/\
Jooooooo, va čia "puikus verslo ir verslumo" pavyzdys. Autobusų parkas nesugeba konkuruoti, tai davai išnaikinam konkurentus. Jeigu vairuotojas neduoda bilieto, tai ne Petukausko kompetencija jį užsipulti - kreipkis raštu į VMI. Natūralu, kad verslininkas dirbs ten ir tada, kai ta veikla duoda pelną. O jeigu mikriukas sugeba vežti pigiau ir pats užsidirbti - tai kas čia blogo? Uždrauskim apskritai privatų verslą ir visos valstybės/savivaldybių įmonės dirbs pelningai. O kol Panevėžio gatvėmis važiuos Ikarusai (nors jų nebedaug beliko), tol aš jais nevažiuosiu. Beje, iš Babilono pasiekti centrą po 22h nelengva nei autobusu, nei mikroautobusu.
P.S.: ar neverta pačiam PAP pagalvoti apie maršrutų pratęsimą iki Pažagienių, Berčiūnų (vasarą), Bernatonių ir Velžio? Jeigu jau lygiuojasi į Vilnių, tai jame miesto autobusai važiuoja bene į visus priemiesčius.
Parašė L33T
Rodyti pranešimą
P.S.: ar neverta pačiam PAP pagalvoti apie maršrutų pratęsimą iki Pažagienių, Berčiūnų (vasarą), Bernatonių ir Velžio? Jeigu jau lygiuojasi į Vilnių, tai jame miesto autobusai važiuoja bene į visus priemiesčius.
2 Mikriukas? Yra 53 autobusas. Nesuprantu kas norima pasakyti. Aišku, kad mikriukai manevringesni, greitesni, dažniau kursuoja, mažiau grūsties ir t.t. Jei jų nebūtų išvis nežinau ką darytų viešasis transportas, tada reiktų atitinkamai ir autobusų/trulikų daugiau, ir vairuotojų papildomai, ir tas pats š... būtų. Čia kalbant apie Vilnių, nes aktualiausia. Manau kitur situacija panaši.
Comment