Kadangi prižadėjau nedaryti antireklamos, bus tik naujieji Raseinių autobusai, kurių yra išties nemažai. Nors Raseiniai praktiškai niekuo neišsiskirią nuo kitų panašaus dydžio Lietuvos miestų, transporto kokybė labai aukštame lygyje, gaila, kad vairuotojams mandagumo nauji autobusai nepridėjo...
Taigi, nauji autobusai. Visi nauji autobusai yra 2008-2009 m. įsigyti Irisbus tarpmiestiniai Proxys, priemiestiniai Proway, kažkodėl turistiniai Indcar Wing, bei tarpmiestiniai Arway ir priemiestiniai Crossway.
Crossway
Visada besišypsantys Proway
Arway iš parko važiuoja į stotį iš kur važiuos į Šiaulius.
Tas pats Crossway
Visą dieną vieninteliame miesto maršrute dirbęs Proxys.
Indcar Wing deja nepakliuvo į kadrą, tiesą grįžtant juos teko matyti grįžtančius iš Vilniaus, Kauno.
Na, nevažinėja Jurbarko AP į Raseinius visiškai tušti, o jie nori uždaryti šį reisą...
Labai keistas maršrutas Panevėžys-Panemunė. Į Panemunę pro Pagėgius turėtų važinėti Tauragės AP, o ne Panevėžys pustuštį tarpmiestinį autobusą varinėti.
Kautros Setra. Nors į Tauragę žmonių beveik visada būna nemažai, į Raseinius šis autobusas atvyko pustuštis.
Kautros Vilkaviškio VW iš Šiaulių atvažiavo vos su keliais keleiviais, tačiau nuo Raseinių išvažiavo sklidinai pilnas.
Europos krepšinio čempionatą aptarnaujantis Alytaus Safaris. Įdomu, kad vairuotojas taip pat iš Alytaus parko. Girdėjau, kad jiems kažkokie kalbos kursai buvo, kitaip su Alytaus vairuotojais būtų nekas...
Prie temos apie Panevėžio autobusų paskirstymą, tai štai iš midibusas vakar važiavo į Alytų, tuo tarpu tiesioginiais reisais iš Kauno į Panevėžį važiavo tik vienas midibusas, visi kiti - standartinio ilgio. Žinoma, nieko baisaus tame nėra, nes ir šis iš Alytaus į Kauną atvažiavo su vos keliais keleiviais.
Ši Klaipėdos AP Setra rugpjūčio pradžioje turėjo nedidelę avariją su taksi automobiliu Palangoje, po jos pakeistas priekinis bamperis.
Simple Express Scania grįžta į Vilnių, rytiniu reisu iš Varšuvos. Žmonių stotyje išlipo nemažai, nors dalis jų išlipa ir prie Panoramos. Taigi, iš Varšuvos autobusas greičiausiai išvažiavo pilnas.
Na ir Alytaus Kautros autobusai.
Šis visai neseniai į Alytaus parką atkeliavęs Neoplanas panašu, kad pasiliks visam laikui. Galėjo geriau dar kokį naujesnį Opalin'ą jiems duoti, vistiek dideli autobusai ne sezono metu važinėja praktiškai tušti.
Rugpjūčio pradžioje Tauragės autobusų parke užtikau ir dar kelis veteranus, kurie supjaustymo kartu su savo "kolegomis" išvengė tik dėl to, kad paskutiniais metais dar dirbo "kaimiškuose" ar "mokykliniuose" maršrutuose (tai netaikoma 227 - jis nevažinėja jau daug metų).
Iš kairės į dešinę: 222 - GJV 897, 227 - JJU 336, 302 - YLY 269, 227 - JJU 745:
Kiti veteranai, minėti ankstesniame pranešime, taip pat dar stovėjo.
Tačiau jų likimas, matyt, nulemtas atsiradus naujesnei technikai. Keletas "naujienų": Vest (258 - FHN 201, 1999 m. gamybos) ir dar garažo numerio neturėjęs Volvo 8700 (FHN 324, 2002 metų, surinktas Lenkijoje):
O čia jau ir spaudoje minėtas Neoplan N1216HD Cityliner - dar su vokiškais tranzitiniais numeriais (nors "kilmės šalis" - Austrija):
Iš visų pusių jį galima apžiūrėti fotobus-e
As kaip suprantu cia yra autobusas is Austrijos laikinai registruotas Vokietijoje, nes vokiski eksportiniai numeriai siektiek kitaip atrodo ir tury raudona o ne geltona spalva is desines numerio galiojimo zymejimui.
As kaip suprantu cia yra autobusas is Austrijos laikinai registruotas Vokietijoje, nes vokiski eksportiniai numeriai siektiek kitaip atrodo ir tury raudona o ne geltona spalva is desines numerio galiojimo zymejimui.
Ačiū už pataisymą, nes tikrai nenusimanau vokiškų numerių subtilybėse.
Teko išvysti renginį, kuriame viena iš autobusų nuomos firmų - UAB "Vilneda" pristatinėjo savo turimą techniką ir jos privalumus turistinių firmų atstovams. Renginys vyko šios savaitės pradžioje, Vilniuje, aikštelėje šalia "Siemens" arenos.
Bendra panorama:
Net septyni Neoplan N516SHD Starliner:
Pora kitų Neoplanų:
Dvi Setra S415HD:
Trys (su puse ketvirtos) Setra S315HD:
Ir dar keli įvairesni:
P.S. kaip jau kažkada minėjau, ši firma "mėgsta" valstybinius numerius su skaičiais, atitinkančiais autobuso modelį
Tarp pristatinėtų autobusų - net šeši iš septynių Starliner-ių su skaičiais "516" numeriuose. Setros 309, 315 ir 415 - taip pat su atitinkamais skaičiais.
Dar vienas kiek neįprastas, bent jau savo spalva ir (turbūt, savadarbe) bagažine, autobusas:
Autobusas įdomus, bet jo šeimininkas nepatingėjo išreikšti savo nepasitenkinimą pareiškimais, kad "jau iškvietė bičus" aiškintis, kas ir kodėl jo turtą fotografuoja ir vos ne atvirais grąsinimais, kad "jei jam kažkas pasirodys "ne taip", bus blogai". Fui...
Teko išvysti renginį, kuriame viena iš autobusų nuomos firmų - UAB "Vilneda" pristatinėjo savo turimą techniką ir jos privalumus turistinių firmų atstovams. Renginys vyko šios savaitės pradžioje, Vilniuje, aikštelėje šalia "Siemens" arenos.
Kas čia per nauja mada ant senesnio modelio Neoplan autobusų dėti naujesnių priekinę dalį? Nemažai tokių "atnaujintų" Neoplanų turi Ecolines, bet ir Lietuvoje daugėja...
Vilnedos parkas tikrai atrodo neblogai, aukšto lygio vežėjas
O tokia ir mada, kad mazesne tikimybe papult i kontroles letenas pvz. Vokietijoj. Dar autobusai vaziuoja tokiom vietom, kur labai skiriasi vaziavimo kainos kad ir Euro 1 nuo Euro 2. Tuneliai tarp Prancuzijos ir Italijos. Toks galima sakyt akiu duminimas, bet jis greiciausiai pasiteisina. Nes perdarymas kainuoja 10000 litu. Aisku ir klientams atrodo patraukliau a la naujas modelis, nors dabar jau naujausi modeliai Neoplano visai kitokie. Beje senuciu noru atrodyt panelem serga ne tik turistines firmos ir Ecolines. Birzu AP 2 kartos Setros turi is sonu La Linea kaip 3 kartos. Aisku darytos savu saltkalviu, nes tai is karto krenta i akis.
Comment