Kuriais laikais maždaug kursuoja tarp Vilniaus ir Kauno TOKS'o naujos setros? Norėtus išbandyti, nes kiek važiuoju, vis nepataikau... Tenka išklerusiom senom TOKS'o setrom važiuot.
Kuriais laikais maždaug kursuoja tarp Vilniaus ir Kauno TOKS'o naujos setros? Norėtus išbandyti, nes kiek važiuoju, vis nepataikau... Tenka išklerusiom senom TOKS'o setrom važiuot.
TOKS'o maršrutai pro Kauną, išskyrus Plungė-Vilnius, neturi pastovių autobusų, todėl naujesnės Setros gali važiuoti bet kada.
Teko važiuoti suvarytu TOKS`o Sprinteriu Ryga - Vilnius. Kur tamsta matote keleivių gerbimą? Čia juk tarptautinis maršrutas. Ir beje, palaikau Prodigal Stranger. Jo meniški fotoreportažai man imponuoja žymiai labiau, nei tamstos TOKS`yno propoganda.
Baigsis turbut greit TOKS'o propoganda, jei "Kautra" suvalgys. O be to, akmuo i "Kautros" ir "KLAP'o" darza. Buvo atvejis, kai abejose neveike wi-fi, informavus vairuotoja, Kautros, dar kazka bande perkraut, krapstyt, KLAP'o vos nepasiunte, mazdaug nemoki naudotis, nieko nenoriu zinot. O TOKS'o griuvenoj wi-fi kuo puikiausiai veike (nuo kada pas juos wi-fi pradejo veikt???)
Juk nepalyginamai geriau vaziuoti sia apynauje triase Setra, nei VW Crafter mikrobu, kuri leidzia kitas didelis vezejas (visi manau zino apie ka as).
Žmonės iki Londono su mikriukais nuvažiuoja, o ponuoliui ne lygis 200 km su mikriuku pavažiuoti Kai bus keleivių tai ir pradės važiuoti autobusai dideli.
Galbūt TOKS'ui prasčiau ir sekės, kad tokiais gerais autikai orą veža. Neefektyvu tiesiog. O Kautros crafteriai tikrai lenkia patogumu daugelį autobusų ir jų tikrai pakanka tokiam maršrutui, kol žmonių važiuoja mažai.
Baigsis turbut greit TOKS'o propoganda, jei "Kautra" suvalgys. O be to, akmuo i "Kautros" ir "KLAP'o" darza. Buvo atvejis, kai abejose neveike wi-fi, informavus vairuotoja, Kautros, dar kazka bande perkraut, krapstyt, KLAP'o vos nepasiunte, mazdaug nemoki naudotis, nieko nenoriu zinot. O TOKS'o griuvenoj wi-fi kuo puikiausiai veike (nuo kada pas juos wi-fi pradejo veikt???)
Taip, Kautros autobusuose su Wi-fi tikrai prastai, neveikia vos ne kas antrame. Taip yra dėl techninių problemų, bet keista, kad iš Kautros jos nėra arba nepakankamai efektyviai sprendžiamos.
TOKS wi-fi turėjo jau pernai vasarą, tiesa, tik keliuose autobusuose, o dabar tikrai pastebėjau kad lipdukai informuojantys apie wi-fi ant didžiosios dalies jų autobusų.
Žmonės iki Londono su mikriukais nuvažiuoja, o ponuoliui ne lygis 200 km su mikriuku pavažiuoti Kai bus keleivių tai ir pradės važiuoti autobusai dideli.
Lyginti su nelegaliu verslu, nėra adekvatu. Tuo tarpu keleiviai Vilnius-Ryga maršrute gali rinktis iš patogių Lux Express, Ecolines autobusų arba TOKS'o Sprinterio.
Žmonės iki Londono su mikriukais nuvažiuoja, o ponuoliui ne lygis 200 km su mikriuku pavažiuoti Kai bus keleivių tai ir pradės važiuoti autobusai dideli.
Ponuolis ar ne, bet jis teisus. Mokėti už kelionę šitokius pinigus ir važiuoti mikroautobusu - nepatogu. Jei tu nori - važiuok. Bet tie, kuriems nepatinka, turi teisę išsakyti savo nuomonę ir nebūti išvadintu ponuoliu.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment