Matyt neturėjo ką leisti Tauragės AP, kad šią Setrą prikėlė?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinių ir užsakomų autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Du "nauji" midibusai reguliariuose pervežimuose
2006 metų Isuzu Turquoise, Alytaus įmonė Busotas. Autobusas iki šiol priklausė Le Meridien Villon Vilnius viešbučiui.
1990 metų Neoplan N208 Jetliner, Zarasų AP. Iki šiol priklausė privačiam vežėjui iš Rokiškio.
Paskutinis taisė digital; 2025.06.28, 16:08.
- 3 patinka
Comment
-
Na, 3 autobusai į Vilnių, 3 į Kauną, 2 į Klaipėdą. Viso - 8. Tiek padorios būklės autobusų jie neturi. Be to šio Marcopolo (http://fotobus.msk.ru/vehicle/357777/#n394628) jau labai seniai nemačiau.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMan keista, Kad Zarasu AP turinti tiek neblogos technikos, nuspirko si eksponata. Dar keisciau, kad labai daznai Kaune matydavau Hyundaju, kurie kitose parkuose dazniausiai patvorius ramsto. Kam tuomet visos tos brangios Bovos?Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNa, 3 autobusai į Vilnių, 3 į Kauną, 2 į Klaipėdą. Viso - 8. Tiek padorios būklės autobusų jie neturi. Be to šio Marcopolo (http://fotobus.msk.ru/vehicle/357777/#n394628) jau labai seniai nemačiau.
Be 2011 m. pabaigoje apdegusios Setros Nr. 326, "iš žadimo iškrito" ir iš pažiūros gan gerai atrodęs Hellmark Nr. 329. Abu matyti šioje nuotraukoje.
Tuo tarpu, Hyundai dar turėtų važinėti - tech. apžiūra galioja (iki liepos mėn.)
Comment
-
/\ Pagirtina, jog autobusų parkas užsidirba ir tokiais būdais.
Mažeikių AP paskutinysis pirkinys - 2006 metų Bova Futura FHD 127. Autobuse yra 53+1 sėdimos vietos. Šiandien Šiauliuose.
Paskutinis taisė digital; 2025.06.28, 16:09.
- 3 patinka
Comment
-
Kautros naujausieji pirkiniai - Temsa Safari HD. Paskutiniu metu Kautros įsigyti Safariai yra skirtingų ilgių ir talpumo, Safariai nuotraukose - standartinio ilgio su 49+1 sėdimomis vietos.
Vakar, Naujoji Akmenė-Kaunas.
Šiandien, Žagarė-Kaunas.
Paskutinis taisė digital; 2025.06.28, 17:17.
- 2 patinka
Comment
-
Radviliškis
Kautra, Mažeikiai-Alytus
Zarasų AP, Klaipėda-Zarasai
Busturas, Kaunas-Šiauliai
Busturas, Vilnius-Šiauliai
Kautra, Žagarė-Kaunas
Alytaus Kautra, Šiauliai-Vilkaviškis
Du iš trijų autobusų tolimojo susisiekimo autobusų, kurie stoja Radviliškyje, bet nestoja Šiauliuose.
Panevėžio AP, Kelmė-Panevėžys. Į Panevėžį išvažiavo su vienu keleiviu.
Mažeikių AP, Vilnius-Mažeikiai. Maršruto lentelėje užrašas 'Ekspresas' klaidingas, nes ekspreso grafiku jis važiuoja tik iki Radviliškio, vėliau stoja mažesniuose miesteliuose tarp Šiaulių-Mažeikių.
Trečiasis - Kautros Joniškis-Kaunas, tądien taip pat važiavo mikroautobusas.Paskutinis taisė digital; 2025.06.28, 17:20.
- 1 patinka
Comment
-
Vienas iš dviejų neseniai Kautros įsigytų Volkswagen Crafter. Didelių skirtumų nuo įsigytų anksčiau nėra, galbūt tik tai, kad kondicionierius sumontuotas ties mikroautobuso viduriu, o ne gale, taip pat gale yra stiklas/stiklo imitacija. Standartiškai - 19 sėdimų vietų.
Mikroautobusas grįžo iš Šilalės, o ten rytiniame reise važinėja pastovios transporto priemonės, taigi, galima tikėtis ten jį dažnai išvysti.
Paskutinis taisė digital; 2025.06.28, 17:21.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąĮdomu, kiek laiko trunka kelionė iš Klaipėdos į Zarasus arba atvirkščiai? Spėju, tai viena ilgiausiai trunkančių kelionių.
Comment
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąPats ilgiausias maršrutas Visaginas-Palanga.
Zarasai-Klaipėda 437 km. 8 h. 55 min.
Visaginas-Palanga 421 km. 6 h.
Pernai pradėjo važinėti tik birželio pabaigoje, taigi, natūralu kad informacijos apie jį dar nėra.
- 1 patinka
Comment
-
Tik įdomu, kaip su mikrobo vairuotojo darbo laiku. Zarasų autobusas ilgai važiuoja dėl to, kad stoja tarpinėse stotelėse, be to daro ilgas atstovas Šiauliuose (30 min.) ir Panevėžyje (15 min.). O Visagino stodavo tik, jei neklystu, Utenoje, Panevėžyje, Šiauliuose ir Telšiuose arba Plungėje. Ir kažin ar pusvalandį stovėdavo Šiauliuose.
Comment
-
Įdomu ar daug kelievių važiuodavo pilną 9 valandų maršrutą, ar maršruto esmė labiau trapinės kelionės. Atrodo beprotiškai daug kaip Lietuvai 9 valandų kelionė.
Asmeniškai geriau važiuoiau Zarasai-Kaunas 3val 40min + Kaunas-Klaipėda 2val 40 min. Aišku yra kiek ilgiau trunkančių reisų ir gal nevisada patogu suderint persėdimą.
Comment
-
Aišku, kad gal vienas kitas per mėnesį. Net iki Šiaulių vargu ar kasdien važiuojančių atsiranda. Tiesiog maršrute keleiviai keičiasi etapai: Zarasai -Rokiškis, Rokiškis - Panevėžys, (kažkiek į Kupiškį), Panevėžys - Šiauliai (kažkiek nubyra į Šeduvą, Radviliškį), Šiauliai - Kuršėnai, Telšiai, Plungė, Kretinga, Palanga, Klaipėda.Paskutinis taisė Al1; 2014.05.02, 07:17.
Comment
Comment