Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal savus turi?

    Comment


      Užsienio kompanijos žvalgosi į Lietuvą, kur puoselėja planus ne tik imtis specialaus modelio žemagrindžių troleibusų surinkimo, bet ir pradėti montuoti dujomis varomus autobusus.

      http://vz.lt/2/straipsnis/2010/08/19...nkti_troleibus
      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

      Comment


        Lietuvoje bus gaminami elektrobusai
        Viešojo transporto įmonės pastaruoju metu išbando daug naujovių – gamtinėmis dujomis, biodyzelinu varomus autobusus, kaimyninėse šalyse pagamintus troleibusus. Netrukus bus pasiūlyta dar viena alternatyva – tik elektra varomi miesto autobusai. UAB „Žiemgalos automobiliai“ dar šiais metais planuoja pradėti tokių autobusų gamybą, rašoma pranešime žiniasklaidai.

        Comment


          kazkaip neteko girdeti dar apie elektroautobusus matyt stambiu gabaritu "batareikos" paprastesnes/pigesnes?

          Comment


            Oho, galbūt ir pramonė po truputį atsigaus

            Comment


              Kol kas tai tik „ant alksnio obuoliai“. Pasirašytas tik ketinimų protokolas, o ir apie įmonę „Žiemgalos autobusai“ kažin ar daug kas yra girdėjęs. Išvis, Baltijos šalims su autopramone kažkaip nesisekė. Rimčiausias projektas — mikroautobusai RAF, bet kur jie gaminami šiandien??? Ats.: nebegaminami. Žinoma, LABAI norėtųsi, kad šis procesas pakeistų kryptį ir Lietuvoje iš tikrųjų būtų surenkami autobusai ar kitos transporto priemonės. Laidus, sėdynių užvalkalus, saugos diržus, stiklus ir kitus komponentus galime ir patys pasigaminti, tuo pačiu labiau skatinti vietinę pramonę. Tačiau kol kas dar per anksti pulti į ekstazę.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Kol kas tai tik „ant alksnio obuoliai“. Pasirašytas tik ketinimų protokolas, o ir apie įmonę „Žiemgalos autobusai“ kažin ar daug kas yra girdėjęs. Išvis, Baltijos šalims su autopramone kažkaip nesisekė. Rimčiausias projektas — mikroautobusai RAF, bet kur jie gaminami šiandien??? Ats.: nebegaminami. Žinoma, LABAI norėtųsi, kad šis procesas pakeistų kryptį ir Lietuvoje iš tikrųjų būtų surenkami autobusai ar kitos transporto priemonės. Laidus, sėdynių užvalkalus, saugos diržus, stiklus ir kitus komponentus galime ir patys pasigaminti, tuo pačiu labiau skatinti vietinę pramonę. Tačiau kol kas dar per anksti pulti į ekstazę.

                Comment


                  Apie tuos elektroautobusus neteko nieko girdėti, tačiau turiu rimtų duomenų, jog vienas gerai žinomas gamintojas Lietuvoje surinkinės savo autobusus. Labai nustebino šie straipsniai, nes tai, kol kas, yra laikoma paslaptyje...
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                    Apie tuos elektroautobusus neteko nieko girdėti, tačiau turiu rimtų duomenų, jog vienas gerai žinomas gamintojas Lietuvoje surinkinės savo autobusus. Labai nustebino šie straipsniai, nes tai, kol kas, yra laikoma paslaptyje...
                    Paslaptyje paprastai laikoma tol, kol nėra konkrečių sprendimų. Gamintojas ieško geriausios vietos gaminti, tikriausiai derasi su keliomis ar net keliolika šalių/miestų. Todėl čia bus vienas iš dviejų variantų: a) optimistinis — gamintojas iš tikrųjų pasirinko Vilnių; b) kažkas pagautas ekstazės nutekino dar neskelbtiną informaciją, ir dabar gamintojo veiksmai sunkiai prognozuojami — gali ir iš principo atsisakyti dirbti Lietuvoje, arba pasiduoti tokiam netiesioginiam spaudimui, bet tada netrukus turėtų pasirodyti ir oficialus patvirtinimas.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                      kazkaip neteko girdeti dar apie elektroautobusus matyt stambiu gabaritu "batareikos" paprastesnes/pigesnes?
                      Turėtų atrodyti panašiai kaip šitas
                      Dear Sir,

                      Comment


                        Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                        Turėtų atrodyti panašiai kaip šitas
                        elektromobiliams budingas mazas cruising speed, isvertus kuo toliau vaziuoji tuo leciau tektu labai daznai krauti. bet girdejau yra israsta elementu technologija, kuriuos galima krauti tukstancius kartu.

                        Comment


                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                          elektromobiliams budingas mazas cruising speed, isvertus kuo toliau vaziuoji tuo leciau tektu labai daznai krauti. bet girdejau yra israsta elementu technologija, kuriuos galima krauti tukstancius kartu.
                          Tik prie viso šito pridėk, jog elektra varomus autobusus Lietuvoje žada gaminti įmonė, kuri surinkinėja morališkai pasenusios išvaizdos sunkvežimius ir, kaip ir, priklauso MAZ, kurie nėra sukūrę jokių elektrobusų, ar kažkokių kitokių transporto priemonių, kurios neterštų aplinkos.
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            Parašė aRa Rodyti pranešimą
                            Klausimas apie ne visai viešąjį transportą, tačiau gal kas žino, kokios įmonės autobusai vežioja "Mažeikių naftos" ir susijusių įmonių darbuotojus?
                            Kaip žinia, tarybiniais laikais ir dar kažkiek laiko po to tai atlikdavo Mažeikių AP, vėliau jų paslaugų buvo atsisakyta.
                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Gal savus turi?
                            Manau, kad atsakymas ne visai teisingas Gal dar kas nors žino?

                            Comment


                              Super naujienos


                              Šalia Vilniaus esančiose gamybinėse patalpose dar šiemet ketinama pradėti rinkti originalaus dizaino Prancūzijos koncerno „Cegelec“ troleibusus ir gamtinėmis dujomis varomus autobusus. Projekto vykdytoja Lietuvoje – UAB „Yask East“, specialiai įsteigta šiam projektui, o užsakovai – Ukrainos korporacija „Bogdan“ bei Prancūzijos kompanijos „Cegelec“ antrinė įmonė Čekijoje.
                              Marjanas Mečkovskis, „Yask East“ direktorius, teigia, kad šiuo metu vyksta intensyvūs pasirengimo gamybai darbai, su užsakovais derinamos naujos gamybos detalės, skaičiuojama. „Jau įrenginėjame reikiamas gamybos patalpas ir deriname būsimųjų gaminių techninius brėžinius, inžinerinius sprendimus. Tai bus ekologiškos ir itin modernios transporto priemonės.“, – darbus apibūdina M. Mečkvskis.
                              Naujų troleibusų ir autobusų eskizus dizaineriai jau pateikė, o inžinieriai baigia pritaikyti juos gamybai. Vieno iš naujųjų troleibusų kaina galėtų siekti apie 300 tūkst. EUR.
                              Šis projektas yra tikras Europos šalių bendradarbiavimo pavyzdys: Ukrainos „Bogdan“ gamykla tieks transporto priemonių korpusus, „Cegelec“ – elektros įrangą. Tiltus gamins kompanija „Voith“, sėdynes – Lenkijos kompanija „Strar“, kompresorius – Anglijos gamintojas „Hydrovane“, o akumuliatorius – Prancūzijos „Faiveley“.
                              Ypatingas bus ir šių visumeninio tranposrto priemonių vidaus dizainas, mat sėdynės bus montuojamos ir permatomos kietos medžiagos ir pritaikytos įvairiems reklaminiams sprendimams.
                              Šį pirmadienį, rugpjūčio 21 d. Kaune pristatomas naujas, neįprastos formos troleibusas „Bogdan“ yra planuojamų Lietuvoje rinkti troleibusų pirmtakas. Jo bazėje bus montuojami naujų formų troleibusai „Cegelec“. „Norėjome supažindinti visuomenę su mūsų planuojamo troleibuso prototipu. Lietuviškoji jo versija, bus šiek tiek turtingesnė įranga ir skirsis dizainu, tačiau kėbulas bus panašus.“, – kodėl nusprendė supažindinti miestiečius su naujuoju „Bogdan“ paaiškina M. Mečkovsi.
                              Šiame žemagrindžiame trijų durų ukrainiečių Lucko gamyklos troleibuso modelyje T 70115 yra 32 sėdimųjų vietų, iš viso juo gali važiuoti 116 keleivių.
                              Lietuvoje surinktus troleibusus ir autobusus, p. Mečkovskio teigimu, planuojama tiekti ne tik Baltijos šalims, bet ir visai ES. Gamintojai atskleidė planus ES parduoti mažiausiai 100 tokių troleibusų. Pirmosios išbandyti naują gaminį kviečiamos Lietuva, Latvija ir Estija.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment



                                Ko gero, visų mažamečių vaikų tėvai, kurie naudojasi visuomeniniu transportu, nustemba, kai jų atžaloms sukanka 10 metų. Tada tėvai sužino, kad nuo šio amžiaus jų mažieji netenka dalies tarpmiestinio transporto bilietų lengvatų. Keista tvarka, pagalvoja ne vienas, – negi vaikas nuo šio amžiaus pradeda užsidirbti pats ar staiga jis užima daugiau vietos nei iki pirmojo jubiliejaus?
                                Autobusų bendrovės “Kautra” generalinis direktorius Linas Skardžiukas paaiškino, kad nuolaidų sistemą nustato ne pačios bendrovės, o Transporto lengvatų įstatymas. Pagal jį vaikai iki 7 metų visomis transporto priemonėmis keliauja nemokamai, o iki 10 metų jiems taikoma 50 proc. bilieto nuolaida. Atšventus šį gimtadienį, už kelionę tarp miestų autobusais jau tenka mokėti visą kainą, o kelionėms traukiniu iki 27 metų taikoma 30 proc. nuolaida.
                                Susisiekimo ministerijos Kelių transporto skyriaus specialistas Petras Mikalonis teigia, kad nuolaidų vaikams sistema visų pirma siejama su galimybėmis pasiekti mokymo įstaigas. Todėl miestų transporte mokiniai ir studentai moka tik pusę kainos, o štai tarpmiestinio transporto lengvatos taikomos tik studentams. “Juk jie turi grįžti pas tėvus lašinių ir agurkų”, – linksmai užbaigia tarnautojas.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Bendrovė „Cegelec“ yra viena iš trijų potencialių kompanijų, pagaminsiančių Kaunui naujų troleibusų. Miestiečiai kviečiami įvertinti naująjį „Bogdan T70115“.
                                  http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...pildyta-295010
                                  pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Šį pirmadienį, rugpjūčio 21 d. Kaune pristatomas naujas, neįprastos formos troleibusas „Bogdan“ yra planuojamų Lietuvoje rinkti troleibusų pirmtakas.
                                    Ir kuo jo forma neįprasta?

                                    Lietuvoje surinktus troleibusus ir autobusus, p. Mečkovskio teigimu, planuojama tiekti ne tik Baltijos šalims, bet ir visai ES. Gamintojai atskleidė planus ES parduoti mažiausiai 100 tokių troleibusų. Pirmosios išbandyti naują gaminį kviečiamos Lietuva, Latvija ir Estija.
                                    Jeigu norėtų rimtai gaminti troleibusus Europai, surinkimo fabriką statytų Kaune, nuo kur būtų gerokai patogiau savo produkciją transportuoti geležinkeliu. O jei rimtai, tai didžioji dalis troleibusų eis į Aziją.
                                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                    Comment


                                      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                      Ir kuo jo forma neįprasta?
                                      Yra aukštesnis

                                      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                      Jeigu norėtų rimtai gaminti troleibusus Europai, surinkimo fabriką statytų Kaune, nuo kur būtų gerokai patogiau savo produkciją transportuoti geležinkeliu. O jei rimtai, tai didžioji dalis troleibusų eis į Aziją.
                                      O kodėl ne Klaipėdoje? Tada būtų patogiau transportuoti keltais.
                                      Žinoma, jeigu pagrindinė produkcijos dalis teks Azijai, tada gal ir patogiau gaminti Vilniuje, nors galėtų gaminti ir mažesniame miestelyje, taip skatinant tolygią regionų plėtrą. Tikriausiai tikimasi, kad Vilnius nupirks daugiau troleibusų, todėl keliais troleibusais bus arčiau atvežti Šiaip juos gaminti galėtų kad ir Lentvaryje ar Kaišiadoryse — kad tik šalia geležinkelio ir netoli miesto, kuriame važinėja troleibusai. Šiaip ar taip, vis tiek gerai kad nors tiek autopramonės bus Lietuvoje — tai bus papildomas darbo vietų ir šioks toks pajamų šaltinis
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        O kodėl ne Klaipėdoje? Tada būtų patogiau transportuoti keltais.
                                        Žinoma, jeigu pagrindinė produkcijos dalis teks Azijai, tada gal ir patogiau gaminti Vilniuje, nors galėtų gaminti ir mažesniame miestelyje, taip skatinant tolygią regionų plėtrą. Tikriausiai tikimasi, kad Vilnius nupirks daugiau troleibusų, todėl keliais troleibusais bus arčiau atvežti Šiaip juos gaminti galėtų kad ir Lentvaryje ar Kaišiadoryse — kad tik šalia geležinkelio ir netoli miesto, kuriame važinėja troleibusai. Šiaip ar taip, vis tiek gerai kad nors tiek autopramonės bus Lietuvoje — tai bus papildomas darbo vietų ir šioks toks pajamų šaltinis
                                        O kaip naujų troleibusų išbandymas? Manau, jog juos reikėtų surinkti tik tame mieste, kuriame yra tinkama infrastruktūra. Manau, jog Kauno LEZ ar kita vieta tam tiktų geriausiai, nes, jeigu kuris nors iš parkų ir pirks Bogdan troleibusus, tai daug daugiau šansų, jog tai bus Autrolis. Be abejo, gali būti variantas, jog visiems parkams bus nupirkti vienodi troleibusai bei autobusai...
                                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                        Comment


                                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                          O kaip naujų troleibusų išbandymas? Manau, jog juos reikėtų surinkti tik tame mieste, kuriame yra tinkama infrastruktūra. Manau, jog Kauno LEZ ar kita vieta tam tiktų geriausiai, nes, jeigu kuris nors iš parkų ir pirks Bogdan troleibusus, tai daug daugiau šansų, jog tai bus Autrolis. Be abejo, gali būti variantas, jog visiems parkams bus nupirkti vienodi troleibusai bei autobusai...
                                          Spėju, kad kiekviena troleibusus ar kitas transporto priemones gaminanti įmonė turi savo 'bandymų poligoną'. Kažkaip rizikinga kątik pagamintą visiškai naują modelį leisti tiesiai į gatvę.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X