo vezejas LT?
                                          Siūlau prieš kalbant nesąmones pirmiau pasiskaityti LR Konkurencijos įstatymą. 100 proc. rinkos dalies ta pati įmonė užimti negali. O LV turi ir savų rinkos žaidėjų, kurie pakankamai tvirtai laikosi.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X