Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    paglavojau, o Kokia nauda kaunieciams dave priekiniu duru tvarka? pastebejimai tik blogi : po poros metu pabrange bilietai, vazinejimas senienomis, nauju efektyviu marsrutu nesukurimas.
    Jei tikėti spauda ir straipsniais ten buvo paminėta kad ivedus priekinių durų tvarką pinigų surinkimas už bilietus padidejo apie 30%

    Comment


      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

      Jei tikėti spauda ir straipsniais ten buvo paminėta kad ivedus priekinių durų tvarką pinigų surinkimas už bilietus padidejo apie 30%
      Ir dar palengvejo darbas nereikia stebėti viduriniu galiniu durų kurios nelabai ir matos

      Comment


        Šiandien apie 14:10 Oro uosto gatvėje LEZ’e mačiau pravažiuojantį KA Altas Cityline. 66 dar nepaleistas, ką jis čia veikė?

        Comment


          Parašė do. Rodyti pranešimą
          Šiandien apie 14:10 Oro uosto gatvėje LEZ’e mačiau pravažiuojantį KA Altas Cityline. 66 dar nepaleistas, ką jis čia veikė?
          Paleistas, ir jau senai. Mikriukas pertraukas daro Savo aikštelėje.
          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            egiscrypth LABAI didelis prašymas, statykite kablelius, nes labai sunku skaityti jūsų tekstus.

            O vairuotojai, ypač dirbantys maršrutuose į oro uostą arba per stotis, tikrai turėtų bent minimaliai mokėti anglų kalbą.
            ne tik minimaliai o isvis orouostininkai turi moketi bet pora uzsienio kalbu, nors tu krypciu, kuriu klientus mes sutinkame.....

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

              Ir dar palengvejo darbas nereikia stebėti viduriniu galiniu durų kurios nelabai ir matos
              o kas keleiviui pasikeite, kas jam is to ?

              Comment


                Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą

                Senienos? Prisiminkit Vilnių prieš metus
                Bet Kaunui nauju ir nereikia vazineja seniai kuriiems savivaldybe uz eura keliones dovanoja, lietuvos geda, ir studentai. is bedos vos ne 6-9 val ir 15-18 visame mieste galima leisti transporta. diena tik sodros pildo autobusus

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                  paglavojau, o Kokia nauda kaunieciams dave priekiniu duru tvarka? pastebejimai tik blogi : po poros metu pabrange bilietai, vazinejimas senienomis, nauju efektyviu marsrutu nesukurimas.
                  Tai jūs čia dabar norit pasakyti, kad jeigu Kaune nebūtų įvesta priekinių durų tvarka, būtų buvę sukurti pora naujų ir efektyvių maršrutų ?

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                    Tai jūs čia dabar norit pasakyti, kad jeigu Kaune nebūtų įvesta priekinių durų tvarka, būtų buvę sukurti pora naujų ir efektyvių maršrutų ?
                    Ir naujesni autobusai būtų buvę, ir nepabrangę bilietai.

                    Čia maždaug kai smegenys nelabai suvokia elementariai kur priežastys, o kur šiaip atsitikę dalykai.

                    Dar galima sakyti, kad jei ne traukinyje prašomas mokestis už bilieto pirkimą ne stotyje, tai būtų daug naujų traukinių maršrtutų sukurta ir šiap biletai atpigę. Na šiaip, nes aš manau, kad būtent tas bilieto mokestis tai lemia. O ir skamba visai logiškai.

                    Comment


                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                      o kas keleiviui pasikeite, kas jam is to ?
                      keleivis turi taikytis o ne prie keleivių. Jei netenkina kaip keleiviui sąlygos ieškaisi išeities tada savas automobilis ar kaimynas paveža

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Ir naujesni autobusai būtų buvę, ir nepabrangę bilietai.

                        Čia maždaug kai smegenys nelabai suvokia elementariai kur priežastys, o kur šiaip atsitikę dalykai.

                        Dar galima sakyti, kad jei ne traukinyje prašomas mokestis už bilieto pirkimą ne stotyje, tai būtų daug naujų traukinių maršrtutų sukurta ir šiap biletai atpigę. Na šiaip, nes aš manau, kad būtent tas bilieto mokestis tai lemia. O ir skamba visai logiškai.
                        nelabai supratote

                        Comment


                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                          o kas keleiviui pasikeite, kas jam is to ?
                          nebereik su smirdanciais urodais ir ju terbom stumdytis + beveik visada gale buna daug vietos, nes zmones yra daugumoj buki ir nesugeba penkiu zingsniu toliau padet. Net i VNO nuvaziavus pirmu numeriu kazkaip jau einu link priekiniu duru, tik kad ten puslenkiai nesugeba ju atidaryt. Plius nebeliko krokodiliniu komposteriu ir sovietiniu laiku vienkartiniu bilietu.

                          Comment


                            Parašė do. Rodyti pranešimą
                            Šiandien apie 14:10 Oro uosto gatvėje LEZ’e mačiau pravažiuojantį KA Altas Cityline. 66 dar nepaleistas, ką jis čia veikė?
                            Pala, pala, o kur tvarkaraštis? Specialiai rašomas tik LEZ'e?

                            Comment


                              Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą

                              Pala, pala, o kur tvarkaraštis? Specialiai rašomas tik LEZ'e?
                              jis skirtas tik Hella darbuotojams aišku niekas to netikrina o važiuoja ryte du kartus be sustojimų nuo Kalniečių poliklinikos sustojimo ir du kartus po pietų nuo Hella gamyklos.

                              Comment


                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                keleivis turi taikytis o ne prie keleivių. Jei netenkina kaip keleiviui sąlygos ieškaisi išeities tada savas automobilis ar kaimynas paveža
                                Identiška šakos, ant kurios sėdi, pjovimo ideologija iki šiol vadovaujasi visi Kauno rajono maršrutiniai taksi. Manau nė nereikia aiškinti, kaip per pastaruosius metus "xozeinų" versliukas suklestėjo ir kiek prabangių 1981 m. VW Golfų su elitinėmis vilomis Šančiuose jie prisipirko.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Kas girdet del Kautros mikriuku po Naujuju metu?

                                  Comment


                                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                    Kas girdet del Kautros mikriuku po Naujuju metu?
                                    gal žinot kas nuo kada pradėjo jie važiuoti? Tik yra žinoma kas bus kai sueis 5 metai kaip jie važiuoja, patys nepratęs sutarties

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                      gal žinot kas nuo kada pradėjo jie važiuoti? Tik yra žinoma kas bus kai sueis 5 metai kaip jie važiuoja, patys nepratęs sutarties
                                      Šiuo metu atostogauju,tai nelabai ka galiu pasakyt,kalbos eina apie 56 naikinima,bat realiau pasigirsta apie 53,tiksliai nuo kada pradejo važiuot nepamenu, nes dar nedirbau,o šiaip darbo sutartys terminuotos iki 2019 rugpjūčio.

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                        Identiška šakos, ant kurios sėdi, pjovimo ideologija iki šiol vadovaujasi visi Kauno rajono maršrutiniai taksi. Manau nė nereikia aiškinti, kaip per pastaruosius metus "xozeinų" versliukas suklestėjo ir kiek prabangių 1981 m. VW Golfų su elitinėmis vilomis Šančiuose jie prisipirko.
                                        Apie naujus metus turėtu but ir rajone naujoviu,senosios firmos greičiausiai konkursuose nedalyvaus dėl didelių reikalavimų,kolega gryžęs dirbt atgal minėjo kad jiems neapsimoka pirkt naujos technikos,vieninteliai ,, Merula" truputi savo laužu parka atnaujino, o pvz. ,,Garliavos taksi" jau pardavė naujausia savo Sprinteri ,,Jurbarko mažiesiems autobusams" ,teko gyvai matyt ir fotobuse yra duomenys .

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                          gal žinot kas nuo kada pradėjo jie važiuoti? Tik yra žinoma kas bus kai sueis 5 metai kaip jie važiuoja, patys nepratęs sutarties
                                          vadinasi iki vasaros. kazin as is vis isliks mikroautobusu paslauga. Nes kautra Kaunieciams vis gi neprilipo....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X