Trečiadienį į gatves pagaliau išvažiavo paskutinis iš dešimties nuomojamų MAN A23 NG263, Nr. 4013, 4G maršrute, Pilaitėje:
ir Pilaitės prospekto pradžioje:
O čia pirmadienio "linksmybės" – abu į 10 maršrutą iš rezervo po pietų išvažiavę ilgi autobusai. Beje, taip jau sutapo, kad važinėjo vienas paskui kitą, todėl piko metu, apie 18 valandą, pirmajam (990 - dar ir vėluojančiam dėl grūsčių centre) keleivių buvo užtektinai, tačiaui antrasis (3013) iš paskos važiavo pustuštis.
Nr. 3013, Fabijoniškėse, Kaimelio žiede, pirmosios iš dviejų (!) "vakarienių" metu:
Nr. 990 (dirbęs pikų grafiku), paskutiniu reisu, Ateities gatvėje:
ir iš Kaimelio žiedo jau išvažiuojantis į parką:
Priedas - standartinio ilgio 10-tukas taip pat Kaimelio žiede – Nr. 958, su po techninės avarijos praeitą žiemą AP meistrų pakeistu ir perdažytu priekiniu kairiuoju kampu bei pakeistu priekiniu kairės pusės stiklu, kuris, pasak vairuotojo, pradėjo skilti bene kitą dieną po įstatymo (ir sėkmingai praeitos TA).
ir jo interjero "patobulinimas" – užrašas "Draudžiama sėdėti" – netikintiems, kad sėdynės čia tikrai nėra
Paskutinis taisė aRa; 2016.05.05, 08:32.
Priežastis: Gramatika :)
Kokybė prasta, bet tokios buvo galimybės - 78 Agrastų g. Bent kelis keleivius paveža nuo ten (šiandien buvo 2). Beje, 9 irgi naudojamas - nuo Zuikių g. viena keleivė važiavo, dar 2 įlipo Vasarotojų st., o viena išlipo Kadugių g. ) Į kitą pusę irgi keleiviai laukė.
Toks įspūdis, kad anksčiau didesnė tvarka buvo su autobusu perdažymu Vilniuje, dabar įsigytas kiekvienas panaudotas autobusas važinėja su savo spalvom. Apgailėtina ir gėdinga situacija sostinėje.
Toks įspūdis, kad anksčiau didesnė tvarka buvo su autobusu perdažymu Vilniuje, dabar įsigytas kiekvienas panaudotas autobusas važinėja su savo spalvom. Apgailėtina ir gėdinga situacija sostinėje.
Ankščiau permesdavau Kauno temos nuotraukas, stebėdavausi kokie lavonai margučiai ten važinėja, dabar viskas aukštyn kojom
Toks įspūdis, kad anksčiau didesnė tvarka buvo su autobusu perdažymu Vilniuje, dabar įsigytas kiekvienas panaudotas autobusas važinėja su savo spalvom. Apgailėtina ir gėdinga situacija sostinėje.
Ne tik su perdažymu problema, stipriai auga vidutinis VT priemonės amžius, ypač troleibusų.
Su tokiu požiūriu išvis, kam mums reikalingi autobusai?
Nesvarbu, kaip tie autobusai gaunami, tai yra miesto vizitinė kortelė, kai tai yra sostinė, tai yra ir šalies įvaizdis.
Aš ir dar suprasčiau jei mieste nesusitvarkant būtų bent 3 autobusų spalvos, dažymai - sidabrinis, senasis geltonai mėlynas, na ir žydras ar tas baltas su viršuje VVT juosta. Dabar mieste laisvai suskaičiuočiau bent 20 skirtingo dažymo autobusus. Tai tikrai neprideda gero įvaizdžio miestui - o viešasis transportas kaip tik turėtų būti pagrindas miesto įvaizdžiui.
Comment