Geriau taip, nei išvis be VT. Ekspresas Vilnius-Jurbarkas turbūt neturėtų tiek keleivių, kiek stojantis kiekvienoje stotelėje Panemunės kelyje.
Taip visada ir buvo. Tarybiniais metais vieni tarpmiestiniai stodavo beveik visose stotelėse, kiti tik keliose stambiose. Vilnius - Jurbarkas, beje, nestoja kiekvienoje stotelėje, o tik miesteliuose. Kiekvienoje stoja Jurbarko mažųjų autobusų mikrobai į Kauną. Beje, jie yra priemiestiniai.
Karosos važinėjo ir į Vilnių. Nėra jokio pririšimo, į kur važiuoja. Taip, MAZ'ai daugiau į Kauną ir Gardiną, pastaruoju metu Vilniuje nematau. Bet tai nereiškia, kad retkarčiais nevažiuoja.
Karosos važinėjo ir į Vilnių. Nėra jokio pririšimo, į kur važiuoja. Taip, MAZ'ai daugiau į Kauną ir Gardiną, pastaruoju metu Vilniuje nematau. Bet tai nereiškia, kad retkarčiais nevažiuoja.
Pasibaigus sezonui Kautra+ autobusai panašu pemetami į kitus maršrutus. Šiandien Skuodas-Vilnius, nuo Kauno. Bilietų pardavimo puslapyje šis reisas nebuvo nurodytas kaip Kautra+, tad ir bilieto kaina neturėjo skirtis.
Nuo vakar startavo TOKS Neo keleivių vežimo standartas. Iš esmės tai tas pats, kas Kautra+ tik TOKS'o variantas. Važiuos Vilnius-Mažeikiai, Vilnius-Klaipėda/Palanga (3 reisai) iš viso - 4 autobusai. Kainos pakeltos maždaug po 2 eurus, lyginant su kitais TOKSo reisais.
Keista, kad nepasirinktas nei vienas reisas į/pro Kauną, manau tai konkurenciniu atžvilgiu turėtų daugiau naudos nei Vilnius-Mažeikiai. Rinkodara palyginus su Kautra irgi akmens amžiuje, apie tokį reiškinį kaip TOKS Neo rašoma tik vienoje naujienoje jų puslapyje...
Comment