Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Autobusai ЛАЗ / LAZ Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    LAZ 695B. Klaipedos AP gavo 1962m.
    Dėkui, pataisiau.

    Pridedu dar kelias Klaipėdos LAZ'ų foto:

    Priekyje LAZ 695E(?), garažinis 1*9. Antram plane LAZ 695E, 42-27лид(?). Nuotrauka 1966 metų


    LAZ 695, matosi skaičiai 44-53


    Ir dar dvi foto:




    Nuotraukų autorius Bernardas Aleknavičius

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    ЛАЗ 695E Klaipėdoje. Metų nežinau, bet manau, kad apie 1970.
    Atvaizdas


    Nuotraukos autorius B. Aleknavičius
    Šaltinis
    LAZ 695B. Klaipedos AP gavo 1962m.
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2012.07.26, 18:30.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    LAZ 695B. Iš knygelės "Kaunas" 1964m.



    Paskutinis taisė AutoLiet; 2012.07.26, 12:09.

    Komentuoti:


  • povilas911
    replied
    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
    Įtariu, kad visi šie autobusai priklausė įmonei, kuri sovietmečiu vadinosi "Inturistas" ar pan. Atsivėrus sienai į vakarus, šiems autobusams pirmiausia buvo užkabinti "lietuviški" numeriai, dažniausiai prasidėję ZVA, ZVB, ZVC raidėmis. Paskui, matyt, juos ėmė keisti naujesniais autobusais, ir LAZ'ai atsidurdavo periferiniuose autobusų parkuose. Pavyzdžiui ZVA456 (gamyklinis numeris 17929) dar spėjo pasivažinėti su Biržų AP emblema (GN17). Panašus buvo 12 ZVA621 (gamyklinis 19255). Įtariu iš ten galėjo būti Anykščių AP 109 ZVB673 (22624), 110 ZVA300 (22613), 111 ZVB671 (23801), Šilalės AP 17 ZVA320, Kelmės AP 232 ZVA360, Kupiškio AP ZVC276. Manau, "pašaudžius" aplink šiuos VN Regitroje, galima rasti ir dar daugiau.
    Radau daugiau, bet nedėjau, nes ir taip aišku Didini skaičių pvz: 456,457,458,459...

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Parašė povilas911 Rodyti pranešimą
    Valstybinis numeris: ZVA 456
    Markė : LAZ
    Modelis: 699
    Spalva: BALTA
    Pirmosios registracijos arba pagaminimo metai: 1988
    Kategorija, klasė: M3--- (Autobusas virš 5t. (Nenustatyta))
    Būsena: Išregistruota

    Valstybinis numeris ZVA457
    Markė LAZ
    Modelis 699
    Spalva BALTA RAUDONA
    Pirmosios registracijos arba pagaminimo metai 1989

    Valstybinis numeris ZVA458
    Markė LAZ
    Modelis 699
    Spalva BALTA SU RAUDONA
    Pirmosios registracijos arba pagaminimo metai 1988

    Gal kas turit daugiau domenų ?

    (P.s mano informacija iš Regitra.lt)
    Įtariu, kad visi šie autobusai priklausė įmonei, kuri sovietmečiu vadinosi "Inturistas" ar pan. Atsivėrus sienai į vakarus, šiems autobusams pirmiausia buvo užkabinti "lietuviški" numeriai, dažniausiai prasidėję ZVA, ZVB, ZVC raidėmis. Paskui, matyt, juos ėmė keisti naujesniais autobusais, ir LAZ'ai atsidurdavo periferiniuose autobusų parkuose. Pavyzdžiui ZVA456 (gamyklinis numeris 17929) dar spėjo pasivažinėti su Biržų AP emblema (GN17). Panašus buvo 12 ZVA621 (gamyklinis 19255). Įtariu iš ten galėjo būti Anykščių AP 109 ZVB673 (22624), 110 ZVA300 (22613), 111 ZVB671 (23801), Šilalės AP 17 ZVA320, Kelmės AP 232 ZVA360, Kupiškio AP ZVC276. Manau, "pašaudžius" aplink šiuos VN Regitroje, galima rasti ir dar daugiau.

    Komentuoti:


  • mandan
    replied
    Ukmergės AP turėjo du LAZ 4202 su KAMAZ varikliais, šiandien buvau svečiuose pas parko direktorių, pažadėjo paieškoti foto nuotraukų. Gaila kad neišsaugoti archyvai sovietmeciu turėtų mašinų.

    Komentuoti:


  • povilas911
    replied
    Valstybinis numeris: ZVA 456
    Markė : LAZ
    Modelis: 699
    Spalva: BALTA
    Pirmosios registracijos arba pagaminimo metai: 1988
    Kategorija, klasė: M3--- (Autobusas virš 5t. (Nenustatyta))
    Būsena: Išregistruota

    Valstybinis numeris ZVA457
    Markė LAZ
    Modelis 699
    Spalva BALTA RAUDONA
    Pirmosios registracijos arba pagaminimo metai 1989

    Valstybinis numeris ZVA458
    Markė LAZ
    Modelis 699
    Spalva BALTA SU RAUDONA
    Pirmosios registracijos arba pagaminimo metai 1988

    Gal kas turit daugiau domenų ?

    (P.s mano informacija iš Regitra.lt)
    Paskutinis taisė povilas911; 2012.07.18, 17:13.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš 1966 sausio 18 d. "Komunistinio rytojaus".

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    LAZ susirinkimas Vilniuje. Žurnalas "Švyturys" 1965m.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    LAZ 4202, kažkada priklausęs Kaišiadorių AP, kaimo laukuose Kaišiadorių rajone.


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaba buvo apie dyzelinius 695 ir 699.

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dyzelinius variklius pradėjo montuoti jau po Sąjungos žlugimo. Lietuvos AP tokių autobusų jau negavo, nebent pas kokį privatininką vėliau atsirado.
    Kaip tai "negavo"? O Laz-4202 ir jo modifikacijos? Dizainas jų buvo tragiškas, didmiesčiai jų "neimdavo", mažieji "negaudavo". Gaudavo "pramoniniai" - Alytus, Marijampolė, Tauragė, Ukmergė, N. Akmenė, Jonava arba kurortus aptarnaujantys - Prienai, Kretinga. Pastarajam mieste dar prieš keletą metų dar buvo "gyvų", kol nepakeitė juos Klaipėdos "Karosomis". Dar buvo du egzemplioriai minkštomis sėdynėmis - vienas Biržų AP, kitas Telšių AP. Pirmasis atrodė kaip "perdirbinys" iš paparasto, o "telšiškis" - kaip tikras "turistas".

    Komentuoti:


  • Robitt
    replied
    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
    Taigi čia''peršingas''tokia pravardę autobusas turėjo.Buvo jų ir su dyzeliniais varikliais,jei neklystu kamaz variklis ratus suko.
    Buvo, buvo. Na koks variklis ratus suko, negaliu pasakyti, bet vienas is paskutiniuju LAZ telsiuos buvo su dyzeliniu motoru. Dar vairuotojo idomumo delei paklausiau (pazystamas buvo), koks cia variklis, to autobuso, pasake dyzelinis... Bet sakau, LAZ taigi ant benzino. Taigi po Sajungos zlugimo pradejo montuoti dyzelinius.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dyzelinius variklius pradėjo montuoti jau po Sąjungos žlugimo. Lietuvos AP tokių autobusų jau negavo, nebent pas kokį privatininką vėliau atsirado.

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tas pats LAZ'as dar Kaune. Fotografavau 2007-06-05 beveik pries 5metus

    Atvaizdas



    Beje man LAZ'ai irgi nostalgija. 695(H) neptiko, o Turist'as Tiesa iki Ikarus'u jiems buvo toli..
    Taigi čia''peršingas''tokia pravardę autobusas turėjo.Buvo jų ir su dyzeliniais varikliais,jei neklystu kamaz variklis ratus suko.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Manai, kad Ukrainos vežėjai geriau laikosi nei koks Lietuvos rajoninis parkas, perkantis virš 20 metų senumo vakarietiškus autobusus?

    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Visos vaikiškos ligos jau seniai išgydytos... O be to teko skaityti, kad berods gaminama pagal principą - priduodi seną, primoki ir gauni naują (tiksliau praėjusį gilią modernizaciją pakeičiant kėbulą ir atkapitalinant kitus mazgus, o reikalui esant ir naujus sumontuojant). Taip kad apsimoka ir vežėjams, ir gamintojams. Nes visokie Bogdanai ir vietinės gamybos mikrobai ne ką ilgiau laiko...
    Manau, jog pats metas į gatves išleisti diližanus: visos vaikiškos ligos jau išgydytos, o ir vietinės gamybos mikrobai ne ką ilgiau laiko

    Komentuoti:


  • abc
    replied
    Kaune 695Н leisdavo mažo aktualumo maršrutais 14, 26, 30, 31, 33, 13.
    Iš įspūdžių liko savotiškas garsas, drebantis salonas, mažas erdvės kiekis gale.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visos vaikiškos ligos jau seniai išgydytos... O be to teko skaityti, kad berods gaminama pagal principą - priduodi seną, primoki ir gauni naują (tiksliau praėjusį gilią modernizaciją pakeičiant kėbulą ir atkapitalinant kitus mazgus, o reikalui esant ir naujus sumontuojant). Taip kad apsimoka ir vežėjams, ir gamintojams. Nes visokie Bogdanai ir vietinės gamybos mikrobai ne ką ilgiau laiko...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ir sapnuot nesapnavau, kad tokios atgyvenos dar gaminamos...

    Komentuoti:

Working...
X