Parašė Vytautas_LT
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Šiame yra 14+2 vietų (kiek ir turi būti pagal standartą), o likusiuose trijuose - tik 14. Matyt VAP'as nusipirko juos "su nuolaida", nes tokių jau nebegamina nuo 2003m. (kai juos ir nupirko) ir juose nėra tų 2 atlenkiamų sėdynių.
P.S. gaunasi toks kontrastas - seniausias 1999m. 031-as ir naujausi 026,027,028 dirba kartu. Deja, 029-as jau istorija, nors Regitroje jis vis dar yra.
Comment
-
http://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...busai&id=48704
Padiskutuokime, ar galėtų šis vienetas atsirast kuriam nors Lietuvos miesto autobusų parke? Jis dirbo oro uoste. rida tik 5100 km, žemagrindis. Už tokius pinigus iš Vokietijos butų geriausiu atveju 15 metų senumo Neoplan, MAN, MB su rida apie 700 000 km
Comment
-
Nu Klaipedoje jis tikraj neatsirastu, nes mes istikimi vokiskai technikai. Siaulieciai linke prie produktu is Svedijos. Panevezio AP manau galetu priglausti sia masina.Parašė uH1978 Rodyti pranešimąhttp://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...busai&id=48704
Padiskutuokime, ar galėtų šis vienetas atsirast kuriam nors Lietuvos miesto autobusų parke? Jis dirbo oro uoste. rida tik 5100 km, žemagrindis. Už tokius pinigus iš Vokietijos butų geriausiu atveju 15 metų senumo Neoplan, MAN, MB su rida apie 700 000 km
Comment
-
Na, su naujais MB (Cito, Citaro), Volvo tai viskas aisku - pirkta lizingu, dali pirkinio padenge ES lesos. Kol neissimokejo, tol ir priklauso bankams. O su padevetais irgi tas pats - pirkta tai ne uz savo lesas, o uz skolintas. Kol neissimokejai, daiktas ne tavo...Parašė praeivis Rodyti pranešimąJei tu cia apie VYtauto LT nuotraukas,tai ten prie stoties sugedes geltonas autobusas volvo. Jie dujiniai ir vakaruose jau buvo ismesti. Cia buvo nudazyti,kad atrodytu zmoniskai :-))) Genda daznai. Beje ar zinai ,kad viniaus autobusu parkas praktiskai neturi savo jokiu autobusu,tik karosas ir viena kita supuvusi mersa. Visi kiti autobusai priklauso kitoms firmoms is kuriu autobusu parkas juos nuomuojasi:-))) Taip plaunami pinigai ir nereikia noreti,kad nebrangtu pravaziavimas:-)
Comment
-
Tikrai pritariu. Kazkaip tas Maz'as gryna Neoplan'o kopija. Kad Siauliai pirktu, tai nezinau kas turi atsitikt.Parašė groundzer Rodyti pranešimąNu Klaipedoje jis tikraj neatsirastu, nes mes istikimi vokiskai technikai. Siaulieciai linke prie produktu is Svedijos. Panevezio AP manau galetu priglausti sia masina.
Comment
-
Jooo... rado ką parduoti... Nors, kai FlyLAL bankrutavo... Čia gi vienintelis Lietuvoje MAZ-103.041 (iš viso miesto tipo) - kur jam detalių gaus, jei išveš į kitą miestą? MAZ-Baltija tai tik Vilniuje yraParašė uH1978 Rodyti pranešimąhttp://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...busai&id=48704
Padiskutuokime, ar galėtų šis vienetas atsirast kuriam nors Lietuvos miesto autobusų parke? Jis dirbo oro uoste. rida tik 5100 km, žemagrindis. Už tokius pinigus iš Vokietijos butų geriausiu atveju 15 metų senumo Neoplan, MAN, MB su rida apie 700 000 km
Jį aš kartą mačiau prie Spaudos rūmų estakados. Taip iki šiol nesuprantu, ką jis ten veikė. Kitas oro uosto autobusas:

Comment
-
Čia atrodo MAN SL202? Teko važiuoti su juo, tik dar neperdažytas buvo. Vilnaus oro uoste važinėja visokie autobusai. Specialių oro uostui skirtų ne taip ir daug, atrodo.Parašė Mettal Rodyti pranešimąJooo... rado ką parduoti... Nors, kai FlyLAL bankrutavo... Čia gi vienintelis Lietuvoje MAZ-103.041 (iš viso miesto tipo) - kur jam detalių gaus, jei išveš į kitą miestą? MAZ-Baltija tai tik Vilniuje yra
Jį aš kartą mačiau prie Spaudos rūmų estakados. Taip iki šiol nesuprantu, ką jis ten veikė. Kitas oro uosto autobusas:
Atvaizdas
Atvaizdas
Comment
-
Denis_Simonov dėka, pamačiau štai tokią egzotišką techniką:
Kokybė prasta, nes fotografuota su priartinimu pro tvorą ir virš jos
.
Turime autobusų iš Norvegijos, Vokietijos, neseniai pripirko dujinių iš Švedijos, net gi Ispanijos, o štai šitie - iš Prancūzijos! Tai 2000-ųjų metų laidos Heuliez GX417 (Volvo B10LA-xx) Tokių yra 3 vnt. (871,872 ir kažkur nuvažiavęs 873). Deja juos gatvėse negreit išvysime, nes 2 iš jų nepraėjo TA, o kito jau ir nebevarė
871 valstybinis nr. EHA 814
872 valstybinis nr. EHA 791
Atkreipkite dėmesį į jų langus - neįmanoma susilaikyti ir nesijuokti iš jų
Vytautas_LT man atrodo, kad ten MB O405N, nors gali būti ir MAN NL202 (SL yra nežemagrindis)
- 2 patinka
Comment
-
Amerikoniškas langų tipas. Panašiai kaip kioskelyje
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Jei nepainioju, tai Cito buvo labai nesėkmingas modelis kurį labai trumpai tegamino, bet VAP'as vistiek spėjo nusipirktParašė Mettal Rodyti pranešimąŠiame yra 14+2 vietų (kiek ir turi būti pagal standartą), o likusiuose trijuose - tik 14. Matyt VAP'as nusipirko juos "su nuolaida", nes tokių jau nebegamina nuo 2003m. (kai juos ir nupirko) ir juose nėra tų 2 atlenkiamų sėdynių.
P.S. gaunasi toks kontrastas - seniausias 1999m. 031-as ir naujausi 026,027,028 dirba kartu. Deja, 029-as jau istorija, nors Regitroje jis vis dar yra.
Problema kad mažiukas Cito skirtas važinėt siaurom gatvelėm (kaip kad Užupis Vilniuje) buvo dedamas ant didelio Citaro platformos ir dėl to likdavo toks pats nerangus kaip ir didelis autobusas...
Comment
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąJei nepainioju, tai Cito buvo labai nesėkmingas modelis kurį labai trumpai tegamino, bet VAP'as vistiek spėjo nusipirkt
Problema kad mažiukas Cito skirtas važinėt siaurom gatvelėm (kaip kad Užupis Vilniuje) buvo dedamas ant didelio Citaro platformos ir dėl to likdavo toks pats nerangus kaip ir didelis autobusas...
Ar tu tiksliai zinai,kad vilniaus autobusu parkas juos nusipirko? Kiek man teko girdeti ,tai autobusu parkas aplamai savo balanse teturi tik senus karosas ir keleta nudroztu mersu. Visi kiti autobusai yra nuomuojami is kitu firmu ir taip 'plaunami' pinigeliai. Nemanau,kad sitie cito priklausytu parkui,ko gero irgi kazkam kitam.
Comment
-
Visi autobusai, kurie yra pirkti padevėti, priklauso parkui, nes prikta pagal sutartinę kainą. O pinigai plaunami tuo, kad sumokama iš tiesų mažiau, nei yra skiriama tam pinigų. Volvo ir Citaro priklauso bankams, nes jie pirkti lizingo būdu, o dėl mūsų parko remonto kokybės, juos greičiau nurašys, nei išsimokės.Parašė praeivis Rodyti pranešimąAr tu tiksliai zinai,kad vilniaus autobusu parkas juos nusipirko? Kiek man teko girdeti ,tai autobusu parkas aplamai savo balanse teturi tik senus karosas ir keleta nudroztu mersu. Visi kiti autobusai yra nuomuojami is kitu firmu ir taip 'plaunami' pinigeliai. Nemanau,kad sitie cito priklausytu parkui,ko gero irgi kazkam kitam.
Labai džiugu! Gal kas gali parašyti būtent jos valstybinį numerį, nes lyg tai spalvos jos kitokios, nei tos, kuri stovėjo parke - nėra dar mėlynos juostos.Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
Comment
-
Kaip malonu matyti nors ir ne pačius naujausius, tačiau gražius ir tvarkingus, su veikiančiomis švieslentėmis, autobusus Klaipėdoje. Geras pavizdys, kad galima jas normaliai sutvarkyti, Vilniuje tik niekaip nesugebama to padaryti tokiems pat autobusams...
Beje, labai neblogai atrodo tas naujas Heuliez'as. Taip išeina, kad vis tik praėjo apžiūrą, matyt...
Comment
-
[QUOTE=Mettal;331831]Visi autobusai, kurie yra pirkti padevėti, priklauso parkui, nes prikta pagal sutartinę kainą. O pinigai plaunami tuo, kad sumokama iš tiesų mažiau, nei yra skiriama tam pinigų. Volvo ir Citaro priklauso bankams, nes jie pirkti lizingo būdu, o dėl mūsų parko remonto kokybės, juos greičiau nurašys, nei išsimokės.
Nezinau tiksliai,todel nesigincysiu,nors esu girdejes kaip tik visiskai priesingas kalbas. Nauji pirkti aisku lizingu ir priklauso bankams,bet lizingu juos pirko ne autobusu parkas atseit. Tas pats ir su senais autobusais-visi jie priklauso kitoms firmoms ,o ne autobusu parkui. Parko balanse palikti tik visiskai beverciai autobusai: karosos ir keletas griuvenu mersu.
Nors jei tu tvirtini,kad tiksliai zinai jog visi autobusai yra parko balanse.....gal but ,nezinau
Comment
-
O kažkas dar klausė, kuo Karosa geriau už Ikarus.Parašė praeivis Rodyti pranešimąNezinau tiksliai,todel nesigincysiu,nors esu girdejes kaip tik visiskai priesingas kalbas. Nauji pirkti aisku lizingu ir priklauso bankams,bet lizingu juos pirko ne autobusu parkas atseit. Tas pats ir su senais autobusais-visi jie priklauso kitoms firmoms ,o ne autobusu parkui. Parko balanse palikti tik visiskai beverciai autobusai: karosos ir keletas griuvenu mersu.
Nors jei tu tvirtini,kad tiksliai zinai jog visi autobusai yra parko balanse.....gal but ,nezinau
Comment
-
Ne, ir lyg to dar betrūktų, jie yra žemagrindžiai, bet nepritaikyti neįgaliesiems su judėjimo negalia - prie durų per patį įėjimo vidurį stovi turėklai, kurie ten visiškai nereikalingi.Parašė Marius555 Rodyti pranešimąIr šiuose autobusuose švieslentės taip pat neveiks?
P.S. Šiandien jau dirbo visi 3 Heuliez'ai - 871 47-u ir 872 6-u maršrutais. Pastarasis dirbo žemagrindžio grafiku.
Comment
Comment