Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    Be to gal zinote, kaip Kautra sunumeravo savo funikulierius esancius Druskininkuose?
    O tie funikulieriai jau yra???
    Štai atsakymas

    Druskininkai ruošiasi dar labiau išgarsėti: pradedamos ekologiško keltuvo statybos

    Lapkričio 7-ą dieną Druskininkuose, aikštelėje prie Vandens parko bus įkasta simbolinė kapsulė, žyminti keleivinio keltuvo statybos pradžią. Pastačius ekologinį lynų keltuvą, tarptautinį pripažinimą pelnęs kurortas žada pagarsėti ir išskirtine ekologine transporto priemone.

    Comment


      Klaipėdoje kuriamą troleibusą išbandys Kaune

      Klaipėdos įmonė "Vėjo projektai" užsimojo iš UAB "Kauno autobusai" priklausančio 1982 metais pagaminto troleibuso "Škoda" sukurti naują viešojo transporto priemonę.

      Permatomas ir itin lengvas, varomas elektros baterijomis, tam tikrą atstumą galintis riedėti be laidų, - toks turėtų būti naujos kartos troleibusas. Kaip uostamiestyje sekasi įgyvendinti šį projektą, domėjosi Kauno miesto savivaldybei pavaldžios bendrovės "Kauno autobusai" generalinis direktorius Kęstutis Derliūnas bei įmonės padalinių vadovai.

      "Iš mūsų senojo troleibuso beliko tik rėmas ir lengva užuomina į senąsias transporto priemones. Naujosios technologijos senutę "Škodą" pavertė interaktyviu meno kūriniu, nes troleibuso išvaizdą bus galima programuoti ir pakeisti akimirksniu", - teigė K. Derliūnas, apžiūrėjęs kuriamą naują troleibusą.

      "Kauno autobusų" atstovai gerai įvertino tai, jog kuriant naujos kartos miesto troleibusą, buvo sustiprinta senojo "Škoda" rėmo konstrukcija, važiuoklė, atnaujinta vairuotojo vieta, įmontuota laboratorija, kuri važinėjant leis rinkti įvairius duomenis.

      Troleibuso rėmas apgaubtas derva dengtu stiklo ir anglies pluoštu - toks medžiagų derinys lengvas, bet tvirtas. Grindys ir turėklai gaminami iš beržo medienos. Visa tai gerokai, net trečdaliu, sumažina troleibuso svorį. Vietoj 12,5 tonų jis sveria 7 tonas, tad išeikvos perpus mažiau elektros energijos nei dabartiniai troleibusai. Be to, troleibusui važiuoti nereikės laidų, - 20 kilometrų turėtų nuriedėti varomas baterijų. Nuvažiuoti vieną kilometrą reikės 0,8 kilovatvalandės elektros vietoj 1,6 kilovatvalandės.

      Anot K. Derliūno, daugelis vakarų Europos šalių jau atsisako senųjų troleibusų ir autobusų. Ta linkme einama ir Lietuvoje. Tikimasi, kad gerokai taupesnė ir savo išvaizda patraukli transporto priemonė kauniečiams bus pristatyta jau pavasariop. Naujasis troleibusas turėtų sulaukti pripažinimo ir pritraukti į viešąjį transportą daugiau keleivių.

      "Mes irgi siekiame orientuotis į naujas troleibusų ir autobusų technologijas ir ieškome alternatyvų. Prioritetas taikomas transporto priemonėms su baterijomis, tad klaipėdiečių kuriamas troleibusas ar kitos elektrinės transporto priemonės galėtų tapti alternatyva dabartinėms, kurių išmetamos dujos miestuose prisideda prie šiltnamio efekto sukėlimo", - sakė "Kauno autobusų" vadovas.

      Comment


        O kam ta beržo mediena? Nėra šiais laikais tvirtų ir lengvų plastikų? Juk mediena ir sunkesnė, ir brangesnė, ir ne itin praktiška.

        Comment


          Ar joks miestas nepirko/nebandė prailgintų Soliaris autobusų? Nes mačiau du tokius važiuojančius iš Kauno keliu link Klaipėdos (nesu tikras ar jie važiavo į Klaipėdą, nes mačiau juos nepertoliausiai nuo Kauno). Nemačiau nei numerių nei dar kažko. Turiu labai prastos kokybės nuotrauką. Buvo nudažyti baltai su mėlyna apačia.

          Comment


            Jeigu balti su mėlyna apačia - 100% skirti Rygai: http://fotobus.msk.ru/photo/1217437/
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Jeigu balti su mėlyna apačia - 100% skirti Rygai: http://fotobus.msk.ru/photo/1217437/
              Panašu, kad tokie. Ačiū už atsakymą

              Comment


                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Pievas šneki Pačiame straipsnyje matyti TOKS akcininko nusivylimas. Netikiu, kad tai suvaidinta. Manau, kad tiesiog nepasisekė derybos. Tai būtų logiškiau, negu mąstyti apie kažkokias „sąmokslo teorijas“, kurias čia bandai teigti.
                Galės ieškoti kito pirkėjo. Gerai, kad "Kautrai" buvo užkirstas kelias palaipsniui monopolizuoti tarpmiesčio rinką.

                Comment


                  http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/rink...vezejus/194632

                  Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ atstovai gąsdina, kad numatomas keleivių vežimo rinkos liberalizavimas, paslaugas parenkant tik konkursu, vietos vežėjams turės itin skaudžių pasekmių. „Šalies rinkoje atsirastų kelios didžiosios tarptautinės bendrovės, kurios taikytų dempingo kainas. Be to, kiltų pavojus, kad tokiai bendrovei laimėjus maršrutų paketą gali būti uždaryti nepelningi, tačiau gyventojams reikalingi maršrutai. Džiugu, kad pavyko sutarti, jog tokie sprendimai negali būti priimami skubotai“, – apie vykstantį dialogą su Susisiekimo ministerija atsiliepė asociacijos viceprezidentas Rimantas Martinavičius.

                  Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/rink...vezejus/194632
                  © Lietuvos žinios
                  Forume visuomet įdomu pasiskaityti apie Lietuvos VT aktualijas.

                  Comment


                    /\ Nenuostabu, kad joks iš vežėjų nepasisakys už tokią sistemą, kas nori prarasti stabilias pajamas be didelių pastangų. Teiginiai apie socialinę paslaugą tolimojo susisiekimo maršrutuose gerokai perdėti, tai galioja nebent tiems maršrutams, kurie labiau priemiestinio susisiekimo funciją atlieką ir tai kai kurie parkai sugeba, kompensuoti nuostolius iš rajono skiriamų pinigų... Estų pavyzdys turėtų būti sektinas (kainos panašios, kokybė ir prieinamumas geresni).
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      Labai gerai, kad ateis privatus investuotojas. Pagal dabartines salygas vis tiek atrodo, kad blogiau būti negali, o nauji vejai ipustu permainu.

                      Comment


                        Portugalijoje teks mokėti baudą už per garsias kalbas autobuse ir tramvajuje

                        Triukšmingiems keleiviams ne vieta Portugalijos viešajame transporte. Patvirtinus naujas taisykles, nepaklūstantys joms privalės gana plačiai praverti savo pinigines – už garsias kalbas, muziką, kuri trukdo kitiems keleiviams, bandymą įlipti nuskambėjus įspėjamajam signalui bei keletą kitų pažeidimų teks mokėti iki 250 eurų baudą, rašo wyborcza.pl.
                        Galėtų apie tai ir Lietuvoje pagalvoti.

                        Comment


                          Lietuvoje tikrai žmonės taip garsiai nekalba kaip pietiečiai Tegul tik kalba - lietuviai ir tai tyloki žmonės, uždari.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Lietuvoje tikrai žmonės taip garsiai nekalba kaip pietiečiai Tegul tik kalba - lietuviai ir tai tyloki žmonės, uždari.
                            Labai teisingai pastebėta: kartais rytinio piko metu net savotiškai nejauku būna, kai pritankintas kaip marinuotu dešrelių stiklainis autobusas skendi absoliučioj tyloj. Lietuviai tikrai neturi problemų dėl perdėto emocionalumo.

                            PS tamstos paraše esanti nuoroda neveikia.

                            Comment


                              Šiuo metu kalba ne apie multikulturinius skirtumus, o apie pensininkus, mėgstančius garsiai plėpėti apie daržoves sode ir blogus kaimynus, apie moteriškes, mėgstančias garsiai kalbėtis telefonu ir apie jaunimo kompanijas, kur nuolatos klausomasi muzikos be ausinių.
                              Piko metas šioje situacijoje ne rodiklis: jaunimas važiuoja 7-7:30 ir 14-15:30 arba vėlai vakare; bobutės gali išvažiuoti iš namų ir anksti ryte prieš piką, na o moteriškes kalbančias telefonu galima sutikti bet kokiu metu. Išsitraukite ausines iš ausų ir pamatysite realią situaciją.

                              Comment


                                Viešąjame transporte aš girdžiu tik variklio garsą. Kitų garsų niekada negirdžiu.

                                Comment


                                  Dieve mano, kokia ir kokia ta situacija? Netikėtai nusijuokė mergaitė? Senučiukė lazda į grindis pastabdžius stipriau stuktelėjo? Tiek dar būtų normalu toleruot. Tuo pačiu, kai net nepažįstami žmonės ims šnekint vienas kitą, gal atsiras daugiau visuomeniškumo?

                                  Comment


                                    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                                    Dieve mano, kokia ir kokia ta situacija? Netikėtai nusijuokė mergaitė? Senučiukė lazda į grindis pastabdžius stipriau stuktelėjo? Tiek dar būtų normalu toleruot. Tuo pačiu, kai net nepažįstami žmonės ims šnekint vienas kitą, gal atsiras daugiau visuomeniškumo?
                                    Kai pradėsite skirti kur yra normalus bendravimas, o kur dėmesio stoka - tada pasikalbėsime vėl. Labiausiai patinka, kad Jus nematote jaunimą, kuris garsiai klausosi muzikos. Net vairuotojai tai pastebi ir neretai šukteli iš kabinos. Bandymas užsimerkti nėra problemos sprendimas.

                                    Comment


                                      Aš neužsimerkiu. Man tai nuoširdžiai netrukdo.
                                      Bet, jei gerai pažįstu paauglių psichologiją, jiems neretai trūksta paprasčiausio dėmesio. Jei tam tikri išsišokimai kartais tiesiog varo iš proto, gal geriau nekaupt tulžies, o prieit, pasiteiraut koks čia gabalas, ką nors apie tai paklaust - jau vien tai privers sumažint garsą, nes antraip neis susikalbėt. Jaunimas irgi žmonės.

                                      Comment


                                        Muziką paprastai leidžia tokie, kurie į žmones panašūs tik išvaizda. Su tokiais nei tu pakalbėsi, nei ką.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                          Šiuo metu kalba ne apie multikulturinius skirtumus, o apie pensininkus, mėgstančius garsiai plėpėti apie daržoves sode ir blogus kaimynus, apie moteriškes, mėgstančias garsiai kalbėtis telefonu ir apie jaunimo kompanijas, kur nuolatos klausomasi muzikos be ausinių.
                                          Piko metas šioje situacijoje ne rodiklis: jaunimas važiuoja 7-7:30 ir 14-15:30 arba vėlai vakare; bobutės gali išvažiuoti iš namų ir anksti ryte prieš piką, na o moteriškes kalbančias telefonu galima sutikti bet kokiu metu. Išsitraukite ausines iš ausų ir pamatysite realią situaciją.
                                          Tai negi dabar imsi ir uždrausi bobutėms kalbėtis? Čia gal labiau kliūna pokalbio turinys?
                                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                          Kai pradėsite skirti kur yra normalus bendravimas, o kur dėmesio stoka - tada pasikalbėsime vėl. Labiausiai patinka, kad Jus nematote jaunimą, kuris garsiai klausosi muzikos. Net vairuotojai tai pastebi ir neretai šukteli iš kabinos. Bandymas užsimerkti nėra problemos sprendimas.
                                          Na, garsus muzikos klausymasis yra jau kita problema. Pirmiau iškėlei problemą dėl per garsaus kalbėjimo...
                                          Garsus muzikos klausymas rodo visuomenės narių etikos stoką. Jie tiesiog galvoja tik apie save. Kai kuriose ES šalyse už per garsų muzikos klausymą galima gauti piniginę baudą. Per garsus muzikos klausymas yra laikomas tada, kai bent vienas keleivis pasiskundžia vairuotojui, jis savo ruožtu tuomet kviečia policiją.
                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Muziką paprastai leidžia tokie, kurie į žmones panašūs tik išvaizda. Su tokiais nei tu pakalbėsi, nei ką.
                                          Manau, kad tai yra dažnai tiesa. Reikia būti atsargiems. Tiesa, kad dalis keleivių VT jaučiasi kaip karaliai ir dėl man nežinomų priežasčių jiems užauga erelio sparnai. Išlipę kažkaip šiek tiek nurimsta. Gal juos taip veikia uždaros erdvės... O gal tiesiog taip pasimato, nes VT jie šalimais būna ilgiau negu tiesiog praeinant gatvėje, tai tenka proga ilgesnį laiką juos pažinti ir pamatyti iš šono. Turbūt visose visuomenėse pasitaiko padugnių.
                                          Paskutinis taisė Ametistas; 2015.01.18, 22:40.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X