Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Ten žiopla klaida. Aktyvavus nuorodą, užsikrauna tolimųjų reisų tvarkaraštis: http://www.panevezioautobusai.lt/info.php?mp=21Parašė redlynx Rodyti pranešimąNu geras, http://www.ebus.lt/tvarkarasciai.html rašo, kad Panevėžyje yra troleibusai
.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Oi, atsiprašau - galvojau apie S215, o parašiau visai ką kita...Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąO aš iš Vištyčio į Vilnių mačiau atvažiuojant Setra S215UL
Srry už nuotraukos kokybę
Atvaizdas
]Atvaizdas
[/URL]
Comment
-
Jau pataisytaParašė redlynx Rodyti pranešimąNu geras, http://www.ebus.lt/tvarkarasciai.html rašo, kad Panevėžyje yra troleibusai
.
Comment
-
Taip pat dar šiuo maršrutu važinėja MAN CLUBSTAR 469 nupirktas iš WarszawaParašė Al1 Rodyti pranešimąPrieš Indcar'ą į Vištytį važinėjo MAN midibusas.
Nežinau gal šį autobusą ir turi omeny
Comment
-
Šitas http://fotobus.msk.ru/vehicle/187159/ ?Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąTaip pat dar šiuo maršrutu važinėja MAN CLUBSTAR 469 nupirktas iš Warszawa
Nežinau gal šį autobusą ir turi omeny 
Comment
-
Kai kurie forumiečiai teigia, kad VT yra socialinė paslauga, bet ji turi būti mokama. Na gal išskyrus vaikus iki 7 metų. Tačiau jeigu VT yra TIK SOCIALINĖ PASLAUGA, tai kodėl ji negali būti nemokama? Gali, sako latviai. Tiksliau, Rygos meras. Ir padarė. Tiesa, dar ne visiems, o tik tiems patiems vaikams ir nedirbantiems pensininkams.
Nuo rugsėjo mėn. bedarbiai Rygos pensininkai galės važinėtis sostinės viešuoju transportu nemokamai, pranešė Rygos dūmos spaudos tarnyba.
Rygos meras Nilas Ušakovas pavedė savivaldybės bendrovės „Rīgas satiksme“ valdybai atlikti būtinas procedūras, kad nuo rugsėjo mėn. nedirbantys Rygos pensininkai galėtų nemokamai naudotis sostinės viešuoju transportu.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Bet ne visiems pensininkams, o tik nedirbantiems. Tai gal tada dirbantiems ir pensijų mokėti nereikia?
Beje, Lietuvoje pensininkai iki berods 2000 ar 2001 m. irgi važinėjo nemokamai. Bet vat visokie LLRI nuolat springo apie tai, kad tai neteisybė, tai iškreipia rinką (privatininkai tai lengvatų netaiko ir privačiais autobusais ar mikroautobusais pensininkai beveik nesinaudoja) ir pan., todėl pravažiavimas pensininkams turi būti mokamas. Žinoma, valdžia neišdrįso padaryti mokamo pilna kaina važiavimo pensininkams, bet puse kainos mokamą važiavimą vis tiek įvedė. Taip pat ir 80 proc. lengvatą akliesiems, I grupės invalidams ir kai kuriems kitiems.
Comment
-
Vat dabar aišku, kodėl Klaipėdos VT turi mažiausiai skolų. Pasirodo, tai įtakoja ne tik gatvių tinklas ar miesto gyventojų tankumas, bet ir bilieto kaina:
Išanalizavus išlaidas už važiavimą miesto viešuoju transportu Kaune, Vilniuje ir Klaipėdoje, akivaizdu, kad kauniečiai važinėja pigiausiai.
Kaune veikiančios autobusų ir troleibusų įmonės optimizuoja savo veiklą, mažina išlaidas, todėl bilietų kainos turėtų išlikti ir toliau pačios mažiausios lyginant su kitais didžiais Lietuvos miestais.
Šiuo metu vienkartinis autobuso arba troleibuso bilietas Kaune kainuoja 1,8 lito, o jei bilietą parduoda autobuso arba troleibuso vairuotojas, už jį keleivis moka 2 litus. Vilniuje keleivis už vienkartinį bilietą atitinkamai turi sumokėti 2 arba 2,5 lito (priklausomai nuo to, kur perkamas bilietėlis), Klaipėdoje - 1,8 arba 2,4 lito.
Keleiviai, perkantys vardinį mėnesinį autobuso ir troleibuso bilietą, Vilniuje turės pakloti net 110 litų, Klaipėdoje – 88 litus, o Kaune toks bilietas kainuos 84 litus.
Trijų dienų (72 valandų) troleibuso ir autobuso bilietas taip pat pigiausias Kaune, kur jis kainuoja 16 litų. Vilniuje ir Klaipėdoje toks bilietas kainuoja 23 litus.
Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Pauliaus Kero teigimu, bilietų kainos Kaune artimiausiu metu keistis neturėtų. "Vežėjai autobusais ir troleibusais optimizuoja savo veiklą, mažina išlaidas, koreguoja maršrutus ir tvarkaraščius. Daroma viskas, kad nereikėtų didinti bilietų kainos", – sakė P. Keras.
Įgyvendindama išlaidų optimizavimo planą, Kauno troleibusų bendrovė "Autrolis" antrąjį 2009 metų pusmetį sumažino sąnaudas beveik 2,8 mln. litų. Šiais metais įmonė sąnaudas planuoja mažinti dar 7 mln. litų. "Kauno autobusų" sąnaudos 2009 metais, palyginus su 2008 metais, sumažėjo 7,3 mln. litų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąJeigu panašus modelis bus masiškai gaminamas, jo savininkai kai kuriose šalyse išsireikalaus mažesnio parkavimo mokesčio. Juk ir Lietuvoje nėra mokesčio dviračio parkavimui. Kažin, o kaip su motociklais ir motoroleriais?Parašė andyour Rodyti pranešimądar prideciau kad kelyje vietos uzima tiek kiek dviratis, nes dviraciui reikia daugiau vietos pusiausvyrai palaikyti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
cia reali transporto priemone ir manau ji galetu buti pigesne nei tata nano.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekas jo negamins. Daugybę metų yra kuriami panašūs konceptiniai automobiliai, bet iki masinės gamybos beveik neprieinama. O jei ir prieinama, tai jų kaina būna neadekvati. Kad ir Smart'ų.
Comment
-
isesmes cia kaip ir keturatis motociklas, tik daug saugesnis ir kogero efektyviausias elektromobilis.Parašė Wycka Rodyti pranešimąJeigu panašus modelis bus masiškai gaminamas, jo savininkai kai kuriose šalyse išsireikalaus mažesnio parkavimo mokesčio. Juk ir Lietuvoje nėra mokesčio dviračio parkavimui. Kažin, o kaip su motociklais ir motoroleriais?
Comment

Comment