Parašė Kitas Džiugas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Ne KA reikia dėkoti dėl naujų autobusų, o savivaldybei, kuri pirko autobusus. Dažymas, vėlgi, tik dalinis, na, bet judama ta linkme. Dėl aptarnavimo kokybės esu linkęs sutikti - situacija gerėja. Bet iki kokybės dar labai toli.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Bet kol tokios naujovės dar neįgyvendintos, tol siūlyčiau nesipiktinti būtinybe nešiotis teisę į lengvatą įrodantį dokumentą. P.S. čia ne tau asmeniškaiParašė disident Rodyti pranešimąKitas dalykas, kad neužilgo bus sukurtos duomenų bazės ir spec. įranga, kurios pagalba kontrolierius ar policininkas nuskaitys tavo pirštų antspaudus ar akies rainelę ir kompas parodys, kas tu esi ir kokias turi teises ir lengvatas. Teoriškai toks dalykas yra įmanomas jau dabar, visko ko reikia, tai politinių sprendimų.
Comment
-
Jokio atitrukimo nuo realybės - minimalius žmogaus poreikius patenkiname, o papildomus tegul perka už savus. O socializmas kaip tik yra dabar - važinėkis nors visą dieną už pusę kainos/nemokamai, niekas tai nekontroliuoja, nors kažkas už tai vistiek moka.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKažkokį socializmą tu čia nori įvesti...
Siūlau nekreipti į jį dėmesio, matai, kad šneka nuo realybės atitrūkusias nesąmones. Bando kažką pritaikyti, kas šiais laikais jau atgyvenę.Paskutinis taisė Aleksio; 2013.03.24, 21:51.
Comment
-
Keleivių kontrolės organizavimo ypatumai nėra socializmas. Kaune sukontroliuoja labiau, nes tvarka kitokia, Vilniuje - mažiau, daugiau pasitikima keleivių sąžiningumu ir sąmoningumu, kurio dar nėra.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJokio atitrukimo nuo realybės - minimalius žmogaus poreikius patenkiname, o papildomus tegus perka už savus. O socializmas kaip tik yra dabar - važinėkis nors visą dieną už pusę kainos/nemokamai, niekas tai nekontroliuoja.
O ūgis nėra amžiaus matas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Koks dar sąžiningumas? - bilietą turi - gerai, neturi - į autobusiuką. Viskas paprasta ir logiška.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKeleivių kontrolės organizavimo ypatumai nėra socializmas. Kaune sukontroliuoja labiau, nes tvarka kitokia, Vilniuje - mažiau, daugiau pasitikima keleivių sąžiningumu ir sąmoningumu, kurio dar nėra.
Comment
-
Kalbu apie organizavimą. Kaune patikrinamas kiekvienas keleivis (na, teoriškai), o Vilniuje kiekvienas nėra patikrinamas. Toks kontrolės organizavimo skirtumas ir parodo, kad sistema iš esmės sukurta pasitikėti keleivių sąžiningumu.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKoks dar sąžiningumas? - bilietą turi - gerai, neturi - į autobusiuką. Viskas paprasta ir logiška.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Vilniuje iš viso keistai dirba kontrolė. Atvejis iš savaitgalio: panelė neturėjo talonėlio, tai jai buvo paplekšnota per petį ir pasakyta "nusipirk". Net neišlaipino, ir net nežiūrėjo, ar nusipirko. Spėkite, ar ji ką nors pirko? Suprantu ir laikausi nuomonės, kad kontrolė neturi visada bausti, tačiau minimalus sugėdinimas, ar bent jau privertimas prailginti savo kelionę laukiant kito autobuso turėtų būti įgyvendinta visada.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKeleivių kontrolės organizavimo ypatumai nėra socializmas. Kaune sukontroliuoja labiau, nes tvarka kitokia, Vilniuje - mažiau, daugiau pasitikima keleivių sąžiningumu ir sąmoningumu, kurio dar nėra.
O ūgis nėra amžiaus matas.
Comment
-
Sugėdinti neturi teisės, nes žmogus gali paduoti į teismą už viešą įžeidimą ir didelė tikimybė, kad teisme laimėtų. Sugėdinimas - praėjusio amžiaus žmonių bendravimo neigiama savybė, kurios jau nebeturi būti, ypač aptarnavimo sferoje.Parašė disident Rodyti pranešimąVilniuje iš viso keistai dirba kontrolė. Atvejis iš savaitgalio: panelė neturėjo talonėlio, tai jai buvo paplekšnota per petį ir pasakyta "nusipirk". Net neišlaipino, ir net nežiūrėjo, ar nusipirko. Spėkite, ar ji ką nors pirko? Suprantu ir laikausi nuomonės, kad kontrolė neturi visada bausti, tačiau minimalus sugėdinimas, ar bent jau privertimas prailginti savo kelionę laukiant kito autobuso turėtų būti įgyvendinta visada.
Kelionės prailginimas yra negerai - keleiviai gali būti nepatenkinti.
Kontrolieriai veikiausiai suprato, kad mergina nepilnametė, o su tokiais terliotis jie nemėgsta.
Šitą problemą žinau ir ją spręsime jau šįmet
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nemanau, kad vienintelė priežastis yra pasitikėjimas keleiviais. Tiesiog Vilniaus valdžios nuomone, priekinių durų tvarkos minusai nusveria tokį jos pliusą, kaip kiekvieno keleivio tikrinimo galimybė. Todėl Vilniuje priekinių durų tvarkos ir nėra.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKalbu apie organizavimą. Kaune patikrinamas kiekvienas keleivis (na, teoriškai), o Vilniuje kiekvienas nėra patikrinamas. Toks kontrolės organizavimo skirtumas ir parodo, kad sistema iš esmės sukurta pasitikėti keleivių sąžiningumu.
Užtat Vilniuje, berods, budi daugiau kontrolierių ekipažų nei Kaune.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.03.24, 22:12.
Comment
-
Yra dvi skirtingos sistemos. Vilnius lygiojasi į Vieną ir Prahą, Kaunas - į Maskvą.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKalbu apie organizavimą. Kaune patikrinamas kiekvienas keleivis (na, teoriškai), o Vilniuje kiekvienas nėra patikrinamas. Toks kontrolės organizavimo skirtumas ir parodo, kad sistema iš esmės sukurta pasitikėti keleivių sąžiningumu.
Comment
-
Ir Kaune, net keista - VT geresnis - patogesnis ir modernesnis!Parašė Aleksio Rodyti pranešimąYra dvi skirtingos sistemos. Vilnius lygiojasi į Vieną ir Prahą, Kaunas - į Maskvą.
Comment
-
Jeigu Vilniui būtų paliekamas toks tats GPM procentas, kuris paliekamas Kaunui, Vilniuje taip pat būtų nauji autikai ir trulikai.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąIr Kaune, net keista - VT geresnis - patogesnis ir modernesnis!
Kodėl? Kaip tik atvirkščiai? - kodėl aš turi mokėti už tą, kas neturi bilieto?Parašė Ametistas Rodyti pranešimąSugėdinti neturi teisės, nes žmogus gali paduoti į teismą už viešą įžeidimą ir didelė tikimybė, kad teisme laimėtų. Sugėdinimas - praėjusio amžiaus žmonių bendravimo neigiama savybė, kurios jau nebeturi būti, ypač aptarnavimo sferoje.
Ne keleiviai, o tik bilieto neturinti keleivė.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKelionės prailginimas yra negerai - keleiviai gali būti nepatenkinti.
Comment
-
Vilnius: į Vieną, Prahą, Taliną, o Kaunas: į Londoną, Berlyną, Dubliną, Maskvą. Jei jau vardiji pavyzdžius, nepagailėk daugiau, antraip tai atrodo pernelyg šališka.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąYra dvi skirtingos sistemos. Vilnius lygiojasi į Vieną ir Prahą, Kaunas - į Maskvą.Šiuo atveju kalbama ne apie naujesnes transporto priemones, o apie VT organizavimą ir kompetenciją. Todėl tavo argumentas čia visai netinkamas. Nesupratai minties.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu Vilniui būtų paliekamas toks tats GPM procentas, kuris paliekamas Kaunui, Vilniuje taip pat būtų nauji autikai ir trulikai.
Sugėdinimas su prasižengimu ir baudimu visai nesusiję. Niekas neturi teisės gėdinti prasižengėlio. Tam skirti įstatymai, poįstatyminiai aktai, pagal kuriuos skiriamos baudos. Tarp baudų nėra nurodyta, kad bauda yra sugėdinimas.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKodėl? Kaip tik atvirkščiai? - kodėl aš turi mokėti už tą, kas neturi bilieto?
Ne keleiviai, o tik bilieto neturinti keleivė.
Teisybė, ne taip supratau pradžioje. Iš tiesų, galėjo...Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNe keleiviai, o tik bilieto neturinti keleivė.Paskutinis taisė Ametistas; 2013.03.24, 22:22.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Londonas ir Dublinas nėra geri pvz, nes ten iki šiol važinėjama ne ta kelio puseParašė Ametistas Rodyti pranešimąVilnius: į Vieną, Prahą, Taliną, o Kaunas: į Londoną, Berlyną, Dubliną, Maskvą. Jei jau vardiji pavyzdžius, nepagailėk daugiau, antraip tai atrodo pernelyg šališka.
Berlyne bent jau prieš pora metų metro nebuvo jokių užtvarų.
Buvo pasakyta "modernus", o modernus reiškia naujoviškas. Bent jau Zuokas taip kalba apie savo tramvajų.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąŠiuo atveju kalbama ne apie naujesnes transporto priemones, o apie VT organizavimą ir kompetenciją. Todėl tavo argumentas čia visai netinkamas. Nesupratai minties.
Comment
-
Kalbėjau apie Berlyno autobusus, ten dar yra tokie, nepamiršai?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLondonas ir Dublinas nėra geri pvz, nes ten iki šiol važinėjama ne ta kelio puse
Berlyne bent jau prieš pora metų metro nebuvo jokių užtvarų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Sugėdinimas yra labai gerai. O tai, kad įstatymai gina išgamas, nusikaltėlius ir degradus rodo, kad valdžia yra užgrobta nusikaltėlių, išgamų ir degradų. Taip, garbę ir orumą, kurio neturi, gina tik visiškos atmatos.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąSugėdinti neturi teisės, nes žmogus gali paduoti į teismą už viešą įžeidimą ir didelė tikimybė, kad teisme laimėtų. Sugėdinimas - praėjusio amžiaus žmonių bendravimo neigiama savybė, kurios jau nebeturi būti, ypač aptarnavimo sferoje.
Ne GPM problema, o utopiniuose projektuose kai kurių asmenų galvose. O laikas eina, esamas VT negerėja. Be to miestas praskolintas visiškai ne dėl to, kad GPM mažiau. Liktų jis Vilniuje visas, tai miesto skola ir 1,5 ar 2 mlrd. siektų.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu Vilniui būtų paliekamas toks tats GPM procentas, kuris paliekamas Kaunui, Vilniuje taip pat būtų nauji autikai ir trulikai.
Kodėl? Kaip tik atvirkščiai? - kodėl aš turi mokėti už tą, kas neturi bilieto?
Ne keleiviai, o tik bilieto neturinti keleivė.Paskutinis taisė Al1; 2013.03.24, 22:53.
Comment
-
Gal ir yra, bet jais man neteko važinėti, nes ubanas patenkino poreikius.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKalbėjau apie Berlyno autobusus, ten dar yra tokie, nepamiršai?
Comment
-
Jei visi pinigai liktų Vilniuje tai po kelių dešimtmečių tokie miestai kai Šiauliai, Panevėžys, Šalčininkai būtu tušti apleisti, vaiduoklių miestai. Vilnius turi ne tik pats augti, bet kartu padėti tobulėti, vystitis ir kitiem miestam, taip pat ir Kaunui. Bet, kaip Vilnius sugeba skęsti skolose man yra nesuprantama.Jeigu Vilniui būtų paliekamas toks tats GPM procentas, kuris paliekamas Kaunui, Vilniuje taip pat būtų nauji autikai ir trulikai.
Kodėl? Kaip tik atvirkščiai? - kodėl aš turi mokėti už tą, kas neturi bilieto?
Ne keleiviai, o tik bilieto neturinti keleivė.
Comment
-
Visiškai sutinku. Vilnius turi padėti. Bet ar tai yra tinkama pagalba, kai 60% savo pelno tu skiri kažkam, o pats skęsti skolose? Vilnius dabar vystosi būtent investuotojų ir skolos augimo dėka. Kaip ir minėjau, nesąmonė yra, kad Kaunas gauna keliais dešimčiais milijonų Lt mažiau GPM, negu Vilnius.Parašė kempas Rodyti pranešimąJei visi pinigai liktų Vilniuje tai po kelių dešimtmečių tokie miestai kai Šiauliai, Panevėžys, Šalčininkai būtu tušti apleisti, vaiduoklių miestai. Vilnius turi ne tik pats augti, bet kartu padėti tobulėti, vystitis ir kitiem miestam, taip pat ir Kaunui. Bet, kaip Vilnius sugeba skęsti skolose man yra nesuprantama.
Comment
Comment